Bebek, hier gaan de duimpjes ook in tornado stand hoor. Ziet er super uit! Spannend. Lies, heb al gereageerd op je foto maar mooie buik. (Kijkt heel erg jaloers). En de eerste fladders van Liesbeeb gevoelt. Lijkt me echt helemaal super omdat mee te maken. Duim, wat een verschil zeg de foto's van nu en van vorig jaar. Was je vorig jaar bij een "slager" of zo? En heeft de prof zelf de operatie gedaan? Fijn dat je al wat opgeknapt bent, doe je wel rustig aan? Heb ooit zelf 2x een kijkoperatie gehad en weet dat het nog best lang goed gevoelig blijft. En die opgezette buik herken ik ook. Fijn dat ze dat gas in je buik spuiten. Blijft nog best lang zitten. In elk geval sterkte met je herstel. Trouwens, vrijdag werken? Waarom niet pas maandag, die ene dag maakt dan toch ook niet uit, denk aan jezelf. Limmeke, wat een gedoe nu weer met dat contract. Vind het ook een idiote regel zeg. Zou ik ook niet blij mee zijn want wat je zegt, 't zijn meestal geen categorie citroen c1 autootjes. Hopelijk lukt het allemaal. En hoe is het met mams? Nog nieuws gehad. Natas, arme jij. Heb het inderdaad ook vaker gehoord dat kinderen dit gedrag hebben na de geboorte van broertje/zusje. Niet dat jij er wat aan hebt maar het zou over moeten gaan. In elk geval wel fijn dat ze naar het kdv gaat. Heb je op die dagen wat meer tijd voor Quinten en jezelf. Pink, lekker op vakantie! Waarschijnlijk heb je verteld waar je heen gaat maar ik ben het kwijt. Alvast veel plezier. Salcia gaat ook een paar dagen weg. Jij ook alvast veel plezier. Verder ben ik het helemaal kwijt. Vandaag weer druk op het werk en hang nu lekker op de bank. Voor de meiden die het niet weten zal ik zo even de reden van mijn afwezigheid opschrijven. Volgt z.s.m.
Mooi huis en groot Bek!! En wat een vrij uitzicht achter, ga hard duimen voor je dat jullie het krijgen!
Goed, waar zal ik beginnen. In maart hadden wij de afspraak bij prof. de S. in het UZG. Tijdens deze afspraak hebben we veel besproken. O.a. het gebruik van prednison om mijn immuunsysteem plat te leggen. Zelf heb ik namelijk het idee dat ik een overijverig immuunsysteem heb. Dit zou met een hele lage dosering prednison (10 mg) aangepakt kunnen worden. Ook hebben we het gehad over een voor Europa nog relatief experimentele behandeling. Een zgn. sneetje in de baarmoeder. Dit houdt in dat men op dag 21 van de cyclus een biopt uit de baarmoeder haalt. Dit biopt wordt niets meegedaan maar in de baarmoeder ontstaat dan een klein wondje met een ontstekingsreactie. Hier komt dan een stofje vrij wat de innesteling van een embryo zou kunnen bevorderen. In o.a. Israel wordt deze behandeling al standaard bij elke IVF/ICSI gedaan. De prof in Gent is niet al te lang geleden begonnen met deze behandeling en doet dit nog op kleine schaal. Alleen kun je deze behandeling dus niet doen icm met prednison omdat prednison een ontstekingsremmer is. Wij hebben ook nog gesproken om een zgn verse poging te doen omdat ook in Belgie een max leeftijd aan IVF hangt. Althans, je mag na de 45e verjaardag geen punctie meer ondergaan. Wel een terugplaatsing. Dit mag t/m 48 jaar of zo. De prof adviseerde ons om er over na te denken om toch nog een verse poging te doen en de cryo's even te laten wachten. Wij hebben toen dus besloten om alsnog een 6e IVF behandeling te doen. En dan in combinatie met het "sneetje" en de eventueel ontstane embryo's zouden we door laten groeien in het lab tot dag 5. Dit geeft dan al een natuurlijke selectie. Slechte embryo's halen dag 5 niet; je loopt dan ook het risico dat er geen embryo's ontstaan. Maar dit risico wilden wij wel lopen. Op 1 april ben ik dus weer begonnen met onze 6e en definitief laatste IVF behandeling. Op 14 april heb ik de punctie gehad met als resultaat 9 eitjes. Uit die 9 eitjes zijn 4 embryo's ontstaan en op dag 5, 19 april zijn er 2 embryo's teruggeplaatst. Dat was een super opbrengst en wij waren dus ook heel erg positief. Het kon toch zeker niet misgaan zou je zo zeggen. Helaas is het dus wel misgegaan. Afgelopen dinsdag, precies 1 week na de terugplaatsing en dus te vroeg had ik het 1e bloedverlies. Dit stopte weer maar vanaf dinsdag dus elke dag wel een veeg bloedverlies. En dan vandaag de ontknoping namelijk bloedprikken. HCG was 1 dus niet zwanger. Afgelopen week na het 1e bloedverlies was het mij al duidelijk en heb ik al de nodige tranen laten lopen. Het waarom zal ons nooit duidelijk worden maar het lukt gewoon niet. We hebben nu nog wel die 3 cryo's in de vriezer en deze zullen we waarschijnlijk in juni/juli laten terugplaatsen maar persoonlijk heb ik hier niet heel veel vertrouwen in. Het enige verschil zou het gebruik van prednison kunnen zijn wat ik dus zeker wel zal gaan gebruiken. Sommige van jullie zullen je afvragen waarom ik er hier niet over geschreven heb. Ik heb er niet echt een reden voor maar ook in onze directe omgeving (familie) weet niemand van deze 6e behandeling. We vonden het prettig om het deze keer samen te doen en hebben dit daarom ook zo gedaan.
