Sal ik vond het inleiden prima! Ik weet natuurlijk niet beter maar als ik het nog een keer mee mag maken dan mogen ze me weer inleiden hoor. Ik vond het jammer dat ik niet meer rond mocht lopen maar toen ik het even wel mocht wilde ik niet meer. Zet hem op! Bekje tuurlijk duimen we voor je! Gelukkig Lim ik dacht al dat je me niet meer lief vond. Hier trouwens Ali illegali vanaf het werk. Ga gauw weer aan de slag. Het gaat mij wsl niet lukken om mee Eelco te gaan knuffelen. Schoonpa ligt weer in het Zh en onze planning zit door het werken van ML aardig vol. Helaas. Misschien als de gemoederen hier wat rustiger zijn kom ik zelf een keertje boven de rivieren gevlogen, Lies.
Lilieve meiden, ik schrijf even snel vanuit de sauna met iPhone. Ik eens bekje veel succes en plezier met de echo en hoop dat Salcia goed aan het bevallen is. En ladouce, leuk dat je er ook weer even bent! Was gezellig hè dinsdag! Ik mag hier niet mobielen dus kom later weer even terug. Liefs voor iedereen!
Meisjes, wij zitten klaar voor vertrek naar de vk, stijf van de zenuwen (ik dan) met hart in de keel. Please please please, duim voor me, ik wil zo graag een mooi beebje zien!
Berichtje van Sal: Geen baby vandaag.. Geen ontsluiting nu ballon ingebracht om te rekken en dan op z'n vroegst morgen met inleiden starten Ze moet zeker tot zaterdag blijven. Zet hem op meis!
Echt, ik ben zo boos...het is zo fucking oneerlijk... Ik ga maar eens op zoek naar iets waar ik mee kan gooien...
vruchtje dus ook niet gegroeid.. blijven hangen op 7 weken.. dan is het dus gestopt net na vorige echo? hier word ik idd boos om.. wat is dat toch met al die zwangerschappen die misgaan.. zon kleine percentage zegt men als hartje eenmaal klopt.. maar ik lees afgelopen week iets anders dat zwangerschappen mislopen na die echo.. tot aan de uitgerekende datum aan toe.
Godverdomme sorry maar dit is wat er nu in me op komt..............ik kom later terug tranen lopen over mijn wangen...
Gvd, het zal toch niet waar zijn. De tranen springen in mijn ogen Ben nu pas in gelegenheid om even hier te komen, heb vandaag 2 kleintjes te logeren die nu in hun bedjes liggen te giechelen. Maar erg druk dus. Ik ging er ook helemaal vanuit dat alles goed zou zijn. Dit kan niet kloppen ... het voelt niet goed.
Heb de hele avond zitten denken of ik iets zou schrijven. Heb Bekje al een smsje gestuurd. Ben echt enorm verdrietig en boos. Dit is zo enorm kut voor Bekje en Bekje lief. Ik hoop dat er morgen toch nog een wondertje is en dat die vk een fout gemaakt heeft. Vind het trouwens ook onmenselijk dat ze pas morgen terecht kan. Waarom niet vandaag. God, ik weet hoe ze zich nu moet voelen en dat is gewoon zo enorm klote.