35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Och, arme Danique. Zielig, dat ze zo met zichzelf nu in de knoop zit. En ook heel vermoeiend voor papa en mama..

Ik heb een nieuwe buikfoto in het album gezet. Ik heb ook een "blote" foto, maar die durf ik niet goed te plaatsen :)
    Vandaag precies 1 kilo aangekomen in 4 weken tijd. Netjes toch?

2. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    #642 Duimelot, 2 mei 2011
    Laatst bewerkt: 2 mei 2011
    Goeiemorgen meisjes,

Alweer bijna middag. Ik heb heerlijk uitgeslapen vanmorgen weer in mijn eigen bed. En echt diep ook. Meestal moet ik er wel uit om te plassen 's nachts, vriend ook, maar ik heb niks gemerkt toen hij ging. Echt als een blok dus. Was ik wel aan toe, na al die enerverende dagen. Eigenlijk weken wel, van er tegen op zien etc.

Lies, mooi bolletje hoor! Ontroerend wat je schreef over je lief. Wat fijn dat hij er ook zo helemaal 'in zit' nu, inclusief zijn opvolgmelkschuim, :D lief.
    En ook voelbare bewegingen nu. Jeetje dat is dus precies met 16 weken begonnen. Dat klopt toch ook zo'n beetje met de statistieken, toch? Geniet maar lekker van de bellenblaas :).

En Bekje lekkere koningggggginnedag gehad :D. Leuk om te lezen. Ik hoop dat je terraszit gister ook zo gezellig was.

Lim, arme mams van jou. Ik hoop dat de reis zonder al te veel rompslomp en geregel en ongemak verloopt.
    En ik tel met je mee dat je weer meer het rijk alleen hebt. Goed om niet zo op elkaars lip te zitten en zeker met Piet Lut ;) (stofzuig gezien).

Arme Natas, zo moe. Tja, ik heb het bij mijn zus ook gezien. Dat de oudere kindjes op een niet zo leuke manier ook de aandacht opeisen.
    En dan de huilbuien van Quinten, pittig hoor! Misschien moet hij nog steeds de geboorte verwerken. Is natuurlijk ook een flinke schok. Dank je voor je prachtige kaartje trouwens die hier in de bus lag toen we gisteravond thuiskwamen. Echt mooi! (en mooie tekst, die ik nu ook in je handtekening terugzie).

Nou meiden, ik ga vanmiddag misschien ook even een klein fotoverslagje plaatsen (inclusief blote buikfoto ;) Lies. Tis wel geen zwangere buik (hoewel je dat wel zou denken, zo opgezet als ie is nog steeds).
    Maar eerst zo een eindje waggelen en een kopje koffie drinken met vriendinnetje. En wat heerlijk dat ik een paar dagen vrij ben. Dat was ik gister helemaal vergeten, dat ik pas vrijdag weer hoef te werken.

tot later!

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ben dol op blote buik foto's!! mooie buik lies.. kom maar op met dat blote buikje! en ben ook benieuwd naar de jouwe duim.

heb pien! klote fysio!

4. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Okee Lim, krijg jij vast een voorproefje. Zit nog op vriendinnetje te wachten. Zal ik meteen de foto na de operatie in september vorig jaar erbij zetten. Die is erger eigenlijk :), inclusief blauwe plek. Eigenlijk valt het nu behoorlijk mee.

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Oké, de blote buik staat er ook op...maar je hebt kans dat ik hem zo weer verwijder :D

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Bloot lijkt de buik 3 maal zo groot....damn.

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Een prachtig huisje voor je beeb, Lies!
    Tis idd zielig voor Danique dat ze met zichzelf overhoop ligt. Heel erg jammer dat we haar er schijnbaar niet mee kunnen helpen.

Heerlijk Duim, dat je een paar dagen lekker vrij bent. Kun je ook wel gebruiken denk ik.

8. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Knuf voor Lim, heb je de fysio een rotschop verkocht of was het die spetter weer?;) En je mams, zielig hoor. Ik hoop dat ze het snel geregeld krijgen en ze weer naar huis kan.
    Lim ik weet niet of ik het al gezegd had maar ik houd me aanbevolen voor een cursus draagdoekken!

