*waait even binnen om naar iedereen te zwaaien!* @Bebek: nog even een dikke knuf voor jou! @Liesben: hoest met de kleine man? @Salcia; ben zoo benieuwd naar jullie meisje! Hier: drukte en stress en immer rammelende eierstokken. nog een week te gaan tot een ei..we'll see.
zo, traject 2 bij fysio is afgelopen.. nu begint traject 3 als ze het met andere clienten over me hebben hebben ze het over "dat meubelstuk" .. ehm.. als je er vanuit dat normaal traject 10 weken duurt.. ik nu 24 weken erop heb zitten en nog 10 weken te gaan heb.. dan ben ik wel meubilair ja werd net gebeld.. hee lieverd, fijn dat ik je ff spreek.. ik denk lieverd? ja hoor. Hunk aan de lijn.. kijk, dat maakt een verziekt begin van het weekend weer stuk leuker
Sal ze is cute!!! Hoe bevalt het nu mama zijn? Is het wat je verwacht had? Haha Lim lekker begin van het weekend idd! Bekje hele dikke knuf meissie! Als ik dan toch bezig ben ook een dikke knuf voor Des, Duim en Ladouce. River en Helen op jacht naar ei! Notenchoco of ehmmm Choconoten (sorry weet t ff niet meer) Welkom! Hier een 37 jarige die 4 mnd geleden mama is geworden van een gewelige dochter. Waar wel 2 jaar rammelende eierstokken aan vooraf gegaan zijn. Natas gaan de nachten al een beetje beter of is het nog steeds naadje pet? Lies wat vind ik het toch fijn om te lezen hoe verliefd jij op je zoon bent. Daar krijg ik het gewoon warm van. Gisteren gelukkig een hele goede dag op het kdv vandaag ging het iets minder maar het begin is gemaakt. Vandaag weer een aantal irritatie puntjes. Maar daar zal ik niet over zeuren.
Welkom Notenchoco... Ik ben 40 en 8 dagen geleden bevallen van onze dochter Noé, na jaren proberen en 8 iui pogingen en een miskraam eindelijk mama.
Helen...er staan 2 foto's in mijn album! Pink, het is fantastisch om mama te zijn...het is nog mooier dan ik had gehoopt...zoveel liefde voor zo'n klein wezentje
En dan zit je toch ineens met een vraag waarop ik nergens het antwoord op kan vinden. Waarschijnlijk omdat hij ook wel erg dom is hahaha. Na het klussen moet ik meestal plassen, maar plas ik dan niet alles er weer uit? Of kan ik er vanuit gaan dat het meeste zijn weg naar boven al heeft gevonden en dat wat ik dan in de wc zie toch al geen kans had? Sorry dames voor degene die dit lezen tijdens lunch of ontbijt.
Ja, dat weet ik ook Maar ik zat net op het toilet en dacht "misschien is dit zonde" Was wel even blijven liggen
Toch nog ergens een antwoord kunnen vinden. Even een tijdje bliven liggen en dan kan plassen geen kwaad. Door het opstaan zakt er wel weer wat naar buiten, maar alscje even zo'n 15 minuten hebt gelegen is een hoop al naar boven aan het zwemmen. Plassen na de sex verkleind de kans op blaasontsteking en andere narigheid. Goh, toch handig als ik antwoord kan geven op mijn eigen vraag.
Ooo, ik heb net even een ovulatietest gedaan. En ik heb een streepje! Ik voelde bij het opstaan al een klein steekje bij mijn eileider, dus het klussen van vannacht is mooi getimed.
Hey bedankt, ik hoef nu niet meer te zoeken. Ik heb maar 5 minuten platgelegen haha. Ach deze maand verwacht ik er toch niks van. Dat van die blaasontsteking had ik wel eens gelezen ja, fijn...
je hoeft niet te blijven liggen! dat is echt onzin.. de snelle zwemmers zijn nl allang op weg naar boven.. je loopt idd meer kans op blaasontstekingen door wel te blijven liggen.
Sal, wat een mooi poppetje! Hoe voel je je nu? En krijgen we nog een bevallingsverhaal? Pink, fijn dat het een iets betere dag was op het KDV. Heb je al iemand aangesproken? Lim, knuffel! Hier weer een "geweldige" nacht gehad. Eelco bedacht dattie om 01:30 en 04:30 uur honger had. Na de laatste fles huilen, krampjes..zo zielig. En toen alles weer kalm was hadtie weer honger Ik zal heel blij zijn als ik ooit weer eens een nacht door mag slapen
Sal, ik heb ook even je popje bewonderd. Wat een klein scheetje inderdaad. Badfoto's zijn ook altijd om te smelten, helemaal in hun blote niksie, zo kwetsbaar. Fijn dat de liefde vollop stroomt. Nieuwe dames, succes met jullie eitjes en daarbij behorende nuttige activiteiten . Even een snelle knuffel voor de anderen, want wij gaan vandaag eindelijk de vloer leggen. Ligt al weken verpakt op ons -en een heel vrij weekend- te wachten, dus ben benieuwd .. Hopelijk kom ik niet tussendoor hier vloekend dat het niet gaat .. . Fijne dag allemaal! (en speciale aai voor Bekje)
er staat zoveel onzin op het internet en ik ben niet 9 keer zwanger geraakt van lucht.. ik blijf geen minuut liggen want vind het smerig.. dus ik plas, duik onder douche en was alles wat plakt weg..
Dames met kinderen...vanaf wanneer sliepen jullie baby's op de eigen kamer? Ik begin erover te denken om Eelco eens op zijn eigen kamertje te leggen...al was het maar voor mijn eigen nachtrust. Hij slaapt nogal "luidruchtig" namelijk. Waardoor ik wakker ligt en hij de slaap der onschuldigen slaapt..maar ik vind het zo'n stap...