Soms kan ik gewoon niet opmaken wat er nu scheelt....krampjes? honger? Maar als ik dan ook zo moe ben, dan voelt hij dat haarfijn aan volgens mij..
hier ook een huilertje vannacht...en elke keer als ik haar oppakte ging ze weer heel blij doen, haha Heb HA gebeld...die zegt als ze geluisterd hebben en er t was niks dan nu naast me neer leggen. Een van zijn kinderen deed het ook als baby. Hij zegt dat de ene baby gewoon sneller ademt dan de andere en de geluiden normaal zijn. Dus...ik probeer het te laten rusten nu.... Klinkt positief Lim, en tja...dat tijdstip en de plaats...so be it toch...als hij terugkomt met een baan Ik heb ook een bijgiraffe gekregen, in zo'n doosje...heb je die gegeven Duim? En ei op komst...spannend!! Hellen..klinkt goed...eindelijk niet meer alleen de weekendjes maar lekker tijd samen, ook voor brusje te maken Knap knoopwerk Lies!!!
"Ik heb ook een bijgiraffe gekregen, in zo'n doosje...heb je die gegeven Duim? En ei op komst...spannend!!" Ja, zo'n bijtgiraffe in een doosje, klopt. Je hebt er ook gewone girafjes van (beetje ouderwets, leuk vind ik ze). Duurt nog even voor Eelco tandjes heeft, maar dan heeft ie alvast wat te sabbelen. En wat ei betreft, niks spannends aan Sal met twee afgeklemde eileiders. Kan er dus helemaal niks mee, behalve me heel verdrietig en gefrustreerd voelen als ik mijn ei aan voel komen. Ik heb tegenwoordig niet alleen PMS, maar ook nog eens PES (pre-eisprong-syndroom)
Pff, Eelco ligt op bed. Hij is zooo moe, maar slapen? Niks ervan, slapen is voor mietjes. Ik hoop echt dat hij in slaap valt..arm kind.
Ik heb toch maar een pak Nutriton gekocht..ik had vanmiddag weer het idee dat Eelco lag te herkauwen. Na overleg met CB ga ik het zo toch maar eens proberen. Hij ligt nu nog te slapen, gelukkig.
Kom even binnen piepen..... Lies, maakt Eelco misschien een sprongetje? De symptomen klinken nl zo. Veeeeeeeel knuffelen is het advies. Heb je een smartfoon? Je kan nl een Oei ik groei app instaleren. Erg fijn! Helen fijn dat ML eindelijk jouw kant op komt! Lim met kindjes gooien. Nie met die van mij hoor! Duim zeker verdrietig als jeje ei voelt en je er niets mee kan. Hebben jullie het al gehad over een eventuele eigen poging? Als je er niets over kwijt wil ook prima hè. Sal heb je mijn kaartje gehad? Ik denk nl van niet want hij had er al lang moeten zijn en aangezien je iedereen bedankt en ik daar niet bij zit? (of je moet mijn kaartje niet mooi vinden dat kan ook....) Hier een meisje dat niet wil gaan slapen. Ach dan hoop ik maar dat ze morgen uitslaapt. We gaan morgen naar een huis kijken, ik hoop dat het iets is. En nu heb ik hongerrrrrrrrr! ML is nog niet thuis en dochter wil alleen maar aandacht dus mama's maag moet nog even wachten.
Kan zijn Pink, ik heb geen idee.. Ik heb hem nu de laatste twee flessen 150/5 gegeven. Dan komt hij vandaag maar op 5 flessen, maar ik wil even zien wat er gebeurd. Hij heeft net gedronken (met 1 schepje nutriton). Ben benieuwd hoe laat hij vannacht komt nu. Ik ga in ieder geval ook slapen, ben enigzins gesloopt na 4 uur slapen en een huilerig mannetje de hele dag Sorry dames, was enigzins ego vandaag. Als ik vannacht wat meer mag slapen hoop ik beterschap morgen
Wat een super goed nieuws Hellen! En Lim, balen dat jullie nog zo lang moeten wachten maar een uitnodiging voor contractbespreking is goed nieuws! Ah Lies, wat lief dat kleine bolletje net boven de doek uit. Hoop dat jullie lekker kunnen slapen vannacht. Duim, je hartjesbeertje is hier ingepikt door D'tje! Oooooh jongens, ik ben zo moehoeoeoeoe. Wéér een nachtje van zo'n 5 uur slaap, met onderbrekingen. Retedruk op kantoor. En ben net thuis van vergadering. Pffffff.
Heeeeeeeele dikke knuf voor Natas! Fluister Q maar in zijn oortje dat zijn forumtante zegt dat hij mama moet laten slapen vanacht.
Duim.... Neeee stom van mij... Natuurlijk niet spannend dat ei... Sorry meis!!! Pink nee kaart niet gehad ((
Arme Natas...dikke knuffel! Hier een redelijk goede nacht gehad. Eelco kwam om 0200 en 0645 uur, dus netjes. Ik ga proberen vandaag op 5 flessen van 150/5 uit te komen. Gisteren ook gestart met de nutriton, dus ik ben benieuwd! Nu even snel ontbijten en douchen, daarna Eelco in bad doen en dan klaar zitten voor schoonmama
arme natas.. zo druk.. knuf hier een helse nacht... kids gespookt tot uur of 3 (die besloten om half 1 dat ze wel lang genoeg geslapen hadden, en ze hadden het zo gezellig... lachen, schreeuwen, huilen,gillen) toen ik eindelijk mijn bed vond lag ML met zijn gezicht mijn kant op.. en daar heb ik zon schurfthekel aan, snurkend en dan die warme adem in mijn nek.. dus duurde weer tijd voor ik eindelijk kon slapen.. en toen was het 7 uur.. en stond de rest met veel kabaal op. ben sjaggie nu.. kop vol watten gaat ook niet weg.. neus moet ik zoeken want die is verstopt.. en mijn huid voelt aan of die vol schaafwonden zit.. maar goed, zonnetje schijnt, kga zo even richting stad voor laatste sintkadootjes..
gatsie, Lim ook al een K**nacht... Hier lijkt het goed te gaan met 5 flessen van 150/5 met 1 schepje nutriton. Hij heeft net zijn 4e fles op, en er zit gemiddeld tussen de 4,5 en 5 uur tussen. Dus dan, net als gisteren, rond 21:00 uur laatste fles. Vandaag hebben we maar veel gewandeld, het was zulk lekker weer...en vanaf morgen is het toch binnenzitten als ik de voorspelling moet geloven.. Vanmiddag ook twee wen-ochtenden afgesproken met het KDV..brrrrrrrrrrrr, moet er nog niet aan denken. Maar ja, het gaat toch best hard.
Lies kijk eens na hoeveel tijd je tussen de flessen mag laten? Ik heb in mijn hoofd zitten dat dat maar max 4 uur mag zijn (als ze zo klein zijn) maar ik kan me vergissen. Als er fruit en groenten tussen zit mag het volgens mij langer.
Lies, heeft Eelco z'n duimpje in zijn mond weten te krijgen? Wanneer gaat hij wennen op het KDV? Hahaha Lim, heb jij ook zo'n hekel aan die asem in je gezicht van je lief als je wil slapen! Als Quinten bij me ligt en ik heb mijn arm om die kleine heen vind ik het al een rotgevoel als ik Chris z'n adem op m'n hand voel.