Lies mooie buik! En maar 1 kilo das niet veel. Nu moet ik zeggen dat ik het bij mij ook niet zo hard vond gaan. Ik heb er nu 10 kilo schoon aan de haak bij. Ze zeggen dat de laatste 2 mnd er de meeste kilo's bijkomen. (ik hoop van niet) maar mocht het zo zijn dan is het voor een goed doel zullen we maar zeggen (om met clichés te gaan gooien).

Natas is moeeeeeeeeeeeeeeeee! En dat snap ik met 2 koters die niet precies in jouw ritme lopen (understatement;)) Hopelijk vinden jouw schatten allebei snel hun draai.

Koffie hoe is het meis kun je het een beetje een plaatsje geven? Ik vroeg me af hoe het verder gaat met de Zweedse soap?

Ladouce niet in je hum:(. Als ik hem vind zal ik hem terugsturen.
    Niet te lang onder je steen kruipen hoor!

Duim fijn dat je weer een beetje vooruit kan en dat je zo goed geslapen hebt. Dat is voor mij alweer maanden geleden. Iedere nacht 4x eruit om te plassen is niet bevordelijk voor een goede nachtrust.
    Wat zijn nu de plannen verder bij jullie?

Sal waar ben je? (heb je vast verteld maar heb ik natuurlijk overheen gelezen:)) Aan het genieten van je nieuwe keuken?

Jomi niet te druk hè, loop jezelf niet voorbij!

Jes alle kids weer up and running? Hebben jullie nu ook vakantie....oh wacht ik bedenk me net dat ik gelezen heb dat jullie naar Amsterdam zouden gaan. Of was dat niet nu?(sorry beetje zeef)

Des hoe is het met jou? Paps en mams alweer naar huis?

Bekje nog lekker op het terras gezeten? Had je het nu kunnen regelen met de verzekering over je puppie-incidentje?
    Wanneer moet je deze week werken? Ik kan me voorstellen dat het weer fijn is in een bepaald rimte te komen en iedereen weer te zien.

Ik hoop dat ik nu niemand vergeet anders hoop ik dat jullie het mij vergeven.

Hier aan het inpakken voor de vakantie. We gaan zaterdag pas maar als ik daar optijd aan begin heb ik de minste kans dat ik iets vergeet.
    Vanavond gaan we ons guppie erkennen en morgen ga ik iets leuks doen met mijn nichtje, als ze niet te misselijk is.(7 weken zwanger)

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    mooie buiken hoor!!

Is goed pink, kom ik binnenkort keer langs (of je hupt op je laatste dagen bij mij langs lol)

natas: vervelend is dat he als kleintjes zichzelf zo in de weg zitten.. nu weet ik uit ervaring dat dit ook weer voorbij gaat.. het heeft allemaal te maken met het ontdekken van hun eigen ik.. vermoeiend... voor iedereen.

pfff, zit in topic over de dood van osama.. daar zit er toch 1 tussen die zo dom aan het lullen is... bah bah

10. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Lies...mooie buik juist! en die van mij is net zo dik al, en ben nog geen 11 weken..pf, haha. Op koninginnedag was hij helemaal opgezet, vroeg iemand bij de wc hoe lang ik nog moest...Nou...nog heel erg lang zei ik :p

Zo, ga zo even bijlezen, ben paar dagen amper op computer geweest, met mannetje meegeweest 2 dagen. Hij moest in kroegje muziek draaien, was gezellig.

Donderdag lekker 5 dagen met paps weg, heerlijk even andere omgeving.

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hello ladies

Lies, beschaafd buikje hoor, mooi!

Natas, kan me voorstellen dat je op en versleten bent! Danique is nu natuurlijk keihard haar plekkie aan het terug veroveren, Quinten probeert zijn geboorte te verwerken en mama moet zelf ook nog bijkomen van de bevalling, dus erg enerverend allemaal!
    Sterkte!

Pink begint vast lekker vroeg met inpakken :D En vanaaf beebje erkennen, spannend! Is ook weer een mijlpaal!

Duim, ze hebben je mooi ingepakt ;) Enne, ikke jaloers op jouw platte buik! Hoe voel je je vandaag, alweer wat beter?