godverdegodver ladouce! Dikke knuffel! Bek: wat een mooi huis en schitterende ligging Hier: ma weet nog nix, morgen belt verzekering want in spanje was vandaag een feestdag dus niemand bereikbaar Verder word ik moe van B... die rent de hele dag in haar nakie rond.. ik kleed haar aan.. knipper met ogen.. en zie een broek, 2 meter verder een truitje... 3 meter verder een romper.. 4 meter verder een luier en dan achter de deur een naakte B
Jeetje Ladouce, wat een verhaal ... En wat ontzettend verdrietig dat het weer niet gelukt is, na al deze extra's .. Ik vroeg me vandaag al af of ik je niet zou pb-en om te vragen hoe jullie verdere plannen nu waren en waarom je er zo weinig over schreef. Ik kan me voorstellen dat het ook prettig is om het een keer helemaal met zijn tweeën te doen en even geen 'meekijkers en -levers' te hebben, hoe lief en geïnteresseerd ook. Ik ben heel blij dat je het zo uitgebreid hebt uitgelegd en vind het zo ontzettend kut en zuur dat het alweer niet mocht gebeuren, dikke aai en knuffel voor jou en voor jullie! Ik had ook al iets gelezen over dat sneetje in de baarmoeder (wat ze plan waren bij een van de meisjes hier op het forum geloof ik) en de prednison, ook bij een van de meisjes hier (Suus dacht ik). Wel bijzonder dat de Sutter zo het onderste uit de kan probeert te halen. Ik hoop zo ontzettend voor je dat de prednison het antwoord is, of dat 1 van jullie cryootjes gewoon besluit te blijven. Maar pittig is het wel voor je ..
Ladouce, ik had je al een keer geknuffeld, maar doe het gewoon nog een keer. Omdat ik het zo verdrietig voor je vind.
Ladouce lieffie, ook hier nog even een hele, hele dikke knuffel!!! Ik hoop, bid en duim met Duim mee dat er iets moois ontstaat uit je cryo's of dat de prednison het antwoord is, want ik gun het jullie zo vreselijk! Ik ben plaatsvervangend verdrietig voor jullie, dat het weer niet is gelukt
Ladouce, !#$%(*&)%&(. Waarom???? Ik had je het zo gegund, maar duim echt heel hard dat de 3 cryo's in juni/juli een goed en warm plekje bij je krijgen en blijven plakken. Verder weet ik niet zoveel te zeggen, een dikke knuff! Hier het eerste bruinverlies alweer gespot, dus denk dat ik morgen weer ongi word. Weer een ronde van lf 10, wordt bij mij korter. Ook hebben manlief en ik nu een tijd afgesproken hoelang wij het nu nog zelf gaan proberen. We wachtend totdat alle gewassen weer van het land zijn en dat het voor hem weer rustiger is. Dat zal rond eind september/begin oktober zijn. Als we dan nog niet zwanger zijn gaan we stappen ondernemen om weer naar het zkh te gaan, ik trek het nu al niet meer. Maar weet wel dat manlief het nu heel druk weer heeft en niet altijd er zomaar tussenuit kan gaan. Dit ook ivm bedrijf die in deze samenstelling stopt, wat dus ook weer meer werk voor manlief met zich meebrengt. Verder had ik mijn dag gisteren ook niet zo, gisteren was het mijn uitgerekende datum geweest en dat naast 2 hele drukke dagen van mijn verjaardag (vermoeidheid). Dat is niet zo'n lekkere combi.
