35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Damn, dat doet pijn...ik weet er alles van :( Ik hoop dat ze haar er snel vanaf helpen, al doen ze operaties alleen nog bij hoge uitzondering, want ze hebben meer manieren om het te verhelpen...ik hoop dat ze in ieder geval snel minder pijn heeft!

Lies, we hadden elkaar al gesproken, maar bij deze alsnog van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal, al ging er een hoop schrik aan vooraf!

JoMi, gefelicteerd met je verjaardag!

Salcia, fijn dat het goed ging met solli.

Sjips, ik ben niet vooruit te branden en ik moet nog eten koken... Moest vanmorgen naar de vervangende fysio, wist die knuppel heel niet dat ik kwam. Is een anitilliaan dus ik zat volgens antilliaans gebruik bijna een half uur te wachten :x En als ik ergens niet tegen kan!
    Maar goed, ik ga zo toch maar eten koken....
    Morgen bijtijds op en dan ff pinnen en strippenkaartje halen en op naar het queensfeest!

2. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    nou lekker dan zo'n slome fysio,:( Was behandeling wel goed?
    Waar ga je Q-day vieren?

Ik kreeg net leuk bericht .... ga met mijn vader voor moederdag van donderdag tot en met maandag naar Istanbul!!!! :D:D:D

3. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Koffie, ga je morgen ook niks doen, kinderfeesten ofzo?

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Klinkt leuk Salcia! Istanbul is hele gave stad, je moet ook vooral naar de Bazaar gaan en dan veeuuull geld meebrengen ;)

Ik ga koninginnedag vieren in Utrecht. Ieder jaar met een groep vrienden op het domplein, drankje, zonnetje, muziekje en mijn vriendjes en vriendinnetjes: helemaal leuk!

5. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    hahaha weet niet of mijn paps wil gaan winkelen. GAan ook naar Formule 1 een dag, helemaal leuk!!

Klinkt goed Utrecht, lief niet mee dan? Have Fun!!

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Lief is werken...

En de bazaar in Istanbul is niet winkelen hoor, da's een unieke, enorme bazaar waar ze echt alles hebben, je kan het zo gek niet verzinnen of ze verkopen het daar! Wil je een eekhoorn, geen probleem. Liever een egel? Geen probleem. Je hele huis opnieuw inrichten? Geen probleem. :D Is gewoon een hele belevenis om daar naar toe te gaan! Kijk, die formule 1, daar zou je mij nou weer niet blij mee maken ;)

Zo, voedsel is klaar, dus ik ga ff eten! En ondertussen de Big Bang Theory kijken...geniale humor!

7. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Eet smakelijk.!!
    ik wil al heel mijn leven naar F1, dus heel cool....
    GA mijn pa wel zo gek maken naar de Bazaar te gaan, haha

mijn mannetje is vanavond werken, dj in kroeg, ga ik straks ff heen, aan de spa.

8. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Lies das schrikken zeg gelukkig mocht je even gluren en is alles goed.

Lim beterschap voor je mams.

Sal lekker een paar dagen weg, heerlijk!

Bekje gaat Q -day vieren op et terras in de zon. Ik ga lekker niets doen.

Hier regent en onweert het al de hele middag en het houd maar niet op.
    Vanavond lekker op de bank naar de bliksem kijken. Het lijkt weer erger te worden. Maar dat kan me niets schelen want ik heb VAKANTIE!

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Regen? Onweer? Ik heb niks gezien hier, alleen maar veel zon en warm!

Ik ben er weg van meiden, weet ook niet of ik morgen kom. Fijne koninginnedag morgen allemaal!

10. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    .....

11. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Thnx meiden voor felicitaties.

