35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ahhhhhhhhh, morgen weer werken :( :( :( :(

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wat een goeie dag vandaag Lies, super!
    Waar is Eelco morgen, bij zijn oma? Succes en sterkte morgen!

Met Quinten gaat het niet zo best, gloeiende wangen en 39.9 koorts. Morgen blijf ik thuis van kantoor, als Q. woensdag nog ziek ik dan is Chris aan de beurt. Chris brengt D. morgen wel naar het KDV, daar is ze na 2 weken 'vakantie' echt weer aan toe.

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ah, arme Q! Ik hoop dat hij snel opknapt Natas!
    Ik ga zo maar eens flesje maken en het kind wakker maken. Morgen vroeg op (rond 05:15 uur....slik). Papa geeft Eelco dan de fles (die dan meestal ook al wakker is geworden en om eten roept :D). Ik ga douchen, aankleden, ontbijten en breng Eelco dan naar oma en rij door naar werk. Oma moet dus vroeg op, want ik breng hem tussen 06:15 uur en 06:30 uur ;)

4. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Oeehhhh Lies, dat is wel hardcore beginnen zeg ..

Sterkte morgen en fijn dat het wennen goed is gegaan.

En natuurlijk Bekje: GeFeLiCiTeErD! Wow, wat leuk, eindelijk :):):) !

Natas, knufje voor Q, ik hoop dat jullie een beetje kunnen slapen vannacht.

Pink, jij ook sterkte met werken weer. En lekker nog even uitstellen met meisje op eigen kamertje hoor. Komt allemaal goed (op zijn tijd).

Wat plannen betreft heb ik lief echt een tijd met rust gelaten over "het onderwerp" (tot in het nieuwe jaar was de afspraak ..). Maar bij mij neemt de onrust wel echt toe, want ik word iedere eisprong weer wat ouder en kansen nemen nog meer af ..
    Het voelt bijna wreed om er aan te denken. De kans op slagen is zoooo klein en het kost zoveel geld ..

Maar binnenkort trek ik lief aan zijn mouw, we moeten het er in ieder geval over hebben.

Eerst donderdag begrafenis van een vriend die veel te jong overleden is. Dat hakte er ook best in afgelopen week :(.

Ik ga nu tandenpoetsen, morgen ook weer een lange werkdag, en ik wens iedereen veel liefs, ook de bijna niet meer aanwezigen hier (inclusief mezelf :)), Lim, Koffie, Des en Ladouce.

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    gecondoleerd duim

werk ze lies

beterschap natas

*headbangt ff tegen de muur*
    M is aan het thuiswerken.. stomverbaasd dat die is dat niet kan doen in de woonkamer, omdat de meisjes niet met armpjes over elkaar op de bank gaan zitten.
    Is die naar de zolder vertrokken, daar is een kamer, daar staat een buro.. en maar vloeken en tieren dat die beter op kantoor kan zitten etc..
    morgen gaat de wekker, en dan gaat die maar lekker naar kantoor, want in dit geneuzel heb ik geen zin.

gaat met der scheithumeur zo boodschappen doen

6. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Natas ....beterschap met Q!

Duim, sterkte en gecondoleerd, naar bericht zeg!

operatie eigen kamertje gaat heel goed, overdag 2-3 keer paar uur in eigen bedje en snachts nog wel naast mij in wieg.

Bek ook hier gefeliciteerd met het huwelijksaanzoek, echt gaaf!!

Lies, hoe was je eerste werkdag???

7. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Lies fijn dat het bij Fysio allemaal zo goed gaat en geen abnormale dingen zijn!!

Lim, hoe gaat het met ML zijn nieuwe job?

hier donderdag naar fysio met Noé ivm voorkeurshouding en licht afgeplat hoofdje...ik draai haar continu maar ze blijft terugdraaien en nu kan er nog iets aan gedaan worden

8. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Over ongi, hier al na 5 weken en vadaag al weer de 2e keer na 26 daagse cyclus, die had ik voor zs ook dus netjes.

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Liesbeth heeft eerste werkdag erop zitten. Diep respect voor alle werkende mama's. Damn.
    En het enge is...het is alsof je niet weg geweest bent..
    Maar goed, Eelco heeft fles gehad en ligt inmiddels al op bed. I zit met glas wijn voor dood op de bank en lief staat te koken.

10. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    De kop is eraf Lies, fijn! En ja, diep respect voor combi mama en werk, ik zie het bij mijn zus.
    Ik zou met mijn baan nu niet eens mama durven te worden geloof ik. In ieder geval moet er dan wel iets veranderen en moet er iemand bijspringen of dingen van mij overnemen.
    ik werk niet fulltime, daar heeft het ook wel mee te maken, maar dat zou ik ook niet kunnen met dit werk, dan word ik gillend gek ;).

Ik moet zo ook nog even na al zo'n lange dag.

Is Quinten al weer aan de beterende hand Natas? Jij morgen weer naar kantoor? Pittig voor je hoor.

Fijn Salcia dat het wennen aan eigen kamertje zo goed gaat. En als je geen BV geeft is ongesteldheid vaak sneller terug inderdaad.

Vandaag lag er een geboortekaartje op mijn werk van iemand die tegelijk met mij bezig was en vorig jaar nog een miskraam had gekregen, nu een gezond dochtertje ter wereld gebracht. Heel erg fijn voor haar en toch een pijnlijke steek in mijn hart gevoeld. Voor sommigen is het weggelegd en voor sommigen niet, werd me weer eens pijnlijk duidelijk. En het heeft helemaal niks te maken met eerlijk of oneerlijk ..
    Ik heb gewoon dikke vette pech.

Sorry dat ik niet zo'n vrolijk bericht post (;) Lim), maar voel me ook alles behalve vrolijk. Lief is ook weer eens ver te zoeken .. Hij is er wel, maar ook niet echt ..
    Moeilijk om hem helemaal te laten. Maar wel het beste voor nu.
    Goed, ik ga nog even aan de arbeid.

Liefs voor allen!

En Lim, schop .. de deur uit naar zijn kantoor!

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ah Duim, wat confronterend om dat geboortekaartje te ontvangen.
    Weet je waarom je lief zich afsluit?

Lim, dat jij niet eens je 2 kiddies zo goed hebt opgevoed dat je beneden niet kan werken, valt me van je tegen :D

Lies, ja de werkdagen zijn behoorlijk pittig! En ik moet zeggen, met 2 kleintjes kom je op de parttime dagen ook geen seconde meer aan jezelf toe.
    Jij werkt nu toch ook 60%?

Salcia, hopelijk slaat de fysio snel aan voor je meisje. Je hebt denk ik al de truucjes wel uitgeprobeerd als interessante dingetjes aan haar 'slechte' kant leggen, of het licht aan die kant?

Quinten is nog ziek, en behoorlijk ook.
    Van hoge koorts schrik ik op zich niet, dat kan bij kindjes en hoeft niets te betekenen. Gisteren gedroeg hij zich nog redelijk normaal. Vanmiddag echter niet, de koorts was gestegen naar 40.7 maar wat mij alarmeerde was dat hij apatisch werd. In no time takelde hij af tot het punt dat hij 's middags niet meer wilde drinken en alleen nog maar sliep, echt veel slapen, of zachtjes huilen en bijna niet meer bewegen. De HA gebeld, 2 1/2 uur daarna kon ik terecht.
    Haal ik hem een kwartietje voor vertrek uit z'n bedje, zit er weer leven in. Zal je net zien, hahahaa! Maar goed, beter een keer te veel dan te weinig naar de HA. Zijn longen zijn schoon, wel een beginnende oorontsteking. Hij moet terug komen als de koorts nog 2 dagen aanhoudt of als hij weer zo apatisch wordt.
    Net voor het naar bed brengen had hij 39.4 koorts, dus het is wel iets gezakt.

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Gatsie, duim..zo'n geboortekaartje komt dan hard binnen he?
    Lastig ook dat je lief zich afsluit. Ik hoop dat jullie er wel samen uitkomen. Het is ook allemaal klote. \Knuffel!

Lim, ben het met Natas eens, voedt die kinderen eens op ;)
    Of nee, voed die man van je eens op..wie is er nu het kind bij jullie? Issie vandaag lekker naar kantoor gegaan? :D

Hoe is het met Q Natas? Alweer opgeknapt?
    En ik werk 24 uur per week.

Noé ook aan de fysio..wat je zegt, nu kunnen ze er nog goed wat aan doen. Succes!

