35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb bekje sms gestuurd, maar nog geen antwoord....

Sal, van harte met je meisje!!!!!! Ben benieuwd naar verhaal en foto!

2. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ik moet weer gaan, staan div gesprekken hulpverleners DL op programma....duimen draaien door........

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    succes koffie en mocht er nieuws zijn sms ik je wel even

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    pfff.. wat een spanning die stilte

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Sal, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Mooie naam!

Lieve meisjes, sorry voor mijn afwezigheid, ik kan het even niet opbrengen.... Het nieuws gisteren kwam als een slag bij heldere hemel. De vk zag dat het kindje te klein is (1.4cm) en ze kon geen hartje vinden. Ze zag ook een cyste in de eileider die waar het eitje is gesprongen, wat normaal schijnt te zijn bij een zwangerschap, alleen hoort die helder te zijn en bij mij was het troebel en onrustig. Ze dacht aan bloed. Geen idee wat dat verder betekent en wat de gevolgen zijn, ze hebben het ziekenhuis gevraagd dit verder te onderzoeken.
    Ik moet steeds aan het verhaal van Ria denken, maar de vk belde gisterenavond nog en toen ik aangaf dat ik even wilde wachten met de echo, zei ze dat ik 'de bevestiging beter meteen kon horen'. Ofwel; zij hebben geen hoop meer. Het gekke is dat ik geen bloedingen of krampen heb, dus ik vrees dat het uitdraait op een curettage. Op zich maar beter, want dan is het klaar. Ik wil alleen wel voor de miskraam nog een echo, want iets diep van binnen zegt dat er iets niet klopt....wat ik niet kan plaatsen, want ik was ook niet heel verbaasd na het nieuws gisteren.

Ik had vooral te doen met mijn Lief, want die maakte zich dus totaal geen zorgen en bij hem knalde het nieuws keihard binnen. Met mij gaat het kut, ik moet steeds vreselijk huilen, terwijl ik dat normaal wel aardig onder controle heb.
    Denk trouwens dat het vorige week is misgegaan, want met vorige echo zaten we volgens mij nog rond de centimeter qua grootte en nu is het dus 1.4....te klein in ieder geval en baarmoeder was ook te klein zei ze.

Ik kan om half vier in het ziekenhuis terecht en dan hoor ik meer. Mijn Lief kan het niet aan en wil niet mee, dus mijn zusje gaat mee. Wordt moeilijk, want dan kan ik dus voor de 2e keer naar mijn dode kindje gaan kijken en ondanks dat er maar een half procent kans is op goed nieuws (volgens de vk), hou ik me stevig vast aan die halve procent en krijg ik dus vanmiddag nog een beuk op mijn neus als ik hoor dat het echt over is....

Jullie zijn weer op de hoogte. Heel erg bedankt voor al jullie lieve woorden en troostende knuffels, het doet me erg veel dat jullie zo lief met me meeleven!!

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    liefje.. dat gevoel bij jou hebben wij allemaal.. dat het niet kan.,. maar als haar meting klopt dan is vruchtje idd te klein..en zou mis zijn gegaan al vlak na vorige echo..
    meis: wij duimen allemaal door.. al is het misschien vastklampen aan laatste strohalm.. virtueel heb je heel stel forummama's bij je die je hand vasthouden straks.. dikke zoen voor jou en knuf voor je mannetje.

7. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    O Bekje, wat een rotverhaal .. :(.
    Wat akelig moet je je voelen .. Laat maar lopen die tranen, controle daarover is nergens goed voor volgens mij. Ik huil met je mee.
    Ik ben ook al de hele tijd misselijk van verdriet, door jouw situatie en ook door mijn eigen 'kuttraject' .. Het komt allemaal zo binnen, zit hier nu ook te huilen. Gelukkig is er niemand anders op kantoor nu

8. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Ik wens je heel veel sterkte straks in het ziekenhuis en hoop (en weet) dat je zusje heel lief voor je zal zijn.
    En ik hoop het meest dat 'het niet kloppende gevoel' klopt, al lijkt de kans heel klein te zijn ..

Ik krijg ook iets-kapot-gooi-neigingen, bah ..

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ach lieve Bebek...ik weet hoe je je voelt. Ik denk aan je, dat weet je. Heb je alleen niks aan. Dikke vitruele knuffel van mij! XXX

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hier even een rotdag. Eelco kan alleen maar huilen, en dat hebben we nog niet eerder meegemaakt. Eerst veel krampjes (mijn hutspot van gisteren?), maar nu issie vlgs mij gewoon zo moe en overstuur....hij is ook al vanaf 0430 uur wakker. En ik ook dus...

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    das kut lies.. zeker als ze op bepaald moment oververmoeid zijn en daardoor niet willen/kunnen slapen..

is hij wel rustig als je hem bij je draagt?

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ja, als ik hem oppak dan kalmeert ie. Maar zodra ik hem neerleg..
    Maar nu is het stil, dus ws is hij eindelijk in slaap gevallen. Ik denk dat ik er zo maar even naast ga liggen.
    Het wordt echt tijd dat je doek-demo komt geven Lim, ik kom er maar niet toe om het uit te dokteren.
    Zo zielig, zo'n hard huilend mannetje...ik kan wel meehuilen.

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    nog 2 weekjes.. en dan ga ik je uitgebreid uitleggen hoe jij een doek kan knopen om Eelco in te dragen..

jij ook snel je bed in, misschien kunnen jullie even uurtje samen slapen

trusten!

14. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

*breekt even in*

Ik kom Bekje even heel veel sterkte wensen,en ook haar man natuurlijk.Ik lees hier altijd mee en las wat er aan de hand is.:(
    Ik beleef alles weer opnieuw....Bekje,heel veel sterkte!!

*breekt weer uit*

15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    #4155 limmeke, 11 nov 2011
    Laatst bewerkt: 11 nov 2011
    godsamme
    moet zo naar therapie.. J zou om 2 uur thuis zijn zodat die op zusjes kon passen... tis half 4.. geen J.. geen sms...
    word er zo niet goed van!

pff, daar is die dan... bijna 2 uur later... pubers!!
    met rapport onder de arm... gelukkig viel die mee

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb net even een uurtje getukt..met Eelco op de borst. Hij was weer wakker geworden. Bij mama viel hij al snel in diepe slaap, en mama dus ook. Zo lekker.
    Nu lijkt ie wakker te worden, maar het is ook etenstijd voor hem. Dus maar flesje maken en hopen dat ergste krampjes nu voorbij zijn!

17. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Nog steeds geen nieuws van Bekje ... dat zit fout jongens eh meisjes. Gvd zeg, dat moet ik echt even verwerken :(

Sal lieve schat, van harte met je dochter NoƩ, prachtige naam voor ongetwijfeld een prachtig meisje. Het voelt raar en je begrijpt dat de hoera-stemming even moeilijk te vinden is. Maar dat doet niets af aan jouw grote geluk. Ik hoop dat alles goed met jullie gaat.

Tjeses, het is weer eens lachen en huilen tegelijk hier. Wat ingewikkeld is het leven toch :(

18. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Weet even niks te zeggen........

Kwam kijken of we nieuw nieuws van Bekje hadden. Vrees het ergste al wil het er bij mij nog niet in!

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Nee, blijft stil van bekjes kant.. heb net therapie gedaan met mijn foon naast me..

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Geen nieuws?
    Ik durf niet weer te sms'en. Snap ook wel dat ze misschien even geen behoefte heeft aan ons.

Deel Deze Pagina