35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Ah bah, arme Natas, dat is echt slopend ja .. Ik hoop toch dat je een beetje toe kan geven aan de moeheid en dan maar wat minder actief of minder nuttige dingen doen. Je lijf en hoofd heeft het hard nodig om bij te slapen, dat blijkt wel als je ervan moet huilen.
    Ik hoop dat het vannacht wat beter ging. Sterkte!

Gister echt stevig verhuisd en getakeld, als klapper nog even naar Het Grote Woonwarenhuis en toen waren wij ook wel klaar, lees gaar ;).
    Lekker patat genuttigd en daarna nog even mijn nieuwe bed geïnstalleerd (lekker breed) en alle andere meubels op een nieuwe plek.
    Garderobekast in elkaar zetten moet nog maar even wachten, want nu moet ik naar mijn huis om het daar weer een beetje te fatsoeneren.

Fijne zondag voor wie nog inlogt en tot later maar weer!

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Vanochtend heb ik weer lekker mogen bijslapen.
    Geen nuttige dingen doen is op zich niet erg, wel vervelend dat er geen kaboutertjes zijn die alle klussen doen ;)

Jullie verzetten een hoop werk Duim!

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb net Eelco voor de tweede keer op het KDV achtergelaten voor een ochtend wennen. Woensdag gaat hij voor het echie.
    Ik moest hem eerst om 07:45 uit zijn bed halen, waar hij nog lekker lag te slapen. Oké, hij had om 05;15 uur wel al de fles gehad, maar toch ;)
    Toen ik wegging had hij een big smile op zijn snoetje en flirtte hij er vrolijk op los met zijn leidster :D

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    *kwam al neuzende 2 dingen tegen waar even op gereageerd moest worden*

@ Liesben: wow..alweer aan de slag. Da's wel even wennen, niet? Ik blijf het pittg vinden, maar hele dagen thyuis zou ik ook niet trekken, hoor.

@ Bekje: gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk. Wat een leuk nieuws!

5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    We stonden op pagina 4........ tis wel heul stil hier.

Lies, alles goed gegaan met Eelco vandaag op het KDV?

6. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Het is inderdaad heeeeeeeel stil hier .... :(

Ik gun je wel een berg kaboutertjes Natas! Dat zou nog eens fijn zijn ..

Ik ben op m'n werk en ben ook zooooooo moe. Gister was het nog erger.
    Ik heb gewoon echt te lang achter elkaar enerverende, over-actieve en ook verdrietige stressdagen achter de rug en gister kwam de klap.
    Ben lekker wat later begonnen vandaag en beetje uitgeslapen. Maar nu alweer hartstikke moe, dus ga niet al te lang door.

Hoe is het met de andere meisjes en kinders hier? We lijken wel een winterslaap te houden met zijn allen ;).

Liefs!

7. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Sorry ben druk met een ziek meisje en een zieke schoonpa.

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Sterkte Pink!

Hahahaha Duim, een berg kaboutertjes...... ik heb beeld en zie dat nu voor me :D
    Hou je taai meid, probeer even pas op de plaats te maken voor jezelf.

9. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Ah Pink, dat is ook niet fijn .. Hopen dat jij niet ook geveld wordt. Beterschap voor je liefsten.

10. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    dank je Natas, kan ook wel een berg kaboutertjes gebruiken. Mogen die morgen lekker de nieuwe kast in elkaar zetten en vervolgens mooi inruimen, en dan vooral nog even de mailachterstand wegwerken ;), hmmm, dat zou fijn zijn ja ..

Lig nu trouwens lekker op mijn eigen bank in liefs' huis, die nu naar een concert is. Lekker even het rijk alleen. Kopje thee en chocolaatjes. En .. morgen nog drie keer omdraaien in bed.

Ohhhh, dat gun ik jou ook!

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Quinten heeft daar andere ideetjes over ben ik bang..... en mijn werkgever ook, morgen extra werken want kick-off, om 08.30 mag ik present zijn :(

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Gisteren een jaar gelden had ik de IUI. Wat toen nog een klein klompje cellen was ligt nu in zijn bedje te slapen..*zucht*
    Time flies.

