35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Gatver, arme Duim...
    Ik kan me je gevoel, je boosheid, je onmacht en de woede zo goed voorstellen. Ik kan er helaas niets aan doen, waardoor je je beter voelt.
    Uitstellen is zeker geen optie?
    Dikke knuffel!

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    *overhandigd duim een lading scooterboys en haar buurman zodat ze haar agressie kwijt kan*

knuffel meis!

3. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Nee Lies, uitstel is alleen maar nog meer vertragend en die tijd hebben we niet helaas ..
    Het moet nu gewoon maar gebeuren. Des te sneller ben ik weer op de rails hoop ik.
    Wat de verzekering betreft komt het wel goed vermoed ik, maar het is zo'n stom geregel om mee bezig te zijn.

En dank je Lim, voor de uitstekend gekozen en goed aangevoelde afreageerbronnen. Precies waar ik zo'n kontende hekel aan heb :D.

Buurman is namelijk weer zeer luidruchtig, dus ik heb hem net een koekje van eigen deeg gegeven en mijn stereo ook even opgeboost om zijn muziek te overstemmen, en nu is het heel rustig beneden :D

en Scooterboys zijn ook pain in the ass. Sta regelmatig tussen die stinkende brullende etterbakkies als ik weer eens over moet met het pontje.

Gelukkig voelt het al weer wat lichter. Van me af schrijven help ook enigszins.
    Nu maar eens lekker de zon in!
    (en dank je voor jullie support)

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik ga zo voor de laatste keer de nijntjes van broer te eten geven, ze komen zelf vanavond weer thuis. Straks ook mams van Schiphol ophalen, en dan eten we daar vanavond. We koken wel zelf hoor :D

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Duim, ik kan me je onmacht zo goed voorstellen!! Het is toch eigenlijk ook onmenselijk wat we er allemaal voor over moeten hebben om mama te mogen worden...
    Ik hoop met heel mijn hart dat de operatie straks je stress juist wegneemt en je weer nieuwe moed geeft!

Enne, ik heb hier een hele flat vol overlast veroorzakende, stinkende, asociale types, dus als je je wilt uitleven... ;)

Hmmm, hier ligt manlief al kreunend en steunend op de bank dat ie zich niet lekker voelt....Even in de gaten houden. Kan natuurlijk heel goed dat ik hem heb aangestoken, maar hij is 2 weken geleden gebeten door een teek en dus moet ik even in de gaten houden dat het daar niet van komt. Wat ook een hele gerede mogelijkheid is, is de blower die hier de hele dag aanstaat...Vorig jaar werd ie ook ziek van dat ding en vannacht is ie al zwetend in slaap gevallen op de bank, met, juist ja, de blower nog aan. Even in de gaten houden maar, al gaat ie wel gewoon werken. Hoop dat het niet doorzet, want woensdag hebben we drukke dag voor de boeg: chirurg, diëtiste, makelaars en 's avonds naar zusje want die tekent haar koopcontract voor hun woning bij de notaris, dus daar is het dan officieel.
    Ben zelf trouwens ook niet helemaal fit; enorm aan de diapoep, echt algehele waterige leegloop en ik heb hoofdpijn...ei-hoofdpijn missvchien, bestaat dat?

6. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Arme Duim, ik voel zo met je mee meissie. Klote gezeik ook iedere keer. Soms ben ik dat babygedoe ook zoooooo zat (zoals nu ik weer ongi werd vannacht) dat je denkt; laat maar, ik wil gewoon niet meer.

Ik hoop dat het zonnetje weer wat positiefs in je zal brengen. In ieder geval van hier een hele dikke knuffffff.

bebekje ik moet ff zoeken hoe ik die foto van mijn foon afkrijg. Maak nooit foto's met dat ding dus heb R. daarvoor nodig. Maar hij komt hoor!

7. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Beetje laat maar iedereen fijne paasdagen gewenst!

Des en Duim een mega HUGG voor jullie! Ik kan iets zeggen waardoor het gevoel anders wordt, ik kan wel zeggen dat ik met heel mijn hart hoop dat jullie (en de rest natuurlijk ook) dit jaar ook 2 strepen op je test mogen zien.

Lies lekker vrij!

Bekje beterschap met je mannetje!

Sal druk weekend, wij ook, vandaag gelukkig lekker thuis rommelen en BBQen.

