35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    En sorry Des, Duim, ladouce...ik weet het, moet blij zijn dat ik zwanger ben maar ben het ff heel erg zat nu

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ja hoor, hier alles goed. Druk met kraambezoekjes deze week. Morgen hebben we niks, heerlijk! Even een dagje tutten met zijn drietjes.

3. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    lekker ff rustdagje!! mooie foto's weer Lies!

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hier een zielig mannetje naast me in bed die af en toe in elkaar krimpt van darmkramp. Je voelt buikje dan helemaal hard worde. Zo zielig. Ik geef sinds twee dagen infacol, maar vraag me af if dat werkt....

5. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    zielig Lies...hoop dat het snel overgaat!!!

hier weer K..nacht, pijn onderrug, zware buik en lekkende tepels ineens ook

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    je loopt op einde sal.. dan krijg je dat... gelukkig is eindpunt in zicht nu

lies: zielig he die krampen.. bij de meisjes werkte infacol niet zo goed.. sab simplex wel.. zelfde spul maar andere dosering.

dadelijk word kleine jongetje van draagdoekmama begraven.. ik ga naar het kerkhof om kaarsje aan te steken bij omi.. heb nl ff niet de centjes om auto vol te storten met benzine om naar utrecht te karren.. maar ik weet niet of ik er bij had willen zijn.. ze gaat dat koude lijfje in een draagdoek tegen zich aan dragen.. om hem op het einde in een mandje te leggen..zoveel emotie kan ik met mijn hoofd even niet verwerken, dus maar even op mijn manier..

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Goedemorgen dames

Lim, dat zou ik ook niet kunnen aanzien hoor! Snap wel haar gedachte en ergens is het ook wel mooi, maar het is ook wel een beetje luguber vind ik. Maar vooral vreselijk verdrietig. Wat is er met kleintje gebeurd dan? Sterkte!

Sal, je mag best ff klagen hoor meis, snap wel dat het allemaal ff wat zwaar wordt op een bepaald moment. Ze zeggen niet voor niets de laatste loodjes he ;)

Liesje gaat goed maar het arme mannetje heeft buikkrampjes :( Da's altijd zo zielig! Hoop dat het snel minder wordt!
    Ga zo even je foto's bekijken!

Hier weinig nieuws. Soms iets minder moe en iets minder zere boobies en dan schiet ik gelijk in de stress. Door die droom van afgelopen week ben ik toch al heel bang voor de echo geworden, want heb me nu in mijn hoofd gehaald dat het helemaal mis is :( Volgende moment doen boobies wel weer wat meer zeer en buik begint ook tekenen te vertonen, dus ik maak me hartstikke zenuwachtig over die echo. En als je ergens over stresst is 5 nachtjes slapen nog heul lang!

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    lief bekje: je hebt niet 24/7 dezelfde pijnlijke boobs..jij bent echt zoo zwanger.. neem dat nu maar gewoon van mij aan... knuf

mannetje werd in aug naar zh gebracht omdat die zo geel bleef zien.. bij CB hadden ze gezegd dat dat niet erg was.. maar de kinderarts sloeg alarm.
    Operatie mocht niet baten, en ventje werd dus meteen op transplantatie lijst gezet voor nieuwe lever. Maar de bloedwaardes etc waren niet van die aard dat die meteen naar 1e plek steeg.. hij kreeg steeds meer inwendige bloedingen en de laatste keer konden ze de bloedingen niet meer stoppen.. lever en nieren gaven het op..

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

En nu een krijsend mannetje wat stil is zodra ik hem oppak....kleine boef :)

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo verdrietig limmeke, mooi dat je een kaarsje brandt!

Bekje, dikke knuf. Die eerste weken zijn slopend,,,
    Sal, die laatste weken ook. Sterkte :)

Zo uk slaapt, in mijn armen. En ik kan niet bij mijn koffie...dilemma...;)

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Desmo, op FB een foto van Eelco in zijn stoere vest :D

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Oh wat afgrijselijk verdrietig Lim..... ik zou dat denk ik ook niet kunnen handelen, dat kleine manneke uit de draagdoek in z'n mandje :( :( :(

Lies, mijn kids hebben nooit zulke erge darmkrampjes gehad dat ik er iets tegen gekocht heb, dus geen ervaring. Maar ik heb heel vaak gelezen dat Sab Simplex, wat Lim al noemde, beter werkt bij veel kindjes dan andere middeltjes.

Bekje, wat naar hè deze spanning.
    Je droom zegt natuurlijk helemaal niets, het is je angst die nu spreekt. Maar weet je dat meer dromen, en dan vaak rare dingen over zwanger zijn/babies, ook een zwangerschapskwaaltje is? ;)

Sal, sterkte met de laatste loodjes meid!

13. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Lim wat afgrijselijk verdrietig. Ik kan me voorstellen dat je zoiets niet trekt. Brand jij maar een kaarsje bij omi, mooi gebaar.

Sal, als ik een zeikbui zou hebben zou ik nu iets vreselijks lulligs zeggen. Maar ik heb geen zeikbui dus hoop ik gewoon dat dit de voortekenen zijn van de geboorte van je meisje. Nog even volhouden meis, het duurt nu niet lang meer.

Bekje rustig blijven, nou ja, doe althans een poging. Ga afleiding zoeken zodat je er even niet aan denkt. Ach lieffie, het is echt goed hoor. Dinsdag 10 weken zwanger. 10 weken, dan ben je op een kwart van je zwangerschap!

Leuk staat hem dat vestje Lies. Past al goed zo te zien. Lief dat je die foto voor mij hebt geplaatst.

Natas hoe is het met de zindelijkheidstraining? Gaat het goed?

Koffie geniet je van een lekker weekend? Morgen je kleine ventje alweer 2 jaar ... waar blijft de tijd?

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Des skattie ,jij gaat wel heel hard! :D Woensdag is 9 weken. Maar gaat ook hard ;)

Lim, wat een afgrijselijk verhaal zeg, zo onnodig dat jonge leventje....bah!

Lies, ik ga ook ff stoere vest loeren!

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Zindelijkheidstraining : net een giga poepbroek....... ik wou maar dat ze het aangaf. Dan kun je nog iets, desnoods voor poepen een luier pakken als ze het niet op de wc durft. Maar ze zegt helemaal niks.
    Ik ga zo de deur niet uit met haar, ze poept soms meerdere keren per dag.

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    kan je dan niet die luierbroekjes aandoen natas... stoere onderbroekluiers? (vond ze ideaal bij ZL toen die zindelijk werd)

17. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    jakkie bah Natas, wat vervelend. Vind ze het zelf vies of loopt ze er gewoon mee door? Jeetje wat onhandig zeg.

18. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Lim wat een in en in triest verhaal echt vreselijk...ik zou dat ook niet kunnen geloof ik daarheen gaan...pfff

Lies, ik ga ook ff vest kijken op FB!

Bek, ja duurt lang he dat wachten tot echo, maar komt goed allemaal hoor, hartstikke zwanger!

Des, gelukkig ben je niet in een zeikbui...ik moest gewoon heel even klagen hier....zijn idd de laatste loodjes en hoop echt dat het begin is van de geboorte...

19. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    wat een gaaf vest Lies...heb je dat van Des gekregen?

20. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    lekker Natas die poepbroeken...hopelijk gaat het snel beter en vindt ze het zo vies dat ze het niet meer doet

Deel Deze Pagina