35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    *duimt voor bekje*

Keel gaat wel, kuurtje slaat aan en gore smaak verdwijnt en slikken gaat alweer wat beter.

Ja, pa en ma zijn gisteren veilig geland met dik uur vertraging grrrr... ma is zonder pijn dankzij die spuit die ze op de OK had gekregen.. ze hadden een rolstoel geregeld, dus ze kwam in rolstoel aan.. en ooo, ze was zo zielig... verpleger van vliegveld rolt haar naar auto.. oooo ze kon zo moeilijk instappen.. komen hier thuis.. en oprit is op helling.. dus ik denk moet der uit auto helpen... duwt ze me aan de kant, grijnst lief en zegt ik heb geen pijn zeg ik toch?? en ze stapt zo de auto uit!!

2. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Haha .. grappig Jomi. Jij hebt wel wat anders te doen ook lijkt me.
    Veel plezier vandaag in ieder geval en lekker genieten van het heerlijke weer!

Ladouce, fijn dat je kies er nu uit is en arme jij dat je liefje je nu niet kan verwennen. Ik hoop ook dat de wond snel heelt en weer wat makkelijker kan eten binnenkort. En goed slapen zou ook wel fijn zijn.
    Sterkteknuf!

Pink is al weg, dus te laat om haar nog een goeie reis te wensen, mooie buik heb ik al bewonderd :). Mocht je toch nog online komen, heel veel plezier en lekker uitrusten en energie opdoen voor de daarna spannende komende tijd .. !

Lies besloten om thuis te blijven, lijkt me goed plan .. Om diverse redenen goed. En nu thuis buiten zijn ook heerlijk en zonder stress. Geniet ook van je dag!
    (o ja, en leer ondertussen inderdaad maar toveren, dan raad ik ondertussen wat je zou doen :), lief!)

Lim, keel al wat minder pijnlijk? En lekker aan de fantaseer, krijg je goede energie van en des te sneller knap je op, dus ga zo door :D!

Bekje wat spannend weer. Het zou maar alle twee uit kunnen komen, je weet maar nooit. Ik gun het jullie van harte in ieder geval!
    En heerlijk dat je dan weinig aan het huis hoeft te doen en niet in een nieuwe vloer hoeft te investeren!

Natas en Des, wat een akeligheid toch met jullie moeders (het klinkt mij niet helemaal vreemd in de oren :(, ben bang dat het op een gegeven moment ook deze kant op kan gaan). Heel veel sterkte en uithoudingsvermogen wens ik jullie en nog een extra aai voor Des voor die hele pijnlijke opmerking, au ..

Gister had ik een drukke eerste werkdag die al begon met het niet kunnen vinden van de sleutels van kantoor (ik open dat altijd en ben de 1e twee uur alleen), dus het was een gevloek en getier (er zat ook al wat klaar om d'r uit te komen ;)). Maar verder ging het wel goed. Fietsen is nog geen feest, en na dinertje bij familie gister was ik ook total loss.
    Ook hier op nieuwe woonsituatie-gebied hangt er iets in de lucht, waar ik later nog wel meer over vertel. Is allemaal nog heeeel onzeker, maar zou wel echt Te Gek zijn als het op een gegeven moment doorgaat!

Nu ga ik als de donder naar buiten, dakterras van lief, dus verder niet meer online vermoed ik vandaag.

Nou lieverds, fijne dag allemaal!

3. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    ;):( ... Moeders ... :D

Wel fijn dat je keel beter wordt Lim,
    Fijne dag!

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Lim, gelukkig is moeders pijnloos en veilig geland. Kreeg je er mooi een gratis toneelstukje bij :D

Duim, goed hoor, dat je alweer bent gaan werken! En altijd lekker om even flink te vloeken en te tieren, lucht op!
    En misschien andere woonruimte? Samenwonen? ;) Klinkt spannend allemaal!

Hier word ik echt helemaal gek....ten eerste verveel ik me dood, er is niemand om iets mee te doen, ten tweede is dit het derde weekend dat er ergens heel vlakbij vanaf half negen 's morgens de godganze dag geboord wordt :x Alsof ze je woonkamer inkomen! Zo groot zijn deze flats niet, dus ik vraag me af of er nog wel muur overeind staat daar, of dat alles aan gort geboord is!
    En ik heb echt een schijthumeur, dus de duivels zullen er wel weer aankomen...tenzij het ook een zw.kwaaltje is :D

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Balen Bekje, dat er niemand is...
    Toch maar met puppie het bos in? Boekje mee?

