Arme Bebek, wat een enorm zware en zwarte dag voor jou..... je krijgt de dikste knuf die ik maar heb meis!
Lieve Bek, weet niet of je dit leest. Wat een zwarte blz uit je mooie boek. Neem de tijd meissie en zorg goed voor jezelf! We zien je wel weer verschijnen als jij daar aan toe bent. Super dikke knuf x.
oo kaart.. die ligt hier klaar sal.. maar ben nog niet bij een postkantoor geweest.. dus die komt wel!! ooit!! en kaart is heel wazig geschreven trouwens, maar er stonden tig man tegen me aan te kwekken toen.. dus bij deze alvast excuses
Zo, Eelco sliep van 23:30 tot 04:00...wow. Na de fles vervolgens nog tot 06:30 uur geslapen. Gevolg is wel dat mijn hele planning in duigen ligt, maar dat geeft niks
Wat heftig toch voor Bekje .. Veel sterkte met dit rottige afscheid lieve Bebek. Wat zijn we toch kwetsbaar ook als het over dit grote verlangen gaat .. Ik hoop dat je fysiek heel snel hersteld en dat de geestelijke pijn toch ook snel minder scherp gaat voelen, alhoewel daar natuurlijk niets over te zeggen valt. In gedachten een hele grote arm om je heen. Verder ben ik er ook even wat minder. Weekend vloer gelegd die heel mooi ligt en gisteren tot laat in de avond gewerkt en nu weer op kantoor, maar kom later wel weer even langs. Liefs
Heerlijk een uurtje geslapen, samen met mijn zoon...die nu nog slaapt btw Hij lijkt wel van slag na vannacht. Hij had om 08:00 fles gehad, vervolgens om 11:15 uur. Om 13:30 kwamen we terug van boodschappen, en brullen...brullen. Ik eerst gekolfd, maar hij werd niet stil. En maar op zijn hand sabbelen, waardoor hij gefrustreerd raakt omdat die hand nog niet helemaal doet wat hij wil, namelijk op zijn plaats blijven. Toen nog maar een fles van 150 ml borstvoeding gemaakt, en die dronk hij ook op. Daarna zijn we samen in slaap gevallen. Of zou dit ook een van die befaamde regeldagen zijn waar ik wel eens over lees? [edit] ik lees net dat regeldagen vaak rond de 6 weken vallen...laat Eelco nu vandaag precies 6 weken zijn...
Hehehe, papa zei net na het eten dat hij Eelco wel even ging verschonen en hem dan meteen op bed zou leggen.. Nu had ik al "iets" geroken, maar damn...de poep zat echt overal *gaat even verder met broek en romper uitspoelen* Al vrijwilligers voor een verschoonsessie zondag?
het is hier stilletjes zeg..... Lies...ik ben er niet bij natuurlijk zondag maar heb zelf al een poepluier gehad waarvan de poep onderuit de pijp kwam zo ongeveer, hahaha
Ik heb dit keer maar een rare cyclus. Hij begon natuurlijk al wat vreemd met op de 28sre dag kramp en pas 4 of 5 dagen later bloed. Daardoorwist ik niet meer wanneer ik nu precies vruchtbaar zou worden. Getest, maar kreeg maar een vaag lijntje. Nu 3 dagen pijn in mijn rechtereierstok, dat is op zich normaal voor mij. Vanmiddag een goede dikke streep op de test. En ineens krijg ik een uurtje terug pijn in mijn linkereierstok. En die heb ik echt nog nooit gevoeld. Maar waarom zit ik hier eienlijk nog te kletsen? Daar heb ik met een positieve ovulatietest natuurlijk helemaal geen tijd voor. O en Lies, ik ben jaloers, ik wil ook volle poepluiers.