35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Lieve Ladouce,
    Wat een vervelend nieuws van je te horen. Ik vroeg me al af hoe het je verging. Ik vind het verdrietig te horen dat deze poging die zo hoopvol begon eigenlijk zo snel en verdrietig gestopt is. Wat een teleurstelling alweer.

Natuurlijk hoop ook ik met de rest en duim ik zeker voor de laatste poging dmv terugplaatsten van de embryo's, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je hoop eigenlijk al zakt.

Het lijkt me zo enorm zwaar. Daarom dikke knuffel ook van mij.

2. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ladouce..wat een verdrietig verhaal... hele dikke knuf!!
    Hoop echt dat je laatste eskimo's het toch gaan doen voor jullie!!

Jomi, jij ook hele dikke knuffel, is gewoon een k... dag zo'n uitgerekende datum, hopelijk krijg je, wat Pink ook zegt, snel een nieuwe datum!

Des, jij ook hele dikke knuffel meis!!

3. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Ladouce: wat erg, wat ontzettend erg dat jullie IVF poging mislukt is....tja, wat valt daar nou voor bemoedigends op te zeggen. Ik hoop alleen dat het terugplaatsen van de cryo's jullie kans is....dat waren ten slotte ook al jullie eskimootjes!

Bek: Prachtig huis; ik ga voor je duimen.

Verder: druk, veel emoties o.a. van de miskraam, maar ook van het afscheid van ziekenhuis (ja noem me maar sentimenteel) maar daar heb ik de beste en de slechtste momenten uit mijn leven meegemaakt. Onze meiden zijn er alledrie geboren (heb nog gefilmd in de lege verloskamers), ik kreeg er het telefoontje dat mijn vader gestorven was en ik kreeg er voor de 2e keer bloedverlies met het antwoord dat de zwangerschap mis zou lopen...20 jaar in dit ziekenhuis. Maar dus ook druk met werk, verhuizen, kinderen die vrij zijn....morgen naar A'dam.
    Liefs

(oh heb niet alles bijgelezen, op de reat reageer ik een andere keer)

4. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Lieve lieve Ladouce ik begon te lezen met je verhaal en hoopte zo op een ander einde..... :(
    Een hele dikke gemeende knuf !!!!

Natas klinkt allemaal heel bekend alleen heb ik dat jaren eerder gehad.....Maar zelfs hier zijn de oudere meisjes wel eens jaloers ook al zijn ze nog zo gek op hem...Alleen uiten ze dat natuurlijk anders.....Tja dat viel mij ook tegen die moeheid duurt lang, zal ook best met onze leeftijd te maken hebben....Sterkte !

Bekje weer lekker aan het werk maar je voelt zelf wel aan jezelf dat je rustig aan moet doen, luister daar dan ook naar....

Lies prachtige buikfoto`s ben zo ongelooflijk blij voor je...

Met Pink gaat ook alles naar wens zie ik...Je vroeg hoe de Zweedse soap zich verder ontwikkelde, er is idd een update..Maar geen fijne... J gaat terug naar Zweden vanavond met het vliegtuig... Hij houdt teveel van dr.... Tja en dan heb ik hem maar te laten gaan. Hij gaat daar een inburgeringscursus volgen en zich daar vestigen.. wat ik wel heel lullig vindt maar goed is dat hij vlak voor moederdag en mijn verjaardag gaat....

Desmo een hele dikke knuf meis......Ik wil je toch nog steeds persoonlijk leren kennen...;)

Bek wat een huis !! Hoop toch zo dat het door gaat...

Lim idd rare regel in het contract maar ik zou mezelf ook nog even achter de oren krabben hoor moet ik eerlijk zeggen..

Duim en Jes dikke knuf !

Jomi sterkte met de aankomende drukke periode...

Salcia nog iets gehoord van de baan ? Ik heb het toen ook pas gezegd bij het tweede gesprek maar ik zou het wel vermelden als dat gesprek er komt wel zo netjes....