Ik liep hier net even in het dorp..kom ik de schoonzus van een vriendin tegen. Hartstikke leuk, hoe het met me ging? Want ze had van mijn dinnetje dus gehoord dat ik zwanger was. Kijkt ze naar mn buik..en vraagt hoe lang ik nog moet :$
    Uhm, nog 5 maanden, hoezo :D

6. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Ach Lies, lekker laten lullen! Volgens mij zien sommige mensen echt het verschil niet tussen 4 maanden zwanger of 9 maanden. Hoe vaak ik in mijn omgeving bij verschillende zwangeren niet de vraag of het een tweeling is, gehoord heb.

Zo even wat interessant nieuws met jullie delen. Ik ga zo andijviestampot maken. :D:D
    Sorry, ben een beetje lamlendig. Verveel me suf maar voel me niet goed genoeg om de deur uit te gaan met die k.u.t. kaak van me.

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Lies, misschien keek ze gewoon om te zien of je het al zag en wilde ze gewoon uit interesse weten hoe ver je was. Inderdaad wat Ladouce zegt; sommige mensen zien echt dubbel volgens mij!

Ladouce, balen dat je zo'n last van je kaak hebt!

Ik heb nergens last van, maar ben echt supermegaenormgiga sjaggie en heb werkelijk nergens zin in. Maar puppie moet uit, dus ik ga maar zo...Enige lichtpuntje van deze dag binnen zitten, is dat ik net lees dat het morgen ook zo warm wordt en dan is Lief vrij en gaan we lekker met puppie naar het water.

Maar nu moet ik echt wat gaan doen...zucht.

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    OMG :$
    Ik krijg net een smsje dat mijn bijna-zusje ligt te bevallen!!! :$
    Ze ligt al vanaf vanmorgen 9 uur met verschrikkelijke weeën in het ziekenhuis en ze heeft zoveel pijn dat ze alles onder gespuugd heeft...maar ze hebben haar net een ruggeprik gegeven en nu is het uit te houden! Gelukkig maar, want ze heeft pas 5cm ontsluiting, dus het duurt nog wel ff!

Wiehoe, ik ben bijna bijna-tante!!

*Bekje stuitert door het huis en is klaar voor vertrek :D*

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik heb zelfs de bustijden al opgezocht, hoe erg :D
    Alsof ze op mij zit te wachten....zal wel pas morgen worden denk ik. Maar vind het zo lief dat ze me gesmst heeft! Mijn zusje en ik zijn de enige die het weten! Buiten de naaste familie dan ;)

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Laatste update: ze heeft nu 7cm ontsluiting, het gaat erg langzaam dus. Verwachting is dat beeb ergens vannacht geboren gaat worden; een moederdag kadootje dus! Pijn is nu te doen, ze zit nu alleen erg tegen de persweeën aan te hikken...
    Als ze morgen opgelapt is en alles is goed, hoop ik morgenavond naar haar toe te kunnen!

11. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Bekje, heb je de bubbels al koud staan?

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    #812 Bebek Istiyorum, 7 mei 2011
    Laatst bewerkt: 7 mei 2011
    Hihi, ik durf geen druppel te drinken uit angst dat ik gebeld word dat ik mag komen kijken...is beeb meteen van de wereld van de alcoholdampen :D
    Maar ik vermoed dat ik pas morgen iets hoor... Ben heel benieuwd naar de naam, want ik heb al een meisjesnaam verknald voor ze :D En van de week beging ik de blunder een jongensnaam te noemen die ik verschrikkelijk vond en met alle andere namen zat ze vrolijk mee te lachen om hoe raar ze waren, en bij deze kreeg ik ineens een heel zuinig mondje te zien en trok ze wat weg, dus ik hoop maar dat ik niet nog iets om zeep heb geholpen :D ;)
    Maar als dat wel zo is vind ik het niet erg, want zij staat dichtbij me en ik zal haar en haar beeb vaak gaan zien, en dan had ik steeds die naam over mijn lippen moeten krijgen :D

Da's wel leuk trouwens, ze heeft gevraagd of ik tijdens haar verlofmaanden geregeld langs kom nu ik toch weinig werk...kan ik haar gezelschap houden en mag ik met beebje tutten, jeuj!

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik ga ff op de bank zitten stuiteren, heb geen rust in mijn kont en hier is toch niemand om gek te maken met mijn gezwets!

Ladouce, sterkte met je kiespijn, ik hoop dat je een rustige nacht hebt!

Slaap lekker allemaal!

14. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Ik kwam nog even kijken of je nog aan het stuiteren was maar inderdaad. Spannende nacht. Kun jij straks wel slapen?
    Ik neem straks voor het slapen gaan nog een molletje met codeine en dan val ik wel in slaap. Hopelijk kan ik wel doorslapen.

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik slaap altijd, maakt niet uit wat er speelt :D Slechte eigenschap, maar wel makkelijk ;)

Ik hoop dat de codeïne aanslaat en je een rustige nacht hebt. Een goeie nacht slaap doet vaak al wonderen!

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    2 cm in 1 uur tijd bekje... is haar eerste kindje toch?? en dat is niet langzaam hoor!

*stuitert mee met de bijna bijna tante*

ik ben vandaag in het klooster geweest.. non tante werd 84 en neven/nichten gingen allemaal en ik moest mee werd op reunie gezegd.
    Naar Heerlen.. hoera... ik mailen tijd geleden al of ik met iemand kon meerijden.. geen reactie..
    ik deze week mailen, dat ik onder voorbehoud zou gaan , dat ma in zh lag etc...
    geen reactie..
    pa vanmorgen klooster bellen.. feestje begint om 3 uur vanmiddag meneer..
    dus wij om 3 uur daar... (zelf gereden omdat pa en ma meegingen).. staat neef op.. zo, we gaan weer.. want wij waren er al om 11 uur en we dachten dat je niet meer zou komen, dus je hebt het etentje gemist..
    ik denk ????? krijg ik van andere nicht op klote dat ik ze niet gemaild had dat ik kwam????
    ik zeg hallo? niemand neemt moeite om me dan op minst even op hoogte te brengen van de begintijd van het hoegenaamde feestje??
    sukkels.
    ben lekker met pa en ma gaan uiteten.. M zat bij kids, ben 4 uur weggeweest en hij was bekaf, van zorg kinderen... oo zo zwaar... hij had nix meer kunnen doen... ik denk moooi, hou dat maar goed in gedachte als je maandag gaat werken en er ligt nog zooi als je thuiskomt. :)

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ladouce heeft de marteling bij de tandarts doorstaan, arme jij. Sterkte met de napijn!

Bekje gaat morgen testen...... Natas duimt al.
    Oh wat spanned Bekje, je bijna-zusje aan het bevallen! (overigens, overgeven hoort er heel vaak bij, ik heb ook beide keren overgegeven)

Lekker geregeld door je familie Lim, gatsie.
    Hihihi, nee natuurlijk doe je geen moer meer als je alleen bent met 2 kleintjes.

Ik ben vandaag lekker bij de kapper geweest, en dat was hoog tijd ook! Chris heeft het ook druk gehad met de kids, maar hij heeft er gelukkig geen opmerkingen bij. Toen ik thuiskwam was Danique aarde uit een pot aan het halen en lag Quinten bij hem aan de pink :D
    Ik had voor ik weg ging BV willen kolven om voor de eerste keer een flesje te gaan proberen (kan mama ook es de hort op, Danique werd met 11 weken een flessenweigeraartje dus ik hoop dat dat dit keer lukt). Dat kolven ging vanmorgen niet goed, geen toeschietreflex. Na de kapper nog een keer geprobeerd, een schamele opbrengst van 20 ml.
    Chris heeft dit wel aan Quinten gegeven, om alvast een beetje te oefenen, en dat ging goed. Chris zegt iets van "dit is mamamelk, niet van een koe hè". Zegt Danique "Mamamelluk, mama jij is koe".
    En bedankt :( :D

18. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Bekje succes enne sterkte met wachten........... ;)

Arme natas ( Ik moest wel ff lachen sorry)

Lies pracht buik !

Desmo dikke knuf wat een klote opmerking...

Ladouce sterkte met je mond meis...

Pink fijne vakantie....

Zo en nu weer er van tussen wilde ff jullie belevenissen lezen dus heb dat snel, snel gedaan :)

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik heb een bijna-nichtje!!!
    Ik ben net gebeld, ze is om 1 uur vannacht geboren! Ik weet nog geen lengte of gewicht,maar volgens mijn bijna-zusje is ze heel klein en prachtig! Stuiterstuiter,jippie!! Morgen naar haar toe,nu eerst verder proberen te slapen...maar moest het even met jullie delen!! Jippiejeuj!!

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Jeuj Bekje, gefelicidinges! Wat goed! Ben benieuwd naar de naam! Alles goed gegaan verder??
    Sorry dat ik niet heb gereageerd op je sms-jes. maar foon stond op stil en zat nog in werktas die weer in de kast lag.........

Deel Deze Pagina