35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Goedemorgen

Bedankt voor jullie reacties op mijn hoofdpijn! Het trok gisteren in de loop van de dag weg, dus geen idee wat het nou was!

Ria, ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe. Eerlijk gezegd kan ik het ook nooit zo begrijpen, ik krijg dan altijd een beetje het gevoel dat als iemand zwanger is, wij niet meer nodig zijn, maar je geeft voor jezelf duidelijke redenen aan en die respecteer ik. Dus nogmaals; ik hoop dat je zwangerschap voorspoedig verloopt!

Jes een lekker druk weekend gehad! Gefeliciteerd met je oudste dochter! En is de verhuizing goed gegaan? Mooie afdeling gekregen?

Lies, hoe gaat het met jou en beeb vandaag?

Des ook alles goed en lekker genoten van het weekend, ondanks die pokkeduivels?

Koffie meis, hoe gaat het bij jullie? Moet steeds aan jullie denken, vind het zo erg :(

Alle meiden een leuk paasweekend gehad?
    Ik wel, heerlijk! Zondag waren m'n zusje en zwager hier met het ontbijt, 's middags lekker met Lief naar het water en gisterenmiddag onverwacht met vrienden naar een terras in Loosdrecht gegaan; genieten!
    Nu moet ik zo naar de fysio. We hebben vrijdag en zondag geklust en vanavond nog maar een keer en dan hoop ik maar dat het genoeg was, al heb ik er een slecht gevoel bij :(

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Mogguh meisjes

Bekje, hier in eens erg onzeker. gek he? Komt uit het niets.
    Alhoewel. Ik moet straks de stad in voor wat zwangerschapskleren. Ik ben bezig met opvang regelen. Maar aan de andere kant is de misselijkheid weg, krijg ik weer meer energie..Het is allemaal zo raar.
    Ik voel nog niks (om meteen antwoord op jes te geven ;) ). Heel soms twijfel ik, maar ik denk echt dat het niks is.
    Aanstaande vrijdag mag ik weer naar de vk, dus dat vind ik weer retespannend.
    Maar ja, mijn buik groeit, mijn borsten beginnen nu echt te veranderen, ik heb geen buikpijn, geen bloedverlies. Dus ik moet nu echt gewoon vertrouwen hebben.

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Sorry, even erg ego dus :(

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Bebek ik hoop dat je gevoel het mis heeft en dat je nu eindelijk eens op roze mag, je wacht al zo lang

Liesben succes met shoppen , ik heb het vorige week al gedaan...was echt nodig..Hier ook bijna geen klachten meer, ik ga er maar van genieten door wat aktiever te zijn...

jes het gaat idd wel goed hier, alweer 11 weken tijd vliegt

5. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Lieve meisjes, dank jullie voor steun en meeleven.

Ik werd gistermiddag plots opgehaald door mijn lief die vroeger van zijn werk weg was gegaan en een heerlijke lunch had meegenomen voor in het park, en 's avonds nog lekker op het dak gezeten en gegeten, klimplanten opgebonden en daarna heerlijk in elkaars armen gelegen (en gevreeen, Jes ;)). Dus geen tijd meer gehad om online te komen :).

Bekje, ik heb ook al twee dagen hoofdpijn en waarschijnlijk vandaag mijn ei, dus het kan heel goed hoor! Heeft dan waarschijnlijk toch met hormoonverandering te maken. En dat misselijk zijn rondom ei ken ik ook net als Pink.
    Ik zou gewoon lekker veel vrijen. Ik lees steeds vaker dat elke dag rond ei ook goed is. Duimen dat het raak is deze keer!

Ria, wat een zorgvuldig en uitgebreid verhaal. Ik neem je wens voor ons (nog)niet-zwangeren ter harte en het klinkt alsof je een weloverwogen besluit neemt. Ik wens je dat de pijnlijke dingen die bij anderen gebeuren wat makkelijker van je af zouden glijden, maar dat kan je nooit afdwingen natuurlijk.
    Als je echt afscheid neemt wens ik je een hele mooie zwangerschap toe en een soepele verhuizing en een hele mooie toekomst met je twee kleintjes en je lief.

Des, inderdaad een goed idee van je om de mooie groeiende buikfoto's van de zwangeren vanuit de albums te kunnen bekijken. Ik kijk natuurlijk toch altijd wel, want ik ben ook hartstikke nieuwsgierig, maar dan is het wel op je eigen moment en inderdaad niet iets waar je opeens mee geconfronteerd wordt als je ZP opent.
    En heel fijn dat jullie daar rekening mee willen houden.