Hier visite net weg, mannetje op bed geschopt. Stond vanochtend om 4.45 al naast bed en kon zijn ogen niet meer open houden. Nu zit ik hier nog met de brut afwas, bleeghhhhhh.
    Maar vandaag nog wel verwend, heb een all in one printer gekregen. Nog €50 (wil graag een mooie nieuwe ketting) en natuurlijk de tablet met de ebooks.
    Morgenochtend komt schoonzusje met 2 kids (5 en bijna 1) om half 10 en dan gaan we hier in het dorp naar Koninginnedag viering.
    Vandaar dat ik nu nog de hele afwas aan kant wil hebben, want morgenochtend visite en hele dag weg.

Dus morgen zal ik hier in ieder geval ook weinig te vinden zijn. Iedereen in ieder geval ook een fijne Koninginnedag gewenst.

12. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    #612 Duimelot, 29 apr 2011
    Laatst bewerkt: 29 apr 2011
    Hai meisjes,

Duim meldt zich even, alive and kicking. Nou ja .. kicking ook niet echt :D.
    Maar het is achter de rug en begin langzaamaan een beetje bij te komen vanuit leuk appartementje.
    Wat een avontuur toch weer, waar je allemaal doorheen gaat op zo'n dag. Lief was ook helemaal gevloerd.
    Na het wakker worden had ik behoorlijk veel pijn en moest ontzettend trillen en klappertanden en kouddd, brrr.
    Gelukkig kreeg ik warme doekjes op me en extra pijnstilling, dat hielp wel.
    In de auto nog lekker overgegeven :). Gelukkig had ik net mijn schoenen uit het plastic zakje gehaald (vooruitziende blik) en die kwam wel van pas (en was gelukkig ook niet lek :D). Kwam alleen maar net gegeten banaantje en 2 dropjes uit, dat scheelt.

Nou, zo maar lekker der in met een paracetamol en hopelijk goed slapen.

Jomi, fijn dat je een gezellige verjaardag had en goeie kadootjes. Nog even nagenieten morgen en laat die afwas lekker zitten ;). O zie dat je het waarschijnlijk al gedaan hebt. Is ook wel zo fijn morgenochtend.

Lies, wat een ontzettende schrik weer, jeetje meissie. En dan die rit naar het ziekenhuis, in alle onzekerheid, pffff.
    Ben heeeeeel blij dat het zo goed gaat en je een mooi goed groeiend beebje hebt.

Salcia, fijn dat je sollicitatie goed ging en je kan het altijd nog vertellen zo, als je voor een tweede gesprek wordt uitgenodigd. Moest wel even lachen om je broekverhaal.

Jes, even dikke knuffel voor jou wat betreft je miskraam.

Voor nu laat ik het hier even bij. Ga mijn tandjes poetsen en naar liefje toe.

X

Veel plezier morgen trouwens met Koninginnedag!

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Jes, wat een ellende blijven die data toch he? vergeet je je leven niet meer. Knuffel.

Bekje, let je op jezelf morgen in die drukte in Utrecht? :)
    Have fun.

Sal, leuk, naar Istanbul.

Duimpje, wat geef je snel een update! Alles achter de rug, nu weer bijkomen en aansterken.

Ik heb gewerkt, maar heb de avond op adrenaline doorgebracht! Leef nog in een roes na alle stress van vanmorgen!

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Goedemorgen dames!

Jes, pittige dag dus gisteren, blijft je altijd bij zulke data...

Duim, gelukkig is alles goed gegaan! Vervelend dat je je zo naar voelde daarna, maar ik hoop dat je vandaag weer een stuk bent opgeknapt! Je hebt het gehad, het is achter de rug!

Liesje heeft op de automatische piloot gedraaid...

JoMi leuke verjaardag gehad, mooi.

Deze snap ik niet?