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    waaaat koffie? man man..J heeft ook oerwoud voor kop he.. alsof een inburgeringscursus alles oplost.. zucht.. nou ja, hij zal het allemaal zelf moeten ontdekken.. idd lullig dat die geen week kan wachten voor die vertrekt... knuf

6. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    He Koffie, wat balen zeg van J! Dat had ik niet verwacht .. En toch wel behoorlijk ego dat hij niet even die belangrijke dagen voor jou heeft afgewacht. Niet Lief!
    Ik wens je veel sterkte met het loslaten. En you never know wat de toekomst brengt. Hij moet dit kennelijk nu echt aangaan en uitzoeken met haar.

Lim, ik had er gister niet op gereageerd, maar inderdaad een vreemd contract inzake een verplichte leaseauto .. Gaan jullie het nog aankaarten? Wel een lastige keuze lijkt me als je ook zo blij bent dat hij eindelijk een passende baan heeft.

Salcia, wat heerlijk dat je er even tussenuit gaat met je pa. Lief gebaar van hem en fijn en/of bijzonder om zo de tijd te hebben voor elkaar. Ik kan me niet meer voorstellen dat ik dat met mijn vader zou doen .. Gaat het goed met je? Het schiet op he!

Pink heerlijk op vakantie einde van de week. Hmmm. Slim om vast te pakken met zwangerdementie :D. Zo kun je lekker rustig vertrekken. Moet je nog wel werken deze week? En hoe lang gaan jullie weg? Alvast veel voorpret wens ik je.

Des, een grote virtuele arm om jou heen. Het lijkt me echt voor geen meter makkelijk waar je nu door heen gaat. En kan me voorstellen dat je hier niet zo vaak meer schrijft. Lijkt me ook lastig omdat het ook nog trekt en je hier al zo'n poos lieve dinnetjes hebt.
    Ik heb wel vaak een gevoel van verbondenheid met je, omdat ik denk en vrees dat ik ook binnenkort de hoop moet laten varen. Ik zit echt tussen mijn laatste strohalmen voor mijn gevoel.

Als ik dan weer het verhaal van Ladouce lees met zoveel mooie eitjesopbrengst en mooi doordelende embryo's en het lukt verdorie alweer niet, dan kan ik niet anders denken dat ik met mijn moeizaam reagerende eierstokken en weinige eitjes nog veel minder kans maak.
    Maar we hebben nog een traject te gaan, dus ik moet ook niet vooruitlopen op 'de zaak'. Lastige tegenstelling.
    Sterkte in ieder geval nogmaals voor jou.
    Anders lassen we een Wensmoederdag in voor de nietmoeders onder ons, want het heeft ons ook al genoeg energie en pijn en verdriet en spanning gekost tot nu toe.

Jes, knuf voor jouw verdriet en het afscheid van je oude ziekenhuis en de herinneringen die daar liggen.

Ik ga nu eerst even ontbijt maken, want sterf van de honger.

Tot later!

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo, meisjes...ik heb een paar uur in de stad gelopen en een fortuin uitgegeven :)
    Maar ik heb wat ik wilde, dus dat is fijn. Voor beide bruiloften ben ik klaar. Daarnaast nog een witte broek, een tuniek, meegroei-bh's (cup E....slik), hemdjes en wat accessoires die ik nodig had voor een van de bruiloften.

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dit is de outfit voor feest No 1. Geen kleding-voorschrift.
    (beetje moeilijk te zien)

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

En voor de tweede bruiloft...daar is de dresscode feestelijk, en antraciet/fuchsia..
    Tja. Niet echt mijn kleuren.
    Ik heb een mooi zwart jurkje (bijna grijs toch?), en daarbij een sjaal (grijs/zwart/fuchsia), een een ketting en een armband in fuchsia :D
    Ook niet de meest duidelijke foto, maar jullie doen het er maar mee :)

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Kleine edit...ben net tot de conclusie gekomen dat de witte broek nog leuker staat onder de grijs/zwart/witte blouse...net ff feestelijker.
    alleen heb ik daar geen foto van :)

11. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Leuk hoor Lies. En grappig is dat ik bij de 2e foto echt dacht dat je een grijs, zwart, wit en fuchsia tuniekje over je je jurk aan had, maar dat is kennelijk je sjaal. Goed gedrapeerd dus! Wanneer zijn de feesten?

