35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    *breekt weer eens in*
    Lees nu het nieuws van bebek pas... :(
    Schrik er echt van....

heel veel sterkte meid,
    xxx
    Ceberus (Seth)

2. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Lies das voor iedereen persoonlijk natuurlijk wanneer je die stap zet. Ik ga er pas over nadenken als ze een half jaar is. Maar ik heb een meisje dat doorslaapt en weinig geluid maakt behalve als ze verkouden is. En dan kan ik nog mooi even over de rand van t ledikant kijken vanuit mijn bed. Dan hoef ik er niet uit en slaap ik sneller weer in. En misschien ben ik wel overbezorgd maar ik heb nog steeds dat artikel over wiegendood in mijn achterhoofd dus ik vind het erg geruststellend als ik mijn dochter hoor ademhalen (of roggelen door snot;)). Je moet doen waar jij je het beste bij voelt. Ik denk dat een uitgeruste mama ook veel waard is.

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Als Eelco geruisloos sliep zou ik er ook nog niet aan denken. Maar hij ligt te snurken, zwaar te ademen, beetje te "kermen", geluidjes te maken, te smakken, te sabbelen op van alles, te bewegen..Ik weet soms niet zeker of hij nu wakker is of slaapt, maar als hij in de box slaapt is hij soms ook zo luidruchtig :D
    Nou ja, ik denk er nog even over. Aan de ene kant vind ik het een enorme stap, aan de andere kant vind ik het ook wel weer fijn als de slaapkamer weer van ons is.

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Lies.. gewoon doen waar jij je goed bij voelt hoor
    Heb hier 3 kids lang op mijn kamer gehad.. J 2,5 jaar, B 14 maanden en P 9 maanden en toen is ze naar eigen kamer gegaan omdat ze steeds wakker werd van ons.. M heb ik nooit op mijn kamer gehad.. die sliep ook onrustig, snurkte, draaide zich 100 keer in een uur.. werd daar helemaal gek van.

Bekje: kaarsje brand voor jou.. hoop dat het allemaal meevalt, fysiek dan.. mentaal zal wel even duren.

5. Notenchoco

10 nov 2011
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    :( Ik zit in een dip. Geloof er niet meer in...

Morgen 2 weken geleden vmk en vandaag buikpijn, gevoel dat ik ongesteld moet worden :(

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik weet het Lim...ik geloof dat de papa het eigenlijk wel tijd vind. En ik geloof ook dat het meer een probleem voor mama is..niet voor Eelco zelf.

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hmm, dacht een rustige week te hebben. Inmiddels vanmiddag bezoek, morgenochtend bezoek en woensdagmiddag bezoek :)

Nu eerst even boodschappen doen.

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    weet je notenchoco.. misschien klinkt het heel hard wat ik schrijf.. maar heb jij je wel ingelezen in de overige meiden hier? Er gebeurd zoveel met mijn forumvriendinnetjes, maar ik heb je nog geen enkele keer zien informeren, en dat vind ik jammer..
    Vandaag krijgt ons lieve forumdinnetje een curretage nadat haar kindjes hartje is gestopt met kloppen.. en daar hoor ik je totaal niet over..
    bah!

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    en zondag bezoek :D

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ja, maar die stond al :)

11. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Sorry *breek even in*
    Ik les net dat het beebje van Bebek is overleden bij 9,1 weken. Oh wat verschrikkelijk, na zo lang wachten, een goede echo bij de 7 weken, dit verschrikkelijke nieuws. Lieve Bebek; ik wens je enorm veel sterkte! Het was jullie zo gegund...ik hoop dat wanneer je er aan toe bent, je snel een 2e goede gezonde zwangerschap zult hebben! Liefs, ik leef met je mee!

12. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Lieve bekje... Heel veel sterkte vandaag en komende tijd... Ik weet hoeveel impact een curretage heeft.. Je ondergaat een klote ingreep en je krijgt er niks voor terug. Hele dikke knuffel meis!

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Meiden, dank v reacties op foto's.

Lies... T gaat heel goed, begin mijn draai te vinden. Net zkh geweest want vorige week was ze te licht, en vandaag 3010 gram!!!

Bevallingsverhaal wil ik wel plaatsen maar vind alles zo dubbel nu met Bek

14. Notenchoco

10 nov 2011
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nog niet het hele topic doorgenomen, dat klopt. Je mag hard tegen me zijn, daar kan ik goed tegen.
    Ik ben hier nieuw dus het is niet de bedoeling er zomaar tussen te walsen. Als dat zo overkomt, sorry daarvoor.
    Vandaag heb ik een kutbui, ik dacht dat ik dat wel even mocht neerzetten. Voor ik weer wat nieuws plaats zal ik de tijd nemen het hele topic door te lezen...

15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dank je.. het geeft ons nl een gevoel van desinteresse naar ons toe.. en ik neem aan dat dat niet de bedoeling is.
    Maar topic is lang en vergt veel tijd om door te lezen, maar dat is niet erg in de lange avonden :)

sal: dat is mooi, 6 pond alweer... :)

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb daarnet de allereerste echte lach van oor tot oor gekregen van Eelco.....*smelt*

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    *lacht ook echt en breeduit naar Lies*

:D

18. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    *Update Bebek*

Voor zover dat mogelijk is in dit trieste geval, is alles goed gegaan. Ze heeft wel flinke bloedingen maar dat komt volgens de gyn door de wond en de placenta. Baarmoeder zag er wel goed uit en trok mooi samen. Gyn verwacht geen complicaties. Kindje wordt onderzocht door de patholoog en ze krijgen op 5 dec. de uitslag.

Lichamelijk heeft ze buikpijn en is ze slap en moe en dan dus die bloedingen. Emotioneel is het haar ontzettend tegen gevallen. Het hakt er zwaarder in als ze had verwacht. :( Ze zal deze komende dagen waarschijnlijk even niet hier online zijn.

19. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    WAt vreselijk sneu voor Bebek. Hoop dat ze lichamelijk in elk geval snel hersteld.

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Arme Bebek, heb veel aan haar gedacht vandaag...dikke knuffel!

Deel Deze Pagina