Allebeihei??....... alleDRIE zul je bedoelen De duimen draaien lievie, als een gek! Duim, het lijkt me heel moeilijk voor je om de moed erin te houden. Dikke knuf!
Wat heerlijk om je zo vrolijk te horen Des! En ik ga ook voor je duimen hoor. Dat zou toch wat wezen zeg! Klonk verder lekker relaxed bij je thuis. En leuk dat jullie elkaar ontmoet hebben Natas en Des. En ja de moed erin houden valt niet mee Natas. Voelt vaak alsof ik mezelf een beetje voor de gek zit te houden .. Maar ja, wie niet waagt, die nooit wint. Ik vind het trouwens nog steeds leuk om ook het geboortekaartje van Quinten te ontvangen, maar was stom genoeg vergeten mijn adres naar je te pb-en. Alleen als jullie nog een kaartje over hebben hoor. Nou, ik ga zo nog even dokter Ellen kijken en dan lekker slapen.
Dank je wel Duim. Des ik ga ook keihard voor je duimen, hoop dat dat mag helpen. Leuk idd dat je bij Natas bent geweest. Jomi fijn da tje opa thuis is, nu hopen dat die thuis verder opknapt en dat het goed blijft gaan. Lies, gelukkig maar, dacht zeg het toch maar even je weet maar nooit. En idd als je het gehad hebt dan is er niks aan de hand. Mooi buikje heb je ook, groeit lekker allemaal. Wil je weten wat het word met 20 weken? Nou meiden dit was het ff uit het hoofd. Duim je vroeg hoe het hier ging, hier gaat het erg goed allergie is helemaal weg, misselijk ben ik niet, van deze zwangerschap kan ik echt genieten, dit heb ik bij noah niet gekunt. De tijd vliegt voorbij eerlijk gezegt. Nu maar hopen dat het zo blijft. Nou meiden ga tv kijken met manlief en uitrusten was druk dagje. Groetjes en weltrusten allemaal
Natasja vindt de buik van Ria al heel mooi en ze heeft nog wel een kaartje over voor Duim dus pb me je adres en ze vond het heel leuk om Bekje te ontmoeten maar ze vindt Des niet meer liefffff.
Meisjes, nog een heel vrolijk pasen...sorry dat ik niks heb laten horen. Was lekker 2 daagjes bij mijn paps, die woont aan het strand, heerlijk gerelaxed, vanavond uit eten geweest en nu net thuis en heel moe. Ga morgen alles bij lezen en reageren. Heb wel heel lief van paps en vriendin babypakje en jasje gekregen. Overigens kan ik helemaal niks meer aan van broeken of rokken. Dinsdag na de echo ga ik echt kleding kopen. Liefs en tot morgen.
Dank voor het duimen meisjes maar zet ze maar weer in de ruststand Ria en Liesje allebei al een mooi buikje! Natas, heerlijke foto van je wondertjes
Ik kreeg gisteren van mijn schoonvader en zijn vriendin nog een lief knuffeltje..letterlijk, want hij is ook van LIEF!. Zo cute:
Bekje is natuurlijk ook heeeuuulll leuk Ik vind Des ook niet meer lief, want die foto komt mooi niet door Des, ik was druk aan het duimen maar damn, die kl*teduivels hebben je gevonden lees ik :x Wel een lekker gezellig weekend gehad, ondanks die domper? Lies al een aardig buikje en Ria ook. Ik heb ook een aardig buikje, maar dat heeft een andere reden Duim heeft een knufel nodig, dus komt ie: KNUFFEL! Salcia ook leuke paasdagen gehad, mooi Koffie, hoe gaat het vandaag met jou? Hier gisterenavond de zwemmers van Lief een turkse routebeschrijving meegegeven, dus hopen dat het goed genoeg was. Twijfel nu wat handig is; vanavond nog een keer of beter morgenavond, zodat we de om- en om tactiek aanhouden...
He bah Des, echt weer k u t . Aai voor jou dan maar. En over mij, ik kan idd knuffel goed gebruiken. Dank je Bekje. Even ego hoor: Ik heb net twee keer eindeloos aan de telefoon in de wacht gehangen met zilveren Kr. voor een machtiging voor vervoerskosten. Heb ik wel declaratieformulieren toegestuurd gekregen, maar dan staat er in de brief alleen : Uw verzoek om informatie, terwijl we om een machtiging hebben gevraagd. Informatie hadden we al :x:x:x En als je geen machtiging hebt, heb je in principe ook geen recht op vergoeding. Heb ik net twee keer kwartier in de wacht gehangen. Valt het geluid weg (telefoon kapot?) en heb ik nog steeds niemand gesproken. Dit gedoe hadden we vorige week ook al. Word ik door Gent gebeld voor een machtiging voor de operatie van de verzekering, en de verzekering wil eerst weer een behandelvoorstel en zo van het kastje naar de muur gestuurd. Krijg ik eindelijk een brief van de verzekering, staat er weer nergens het woord machtiging, terwijl we net eindeloos aan de telefoon hadden gehangen en telefoniste alles genoteerd had. Het lijkt alsof ze zich willen indekken door nergens op papier van te voren iets te beloven, Grrr. :x:x:x En dan wil ik het telefonisch nog 'even' checken, is het na drie kwartier nog niet gelukt en heb ik nu een Kuthumeur! Ik heb ook zo geen zin in die operatie vrijdag. Ik begin er nu flink tegenop te zien. Ik voelde me net weer een beetje fit en vrolijk en zonder die hormonentroep in mijn lijf. Geen Koninginnedag vieren, weer narcose, weer antibiotica, weer buikpijn, weer uit de roulatie en weer wachten tot we met de volgende behandeling kunnen beginnen, 2000 euro (bijbetaling) ophoesten, potje acupunctuur bijna op, al 150 euro aan Chinese kruiden uitgegeven, en dan straks vreselijk in de stress zitten bij iedere stap, en dan proberen dat niet te doen, want dat verlaagt de slagingskans nog eens extra .. Ik zie het echt even niet meer zitten, het hele babygebeuren .. Moet zo maar weer eens een potje huilen en tieren geloof ik. Echt zin om van alles kapot te meppen ook, Grrrr !! Sorry hoor, meiden, maar het moet er even uit.