35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    werk ze lies

willen jullie samen met mij deze week aftellen voor M gaat werken? Kan hem achter behang plakken.. heb gisteren en vandaag niet stof gezogen.. nu is die heel dramatisch bezig.. want er lag stof achter de bank... ik denk man, tis koninginnedag.. wat zeuren dat ik weg ben geweest naar de rommelmarkt waar zoon spullen verkoopt.. maar zelf niet meewillen... nog 1 week.. nog 1 lange week...

2. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Heb niet veel gelezen maar zag dat jullie mijn puntjes niet begrepen (.....) Ik wilde alleen laten weten dat ik er was, maar wist (door mijn eigen gevoelens) niets te schrijven. Nus nog wel een beetje. Maar dank voor jullie medeleven.

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hallo dag.

Ikke thuis van het 'lang leve de koningin'(met zachte g he :D) maar ik ben niet echt heel helder meer :D
    Dat zeg ik; leve de koningin ;)

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Prroost Bekje! :D

Nog een paar dagen Lim, nog een paar dagen. Knuf!

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    nieuws van mams:
    neuro chirurg is bij haar geweest.. maandag nieuwe scan, dinsdag een of andere spuit... woensdag misschien ziekenhuis uit.. mooi zegt pa.. kunnen we naar huis rijden.. waarop de arts mijn vader voor gek verklaarde.. mam mag dus blijkbaar alleen terug naar NL in vliegtuig met medische verzorging onderweg.. dus arts gaat met verzekering bellen.. en andere verzekering zou er dus voor moeten zorgen dat auto met zooi terugkomt.. pffff

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Jeetje Lim, wat een gedoe.

Hier is mijn lief zo lief. Als ik nu thuis kom zegt ie eerst de buik en zijn kleintje gedag, dan mij pas. Ik weet meteen mijn plaats.
    Daarbij issie ook heel grappig ;)...
    Net kreeg ik een heerlijk kopje cappucino met opgeklopte opvolgmelk voor de aanstaande moeder. Hij zei wel erbij dat ik niet moest schrikken als ik straks zo'n blauwe gloed om me heen kreeg.
    Of is dit typisch zo'n gevalletje "had je bij moeten zijn" ? :D

Ik vind het leuk om te merken dattie er nu steeds meer mee bezig is. Het wordt nu echt echt voor hem.

7. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Lies, jouw lief klinkt heel lief:D

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    lol lies, klinkt lief

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Lies, wat een lieve actie van hubbie! Fijn ook om te zien hoe het voor hem nu ook echt wordt!

Duim, hoe gaat het vandaag met je?? Beetje opgeknapt? Wel goed dat je gisteren al lekker naar buiten kon! Is de operatie ook helemaal geslaagd?

Natas, mooie banner heb je!

Lim, dan gaan ze je mams toch eerst proberen te helpen zonder operatie. De spuit die ze krijgt zal waarschijnlijk een zenuwblokkade zijn; ze verdoven dan de pijnsignalen, waardoor de pijn afneemt en de zenuw zich kan herstellen. Kan een pijnlijke spuit zijn, slaagt niet vaak, maar als ie slaagt is ie heel effectief! Sterkte!

Ladouce meis, hoe gaat het met jou? Knuf!

Waar is onze Des?

Gaat het met Jes ook weer een beetje?

Sorry als ik iemand vergeten ben!
    Wat een mooie dag weer...Bekje heeft al gewandeld en gedweild, hoewel dat meer uit noodzaak was, want Sami had de wateremmer van puppie omgegooid...één groot waterballet in huis :D
    Het is sowieso een reteslim katje, want meneer heeft ontdekt dat ie via het wasrek op het andere, hangende wasrek kan klimme, om vervolgens via het bovenlichtje de slaapkamer in te schieten...zucht, wat een beessie zeg! Gisteren stond ie ook al op de gang omdat ie de voordeur open gemaakt had. Ik heb al veel katten gehad in mijn leven, maar zo'n slimmerd als deze nog niet. Geweldig!

10. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Bebek, hier gaat alles naar omstandigheden goed. Ik lees wel mee maar heb even niet de energie om op iedereen te reageren.
    Heb m'n energie op dit moment zelf hard nodig.

Leuk he zo'n eigenwijs beestje. Mijn lief noemt het altijd een beest met karakter. Is leuk, wij hebben zo'n konijn. Doet ook vanalles wat een "normaal konijn" niet doet.

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Oke, het is geen echte quote, maar toch errug grappig :D

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ladouce, heel begrijpelijk! Pas maar goed op jezelf en laat je verwennen en verwen jezelf ook maar eens goed, je hebt het verdiend! Knuffel!
    Enne, karakter heeft ie zeker ja, wat een persoonlijkheid heeft dat beestje!

