Lim sterkte met je keeltje!! Jomi dikke knuf voor je ongi en ff zonder stres en ovutesten wel goed denk ik. Duim, ik snap je verwarrende gedachten en piekeren over toekomst, maar probeer het niet te doen. Voor alles is een oplossing zegt mijn vader altijd en wat hij ook zegt, dat zie je dan wel weer! En dat vind ik een hele goede relativerende opmerking, want je weet toch niet hoe het loopt. Bek, veel plezier!! Pink fijne vakantie!! Ik ben weg, ga zo naar Schiphol....YESS eindelijk formule 1, wil ik al 15 jaar!
Sal je zal het wel niet meer lezen maar toch een hele fijne vakantie gewenst!!! En formule 1 is zeker een leuk uitje, geniet ervan!
Zo plantjes zitten in de tuin, kippies hebben voer, was zit in de wasmachine, vaatwasser is klaar dus die kan ik uitruimen, zometeen naar de fysio, was nog ophangen, langs het zh om mijn gezondeidsverklaring op te halen (hadden de verkeerde datum erop gezet de sufferds) en stofzuigen en dan vind ik dat ik genoeg gedaan heb vandaag. Ohja boodschappen doen en koken en vanavond nog weg. Men dat klinkt als een drukke dag maar dat mag ook als je zo lang hebt uitgeslapen.
je bent maar druk pink P kruipt!!!! ze heeft kwartier nodig om halve meter af te leggen maar ze kruipt!! Morgenavond kan ik mijn ouders ophalen van vliegveld.. hoera. En nu naar de dr toe.. laters
Jeeeeeh .. Gefeliciteerd Lim met P-tje! Die is er vlug bij volgens mij? Mijn neefje is van eind augustus (ruim 8 maanden), maar schuift alleen nog maar een beetje op zijn buikie . Maar hij kan al wel zich optrekken aan de spijlen van de box en dan een beetje staan. Maar de andere kindjes van mijn zus hebben ook nooit echt goed gekropen. Meer een soort hinkstapschuif met 1 knietje en 1 voetje . Ik vind het kruipen er altijd zo schattig uitzien, met van die waggelende wiebelbilletjes . En Pinkie lekker bezig! Klinkt heel bevredigend allemaal. Ik heb ook nog allemaal plantjes op mijn balkon die wachten op een plaatsje in de grote bakken. Maar ik heb net twee uurtjes gewerkt vanuit huis. Meer dan 40 mails lagen er op me te wachten . Dat begint wat minder stressie morgen, want ik denk dat ik toch wel ga werken morgen. Moet telefoondienst draaien en er is geen vervanging . Maar dan heel rustig en maar een halve dag lijkt me goed. Nou nu echt de zon even in!
sterkte natas zo, weer terug van dr... man man, 2 uur uitgelopen! heb idd keelontsteking dus kuurtje.. meteen ook kuurtje gekregen om schimmelinfectie voor te zijn, maar dat zijn die prutballen om in te brengen.. en ik moet ongi worden 1 dezer dagen, dus niet idee dat dat fijn gaat werken
Lieve Lim, balen dat je toch aan de AB moet. Als ik jou was zou ik echt ook precies tussen 2 AB-pillen door probiotica gaan slikken en er na de kuur nog even mee doorgaan. Dan voorkom je misschien ook een schimmelinfectie. Het is mij wel gelukt toen ik 2 AB-kuren had na de vorige operatie. Als je wil kan ik je wel 2 of 3 goeie merken pb-en die ik zelf gebruik. Schimmel is echt zo naar namelijk, ik weet er alles van.
Pink en Salcia, fijne vakantie, mocht ik jullie niet meer live treffen! Bekje heeft het er maar druk mee, bevrijdingsfestivals en de verjaardag van je vader. sterkte met het laatste, plezier met het eerste Au Ladouce, klinkt niet fijn nie van je kies Duimpje, zo verdrietig dat je je nu ook nog zorgen moet maken om de financiële kant. Het is toch zo godsvergeten oneerlijk...Bah. Ik wou soms dat ik kon toveren, dan mogen jullie raden wat ik zou doen... Dikke Digiknuf. Jomi ook weer een ronde verder, ook een knuffel voor jou. Lim doet vieze dingen met oude paarden..jakkes Nu maar "lekker" aan de AB..bofferd. En P kruipt? Jeetje, dat is snel! Of vergis ik me? Natas, sterkte met de boel daar! Arme jij, je hebt het er maar druk mee.. Knuf voor Des, die leest vast stiekum mee Zo, ik heb werkdag er weer op zitten. Straks komt broer gezellig eten. Ik heb net nog eens een buikfoto genomen (zie album) en ik vind mijn buik steeds mooier worden! Al zeg ik het zelf Hoger, en ronder. Maar damn, wat groeit dat ding flink door, als ik zo doorga kan je me straks rollen...