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wat een sentiment he lies :)

ik heb het druk.. dus niet zo vaak hier..
    Babs is vandaag begonnen met op de pot piesen, ze loopt luierloos en tot nu toe gaat het goed..

Verder ben ik nu overdag alleen met de meisjes, en dat vreet energie.. M vraagt zich af waaraan dan.. want ik doe niet genoeg in huis.. (elke dag zuigen, keuken opruimen, wasjes draaien, stoffen, bedden opmaken, ondertussen kids verzorgen, ook nog leuke dingen met hun doen, kids badderen, voeren, koken).. ipv dat die keer zegt wat is het lekker opgeruimd, krijg ik alleen maar waslijsten te horen van wat ik niet doe of heb gedaan.. dikke vinger dus.
    vanavond heeft die feest in belgie..

puk krijgt 8 tanden door... veel gejank dus

zooo gezellig.. not

14. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Ongelofelijk he Lies, dat is wel een gedenkwaardige dag. Hebben jullie het een beetje gevierd?

Natas, hoop dat je gisteren overleefd hebt en Q je niet al te vaak wakker heeft gemaakt.
    Bijna weekend ... Ik ook nog eventjes ..

En we gaan "het er over hebben", we moeten wel. We hebben gisteren al een beginnetje gemaakt.
    Word meteen verdrietig en gefrustreerd als ik er aan denk.

Nou, eerst nog maar even werken.

15. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Klinkt ook niet fijn bij jou Lim, bah ..

Sterkte ermee, ook met tandjes van Puk. 8 tegelijk is wel zielig zeg! Wat een invasie. Ze heeft vast ook zure poep en brandende billetjes dan ..
    Maar Babs op de pot klinkt wel goed!

Ik zou je wat Lim-tijd willen geven, gewoon even geen kindjes en geen huishouden en klaagkerel.

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dat heb ik nu duim.. jongens bij pa, meiden in bed, vent ver weg in belgie.. heerlijk :)

en jij knuf voor "het erover hebben" gesprek

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lim, wanneer krijgt jouw ML nou es door hoeveel werk het is om een huishouden met 4 kids draaiende te houden en ook 2 kleintjes nog aan je rokken te hebben hangen? Hij is een tijd thuis geweest en heeft het kunnen zien.... misschien moet hij maar es een weekje de tent alleen runnen.

Duim, hebben jullie er nog over gesproken? Phoe meid, ik heb het met je te doen.

Lies, raar idee hè?

Ik ben vandaag een beetje aan het bijkomen van 2 dagen kick-off en een feest. Gelukkig in hotel hier in Almere dus ik hoefde niet ergens te overnachten, lekker in mijn eigen bedje en kon ik de voedingen van Q. bijna helemaal blijven doen. Wel veel heen en weer rennen en rijden, maar tis weer gelukt allemaal.

18. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Wat is het stil hier!
    Dat ben ik niet van jullie gewend, dames!

19. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Ziek meisje hier. Koorts, hoesten en veel spugen. Vandaag een ab kuurtje gekregen. Hopelijk vanacht wel slapen want dat is er vanacht niet van gekomen.

20. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Arme Pink en meisje, jullie zullen wel helemaal uitgeput zijn onderhand. Wel heftig dat ze ook een ab-kuurtje moet. Weet je wat ze heeft? Sterkte voor jullie allemaal.

Het is inderdaad super rustig hier .. Ik lees wel elke dag even, maar voel me ook niet fijn over het hele kinderwensgebeuren wat mij persoonlijk betreft. Het gesprek is ook nog niet echt op gang gekomen. Hopelijk morgen dan ..

Nou lieve meiden, sterkte met alle beslommeringen en hopelijk ook weer veel fijns in het verschiet voor ons allemaal.

Ik ga lekker mijn bed opzoeken, want weer lange werkdagen voor de boeg en genoeg slapen is dan fijn.

Trusten!

Deel Deze Pagina