dat lokt wel schimmeltjes uit duim als je van zon dieet ineens overstapt op het lekkere eten met suikers.. schimmeltjes zijn klote.. x testen ML: op die vn vorige week heeft die niets meer gehoord.. heel vervelend omdat die hele procedure al 3 maanden loopt. Dus tja.. op emails ook geen reactie.. heel slordig dus allemaal. vandaag is die naar amersfoort voor ander bedrijf ook weer testen doen.. technische testen terwijl hij dus heeft aangegeven niet technisch te zijn.. dus waarschijnlijk weer waist of time. pink: hopen dat gesprek helpt daar.. vervelend dat je meisje er zon last van ondervind.. je woont net te ver weg anders was ik wel je gastouder geworden.
Inderdaad slordig Lim, dat ze hem alsmaar zo in het ongewisse houden. Maar het is kennelijk ook nog geen nee na al drie maanden, dus ze moeten toch wel iets in hem zien lijkt me dan. Ik hoop echt dat er binnenkort iets komt voor jullie! Ja, naar om niks meer van Bekje te horen hè .. Het is al donderdag, dus het lijkt me dat ze onderhand toch in het ziekenhuis geweest is .. Lies weet jij iets meer van haar? Ik ga even naar beneden was ophangen en daarna hier wat klussen. En misschien wat winterharde planten kopen om de kale plekken in de balkonbakken te zetten. Het ziet er nu zo mistroostig uit. tot later!
Nee, Duim, ik heb geen contact met haar gehad. Ik weet alleen van FB dat ze maandag gecuretteerd word. Zo verdrietig
jaaaa ben ik weer even, moet zoooo wennen aan ritme hier en routine krijgen. Vandaag laatste dag kraamzorg gehad maar vind het wel prima om het zelf te gaan doen allemaal nu...deed eigenlijk al alles, heb helemaal niet in bed gelegen. Lies fijn van het KDV!!! positieve reactie! Pink goed dat alles goed is met heupjes, nu nog het hoofdje. Dank voor reacties op kaartje meiden.... Ik vind het zo zielig van Bekje....weet precies wat het is en je gaat door zo'n klote periode. Bek...STERKTE meis, denk aan je! ga zo even paar foto's uploaden, stonden niet op de laptop vandaar dat het even duurde.
Ah gats Duim, da's wel het laatste waar je nu zin in hebt. Met Q. gaat het idd prima op het KDV. Soms heeft hij wat slechtere dagen maar dat is geen verschil met thuis. En D. heeft daar ook altijd prima gezeten (op 1 voorval na, uit de kinderstoel gevallen). Sal, ze is werkelijk waar prachtig! Arme Bekje, ik denk vaak aan je meis. Hele dikke knuffel!
smsje van bekje: gaat wel met der, hard aan het werk en erg moe van de hormoontjes dus ze slaapt veel
Sterkte Bekje Wij hoopvol rond 23:00 uur een "grote" fles aan Eelco gegeven. Bijna 165 ml kv (150+5), ik had dit overlegd met consultatiebureau. 's Nachts komt meneer namelijk om de 3 uur, dus we hoopten dat hij wat langer door zou slapen. Jammer, 02:15 uur en 05:15 uur. Man van de klok
Ik ben een "meisje" (voor mijn gevoel) uit Amsterdam. Ik woon nu sinds een paar jaar in een dorp. Woon al jaren samen met een lieve vent en een paar prachtige katten. Dol op bakken en natuurlijk op chocolade met noten. Kinderen hebben we nooit echt gewild, tot het een tijdje geleden ineens begon te kriebelen en nu kunnen we niet wachten
klapperende eierstokken dus ik ben lim, mama van 4 die zijn 16,14, 2 en 1 , woon in zuiden van land en ben 42.. ik gruw van chocolade trouwens
Hoi Lim, tja rammel de pammel hier. Beter laat dan nooit. In de toekomst willen we ook afzakken naar het Zuiden, mijn vriend komt uit Brabant. Ik ben 37 jaar trouwens. Ik ben het type: als ik iets wil moet het ook nu. Best irritant momenteel
Hoi Notenchoco, Ik ben Liesbeth, 40 jaar en pas mama geworden van een prachtig mannetje, Eelco. Eelco bleek na de geboorte het syndroom van Down te hebben, maar damn wat issie lief
He notenchoco. Ik ben ook sinds een paar maanden belast met rammelende eierstokken. Helaas kreeg ik er ook geen potje geduld bij. Welkom hier.