Sjo, ben ik weer. Eentje ligt bij Chris op schoot aan z'n pink (nee, niet mijn moeder), een ander ligt boven in haar bedje te zingen (nee, ook niet mijn moeder). Eentje zit nog hier op de bank...... u mag 1x raden Ah ja Lies, rollend door het leven is ook leuk. Schuivelend en waggelend ook Mooie meid! Je zit zeker even in een groeispurtje, en daar kan nog héél wat meer buik bij Ladouce, ah gats wat een naar verhaal van je kies. Brrrrrrrrrr. Duim, dat bij zo'n diep verlangen financiën zo van invloed zijn is eigenlijk te triest voor woorden Fijn, 40 mails...... als ik na een parttime dag weer op kantoor kom heb ik ook vaak zo'n aantal. Voordat je je daar es doorheen heb geploegd, jakkes. Je hebt een vlot P'tje Lim! Fijn dat je je ouders morgen weer in het land hebt meid. Hoop dat de reis een beetje goed gaat voor je moeder. Idd, ik zou alvast maar probiotica kopen met die AB. Jomi, knuf!
Goedenavond meiden, Salcia, bedankt voor je knuff en ik hoop dat je echt een geweldig (F1) weekend hebt. Ik ben in ieder geval wel jaloers op je. Pink, heerlijk in de tuin bezig geweest, kippetjes gevoerd en in huis aan het wassen geslagen. Hoe is de fysio gegaan vandaag? Oh, hoop dat je nog een leuke avond hebt, je moet in ieder geval nog weg. Ook druk met de voorbereidingen van de vakantie, nog paar nachtjes en dan even heerlijk ertussen uit. Limm, jeetje mooi zeg. P al aan de kruip, das zo mooi om te zien en dat met goed 7 maandjes oud. Heerlijk dat je morgen je ouders kan ophalen van vliegveld, eindelijk ze weer even lekker in de armen houden. Beterschap en hoop dat je keelontsteking snel over gaat met de AB. Natas, sterkte met je peuterpuber en onrustige Quinten en je mams. Dikke knuff. Ik lees net dat de kids weer wat rustiger zijn (op zingen na) en hoop dat die andere op de bank ook wat rustig blijft. Thnx voor je knuff. Duim, moet zich even door hele stapel mailtjes worstelen en toch morgen even een half dagje telefoondienst draaien. Meid, denk wel om jezelf hoor. Luister goed naar je lichaam! Knuff. Lies, krijgt al een heel mooi buikje en heeft vandaag een dagje gewerkt. Heeft het eten lekker gesmaakt en was het gezellig met broer?Thnx voor je knuff. Hier vandaag niet zoveel bijzonders gedaan, had vandaag niet zoveel zin. Ook was J best wel aan het puberen en wilde slecht luisteren, hij was net ook nog wakker. Maar geloof dat hij nou de strijd wel heeft verloren voor vandaag. Manlief hebben vandaag weer vergadering over bedrijf, ook moet er vanavond besloten worden of ze voor maandag nog moeten beregenen. Want waarschijnlijk is dat vanaf volgende week verboden, ivm de droogte is het waterpeil te laag.
Even ego meiden. Gisteren waren alle ziekenhuizen dicht i.v.m de 5 mei viering. Maar zojuist gebeld door tandartsassistente en mag vanmiddag om half drie naar de kaakchirurg. Ben heel blij dat het vandaag kan want dan heb ik het weekend om een beetje bij te komen.
Ladouce, sterkte vanmiddag en hoop dat je niet teveel pijn zult hebben. Lies, vandaag vrij of heb je avonddienst? Moet je het weekend ook of kun je lekker van het weer genieten?
Ik moet zo nog werken Jomi, maar ben het weekend vrij. Even een vraagje aan de (ex)zwangeren onder ons. Als je de beeb begint te voelen, is het in het begin dan zo dat je het vaak op 1 plaats voelt? Ik lijk soms (1-2 keer per dag?) iets te voelen, maar steeds links onder mijn navel...Ik wil graag dat het de baby is, maar ik heb werkelijk geen idee
Lies, dan alvast werk ze voor straks. Maar je kan lekker van het mooie weer genieten het weekend. En over de beeb voelen, weet je dat ik dat eigenlijk niet eens meer goed weet. Echt die eerste keren dat ik het voelde kan ik mij eigenlijk niet meer herinneren.
It's alive Even snel, ik kom straks op iedereen reageren! Ben net terug van werken, heerlijk! Straks naar de fysio, maar nu eerst even eten. Maar wou ff melden dat ik nog leef Tot straks!
Klopt Lies was meestal op dezelfde plaats waar ik ons minimens voelde. Nu gaat mijn hele buik op en neer, bizar gezicht. Gisteren had ze het gekke halfuurtje, trappen als een gek zelfs ML schrok van het geweld in mijn buik. Dit was trouwens de eerste keer dat ze zo lang en hard tekeer ging. Ik zal nog even snel proberen een buikfoto te maken en te plaatsten. (voor het vergelijk van voor en na de vakantie)