35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Een spelletje op Hyves lieffie ;)
    Erg verslavend en ik heb er eigenlijk geen tijd voor maar ben nogal fanatiek geworden :)

2. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ja Liesje hoe laat is je controle morgen?
    Ik baal als een stekker want heb met mijn stomme kop een dag geruild met een collega. Was finaal die bruiloft in Engeland vergeten en had bovendien een verjaardag van mijn schoonzusje.
    Maar goed, eigen schuld dikke ...

Lies wil je me mss een sms sturen als je bent geweest? :)

3. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Even snel, weet niet of ik vanavond nog veel langs kom.

Zo eerst even beneden stofzuigen, dan wrap borrelhapjes maken voor morgen en ook ga ik al kaas, worst en zo snijden. Hoef ik dat niet meer te doen.
    Morgenochtend nog even met man van mijn moeder laatste boodschapjes doen en dan voor de rest de hele dag visite. Zal tussendoor nog wel even kort langs komen denk ik, maar niet reageren.

In ieder geval iedereen een fijne avond en misschien nog even tot straks.

4. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Jomi alvast gefeliciteerd en een hele fijne dag morgen !

Des ik ken het, ben verslaafd aan farmville van facebook :)

5. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Fijne dag morgen Jomi!

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik moet al om 09:10 uur..
    En ik ben stiknerveus. Gek he? Maar ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat het niet goed zou zijn. Buik groeit fors :$, geen bloedverlies, geen buikpijn, geen rare dingen. Maar toch, de angst zit er bij mij goed in..
    Desje, ik zal proberen er aan te denken en je te smsen!

7. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Is niet zo vreemd hoor Liesje je hebt het al te vaak meegemaakt...
    Maar mijn gevoel bij jou is hartstikke goed en je bent al heel ver....

Dikke knuf !

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ennieweejs, ik ben er weg van. Julie horen het morgen wel.
    *zwaai*

9. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Succes morgen Lies!!

Ik heb morgenochtend een sollicitatie, weet niet zo goed wat ik er mee moet. Moet ik zeggen dat ik zwanger ben ja of nee? Vind het zo lullig als ik aangenomen wordt en over een maand of 2 moet zeggen dat ik in oktober al weer met verlof ga.

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Lies, succes morgen! Komt vast helemaal goed!!

JoMi, veel plezier morgen en alvat gefeliciteerd.

Des, seriously, de trouwerij in Engeland?? Daar had je voor thuis willen zijn?? :D Daar worden we vast nog maanden mee dood gegooid, dus daar ga je niks aan missen ;)

Het is wel erg als je zo vaak bij de fysio komt dat je gewoon gezellig tijdens de vakantie van je fysio zit te kleppen op facebook he? :D En voorlopig issie nog niet van me af ook, hahaha!

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Salcia, ik zou het gewoon eerlijk zeggen, daar voorkom je een hoop narigheid mee!
    Succes met het gesprek.

12. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    maar dan word ik zeker niet aangenomen, zou ik ook niet doen, iemand voor 4 maanden aannemen die je vervolgens weer voor 5 maanden moet vervangen... pf..lastig...
    Ga denk ik eerst kijken of ik door 1e ronde heen kom, ben immers nog geen 12 weken ook, dat is kritische grens, dus hoef het ook niet te zeggen nog toch?

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    haha Des, ik wilde ook graag kijken hoor, maar heb om 10 uur sollictiatie en om 13 uur gesprek bij UWV.

14. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    nou ook fijn...broek van mijn pak gaat niet meer dicht..is een functie waar ik echt niet in spijkerbroek op kan gaan solliciteren...hmmm.... und jetzt?

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Het zal vast niet verplicht zijn, maar ik denk niet dat het de werksfeer ten goede komt als ze er na je proeftijd achter komen ;)

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik ben weg, ga lekker bankhangen en tv kijken. Hoef lekker niets meer vandaag; mijn Lief doet de hond vanavond, dus ik mag lekker blijven zitten! Ben ik wel aan toe ook, want heb al 2 nachten van 5 uurtjes slaap achter de rug en nu ben ik moe...

Slaap lekker allemaal!

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Goed nieuws Lim, gefeliciteerd met M's nieuwe baan!

Des speelt met harken :D
    Joh, jij had goed met met moeder kunnen praten vandaag...... ik heb pak um beet 14x gehoord dat ze die bruiloft morgen life op de tv wil zien (maar ze heeft om 13.00 een belangrijke afpraak met haar behandelteam). Jij had haar begrepen, ikke totaal niet :p

Die angst is niet zo maar weg Lies, maar morgen zul je vast weer gerust gesteld worden!

Bekje heeft een heel verstandige fysiomeneer :)

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    salcia": ik zou het wel eerlijk zeggen... je bent al bijna 3 maanden, nu past je broek al niet meer dus zichtbaar word het al snel.
    Kans is groter dat je niet aangenomen wordt, maar weet niet op wat voor functie je gaat solliciteren.. vaak kijken ze ook naar je kunnen en die periode van paar maanden verlof zijn te overbruggen

19. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ja is ook zo Lim, ik kijk het gesprek toch even aan morgen...ze hadden 50 sollicitanten dus zal zowieso tweede ronde komen.

Zit nu met een groter probleem....mijn badkamer staat blank en loopt de hal in met houten vloer...zit op loodgieter te wachten nu

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    kan je geen hoofdkraan dichtdraaien?

Deel Deze Pagina