Jeetje Ladouce wat een verhaal en wat een verdrietig einde van dat verhaal. Ik hoop met de rest mee dat jullie eskimootjes ism de prednison zorgen dat jullie wens nu eindelijk waarheid wordt! Hele dikke hugg! (we gaan trouwens naar t geboorteland van Bekjes lief)
Goh, best een aantal uitgerekende datums redelijk dicht bij elkaar de afgelopen tijd. Knuf ook voor jou Jomi. En goed dat jullie overlegd hebben welke eventuele volgende stappen jullie gaan nemen. Ik hoop dat het niet nodig zal zijn. Bekje, wat een ontzettend lekker huis zeg! Ik zal ook voor jou mijn vingers gekruist houden, dat het aan jullie toegewezen wordt. Ik dacht nog, misschien is het slimmer om het adreslinkje in je privealbum te vermelden ofzo of via PB. Is wat privater .. Straks krijgen jullie het nog ook namelijk . Lies, je hebt gewoon een prachtbuik, bloot nog mooier. Ik zou niet weten waarom je hoeft te twijfelen om die in je album te zetten. Ik heb net nog even een fotoverslag van ons 'uitje' naar Gent in mijn album geplaatst, voor de liefhebbers. Het voelde na de operatie best als een beetje vakantie, hoe raar ook .. En Bekje, ik heb echt geen platte buik hoor! Mooi glad gespannen is ie nu wel (er zit nu ook net als vorige keer nog een luchtbel gevangen tussen mijn ribben, heel gek gevoel en geluid). Maar als dat weer wegtrekt heb ik lekkere zachte bandjes . En inderdaad Ladouce, het leek wel of ik in elkaar geslagen was na de vorige operatie. Die blauwe plek heb ik ook nooit begrepen en wel flink last van gehad. Ze hebben toen ook nog een hysteroscopie gedaan en waarschijnlijk met mijn ledematen gejongleerd . Ik zal rustig aan doen, want ik voel mijn buik nu ook weer flink. En wie weet plak ik er inderdaad nog een dagje vrij aan, heb ik meteen tot volgende week maandagavond vrij. Ik kan ook vanuit huis werken alleen heb ik 2 keer per week telefonisch spreekuur, dus dat is wat lastiger. Ik kijk wel even hoe het dan is. Fietsen is nu in ieder geval nog niet aan de orde. nou weer even pizza eten en lief komt zo, gaan we lekker Maxim kijken. Misschien tot zo nog even.
Bekje wat een leuk huis! En wat een balzalen van kamers en je achtertuin zo lekker privé. En zag ik nu een garage? Ik ga keihard voor jullie duimen hoor!!!
Jomi het is dat jij het nu zegt maar mijn uitgerekende datum zou as donderdag zijn geweest. Ik snap dat het voor mij anders is want ik heb er een andere datum voor in de plaats gekregen jij hopelijk ook snel. Hugg!
Lieverds, allemaal bedankt voor jullie knuffels en medeleven. Ook die van jullie Lies en Bekje, ik kan er nooit teveel van hebben. Nee zonder dollen, op k.u.t. momenten trekt het je er wel doorheen. Afgelopen week ook enorme lieve reacties van mijn nieuwe collega's gehad. Mensen die ik pas iets meer dan een maand ken en zo met ons meeleven. Zo ook met jullie, waar ik sommige van jullie dan wel ken maar sommigen ook niet. Het is gewoon fijn om op jullie te kunnen "terugvallen". En ja, hoe je het nu wendt of keert, het einde nadert. In elk geval ons mmm einde. Lief is nog steeds uberpositief en zegt dat we het dan maar zelf moeten doen. Gelukkig is hij positief, dat heb ik wel even nodig. Oh ja Duim, ik weet/ken het andere meisje/vrouw die voor dat sneetje gaat. Is een van mijn mmm dinnetjes. Heb haar zelfs nog ontmoet voor de punctie. Zij moest toen voor dat biopt in het UZG zijn. Was wel even leuk, die afleiding. En het Suus35 verhaal ken ik ook, heb met haar ook contact gehad via pb.
