35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
  2. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Verder zal ik vandaag en morgen denk ik niet hier zijn.

Vanmiddag is verjaardag vieren bij buurjongetje en dan naar de boerderij bbqen en daarna paasbult (eigen bij boerderij) in de hens.

Morgen hele dag naar mijn moeder en haar man en dan lekker chinezen.

Trouwens "opa" is vrijdag weer thuis gekomen uit het ziekenhuis en het gaat naar omstandigheden erg goed met hem. Krijgt nu veel thuiszorg en ook van tafeltje dekje tijdelijk.

Geniet lekker van het weer.

Knuff voor iedereen.

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Vrolijk pasen allemaal!

Ik ben gisteren tot de conclusie gekomen dat ik niet meer in mijn rokjes pas..shock-momentje :D
    Ik ben in gewicht nog steeds niets aangekomen, maar qua buik wel.
    Oordeel zelf.

4. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Wauw Lies, hij is mooi!!!! Je ziet het echt al, krijg je ook al vragen cq opmerkingen??

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hangt er van af wat ik aan heb ladouce..in dit jurkje is er geen twijfel. Veel kleren zijn iets verhullender :D
    Maar zoals ik zei, mijn rokjes enzo pas ik niet meer. Ik ga dinsdag toch maar even de stad in!

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Liesben mooibuikje hoor...

7. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Naar he, shoppen voor wat leuke kleding:D. Alvast veel plezier!
    (Miss Etam heeft best leuke positiekleding trouwens)

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Heel naar ladouce ;)

Ik word alleen gek van de hooikoorts nu...en de happy-pills waar ik het normaal heel goed op doe..die mag ik nu dus niet. Even doorbijten dus. Heb wel neusspray, maar dat helpt niet of nauwelijks.

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

#409 Liesben, 24 apr 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 apr 2011
    Vanmorgen al gewassen, gezogen, kattenbak gedaan. Ook al bij mijn broer geweest om de konijnen van eten en drinken te voorzien.
    Ze hebben 2 volwassen konijnen, waarvan er 1 ziek is. Die heeft een heel lelijke grote tumor van de borst. Arm dier. vriendin van ons, die dieransrts is, heeft van de week gekeken en zegt dat het inderdaad een tumor is. Maar ze lijkt geen pijn te hebben, eet en drinkt nog, huppelt nog..al is het wat minder dan dr zus. Ze is bijna 9 jaar oud. Dus opereren is geen optie meer. Mijn broer gaat ws deze week met haar naar de dierenarts...Ik verwen dr maar een beetje extra met knuffeltjes, snoepjes en stukjes wortel...:(
    Naast deze twee grote hebben ze drie kleintjes, in een aparte ren. Maar die kleintjes (geen idee hoe oud ze zijn, maand of 4 denk ik), die zijn zo cute. Je kan ze oppakken en knuffelen als een baby, en ze lijken het nog leuk te vinden ook :)

Nu ga ik maar eens wat voorbereidingen treffen voor de BBQ straks. Geniet allemaal van het mooie weer!

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Liesben ik ben deze week ook bij missetam geweest en idd je kan er goed slagen. jurkje heb ik wel bij babyplanet gekocht..

11. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Lies kattebak gedaan?
    Je weet dat je dit als zwangere vrouw iemand anders beter kan laten doen he i.v.m. toxomasplose.

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ja schat, dat weet ik. Maar ik heb goede huishoudhandschoenen. Zo lang ik die aan heb mag ik het wel gewoon doen :D
    Ik ben laatst wel geprikt op toxoplasmose. Ik heb namelijk al mijn hele leven katten, dus de kans dat ik al lang positief ben is groot. En dan kan het allemaal niet meer zo veel kwaad... :D

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lekker shoppen Lies!

Had paaseitjes buiten verstoppen vandaag wel zin?....... was het niet al chocolademelk geworden voor ze gevonden waren? :D

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    niet als je om 7:15 met een enorm blije B in de tuin eitjes staat te zoeken :D

heb foto van B in album gezet

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ah wat schattig, in d'r pyamaatje!

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hallo dames, deze paashazin meldt zich ook ff :D

17. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0

Eitjes volop benut????:p:p:p:p

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    We hebben vrijdag vast een bedje klaargelegd en straks maken we het welkomstbord :D Mét turkse routebeschrijving.
    En dan dinsdagavond nog even een schop onder de zwemmersholletjes en dan maar weer duimen ;)

19. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Goed zo Bekje, zo gaat ie beter. Ik hoop dat ze goeie padvindertjes zijn.

Mooie buik Lies, echt Echt! :) En shoppen, oh, wat vreselijk!

Lim, wat een lieve fotootjes van je meisjes.

En Natas, geen paaspoespas, Foei! ;)

Ria, wat een toestand in je nieuwe buurtje. Hopelijk straks niet meer van dat.

Jomi ook lekker de hort op. Wij hadden vroeger ook altijd paasvuren in de buurt (Twente). Mooie grote fikken!

Ladouce, vast heel lekker paasdiner aan het maken ..?
    Heb je morgen ook vrij?

Arme Koffie en familie, nog flink in de rouw .. Sterkte nogmaals.

Ricmar alweer 10+weken. Schiet ook op!

Hier beetje melancholiekig nu. Ik voel mijn ei eraan komen, volgens mij morgen en we hebben al een tijd niet gevreeen en wat betreft zwanger gezien heeft het nu ook helemaal geen nut. Daar word ik toch behoorlijk verdrietig van.
    Ik dacht net al, wat is er toch ..?
    Ik was de hele dag omringd door kleine kindjes. Wel heel gezellig, ook druk en chaotisch, maar nu alleen thuis. Lekker rustig wel maar voel me ook leeg. Lief is in zijn eigen huis. We zijn allebei nogal gaar van van alles en beetje bedrukt ..:(

Nou, ik ga maar eens wat koken en mezelf lief toespreken.

20. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hoi paashaasjes, allemaal aant het genieten van een lekker lang weekend met dit heerlijk weer?

Hier alles lekker. Vrijdag eindelijk Natas in levende lijve ontmoet en geknuffeld met Quiten en Danique (wat een scheetjes allebei!!!), daarna 's avonds competitie getennist ... en gewonnen!
    Gisteren boodschappen gedaan (3 kwartier in de rij bij de slager!) en lekker op de tennisbaan mijn kop verbrand en vandaag met paps en R. naar de voetbal geweest. Daarna bbq en nu ligt paps op de bank, R. in de hangmat en ikke in de loungeset :D Gezellie hiero!
    Al met al bevalt dit lange weekend me prima.

En ik ben nog niet ongi ... 1% hoop hier, hoewel ik net wel heerlijk aan de rose heb gezeten ;)

Lies lekker buikje heb je zo in dat jurkje. Mooi!

Deel Deze Pagina