Jomi ook al druk, ach als het maar wel gezellig is. En het mooie weer maakt een hoop goed!

Voor de nieuwsgierige onder ons, in mijn album een paar buikfoto's. (ja eindelijk!)

8. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Meisjes mag ik wat zeggen tegen de zwangeren onder ons?

Ik zou het best heel fijn als jullie de buikfoto's in jullie fotoalbum zetten, zoals Pink net heeft gedaan. Dan kan ik er naar kijken op een moment wanneer ik dat kan "handelen". Nu wordt ik er soms klaboem mee geconfronteerd en da's niet altijd leuk om naar te kijken. :)

Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik dit niet boos bedoel maar uit pure zelfbescherming. Er zijn al zoveel buiken waar ik niet omheen kan (op straat enzo).

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik sluit me hier volledig bij aan.... Op die manier is het iets minder confronterend en kunnen we voorbereid kijken ;)

Des, geef je me nog ff je mailadres in een pb'tje? Heb ik ook nog 2 leuke foto's voor jou ;)

Manlief is naar het werk en ikke zit thuis met ergens een buur die keiharde muziek draait en ergens een buur die aan één stuk door probeert de muur eruit te boren...best fijn als je al hoofdpijn hebt. Zucht. Ik word depressief van dat thuiszitten op deze manier, bah!

Iemand een idee waar die koppijn vandaan komt? Kan dat met eisprong te maken hebben? En heb je dat dan op de dag van ei of juist ervoor of erna? En wat is wijsheid: vanavond klussen of morgenavond? Hebben vrijdag geklust en gisterenavond geklust...
    Sorry voor alle vragen! :)

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik snap de hint dames...

Ik ben weg.
    *zwaai*

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Desmo en Bebek ik zal er zeker rekening mee houden, sorry als ik jullie al gekwetst heb..
    was zeker niet mijn bedoeling...

Bebek ik heb zelf nooit hoofdpijn gehad rond ei, maar kan natuurlijk wel door hormonen.
    Maar je drinkt nu wel goed met die warmte?

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

bedenk me net dat dit lullig klinkt. Ik bedoel ik snap jullie, en zal meer rekening houden met jullie......sorry! )n nu be ik echt weg anders staat mams te wachhten op schiphol :

13. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Bek ik heb geen idee. Ik werd altijd misselijk rond mijn ei maar dat is natuurlijk weer iets anders dan hoofdpijn. Wsl toch iets met hormonen te maken. Ik denk dat de hormoonstijging vlak voor je ei plaats vindt dus dat je ei er nu aankomt. ((als de hoofdpijn daarvandaarkomt en niet van bijv te weinig drinken;)) En als je om de dag klust zou dat genoeg moeten zijn al deden wij het iedere dag rond mijn ei.

Bedankt voor de lieve reacties op mijn buik:). Hij is idd nog redelijk beschaafd voor 27 weken en daar ben ik best wel blij mee want ik kan nu nog goed vooruit en kan alles nog redelijk doen, in een aangepast tempo dan.

14. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Lieve meiden

Wil jullie laten weten da tik 1 dezer dagen mijn account hier op ga zeggen.
    Dit heeft te maken met het feit dat ik dit forum te openbaar vind.
    En ook met het feit dat ik me heel veel dingen erg aantrek en dit geen plek kan geven. Dus is het beter voor mij om dit soort dingen niet meer op te zoeken.
    In de november mama's gebeurt ook een hoop, en daarbuiten ook, en ik ben iemand die zich leed van anderen heel erg aantrekt en er dan goed doorheen kan zitten.

En ja dan kan je de vraag stellen waarom zoek je dit dan op. Ik schrijf nu sinds 2007 mee op zwp en in die tijd veel mooie maar ook minder mooie dingen meegemaakt, en merk gewoon (en mijn man ook) dat er veel dingen zijn waar ik mee blijf zitten dit knaagt gewoon aan me, en kan er dan niet over uit.

Het voelt gewoon niet fijn en goed meer aan.

Voor hier vind ik het zeker moeilijk me zwanger te voelen, maar de gevoelens begrijp ik des te meer daarom meng ik me ook niet in discussies die daar over gaan, want het leven is niet eerlijk en zal ook nooit eerlijk worden. En het veranderen is niet altijd aan ons persoon zelf om te kunnen.

