Klinkt indd als rugweeën Sal..ik had ze ook, in combinatie met buikweeën. Wat een feest...Het lijkt voor mij al weer zo lang geleden, maar tis net 4 weken. Damn. Maar zet hem op meissie. Zo, even snel bak koffie en dan naar het consultatiebureau.
Zo, Eelco zit al 6 ons (!) boven zijn geboortegewicht! Hij woog 4120 gram. Lengte 55 cm (was 51). De consultatiearts was razend enthousiast over hem. En ik? Ik glom van trots. Nog wel gesproken over afbouwen bv, en ze zei meteen dat dat geen probleem was. Ik ben zo opgelucht en blij nu! En zo trots op mijn mannetje...zo trots!
Lies.. logisch dat je opgelucht bent.. komt helemaal goed met je BV en je mannetje.. Maar nu wil ik toch echt wel een datum waarop je denkt een paar forumdinnetjes te kunnen ontvangen voor die kleine man van je te zwaar word om te tillen (weekend graag)
Ik dacht dat jullie wat data zouden roepen Uhm, weekenden is niet zo'n probleem denk ik. Dus ik weet niet of jullie al een dag hadden dat jullie kunnen?
Bekje wil ook mee maar wil graag meerijden met iemand ivm het niet vertrouwen van de auto en inmiddels ook het niet vertrouwen van mezelf, want ik kan al autorijdend in slaap vallen Lies, fijn dat Eelco het zo goed doet! Iemand die weet hoe dat zit met dat slijm/afscheiding? Het is nu weer weg trouwens.
hehehe dan gaan wij in overleg welke datum we kunnen en dan hoor je van me.. kan ik auto nog grote beurt geven, proviand inslaan voor de barre tocht noordwaarts echt, jullie wonen allemaal verkeerd!!
Bekje, veel slijm/afscheiding is heel normaal. Ik heb de hele zwangerschap aandelen inlegkruisjes gehad.....*ieuw*
bekje: ik zit te denken om met trein richting utrecht te gaan (voor mij iets fijner gelet op bekken.) als jij dan ook daar ergens kan rondhangen kunnen we misschien een lift regelen verder slijm/afscheiding ga jij je hele zwangerschap houden.. en dat kan varieren van waterig tot yoghurt (jammie).. enige waar je op moet letten is dat het dus niet gaat ruiken/jeuken want je bent wel bevattelijk voor schimmeltjes nu
weer thuis....ctg was goed, wel iets weeenactivitet...maar ze wilden niks doen tot 72 uur...heb dat uit hun hoofd weten te praten, morgenochtend inleiden als het niet spontaan komt vannacht
Fijn Lies dat alles zo goed is met Eelco!!! Bekje...afscheiding had ik heel erg eerste 12 weken, daarna ff minder en toen weer erger
nou sal.. afwachten dan maar.. heb je die tepelmassage nou al geprobeerd? en dan doe het stoer.. morgen inleiden.. en dan overmorgen bevallen op 11-11-11
haha Lim...ik hoop nog steeds dat het spontaan komt straks...krijg meer krampen nu dus maybe..... we zullen zien...11-11-11 moet ik nog eh....33 uur geduld hebben... tepels gisteren gek gemasseerd
Ooo Salcia wat spannend .. Ik ben er even weinig want heb het echt Moeilijk maar ik kijk nu toch af en toe even! Succes meid !
Sal, 72 uur lijkt me inderdaad nog een hele opgaaf! Morgen is nog te overzien, maar ik zou haar ff binnenhouden tot 11-11-11 hoor, da's wel zo'n bijzondere datum! Nee hoor meis, ze komt als ze komt en wij kunnen niet wachten tot we forumtante worden!! Dank jullie meisjes, voor de antwoorden! Merk dat ik me om iedere scheet druk maak! Heel stom voorbeeld: ik had de vk gemaild om te vragen of de echo in- of uitwendig zou zijn en of ik dus een volle of een lege blaas moet hebben. Mailt ze terug dat ze nu nog niet weet of het in- of uitwendig wordt....en nu maak ik me daar dus weer zorgen over, want waarom weetze dat nog niet?? Zie je hoe erg ik ben?
kans bestaat bekje dat ze probeert uitwendig te doen.. dus volle blaas .. mocht dat niet lukken, dan mag je gaan plassen en word het inwendig gedaan.. je zit op een termijn dat beide kan.. ligt helemaal aan ligging kindje.. persoonlijk vind ik inwendig op dat moment nog fijner.. omdat je kindje nog achter je schaambeen zit en ik vind dat drukken met die echokop dus nooit zo fijn.
vond inwendig ook geen probleem...en idd met volle blaas gaan dan kun je altijd gaan plassen anders moet je zoveel drinken in 5 minuten, hahahaha
Ik heb meteen de daad bij het woord gevoegd, en sla 1 kolfbeurt over vandaag. Voelt bijna als spijbelen
Bek hier ook aandelen in inlegkruisjes toen ik zwanger was, hoort erbij ,lekker he! Jeuh Eelco goedgekeurd! Mooi op gewicht en een trotse mama! Lim ik woon niet zo ver hoor, had je hier ook op kraamvisite verwacht. Sal nogmaals succes meissie! Ik hoor/lees het wel!
Pink, als je dicht bij lim woont, woon je voor mij wel een eind weg helaas! Bedankt voor jullie geduld met mij vk had trouwens gemaild dat ze nog niet wist of ze in- of uitwendig zou doen, maar dat ik met lege blaas mocht komen.... Is dat dan gek of hebben ze gewoon goeie apparatuur? Ik vind inwendig trouwens geen enkel probleem hoor, was meer dat ik me afvroeg waarom ze het nog niet wist! Enniewees ,kwam vooral even babynieuws kijken maar salmeisjesbeeb zit nog lekker warm bij mama geloof ik! Ik ga nu slapen, ben compleet gebroken. Morgen weer werken dus ik kan weer vroeg babynieuws checken! Oja, willen jullie dan morgen heel hard voor me duimen dat we een mooi springlevend beebje op de echo zien? stomme vraag, ik weet dat jullie voor me duimen, maar stelt me gewoon gerust en dat kan ik goed gebruiken nu!