35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Meiden wat een droefenis hier, Natas en Des, een knuffel voor jullie. Dat is op dit moment even het enige wat ik jullie kan geven. Ik heb dementie bij mijn oma meegemaakt en ik vond het vreselijk. Gelukkig waren er momenten dat ik ook kon lachen om de gekke dingen maar het is zo triest. Ik vond het met name erg voor mijn vader, die was z'n moeder kwijt. Daarom sluit ik me aan bij wat al gezegd is, de onmacht is zo erg. Je raakt je moeder kwijt terwijl ze er toch nog is. Volgens mij is het al een fase waarin je afscheid aan het nemen bent van hoe ze was. Meiden sterkte. En Des, dat is inderdaad een kut opmerking van je mams. Kan me zo goed voorstellen dat de tranen heel hoog zaten.

Pink, fijne vakantie in Turkije. Ik had het nog wel onthouden dit keer.

Liesje, jij rustig aan he. Luister naar je lichaam. Gelukkig heb je dat ook gedaan en zit je nu thuis.

Bebek, weer lekker gewerkt gisteren. Jij ook naar je lichaam luisteren en niet teveel in een keer willen. Hoe was verjaardag bij paps trouwens, was hij blij met kamedootje?

Nou kies is er uit. Was nog best een gedoe. Zat muurvast, dus ze heeft moeten wrikken en boren om 'm eruit te krijgen. Ze is ook best lang bezig geweest. Ben gewoon op 't fietsie gegaan en dat was prima te doen. Was om 4 uur weer thuis, direct molletje met codeine genomen en om 6 uur nog eentje. Mag er vandaag 5 dus dat gaat wel lukken. Verdoving begint gelukkig nu uit te werken dus dan kan ik straks ook wat proberen te eten. Hopelijk kan ik de pijn een beetje onder controle houden. Lief is er helaas niet, die is t/m maandag of dinsdag in het buitenland om te werken. Ben dus heeeeeeel erg zielig alleen.

Oh en er was net nog sensatie hier in de straat. Stond een huis in de brand. Heb geen ambulance gezien dus ga er vanuit dat er geen mensen gewond geraakt zijn. Is al erg genoeg brand in je huis. (Heb helaas ervaring).

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Nu zegt "iedereen" dat het ook verstandiger is als ik morgen iet naar het feest ga :(
    Misschien hebben ze wel gelijk, maar dat beslis ik morgen.

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ladouce, gelukkig is het je niet tegengevallen! Ik duim voor je dat de napijn ook erg meevalt! Is heel niet leuk om je bleh te voelen als je alleen bent :(

Lim, gelukkig dat die spuit verlichting heeft gegeven bij je mams! Enne, a dirty mind is a joy forever he, dus fantaseer er maar lekker op los ;)

Natas, kan me voorstellen dat die onzekerheid over de toekomst nog een extra stempel drukt op de hele situatie :(

Lies, ik ben altijd erg nuchter in die dingen, dus ik zou niet weten waarom je niet naar het feest kan gaan als je je morgen beter voelt. Grote kans dat het 'gewoon' een signaal van je lijf was dat je ff pas op de plaats moet maken en wellicht je werkzaamheden wat moet aanpassen...maar dat zeg ik; ik ben erg nuchter en ga nooit van het ergste uit ;)

Pink, heel veel plezier in Turkije! Ikke jaloers, want het is een heerlijk land!

4. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Goedenavond meiden,

Ik kom straks nog wel even reageren, ik zit nu film te kijken.
    Heb hem al eerder gezien: Gorilla's in the mist.

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

#785 Liesben, 7 mei 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mei 2011
    Bekje, ik ga ook niet van het ergste uit. Ik denk dat het alle veranderingen in mijn lijf zijn die me parten speelde ( toenemend bloedvolume, hormonale veranderingen, noem maar op) Maar toch weet ik niet of ik moet gaan.
    1. Mijn "baas" was een van de mensen die het afraadde, en zij is er ook. Ook mijn collegaa's zijn er, want het is de bruiloft van een collega. En ik ben natuurlijk gisteren ziek naar huis gegaan, en dat voelt niet helemaal eerlijk...
    2. Het is er warm, druk, harde muziek.

Ik voel me nu wel beter, maar ook nog niet helemaal de oude. En dus twijfel ik heel erg. Ben toch ook wel geschrokken. Een weekendje helemaal niks klinkt ook wel heul verstandig en lekker..

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Liesje... persoonlijk... zou ik niet gaan.. zelfs niet voor even.. en ik denk dat je collega daar alle begrip voor heeft. Misschien een bloemetje sturen met daarop een kaartje ...
    Het word vandaag heeeeel warm, en als het daar zo druk is met warmte dat is gewoon bijna zeker dat je je daar niet beter door gaat voelen..

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik denk ook niet dat ik ga Lim...

Ik heb eens even zitten googelen (lang leven het www :D), en de klachten passen wel een beetje bij hyperventilatie. Nu heb ik dat nooit gehad, maar ja...voor alles is een eertse keer, toch?
    Ik twijfel of ik de vk nog moet bellen, maar het lijkt mij nu niet bepaald een spoed geval. Ik kijk het wel even aan...

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    zolang jij je bloeddruk maar in de gaten houd want gedurende je zwangerschap is dat 1 van de belangrijkste dingen!

ik zoek coca cola punten, die van onder de dop.. drinkt hier iemand coca cola?
    Ik ben verliefd geworden op een tas en een shirt maar blief geen cola :D

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Lim, omdat de tweede bloeddruk alweer keurig was (onderdruk van 67) denk ik dat het wel losloopt.