Nou lieverds, ik moet weer hard aan de slag hier. Het wordt een lange werkdag, want nog veel te doen voor ik volgende week een weekje eruit kan zijn. Fijne dag allemaal en misschien nog even tot vanavond.

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Geeft niks toch??

7. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Lies, helemaal prima hoor. Hoeft geen sorry te zeggen. Vertrouwen komt niet continu uit de lucht vallen en jij bent ook genoeg beproefd daarin.
    Veel plezier zo met shoppen!

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Jes, van harte met je oudste! Wat een grote meid al.

Nou ja zeg, Duim ligt liever in d'r Lief's armen dan dat ze hier online komt, belachelijk. :p

Bekje, waarom heb je er geen goed gevoel bij? Aan het klussen zal het niet liggen zo te lezen.

Lies meid, je gaat helemaal volgens het boekje lieverd.
    Zo rond deze termijn gaan vrouwen zich heel vaak beter voelen. Je lijf is gewend geraakt aan de 'nieuwe' hormonen en de grote piek van het eerste trimester is nu voorbij, dus heel logisch dat je nu minder kwaaltjes hebt als de misselijkheid. Ik las gister nog een artikel waarin stond dat heel vaak maand 4 tot (of tot en met) maand 7 de fijnste en makkelijkste maanden zijn van de zwangerschap.
    Bij Danique was dat idd zo, rond week 16/17 verdween die intense moeheid en pas rond maand 8 begon ik de buik echt zwaar te vinden. Bij Quinten ging dat helaas niet op, moeheid bleef ik ik was al eerder topzwaar, maar het is dus een heel normaal patroon wat je nu merkt.
    Misschien weer even wennen hieraan, en dan proberen te genieten.

9. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    goedemiddag meiden,
    Heb nog steeds niet bijgelezen, ga ik straks doen als ik terug ben uit ziekenhuis. heb intake met vk en echo, dus ben bloednerveus aangezien ik al een week helemaal niet meer misselijk ben geweest. ..

Dikke knuf vast voor iedereen en tot straks

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Liesje, ik kan me de onzekerheid heel erg goed voorstellen hoor! Op de één of andere manier vertrouw je op de kwaaltjes en geven die je moed, maar wat Natas al zegt; de termijn van de kwalen is voorbij en het is juist logisch dat je je beter gaat voelen. Vrijdag wordt je gewoon weer helemaal gerust gesteld en kan het echte genieten gaan beginnen!!

Duim, klinkt als een hele waardevolle dag met je Lief! Helemaal goed, heb je ook hard nodig!

Hier is ook weer van alles gaande, lang verhaal, kom ik zo vertellen. Niet fijn in ieder geval. Ik hoop dan ook echt dat we snel een ander huis hebben en weg kunnen :(

11. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Lies: had ik ook, van de ene op de andere dag niet meer misselijk en bergen energie! Heel normaal dus. Gewoon van genieten, alle kasten uitsoppen, opruimen, muren verven, meubels verplaatsen.....ofwel nestelen!! Maar niks doen mag ook he!;)

bebek: Klinkt vervelend.

Duim: ben blij te horen dat jullie weer lekker dicht bij elkaar zijn!;) Hele goeie rede om niet online te komen lijkt me!!

