Duimpje heel veel succes in Gent morgen. Ik ga voor je duimen! Bebek wat heerlijk dat je na al die maanden weer aan de slag mag. Enne ... stap voor stap hoor, niet te snel weer alles oppakken Limmeke vanmiddag nog even een uurtje op de bank je ogen dicht? Verschrikkelijk zo'n nacht :x Leuk dat J nu naar school gaat. Weer een nieuwe fase in zijn leventje
Als iemand nog harken over heeft. Staan niet in mijn lijstje geloof ik maar ik moet er nog 12 Oh proest HAHAHAA in verkeerde topic gepost Sorry
jaaaaa M heeft een baan! salaris is wel stuk minder dan hij had.. maar hij krijgt commissie over groot aantal vaste klanten waardoor hij onder aan de streep zelfde overhoudt. 9 mei beginnen... jaarcontract.. en daar ben ik blij mee.. want de afgelopen 3 jaar is tot 2 keer toe gebleven dat contract onbepaalde tijd helemaal geen reet voorstelt.
Yeaaahhhhhhh, wat mooi Limm. Eindelijk en alles is toch beter als niets, gelukkig dat hij met comissie loon nog wat op kan krikken.
hij zat inmiddels al zolang thuis dat hij van uwv al allemaal banen doorgestuurd kreeg waarbij salaris nog minder was.. en moest 3 mei beginnen met onzinnige trainingen.. ben helemaal blij en nu hopen maar dat hij nu eindelijk een baan gevonden heeft waar ze hem in zijn waarde laten en hij het wel naar zijn zin krijgt..
Dit is heel mooi voor M en ja, hij was alweer een hele poos thuis. Misschien als hij weer aan het werk is dat het ook weer wat rust bij jullie brengt.
Super Lim !! Hartstikke fijn voor jullie! Nou meiden , ik ben er vandoor. Morgen om 10 uur moet ik me melden, dus het zal wel om een uur of 12 worden denk ik de operatie .. Dag dag en liefs!
Duim heel veel succes morgen! Ik denk aan je en duim voor je! Jomi alvast proficiat (ik weet niet of ik morgen online ben) J naar de psz leuk maar wat wordt hij dan al groot hè. Bekje weer aan het werk. Niet meteen op volle kracht hè, rustig opbouwen Lim balen van je slechte nacht maar goed nieuws voor M. Mocht ondertussen wel wat goed nieuws jullie kant op komen toch. Mag ik je vragen welke draagdoek voor een leek zoals ik het makkelijkst is? Liever niet iets wat ik moet knopen (of het moet heel makkelijk zijn) en een lekker zacht stofje. Ik las iets over een slingnogwat? (pb mag ook want ik kan me voorstellen dat niet iedereen op de info zit te wachten) En ik bedenk me net dat ik je dat al eens gevraagd heb volgens mij, maar mijn hoofd heeft zoveel gaatjes dat die info inmiddels alweer is weggelopen. Des harken? Ik mag van middag weer naar de fysio. Hopelijk krijgt ze mijn rib een beetje van mijn ruggenwervel af. Dochterlief zit vanonder flink te wringen al heb ik geen flauw idee wat ze precies doet, maar fijn is anders.
Lim wat fijn voor je hubbie en jou natuurlijk ook...gefeliciteerd!! Zo gisteren 3 broeken gekocht bij Miss Etam en 3 ruimvallende t shirts met elastiek zodat ze kunnen blouzen zeg maar. Zo nog even naar grote H en M voor een rokje nog ofzo.
Jeuj, Limmeke-man heeft een baan! Gefeliciteerd, fijn joh! Kan me zo voorstellen dat de sfeer er ook meteen een stuk beter op wordt, want een mens wordt niet heel vrolijk van de hele dag verplicht thuis zitten! Duim, spannend ineens dan he, als je een tijd doorkrijgt! Gaat helemaal goed komen meis, succes! Dehehehesss....je moet niet met harken bezig zijn en al helemaal niet met 12 stuks Wtf moet je met 12 harken?? Heb je mijn mailtje gehad met bijlage?? Ik niet
Jahaaa meisjes ik ben verslaafd aan Forest Story, een spel op Hyves en daar moet ik nu godweethoeveel harken zien te verzamelen. Is hier ook een topic over en daar had dat berichtje moeten komen Bebek ik ga vanavond R. vragen of hij die foto van mijn foon afpeutert
Pink.. er zijn enorm veel soorten dragers... ik wil je met alle plezier wel wat komen demonstreren... knopen is nl lang niet zo ingewikkeld als je denkt dat het is. zeker met een kleintje, vind ik een draagdoek fijner dan een ringsling... een ringsling is makkelijk als je er 1 hebt die doek in, doek uit wilt..
Bekje, wat fijn dat je werk zo leuk was vandaag. Ik ben zo blij voor je dat je weer een beetje aan de slag kan. Let je wel op jezelf? Lim, wat heerlijk dat M een baan heeft! dat zal de sfeer thuis ook wel ten goed komen denk ik zo... Duim, heeeeeeeeel veel succes morgen! Ik zal aan je denken! J mag naar school, weer een nieuwe fase. Leuk! Lekker dan zo'n dochter Pink Ik hoop dat de fysio iets kon. Desje zoekt harken,,,,ach, ieder zijn hobby (Al weet ik dus wel wat je bedoelt )
Jomi het gaat iets beter kan het nu wel iets relativeren dat het echt veel beter is voor Spike..Zoals jullie wel weten had hij vaak last van pijnaanvallen...Ik blijf alleen het inslapen van het beestje zien vooral snachts krijg er de kriebels van....Mis hem ook enorm...
Liesje, hoe laat mag je morgen naar de VK? Hebbie de zenuwen of gaat het wel? Enne, ik zal rustig aan doen meisjes, ik kan niet anders want mijn fysio zit er bovenop. Hij is nu op vakantie, maar ik kreeg al een berichtje op mn facebook van hem dat ie me in de gaten hield Die kent me inmiddels ook al aardig, hahaha
Is ook heel dubbel meis; aan de ene kant weet je dat je het beste voor je maatje hebt gedaan, aan de andere kant is er gewoon een enorme leegte. Dat kost tijd, is echt een rouwproces. Je zal je draai moeten vinden en dat duurt even. Er komt echt een tijd dat je met een glimlach op je gezicht en zonder tranen aan hem terug kan denken, want jullie hebben een hondenleven aan herinneringen opgebouwd met hem!