Ik wil jullie bedanken voor de fijne maanden die ik mee heb mogen schrijven, de meiden die ik op hyves heb, dat blijf ik houden, dus voor diegene die daar vrienden wil blijven met me, dat stel ik zeker op prijs, wil je dit niet dan begrijp ik dit ook.

Meiden ik hoop van harte dat de meiden die mama willen worden ook echt mama mogen worden, jullie zijn stuk voor stuk schatten die al het geluk van de wereld verdienen.
    Ik hoop dat al jullie wensen in vervulling gaan.
    En hoop dat ik alles zo een beetje goed uit heb gelegt.

Heel veel liefs Ria

15. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ria ik weet niet goed wat ik moet zeggen maar respecteer je beslissing en wens je het allerbeste en een prachtig brusje voor Noah.

Het ga je goed meis!

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ria succes met je zwangerschap...en wie weet komen we elke wel weer ergens online tegen

17. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Meiden, zijn net thuis. Ben nu helemaal op, hakt er wel in van die warme dagen. Maar wel een heerlijk kleurtje gekregen.

Ria, we hebben al contact gehad met elkaar. We spreken elkaar op hyves en straks als jullie in nieuwe huisje zitten spreken we met elkaar af. We houden contact.

18. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Vergeet ik nog te zeggen; Bebek ik heb al-tijd hoofdpijn rondmijn eisprong en vlak voor mijn menstruatie. Kan dus heel goed hormoondingetje zijn. ;)

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Verdamme Des :(

Duim, wat een moeilijke periode ga je weer tegemoet. Een knuf geven is alles wat ik kan doen voor je, heel veel sterkte.

Wat betreft foto's plaatsen : is foto's van kindjes misschien ook niet beter in een fotoalbum? Dan doe ik dat voortaan.

Bebek, geen idee of het ei-hoofdpijn kan zijn. Heb je dat wel meer rond die tijd dan?

Ria, jammer! Ik wens je een hele fijne zwangerschap en veel geluk.

20. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Hallo Ladies....daar ben ik weer. Na wat drukke maar gezellige dagen. Zaterdag is ons oudste meisje 8 :)$)geworden en zondag heb ik geholpen met het verhuizen van onze afdeling naar de nieuwbouw. Gisteren paaseieren gezocht en vandaag zijn de dames weer naar school; rest mij een enrome stapel was waar ik zo aan ga beginnen.

Heb veel bijgelezen maar weet niet of alles is blijven hangen:

Koffie; jou wil ik allereerst veel sterkte wensen met dit grote gemis; ik weet hoe het voelt, heb ook dagen lopen janken....

Duim: ondanks dat er wel het een en ander in de planning zit voel je je toch klote lees ik, kan ik denk ik wel begrijpen, zeker ook omdat het nu zinloos lijkt om te vrijen; maar lieverd, probeer het a.u.b. toch te doen, het helpt jullie bij elkaar houden. Hoe moeilijk het ook is, daarnaast houdt het het zaad actief! Ook niet onbelangrijk voor straks.

Ria: ik vind het jammer dat je stopt, ik begrijp het ook niet echt....

Natas: :):):) ook mijn kaartje ligt nog klaar; maar wat een mooie foto van broer en zus.

Lies: mooie buik al, 15 weken, nu wordt het echt menens (schrijf ik dat nou goed?) nog bewegingen gevoeld??

Bebek: weer opgeknapt? Ik zag je in ieder geval weer gewoon passeren.

Desmo: ik kan me goed voorstellen dat je die buiken niet zomaar voorbij wil zien komen. Ik kan er persoonlijk wel tegen, maar het is net zo gemakkelijk om ze in je album te zetten.

Daarnaast de discussie over wie denkt te voelen wat een ander voelt; geloof me dat kan nooit; niet als je al weet ik hoe lang met IVF bezig bent en oo niet als je al weet ik hoe lang kje best doet voor een volgend kind; maar we kunnen wel ons best doen begrip en sympathie voor elkaar op te brengen.

Limm: is je tas al bezorgd?

Jomi: ook jou denk ik heel goed te begrijpen; je hebt dan wel al een kindje, maar dat neemt je verdiet rond je wens niet weg...toch..en die mk en Ma doen ook geen goed.

Ricmar: gaat volgens mij wel lekker bij jou toch.

Ladouce: is deze maand niet de maand van de eskimootjes?

Pfffff dat was het wel weer denk ik,
    liefs

Deel Deze Pagina