Zo, ik ga Lief maar eens uit bed schoppen en een happie eten. Hij moet weer werken straks, dus ik hoop dat mijn lieve vrienden me vandaag weer even uit huis halen voor een middagje zon!

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Oh ja, had ik nog niet gemeld..maar volgens mij voel ik sinds een dag of twee heel af en toe de baby. Een soort gefladder/luchtbel-achtig gevoel. Ik weet het niet zeker, maar denk het toch wel. Leuk! Het grappige is dat ik het de eerste keer voelde op weg naar het ziekenhuis, naar de spoedecho...alsof ukkie wilde zeggen; "komt wel goed mama".

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    knuf ladouce

aaaa lies, heerlijk dat gevoel he... voelt beetje aan of iemand belleblaas aan de binnenkant van je buikwand blaast.. althans zo vond ik het altijd aanvoelen..

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Gaaf Lies! Weer een mijlpaal bereikt ;)

Zucht, vriend van mij wil in het park in Utrecht gaan zitten hangen en daar heb ik zo geen zin in...mag puppie niet meenemen en dan voel ik me niet fijn, als ik daar in zo'n park zit te hangen terwijl mijn puppie thuis zit :( Dus nu op zoek naar een slachtoffer voor het terras ;)

16. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Wat is dat voor een park? Een park waar puppie niet mee naar toe mag kan nooit leuk zijn. Ik hoop dat je snel een medestander vindt voor het terras.

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Puppie mag wel dat park in, maar die vriend van mij wil hem niet in de auto hebben. Dwars jong. Hij doet sowieso raar, want hij wist dat ik bijna-zusje ging vragen en toen is ie haar gauw gaan bellen om haar mee te vragen. Kansloos hoor, hoe oud ben je dan...
    Maar gaan het nu anders doen. Da's voordeel van een bijna-zusje wat iedereen wil pleasen :D Zij gaan nu naar het park en om 16.25 neem ik de bus naar Utrecht en pikken ze me daar op en gaan we alsnog naar het terras ;) Dus ik ga nu lekker uurtje met puppie lopen, is hij ook lekker buiten geweest!

Fijne dag allemaal!

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wat een narigheid voor je moeder Lim.

Oh zalig Lies, die eerste beweginkjes van beebje voelen!

Het is hier even pittig op het moment.
    Quinten is onrustig, doet overdag en 's avonds bijna alleen maar hazeslaapjes en huilt verder veel. Als je 'm op de arm neemt of als ik hem de borst geef is het goed, maar anders krijsen. Hij ligt nu bij Chris op de arm op z'n pink te zuigen.
    Danique is heel lief voor haar broertje, maar ze is verder zo dwars als een aap. Alles niet doen wat je vraagt/zegt, alleen maar 'nee' en 'nietus', expres iets doen wat niet mag en je dan arrogant aankijken, snel huilen, als je met haar wil praten kijkt ze langs je heen en zegt niets, als je haar bij d'r hand pakt omdat ze weer es niet komt stort ze zich ter aarde, etcetera. Ze zit met zichzelf in de knoop maar is onbereikbaar voor ons en haalt het bloed onder onze nagels soms.
    Dit is vandaag het 2de momentje 'voor mezelf', even computeren. Het andere momentje was een half uurtje badderen en m'n haar wassen vanmiddag. Ik ben bekaf, raak die vermoeidheid maar niet kwijt.

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    arme natas.. zon momentje waarop je je afvraagt wrom je ze ook alweer wilde :)
    hier is B ook zo.. uitvreten wat niet mag, nee zeggen en toch doen etc.

Heeft Quinten geen krampjes of zo? of is dit zon befaamd borstvoeding sprongetje waar ik vaker over lees? Wat het ook is, hoop dat het snel voorbij is

20. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Gelukkig weet ik nog wel waarom ik ze wilde, anders zou het pas echt zwaar zijn :D

Denk niet dat Quinten krampjes heeft, dan zou hij nog steeds buikpijn hebben als je hem op de arm neemt en niet zo snel stil zijn. Een regeldag voor de borstvoeding is het ook niet, soms gaat het een dag wat beter maar dit duurt nu zo'n 3 weken.
    Wat Danique betreft, het is allemaal heel verklaarbaar door haar leeftijd en de veranderingen. Maar sjonge wat vreet het een energie! Ze gaat gigantisch de confrontatie aan met een uitdrukking op haar bekkie waar ik af en toe echt naar van word.

Deel Deze Pagina