Ik ook net even geshopt. Ben nu ook helemaal afgepeigerd. Ik heb expres maar weinig (iig lichte) boodschappen gedaan en daarna nog een rondje over de markt met de zon in mijn snoet. Nieuwe leren slippers gekocht en geëindigd met een lekkere milkshake.
    Verder nog wat info bij de apotheek gehaald over de pleisters die er nu op zitten. In Gent zei de verpleegster dat het er wel 10 dagen op kon blijven zitten, maar daar was ik een beetje onzeker over. In Amsterdam moest ik de gaasjes na twee dagen al vernieuwen namelijk. Nu zitten er een speciale coatingpleisters overheen waarmee ik kan douchen (als een soort 2e huidje) en daardoor is het steriel daaronder. Maar het begint nu wel te irriteren, omdat het zo trekt. En het gaasje zit in mijn navel vastgeplakt. Maar goed, vrouw bij de apotheek zei dat ik het rustig nog een tijdje kon laten zitten, pas als ze los beginnen te laten of erger gaan irriteren (of als het warm wordt en gaat kloppen) moeten ze eraf.

Wat was het trouwens stil hier vandaag ..

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

De eerste bruiloft is zaterdag al, daar ga ik alleen heen. Is alleen een feest, van mijn collega, niemand neemt zijn partner mee. Die van mij wil ook niet, kent daar niemand :D.
    De tweede is over 3 weken, is van mijn neef. Daar gaan we zowel naar de bruiloft als naar het feest savonds.

13. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    En de eerste is met de grijs/zwart/witte blouse waarschijnlijk ..?
    Lijkt me ook feestelijker met een witte broek eronder, maar ik ben zelf ook zo'n 'zwartdrager' ;). Kan allebei dus goed. Kan je nog even twijfelen :).

Nou, ik ga een hapje eten maken, hoewel ik ook een beetje misselijk ben (van de milkshake?).

Tot later

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hello ladies

Lies, leuke kleren! Ziet er leuk uit, vooral je eerste outfit vind ik erg leuk! En lekker geshopt vanmiidag, helemaal leuk!

Duim ook lekker aan de shop geweest en in het zonnetje gelopen. Goed dat je ff eea hebt nagevraagd bioj de apotheek. Ik had die pleisters ook, blijven wel heel goed zitten trouwens!

Koffie, wat een domper weer zeg, die actie van J! Dat ie naar haar terug gaat is al niet leuk, maar dat hij niet even kon wachten tot moederdag en je verjaardag voorbij is steekt natuurlijk wel :(
    Hoe gaat het verder met je?

Jes heeft een emotionele periode...vind het niet gek hoor, dat je echt een soort van afscheid moet nemen van alles. Is toch weer een nieuw hoofdstuk!

Ladouce, hoe is het met je meis?

En met Des?

Hier weinig nieuws. Kan toch wel goed merken dat ik gewerkt heb en door de stad heb geslenterd. Vanmorgen weer fysiotherapie gehad, maar had duidelijk moeite met de oefeningen.
    Wel iets leuks vandaag...buuf en ik zijn ff naar de kringloop winkel gegaan, altijd leuk. Zag ik een superleuke tas voor 5 euro. Ik kan altijd wel een tas gebruiken, dus ik dat ding meegenomen. Blijkt het dus een hele dure, kalfsleren tas van Picard te zijn... :D Dingen kosten normaal een fortuin, dus Bekje heeft een mazzeltje! Maar goed ook, want dat mens in die winkel was zo niet vriendelijk, dat ik de grootste lol heb dat ze niet doorhadden dat het een dure merktas was :D Ow en ik heb ook nog een hele leuke witte rok gescoord vandaag, dus ben blij!