Zo, ik heb de eerste twee werkdagen overleefd. Ternauwernood.
    Vanmorgen moest ik een huilend kind achterlaten bij oma...dus moeders ook in tranen. Je voelt je meteen een ontaarde moeder...
    Ik was (ben :D) ook wel moe, want Eelco besloot vannacht al om 04:15 uur wakker te worden. En dan duurt een dag best lang ;)
    Nu was Eelco de hele dag niet in beste doen volgens mijn moeder, hij lag zichzelf wat in de weg. Daar is hij soms heel goed in weet ik. Hij wilde ook net slapen, maar je ziet dat hij wel heel moe is. Vanmiddag ook wat verhoging vlgs mijn moeder, 37.6. Maar nu net hier 37.2. Dus daar maak ik me geen zorgen over. Ik heb een brede lach gehad, fles gegeven die hij gewoon leegdronk en nu ligt hij heerlijk te slapen.
    Morgen ben ik gelukkig vrij en kan ik weer even knuffelen. Want ik zie hem nu maar heel even op werkdagen. Vrijdag moet ik ook werken, maar dan is papa thuis. Lekker.

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lekker dat je morgen weer vrij bent Lies. Wat zie je je kindje weinig hè op zo'n werkdag.

Ik was ook werken vandaag, Chris heeft vrijgenomen om bij Quinten te blijven. Het gaat ietsje beter, koorts is vandaag op z'n hoogst 39.4 geweest, op z'n laagst 37.7, en hij is niet meer zo apatisch geworden.
    Ik hoop dat hij morgen verder opknapt en dat we vrijdag allebei kunnen gaan werken want we hebben het allebei retedruk op kantoor. Het is zo lastig dat we totaal geen achterwacht hebben om es een ziektedag op te vangen.

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Q nog niet echt opgeknapt dus natas? Achossie..ik hoop echt dat hij nu snel op gaat knappen.

Mijn moederhart groeit met de dag! Het is zo leuk. De kinderarts zegt dat hij het zo goed doet, het CB zegt dat hij zo goed doet, de fysio is razend enthousiast en nu was hier net de logopediste...en je raadt het al...ze vind hem helemaal super! Hij drinkt goed, hij doet eigenlijk alles wat hij "moet" doen. Over 4 weken komt ze weer en dan kijkt ze mee met zijn eerste hapjes!
    *kijkt heel trots*

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ah, heerlijk Lies! Wat een knap manneke hebben jullie.

Ons manneke is nagenoeg weer beter. Zo snel als het bergafwaarts kan gaan, zo snel kan het ook weer de goede kant op gaan. Hij had vanmorgen nog wat verhoging, vanmiddag voelde hij helemaal normaal aan. Weer lekker spelen, drinken, enz.

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo goed als hij gisteren sliep (tot 0600 uur), zo beroerd was het vannacht. Half 4...paar keer eruit, troosten en speen...uiteindelijk heeft papa om kwart over 5 fles gegeven. Maar mijn wekker liep om kwart voor zes af. En nu vraag ik me af hoe ik de dag doorkom, want na half 4 heb ik niet meer geslapen.....

17. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Kus voor Lies! Leef je nog?

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

#4758 Liesben, 14 jan 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jan 2012
    Ja hoor ;)
    Gisterenavond heb ik hem om 2200 de laatste fles gegeven. Ik hoorde vaak dat het niet zo veel uitmaakte hoe laat je die gaf. En van de week gaf ik hem steeds om 2300 uur, en sliep hij tot 0530, 0330 en 0600 uur. Geen pijl op te trekken dus.
    Maar goed, nu dus om 2200 uur...en hij sliep tot...*tromgeroffel* KWART OVER ZES! Voelt als uitslapen, jeuj :D

19. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    He lekker Lies, dat had je wel even nodig. Misschien vandaag nog even meedutten met hem ..

Meiden, ik ben er even weinig. Zo'n enerverende tijd. Donderdag afscheidsdienst, veel te lange werkdagen, spanning aldaar in overleg/ onderhandeling over betalingsconstructie, wat nog niet klaar is. En straks gaan we een aantal grote dingen verhuizen van mij naar mijn lief en andersom. Dus ik ga nu aan de slag en meld me wel weer als het wat rustiger is.

Liefs!

20. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Succes met alles Duim!

Ik heb vrijdagochtend in bed liggen janken toen de wekker ging. Wéer zo'n rotnacht, Quinten weer 4x wakker, proberen zo min mogelijk te voeden dus lang ermee bezig, etc. Ik kón niet meer, vreselijk.
    Vannacht was het weer zo'n nacht, Chris heeft vanochtend de honneurs waargenomen en ik heb geslapen tot 11.00 uur. Daar baal ik dan ook weer van want je halve dag is naar de knoppen, maar het ging even niet meer.

Deel Deze Pagina