WAUW Bebek wat een fantastisch huis zou dit zijn voor jullie! Ik ga keihard voor je duimen lieffie. En waarom zou de bkr kunnen gaan zeuren? Het ziet er uit als particuliere huur en dan heb je helemala niks met de bkr te maken toch? Ladouce, knufknufknufknuf. Limmeke wat een idiote regeling. Zit je straks met een auto die je niet kan betalen omdat je na een jaar weer op straat staat. Raar verhaal. Duim neem "lekker" je rust en kom maar even bij. Ik hoop dat het allemaal goed zal herstelen en er uiteindelijk iets moois uit zal voortkomen. Liesje nog dank voor je sms vorige week. Het spijt me echt dat ik niet eerder reageerde maar ik vond het even moeilijk. Hoop dat je het wilt begrijpen Natas vervelend dat je zo moe bent. Hopelijk gaat Quinten binnenkort een ritme krijgen zodat mama dat ook weer krijgt. Pinkie lekker de koffer al aan het pakken. Da's toch leuk, die voorpret Jomi fij dat jullie goed hebben gepraat. Hier gaat alles z'n gangetje en ben ik soms heel verdrietig en soms kan ik een knopje uitzetten. Gisteren hoorde ik dat er weer 2 buurvrouwen zwanger zijn. Tja, de wereld draait ook door zonder dat ik mama wordt en dat is maar goed ook. Merk wel dat ik erg veel moeite heb met de komende moederdag. Was vorig jaar ook zo'n kutdag. Nou ja, ook die gaat weer voorbij. Ik merk dat ik ook vaak niet meer zo de puf heb om hier dagelijks te komen. Het valt niet mee maar ik probeer het babygebeuren toch van me af te zetten en dat gaat niet als je hier dagelijks komt. Dus, ik ben er wel maar toch ook niet ...
Duim, ik zag pas later dat het hele adres in het linkje stond en toen was het al te laat om het te verwijderen naja, ik ga er toch maar van uit dat het niet voor ons is. Doe je beetje rustig aan, want het is toch een flinke ingreep geweest! Plak er maar lekker een dagje an vast, dat heb je wel verdiend! JoMi ook al een uitgerekende datum...klotedagen blijven dat toch! Ladouce, gelukkig dat we nog iets voor je kunnen betekenen, al is het minimaal en zou ik graag zoveel meer voor je doen! En fijn dat je hubbie zo positief blijft; zo slepen jullie elkaar erdoorheen! Des, ik ken dat klotegevoel met moederdag...is hier helemaal dubbel, omdat ik zelf nog geen mama ben en mijn eigen mama ook moet missen...maar wat je zegt; de wereld draait gewoon door. Al moeten we af en toe wel heel hard op onze kiezen bijten! Pffft, we moeten zometeen nog naar een verjaardag...zo geen zin in. Het is ook zo'n eind lopen...bij de buurvrouw Naja, als we er eenmaal zijn is het ook wel weer gezellig!
Duim, dat komt gewoon omdat het bijna als een blootfoto voelt Desje, schat, ik snap het. Maar wilde het toch met je delen, zonder daar meteen een reactie op te verwachten.
Ik heb deze maand twee bruiloften.. Maar mijn schoonzus had nog een heel leuk zwart jurkje, waar mijn zwangere buik heul mooi in uitkomt. Nog wat accessoires erbij zoeken en ik ben klaar voor de ene Verder had ze ook nog een mooie zwart/grijze doorzichtige blouse. Nu nog een mooie riem erbij, en een mooie zwarte positiebroek, en dan ben ik ook klaar voor de tweede. Morgen met mams de stad in, en dan wil ik ook mijn eerste eigen babyspulletjes kopen
Klopt Lim, het is een fase waar Danique doorheen moet. En dat zeg ik ook vaak tegen mezelf, als een soort mantra "tis een fase, tis een fase, tiseenfasetiseenfase" Zou beter zijn als die nieuwe werkgever van M koos voor een huurauto ipv van die rare regeling met een leasebak. Bekje heeft weer gewerkt, joepie!!! Heerlijk voor je meid, terug naar het gewone leven. Meid, wat een gaaf huis!! Ooooh, en dat vrije uitzicht achter doe ik een moord voor, heerlijk. De duimen draaien! Ladouce, ik ben stil van je bericht. Weer een zware weg gegaan met weer een verdrietige afloop. Hele hele hele dikke knuf! Een lastige datum voor je gisteren Jomi, ook een knuf. En nog eentje voor Des. Confronterend weer, zwangere buufjes, bah.