haha ja vind ik ook vies die warme adem in je gezicht of nek...wij liggen altijd met ruggen naar elkaar toe, niet erg romantisch maar wel fijn! Op een gegeven moment mogen ze 5 flessen per dag, dan zit er iets meer dan 4 uur tussen, maar ligt aan de kilo's, staat bij mij op het blik melk... ik zit nu op 6 flessen per dag dus ook 4 uur ertussen
Pink, ik denk dat jou kaartje bij TNT is kwijtgeraakt, was toevallig toch op nieuws van de week over de bezorgkwaliteit van TNT...
ff fotootje in album gezet van vanmiddag... was zo genieten in de zon en de paardebloemen die nog overal stonden waar DL de zaadjes van weg kon blazen
Pink, volgens het pak van de nutrilon mag hij met zijn gewicht naar 5 flessen en het CB weet het ook..dus ik ga er van uit dat het goed is Ah, net werd er hier al een beetje hardop gelachen...zo lief!
denk dat de onzekerheid etc allemaal mee begint te spelen, de spanning van dat wachten op dat gesprek dat M volgende week vrijdag heeft..heb afgelopen week geld uitgegeven.. aan dingen die nodig waren.. dat maakt ook onzeker want dat doe ik dus liever niet nu.. maar het moest ff... pff.. wat duurt wachten lang zeg
Wachten is killing! Ik hoop zo dat het positief voor jullie uitpakt, jullie verdienen het. Hm, het is stil boven...manneke doet even tukkie. Dan heb ik nu even tijd om badkamer te gaan poetsen. Vinniknieleuknie, maar is wel heel hard nodig
Hier een mega K...dag...de ene baan van ML gaat niet door...de andere kunnen ze pas half of eind januari uitsluitsel over geven...het begint hier nu echt krap te worden qua geld ook...echt zo klote
Lim ja....ik zie het ff niet meer zitten, heb nog voor 1 maand reserve en dan is het echt helemaal op...weet ff niet hoe we het dan moeten rond krijgen, en ook meer kosten nu met luiers en voeding etc