35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    alle zwangeren gefeliciteerd....
    ook ik hoor bij de oudere garde en inmiddels bevallen van een dochter, 13 weken geleden na vele jaren proberen en 2 x een mk.

Ik ga dit topic ook definitief verlaten, was hier al bijna niet meer actief maar was hier vooral om met mijn oude vriendinnetjes van hier bij te kletsen en doe dat nu verder op FB.

Ik begrijp wel wat Ladouce bedoeld...de maatschappij is voor sommigen hier niet confronterend, maar het niet meewerkend lichaam...en dat is iets heel anders...daar kun je je wel degelijk druk over maken want daar kun je namelijk zelf niets aan doen.

het ga jullie goed en een goede en mooie zwangerschap gewenst voor alle zwangeren hier.

2. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik ben blij om jullie weer te 'zien' op FB :)
    Snap ook heel goed waarom het verkeerd is gevallen voor de 'oudjes' die hier de afgelopen jaren lief en leed hebben gedeelt!

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Nou, ik ben ook weg; wat een zuurpruimen hier zeg!

Topic is al weken dood, mensen gaan niet weg of zeggen dat niet bewust of klagen dat het hier zo stil is en als er maar liefst 3 vrouwen van 38+ nieuw leven dragen, roept iedereen: 'wij gaan wel naar FB met ons eigen clupje, met onze eigen 'dinnetjes', hoe hartelijk!

Vrouwen, bah. Schud me als ik ooit zo word.

Reageren heeft geen zin, ik lees niet meer.

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Sjees, je snapt er helemaal niks van zeg. Of je leest niet.
    Whatever.

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    WSS.. jammer..

6. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Als laatste dan:

Ik snap het waarom heel goed, ik snap de manier waarop alleen niet.

Dat gekat. Net alsof die zwangere meiden iets verkeerd gedaan hebben.
    Sommige mensen kunnen maar moeilijk blij zijn voor een ander blijkt wel weer.

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    het is helemaal geen gekat.. het is aangeven dat bepaalde dingen gewoon niet zo goed kunnen vallen..

zal voorbeeld geven:
    je opmerking van: dan komen er 3 vrouwen met nieuw leven in de buik..

dat is geweldig voor jullie, dat meen ik echt.. maar het komt zo plompverloren over voor de paar mama's hier die MK na MK kregen en nu de wens op hebben moeten geven uberhaupt een kindje te krijgen..

dat is geen gekat.. en als iemand moeite had gedaan even te kijken in welke topic die binnen walst.. dan had die het wat anders kunnen brengen..

maar goed.. het is misschien lastig om het onder woorden te brengen.. ik ga me wel als zuurpruim op FB gedragen.. dat bevalt me nl prima :)

8. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Jammer dat een topic waar ik ook vanaf 2008 soms vaak en soms even langskom zo eindigt, maar ik heb begrip voor beide partijen.

Ikzelf heb geen FB en dat vind ik best jammer, want ik ben best benieuwd hoe het de oude garde vergaat. Daarom piepte ik nog regelmatig binnen. Vaak zonder iets te zeggen.

Nou ja: ik wens de dames van de oude ploeg oprecht het allerbeste -hoop links of rechts nog eens iets van ze te horen- en de nieuwe aanwas veel schrijfplezier en allemaal een gezond kindje dat mooi blijft zitten tot de uitgerekende termijn.

9. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Op verzoek gesloten.

Deel Deze Pagina