Hier gisterenavond ook weer dikke sensatie....achter de flat is een marokkaanse jongen helemaal lens geslagen en neergestoken. Leuke buurt hoor. Ze wonen niet hier gelukkig, maar toch. Ze kamen met 4 marokkaanse jongens aanrijden en vervolgens ging de ene op de andere staan inhakken...de andere twee hebben nog geprobeerd het te sussen en de halve flat hing uit het raam te schreeuwen en heeft de politie gebeld. Die gewonde jongen is het bos in gevlucht en later weer terug gekomen en in elkaar gezakt. Tijdens de vechtpartij is een auto zwaar beschadigd, ook heel fijn. Technische recherche erbij en ik geloof dat ze die jongens hebben. Als ik mijn buren moet geloven, die het zelfs vanaf 16 hoog presteren om overal met hun snufferd bij vooraan te staan...lekker interessant doen, zucht.
    Enniewees, weer een reden om hier echt zo snel mogelijk weg te willen!

Zo, en nu zit ik in mijn oranje shirtje te twijfelen of ik mijn slippers aan zal doen of mijn oranje gympen... Ik weet niet of slippers handig is in die drukte? Maar het is zo warm anders....Help!

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik ga het feestgedruis opzoeken, fijne dag allemaal!!

16. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Veel plezier Bekje!

Is het zo warm bij jullie dan? Hier nog niet echt.

Geniet ze in ieder geval!

17. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Wat een verhaal weer trouwens en wat een buurt! Kan me levendig voorstellen dat jullie wegwillen ..

Hier zitten we in een Turkse wijk, leek echt of we verder van huis waren dan Belgie gister. Maar het voelt heel gezellig en vredig. Leuke winkeltjes en mooi pleintje waar we net lekker in de zon (en kouwe wind brr) ontbeten hebben. We hadden van allerlei lekkers mee genomen vanuit het appartementje, leuk met je yoghurtbakjes, thermoskan en kopjes over straat :). En verse croissantjes en chocoladebroodjes natuurlijk, hmm. Kan alleen nog niet zoveel eten. Dus hapjes van vanalles.
    Nu weer even in mijn bedje hier, want na enige inspanning voel ik wel weer dat er in me geknutseld is, plus de narcose zit ook nog in mijn systeem.
    Vriendje is nu lekker aan het gitaar spelen in de woonkamer, lief ..
    We hebben het heel goed samen, echt fijn.
    Misschien dat we vanmiddag toch nog even de stad inlopen. Even kijken hoe het gaat. Beetje in slowmotion kan ook.

Liesje, ik hoop dat je adrenalineboost weer tot redelijke proporties gedaald is en dat je goed hebt kunnen slapen vannacht. Wat een schrik toch. 11cm, is best al groot zeg .. Leuk hoor.
    En volgens mij moet je vandaag weer werken toch? Kan je vanmiddag nog wel even het feestgedruis in? (als je daar tenminste behoefte aan hebt ;)).

Nou, ik ga even mijn ogen dicht doen. Oh, ik hoor net van lief dat het zonnetje in het achtertuintje komt. Dat is fijn, kunnen we straks lekker buiten zitten.
    Dag meisjes, veel plezier vandaag en tot later maar weer.

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Jes, een moeilijk dagje voor je gisteren. Die dagen staan ook in mijn geheugen gegrift. Knuf!
    Wat wil je nou zeggen in je laatste berichtje?

Lim, wat ontzettend naar voor je moeder! En dan ook nog zo'n eind weg :(

Leuk Salcia, naar Istanboel! En Chris wordt een boel stinkend jaloers als ik 'm vertel dat jij een dag naar de F1 gaat :D

Pffff Bekje, echt te hopen dat jullie daar snel weg kunnen.

Lieve Duim, dikke knuf en doe even rustig aan.

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    bebek klinkt wel heftig zeg, ben toch blij dat we in een rustig (lees saai) buurtje wonen...

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Net even over de vrijmarkt hier gelopen. Heerlijk kneuterig. Nu bijna klaar om te gaan werken...bleeeg :). Adrenalineboost is weer genormaliseerd hoor, geluk overheerst nu! Dag meisjes, tot later.geku

Deel Deze Pagina