Enne, ik drink zelden cola en heb het in ieder geval nooit in huis :)

10. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Lies, ik zou ook niet gaan al is het maar omdat het inderdaad je collega's zijn en je geloofwaardigheid ook op het spel staat. Ze zullen best wel weten dat je je niet aanstelt maar sommige collega's kijken toch misschien met scheve ogen. En wat je zelf al zegt, het wordt warm. Ga je toch lekker in je eigenste tuintje zitten vandaag en vanavond bbqje. Is vast geen straf.

Lim, paps en mams weer veilig thuis? Ik zal even kijken of ik nog ergens cola punten heb, weet niet of er nog lege flessen zijn. Lief drinkt cola.

Ik onrustig nachtje gehad. Af en toe wakker van de pijn of omdat ik enorme speekselvorming had. Rechteronderkaak is nog wel pijnlijk door het wrikken maar verder gaat het wel. Doe vandaag rustig aan en dan moet het wel goedkomen.

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dan is het goed lies :D

en niet zo goed dat je geen cola drinkt... zo krijg ik nooit een tas bij elkaar :D

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

cola = cafeïne = is niet goed voor beeb-in-buik :D

*neemt nog een kopje koffie ;)*

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Net toch maar even de dd verloskundige gebeld...Ze zegt indd dat het ws een puur fysiologische reactie is van mijn lichaam. Geen echte reden voor bezorgdheid. Even kalm aan doen. Feest voor vanavond afgezegd.
    *ademt weer uit*.

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Oh ja, ik mocht even langskomen zodat ze hartje kon luisteren...maar gezien de ervaring van vorige week heb ik hiervoor bedankt :D

15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hehehe... zit gewoon goed in je buikje lies... maar zwanger zijn kan behoorlijk wat stress met zich mee brengen..

en goed van je dat je feest hebt afgezegd... feesten kan je je hele leven nog

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Goedemorgen!

Liesje heeft feestje afgezegd, maar het gaat wel beter gelukkig en er is niks om je ongerust over te maken; mooi zo, goed nieuws!!

Ladouce, vervelend dat je zo'n onrustige nacht hebt gehad, maar gelukkig dat het vandaag uit te houden is! Heb je al wat kunnen eten?
    Ow enne, mijn pa vond zijn kamedootjes leuk, wonder boven wonder...verder was er geen reet aan, maar dat komt omdat het gewoon rare mensen zijn ;)

Lim, ik kan je ook niet helpen aan de cola punten....ik drink het nauwelijks meer en als we het drinken, hebben we blikjes. Sorry!
    Zijn je ouders gisterenavond nog veilig thuis gekomen? Hoe was het met ze? Hield je mams het nog uit?

Hier weinig nieuws...boobies voelen nogal opgeblazen en heb af en toe nog steekjes, maar nog geen spotting....dus ik denk dat ik mezelf op moederdag ga trakteren op een witte omotest ;)
    Vandaag is de uitgerekende datum van mijn bijna-zusje, dus is spannend. Ze heeft een ietwat onrustige buik, afgelopen week veel buikloop gehad, maar is over en ze slaapt wel gewoon goed. Ze voelt nog geen voortekenen, maar ik merk dat ze wat onrustig is. Komt ook doordat ze graag de volgende fase in wil. Maar is spannend dus!

Verder moet ik zeggen dat ik vrij rustig onder de naderende NOD dag ben....ik voel wel van alles, maar da's niks nieuws. Geen voorgevoelens deze keer, alleen het bekende flikkerende vlammetje van hoop....

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Oja, we hebben niks meer van de makelaar gehoord.....wat goed nieuws is, want ik neem toch aan dat als ze een kredietcheck doen, ze die afgelopen week wel hadden gedaan en dan wel hadden afgebeld. Ik neem aan dat ze ons niet naar het huis laten kijken, daar vrij voor maken, om ons vervolgens te vertellen dat we het niet krijgen vanwege hoog risico...dus ik vind het best spannend worden nu!!
    Morgen gaan we even een berekening maken, want het is een prijzig huis en ik wil niet dat het water me aan de lippen staat, maar zo op het eerste gezicht is het makkelijk haalbaar voor ons en blijft er genoeg leefruimte over. Wat ook enorm scheelt is dat het hele huis voorzien is van laminaat. Een woonkamer van 44m2, een slaapkamer van 18, 10,5 en 9,5 en de hal en de keuken. Dat scheelt een enorme smak geld! En het zag er van buiten zodanig uit, dat er waarschijnlijk niet heel veel aan gedaan hoeft te worden, al moeten we dat nog even afwachten, maar het is in ieder geval spannend allemaal! Duim maar voor ons!
    Zou een mooie dag kunnen worden maandag...een nieuw huis, een nod...te mooi om waar te zijn dus!

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

*duimt voor bekje*

19. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Meiden, geef jullie eerst even een knuff.

We zitten lekker buiten en dus weinig achter de pc, vanmiddag komen mijn moeder en haar man. Die kunnen morgen niet, dus zal denk ik pas vanavond er weer zijn.

Lies, goed dat je hebt afgezegd.

Bebek, duim voor je voor huis en geen ongi.

Limm, hoe is het met je keel?

Des, dikke knuff.

Verder weet ik zo even niet, dit was uit mijn hoofd.

Geniet van het mooie weer en tot vanavond.

20. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Oh en soms lijkt het wel of ik veel spelletjes op hyves speel (voor diegene die hyves hebben), maar dat is mijn moeder. Die speelt ook op mijn account forrest en happ, zo kan ze mooi haarzelf en mij de goede cadeautjes sturen. ;) :D

Zeg het even, anders denken jullie dat ik wel hele dag achter pc zit en me moeder zit in de ziektewet. Dus zo komt ze de dag wat door, door spelletjes te spelen.

Deel Deze Pagina