Het probleem is dat het bad vol staat en het water komt omhoog in de douche en loopt over de vloer nu. Badkamer zit in souterain en pomp slaat niet meer aan
heel kut, is al eerder gebeurd...zijn al 5 jaar in discussie met de loodgieter...er is nu een 24 uurs service, want kon badkamer niet meer in... pff...houten vloer is al bol door vorige keer en en tussenwanden ook verrot...is een zooi...en niemand neemt de verantwoordelijkheid voor leidingwerk etc. En ik kan het ook echt helemaal niet hebben nu dit soort dingen..haha
verstopping opgelost in elk geval.... kwam me daar een stank vrij, gadverdamme.... En deze loodgieter zegt, terugslagklepje plaatsen in rioolbuis, probleem opgelost. Dat daar die andere loodgieter in 5 jaar tijd nog niet is opgekomen.....pffff We hadden al 3 jaar vocht in de muren, bleek een half jaar geleden dat de badoverloop nooit was afgekit..hoe bedoel je prutsers...zouden loodgietervergunning moeten afpakken. Maar goed, weer 100 euri lichter...
sorry ff voor ego, maar had het even helemaal gehad hier met die stank en wateroverlast...ga nu lekker in bad en naar bed...o en ff kijken wat ik aan kan morgenochtend naar gesprek.
Lies, succes bij vk. Duim, sterkte met operatie en dat alles maar goed mag verlopen. Salcia, succes met sollicitatie. Limm. thnks voor felicitatie. All, thnks voor diegene die mij gisteren al voor vandaag een fijne dag hebben gewenst.
Jomi: hartelijk gefeliciteerd!!!! Fijne dag gewenst. En dat in dit jaar je wensen mogen uitkomen. Liefs
God...dit was een van de meest vreselijke stressmomenten uit mijn leven. Bij de verloskundige, alles leek goed. bloeddruk goed, bm lag prima op schema. Alleen kon ze dus met geen mogelijkheid harttonen vinden. Na 5 minuten stond mijn hart ook ongeveer stil. Met spoed naar het ziekenhuis voor een echo, alwaar alles goed bleek. Beeb is alive en kicking. Volgens deze echo bijna 160 gram en 16+6 weken (ruim 11 cm). Maar vlgs gyn houden we gewoon de termijn aan, we zijn zelf beiden niet klein, dus kindje zal wel iets groter dan gemiddeld zijn. Ik heb de vingertjes gezien, en een voetje. Meteen gebruik (misbruik?) gemaakt van de gelegenheid en gevraagd of hij al kon zien wat het werd, maar dat liet hij/zij niet zien. Nu al een eigenwijze dropveter dus, net als papa en mama... Je kan niet voorstellen hoe we ons voelden, zowel voor als na de echo.
knuf lies... ik weet uit ervaring dat het hartje zelfs op deze termijn wel eens lastig te vinden is..heel blij dat alles goed is.. ben naar huwelijk aan het kijken.. mooie jurk maar vind hem beetje simpel voor een koninklijk huwelijk
Oh Lies, wat een stress!!! Vreselijk meid, wat zul je geschrokken zijn. Ik heb ook een keer gehad dat de VK het hartje niet kon vinden (Danique, bij 16 weken geloof ik), maar dat duurde gelukkig niet zo lang als bij jou. Pffff, stout ukkie! Jomi, van harte!!! Salcia, gatver wat ellendig die wateroverlast.
Ohhhh Lies: wat een stress, had een goede vriendin van me ook in dezelfde termijn; op verjaardag van zoonlief zelfs....ook daar gelukkig alles goed. Nu een gezonde baby. Geluk bij een ongeluk dat je wel weer even binnen hebt mogen gluren!! Vandaag is het een jaar geleden dat mijn miskraam begon; vandaag een jaar geleden ondekte ik (voor de 2e keer) bruin in mijn broekje...omdat ik aan het werk was direct naar de gyn gelopen. Foute boel, nog wel een hartje, maar geen goede groei en een flink hematoom.....Vandaag een jaar geleden...vind het best heftig. De miskraam was op 4 mei. Dan zitten we in Amsterdam! Daar waar ik een jaar geleden voor het eerst bruin verloor. Deze foto hangt in ons B&B: Hoe toepasselijk....
bericht van mams uit spanje.. ze word opgenomen, ze heeft een dubbele hernia.. geen idee of ze haar nu gaan opereren of dat ze gaan afwachten.. edit: ze heeft meerdere hernia's.. ze krijgt nu pijnbestrijding een aantal dagen en dan 12 mei was er pas plaats bij een neuro chirurg daar..
Wat rot voor je mams Lim, hopelijk wordt ze snel geopereerd. Lies, wat een opluchting voor je en fijn dat alles goed is!! Sollicitatie ging wel goed denk ik, maar komt nog vervolgronde dus heb niks gezegd nog, kiijk eerst of ik hier doorheen kom. Ga me straks in het feestgedruis mengen in Amsterdam Jordaan, maar niet lang ben ik bang, want als iedereen dronken wordt ben ik weg,
Jeetje Lies wat zullen jullie even in de rats hebben gezeten, gelukkig blijkt alles goed te zijn ! Lim wat een ellende met moeders heel veel beterschap voor dr... Salcia veel plezier vanavond, wij gaan zo even naar de helderse taptoe en laten het daarbij.....X mag even mee die vindt muziek geweldig...