Lim, hoe is de situatie bij jou thuis, rustiger nu manlief weet dat ie gaat werken volgende week?
    Klote van je pijn joh, vervelend is dat he, dat een behandeling om je beter te maken eerst zoveel pijn doet!

Zo, ik heb vanmorgen lekker gewerkt. Viel meteen met mijn neus in de boter, want er begonnen gelijk twee patiënten ruzie te schoppen met elkaar, dus die heb ik maar ff voorgehouden dat dit een erg warm welkom is... :D Werkte wel, was gelijk over ;) Was ook echt heerlijk om er te zijn, al voel ik het goed in mijn heup nu en mijn rug geeft ook aan dattie wat gedaan heeft, maar dat mag de pret niet drukken.
    Lief is lekker vrij vandaag, dus we gaan zo op naar de makelaars in de hoop een leuke eengezinshuurwoning te scoren. Duimen please!

12. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Natas...snap dat je moe bent meis...hopelijk komt er snel beter ritme voor jullie!!

Ladouce knuffel voor je hum!

Pink, bijna op vakantie, lekker hoor!

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Bek, lekker gewerkt, en logisch dat je het voelt in je rug en heup. Hoop dat makelaar snel wat leuks voor jullie gaat vinden, succes zometeen!!

14. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Lim ik kom in mijn verlof wel een keertje jouw kant opgehobbelt.
    Is makkelijker voor mij om naar jou toe te komen denk ik, ik hoef alleen mijn buik maar mee te sjouwen;).

15. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Duim, ziet er netjes uit je buik hoor, heb je nog veel pijn?
    en lekker dat je pas vrijdag hoeft te werken, kun je nog lekker even van het dakterras genieten en uitrusten!

Lim..hoeveel daagjes nog tot D-day?

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Maandag gaat die beginnen als het goed is.. woensdag contract tekenen maar hij is tegen een probleem aangelopen.. de lease-auto.. hij is verplicht volgens de regels een lease auto te rijden.. maar hij krijgt een jaar contract en ze hebben het zo omschreven dat mocht die na een jaar moeten gaan.. hij verplicht is de auto mee te nemen... dat is natuurlijk van de zotte dat je dan een auto in je maag gesplitst krijgt die je moet overnemen dan.. zijn geen goedkope bakken waar die in moet rijden..en dat zou voor ML een breekpunt kunnen worden

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    fijn bekje dat werken meeviel... en lief dat je klantjes meteen stopten voor je warme welkom :)

18. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Dat is ook raar Lim, vraag me af of dat zomaar mag
    Weet je al iets meer over je moeder?

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Meisjes meisjes meisjes, jullie moeten echt heeeellll hard gaan duimen voor ons! We zijn bij de makelaar geweest en hebben echt een superleuk huis gevonden. We hadden een uur later gelijk een bezichtigingsafspraak, dus wij daarheen, bleek dat er een ander slot op de deur zat...en de makelaar had de juiste sleutel niet :( Nu hebben we dus een afspraak voor volgende week maandag, maar we hebben wel even naar binnen kunnen kijken...Wat een joekel van een huis zeg!! De tuin ligt op het zuidwesten en is niet heel diep, maar wel heel breed en, en dat vindt Bekje heel fijn, ligt vrij. Achter de tuin zit nl nog een vlonder wat bij het huis hoort en daarachter een sloot en daarachter een dijk, dus je kijkt op het gras vanuit je woonkamer en je hoeft ook niet bang te zijn dat het volgebouwd wordt, want dat kan niet meer!
    Door het hele huis ligt een laminaatvloer die je er gratis en voor niets bij krijgt en het zag er zo op het eerste gezicht super uit!!
    Het kan nu alleen nog mis gaan op een bkr registratie, dus please duim voor ons!! We zijn er helemaal verliefd op geworden, het is zo leuk! Ze willen er vanaf en het is al leeg en we hadden een klik met de makelaar, dus misschien dat we geluk hebben, maar al het duimen is meegenomen!!

Dit is het huis:
    Huis te huur: De Boeg 29 3823 TM Amersfoort [funda]

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik duim voor je Bekje! Ziet er super uit....

Deel Deze Pagina