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Daar ben ik weer.
    Er is hier dus een hele rel gaande, hartstikke fijn :x
    Wij hebben hele asociale bovenburen. Ze hebben bijvoorbeeld een baby van 10 maanden die ze compleet verrot schelden omdat ie huilt :$ (nu denk ik er ook over om daar een melding van te gaan maken) en het zijn gewoon aso's. Ze hebben een hond en die gaat niet samen met die van ons. Dat weten zij en dat weten wij. Vorige week kwam ik die slettebak tegen met haar hond: de mijne keurig aangelijnd, de hare los met nog 2 oppashonden. Ze ziet me aankomen, heeft achter zich een enorm grasveld waar ze balletjes kan gooien, maar nee, de greppeldel moet de bal voor onze hond zijn neus gooien. Gaat niet werken natuurlijk. Ik hou hem goed vast en spreek hem toe, dat ziet ze allemaal en vervolgens flikkert ze die bal nog een keer vlak voor zijn neus. Dat mormel van haar en die twee andere kuttelikkertjes vliegen dus van achter op onze hond af. Tja, mijn puppie schrikt daarvan en zegt hap :D Nu bijt ie niet door, maar het ziet er eng uit. Dat wijf helemaal gillen en raar doen, dus ik trek puppie mee en loop verder. Vervolgens gaat ze mij verrot schelden omdat ik niet wacht of die hond wat heeft...ja en? Ik ga niks betalen hoor, jouw hond loopt los en bovendien val jij ons lastig.
    Nu loop ik dus gisteren buiten en hoor ik dat zij tegen de hele buurt vertelt dat mijn hond vals is en dat ze aangifte heeft gedaan en hij nu lekker een muilkorf om moet...hoe zielig ben je dan bezig. Enniewees; Lief flipte toen ie dat vanmorgen hoorde, dus die is bij ze langs geweest. Niemand thuis, maar de stiefmoeder van dat jong woont hier ook, dus hij is daarheen gegaan en heeft gezegd dat als ze wat te zeiken hebben, ze dat hier moeten komen doen en niet van die roddels moeten verspreiden en dat ie vanavond weer bij ze langs gaat en als ie nog één keer wat hoort, hij allebei hun benen breekt...
    Kijk, ik snap die reactie wel, maar ik hou dus niet van dat agressieve gedoe. Het zijn mijn bovenburen, ik moet hier ook gewoon wonen en ik heb dus helemaal geen zin in gezeik. Hij wil nu vanavond om half twaalf daar langs gaan, maar ik probeer het sussen, want ik vind dit echt niet normaal meer. Maar ondertussen is Lief nu werken en ben ik thuis... Straks gaan ze weer aangifte van bedreiging doen en zit ik met een wout voor mijn neus ofzo. Niet dat ze veel kunnen bewijzen, ook niet over die zogenaamde aanval van mijn hond, maar toch.
    Die aangifte tegen mijn hond slaat nergens op: de mijne was aangelijnd en als de jouwe dan zo dichtbij komt dat ie gebeten kan worden omdat je dit uitdaagt, is dat nog steeds de schuld van de loslopende hond.
    Maar irritant is dit gezeik wel. Ik zit hier nu dus helemaal niet rustig meer :(

Morgen gaan we naar wat makelaars, dus ik hoop echt dat we snel wat anders hebben en hier weg kunnen! Het wordt steeds asocialer hier en ik heb hier gewoon geen zin meer in, bah.
    Nu is het alleen zo dat ik al had ingeschreven bij een makelaar en daar krijgen we net een afwijzing van vanwege een negatieve krediet check... :x Door mijn verleden dus, terwijl we een vaste baan hebben beiden, ruim voldoende verdienen, geen schulden hebben en de huur altijd netjes betalen. Maar als het allemaal van dit soort zeikers zijn, kan het nog leuk worden!

Sorry voor het lange verhaal, maar ik moest het ff kwijt...

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

He jakkes Bek, dat klinkt indd niet gezellig....
    Ik hoop voor je dat de makelaars morgen beter nieuws hebben!

Ik ben dus de stad in geweest, en heb een rokje en twee broeken gescoord. Heel raar, heel onwennig. Vooral omdat buik nog ergens tussenin zit. Te dik voor mijn gewone kleren, te dun voor positiekleren. Nou ja, ik groei er vanzelf ik denk ik dan maar :)

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Liesben fijn dat je geslaagd bent, waar heb je geshopt?

Bebek jeetje joh wat een toestand.. hopelijk kun je wat anders vinden, en huren jullie nu ook van een makelaar?? of via woningbouw, anders zou je daar een klacht neer kunnen leggen

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ah jakkes Bekje, wat een nare toestand!
    (ik moest stiekum wel lachen om alle benamingen :D)

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Lies, foto's!! :)

Ja, wat een gelazer allemaal he... Ik merk dat me dat op de zenuwen werkt en dat in combinatie met het feit dat ik hier sowieso heel, heel, heeeelll erg graag weg wil, maakt dat ik me hartstikke druk maak :x

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Bekje, het is een simpel spijkerrokje, een spijkerbroek en een grijze broek. Niet heel spannend dus ;)
    Als ik wat meer buik heb wil echt leuke kleding gaan kopen, dan past het ook beter. Nu is het gewoon even voor het fijne.
    Wat wel fijn is, van positiekleding heb ik 1 maat kleiner dan van gewone kleding :D

18. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    ff snel: Salcia laat je wat weten als je terug bent ??

19. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Hey meiden, daar ben ik weer......
    Net terug van echo, alles helemaal top in orde, hartje zelfs gehoord al. Ziet er allemaal voorbeeldig uit dus ben zo ontzettend blij!
    In principe hoefde ik pas bij 16 weken weer terug te komen maar ivm combinatietest over 2 weken nekplooimeting.

Ga nu bijlezen, maar moest dit even kwijt!

20. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Hoera Salcia !!!! Wat fijn zeg......Ik ga ff eten meiden.....

Deel Deze Pagina