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik heb ook geshopt vanmorgen! :D Voor de kiddies, veel voor de kiddies, en 1 bloes voor mij (ga nu nog niks kopen verder, er moeten nog 2 maten af in de taille).
    Vanmiddag waren collegaatjes van kantoor op visite, ze hadden op de afdeling geld ingezameld en kwamen het cadeau brengen (een draagzak, de Bondolino). Was heel gezellig.

Quinten was vanmorgen tijdens het shoppen (2 1/2 uur) heel lief. Hij was wel veel wakker maar lag om zich heen te kijken en liet zich wiegen door de rijdende kinderwagen.
    Vanmiddag toen het bezoek er was lag ie vredig te slapen..... en zodra ze weg waren werd hij weer onrustig. Dat gebeurt meer, straks gelooft niemand meer als ik zeg dat hij overdag en 's avonds zo veel wakker is en huilt als we hem niet op de arm nemen :p

Goed geslaagd Lies!

En Bekje ook, hahaha wat een mazzeltje.

Koffie, gatverdarrie, dat is geen leuk bericht over J. Helaas komt hij er waarschijnlijk nog wel achter, maar jij zit er ondertussen mee. Knuf!
    Oh ja, die vermoeidheid hè........ dat ligt aan van alles, behálve m'n leeftijd natuurlijk :p

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    iedereen lekker geshopt dus... vind dat tuniekje leuk lies.. staat je goed... andere outfit met witte broek lijkt me idd feestelijker, maar ook lekkerder met het mooie weer dat eraan komt.

yes bekje.. mooie tas voor weinug... heerlijk zon koopjes :)

hier vandaag ff langs mijn oma geweest... ze is verdrietig ,want opa is verliefd op een ander.. (opa is gestorven in 89)..
    heb haar weten te overtuigen dat het maar praatjes waren, dat zij alles is voor opa..
    maar dementerend als ze is.. en zo oud als ze is.. ze zorgt er wel voor dat der nagels zijn gelakt! de ijdeltuit :)

daarna even geshopt voor zwembroekje voor B... was bij prenatal, 9 euro voor een broekje.. een stoffen zwemluier voor P 10 euro, waterschoentjes 8 euro.. ik denk hmmm, dat is best duur.. door naar zeeman... daar zwembroekje, een stoffen zwemluier, waterschoentjes van barbie voor B, een geweldig leuk vintage tricot zomerjurkje voor B en P met een broekje voor over de luier, alles bij elkaar 16 euro.. kijk, dat is leuk shoppen vind ik dan.

17. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Bij de Zeeman kun je voor die ukkies heerlijk shoppen....... :)

Lies leuke kleertjes meis....

18. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Goedzo Lim, Zeeman ook 1 van mijn favorieten :D. Je moet gewoon even goed zoeken.

Natas leuk bezoek van collegae. En zul je inderdaad net zien dat je dan voorbeeldige rustige kindjes hebt ;). Ik hoop dat je mantra's hun werk doen :).

Bekje, goeie vangst! En verder ook rustig aan blijven doen he.
    Na hoeveel dagen haalde jij die pleister(s) eraf trouwens?

Nou, ik ga zo lekker naar bed denk ik.
    Trusten meisjes!

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Tis een fase. Alles is een fase, zelfs op je 44ste heb je nog fases! :p

Wibra en Hans Textiel zijn ook leuk shoppen!

20. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Bek, Duim, Lim, Natas en Lies, allemaal lekker geslaagd met shoppen, leuk!!

Bek dat is inderdaad een mazzeltje zeg, top!
    Lies, leuke outfits!!

Koffie, wat een actie van J...misschien gewoon helemaal laten gaan ff, makkelijk gezegd natuurlijk, maar alles waar men tegen in gaat, doen ze juist, deed ik ook vroeger. Maar wel rot voor je zo voor je verjaardag en moederdag hoor.

Jes...logisch dat je verdrietig moment had hoor met al je herinneringen daar in het ziekenhuis.

Deel Deze Pagina