quinten goed gegroeid.. yes bekje: wat kut van het huis.. knuf kdv: hoop dat het goed uitpakt lies en dat jullie gewoon terecht kunnen bij eerste keuze duim: spannend! duim duim ben bij fysio geweest.. en mijn knappe overheerlijke fysio is beetje raar.. hij is niet bij me weg te slaan als ik aan het trainen ben op de toestellen.. steeds zoekt die me weer op.. op gegeven moment staat die op afstandje te kijken.. en ik vraag waarom die kijkt... krijg ik als antwoord dat die graag naar me kijkt.. en toen liep die weg.. ben ik ff later grondoefeningen aan het doen, komt die weer.. begeleid me even met mijn dwarse buikspieren die ik nog steeds niet gevonden heb.. en zijn hand legt die op de mijne en laat hem gewoon liggen tijdens de ditjes en datjes.. en ondertussen zoeken zijn mooie ogen steeds de mijne... dat is toch maf????? mijn fysio flirt gewoon met me!
Hmmmm, zou mij ook wat te ver gaan Lim. Yep, Quinten is lekker gegroeid! Helaas valt zijn mama niet meer af, hmmpprfff.
O o o limmm ... Wat leuk Toch? En ook beetje gevaarlijk .. Voelt het okee of gaat het te ver? Zit nu op mijn werk maar helemaal geen zin. Moet toch maar even verder. Tot later en fijne dag allen!
Ik heb lief net naar de vuilstort gestuurd. We hadden nog heel veel rotzooi van de opruim van afgelopen weekend staan, en konden nu even niet verder. Zondag gaan we weer verder op zolder denk ik..misschien vanmiddag ook nog even. Morgen verjaardag schoonmama.
o o Lim, inderdaad tricky, maar ook wel leuk. Duim wat fijn dat de afspraak vervroegd is en hopelijk krijg je meteen een echo en ook snel bericht over de ICSI! ik krijg nu zoveel folders in de bus al over babyspullen, komt denk ik door aanvragen blijde Doos ofzo? Wel leuk even snuffelen, maar ga nog niets kopen verder. Lies, wanneer gaan jullie kamertje etc aanschaffen?
Wij weten wel wat we willen, nu even kijken waar het het meest betaalbaar is. Krijgen gelukkig wel veel, wagen van mijn vader, box van schoonouders, kinderstoel van zus etc.
Er zit soms best een lange levertijd op babykamertjes, iets om rekening mee te houden. En destijds bij Danique was ik blij dat we de spullen al ruim voor de UD hadden, want het stonk allemaal behoorlijk naar verf en zo. Dan kun je het nog een paar weken goed laten luchten.
Hallo meisjes Ik zal zo even bijlezen maar ben net terug van de fysio en heb meteen mijn bloedwaardes opgehaald. Ik ben 27/4 geprikt op van alles en nog wat ivm diëtiste. Nu zie ik alleen 4 dingen in het rood erbij staan, dat zijn afwijkende waardes en met google kan ik er geen wijs uit worden. Misschien dat iemand hier me verder kan helpen? Het gaat om de volgende waardes: kreatinineklaring MDRD (KREM) = 120 ml/min/1... gamma-glutamyltransferase (GGT) = 37 Bezinking (BSE) = 34 Foliumzuur = 26.6 (is volgens mij te hoog, kan dat kwaad?) Wat ik op google kan vinden is vooral dat mijn bezinking verontrustend hoog is, maar de assistente heeft er niets over gezegd! Wie o wie weet meer? Ga nu alweer stressen, zeker omdat ik na 4 dagen overtijd heel, heel hevig ongi geworden ben en dus denk dat er weer iets mis is gegaan.
Mijn cholesterol totaal was trouwens 4.0, wat uitstekend is, de LDL cholesterol waarde was 2.2 wat ook goed is en mijn HDL cholesterol was 2.7, maar daarvan kan ik niet terug vinden of dit goed is of niet
kan zo ff kijken bij de bloedprikuitslagen van mijn zwangerschappen.. misschien kan ik daar dingen uit herkennen.. maar is weer dus bekje.. 4 dagen overtijd en mega heftig ongi.. dat had je toen ook toch? en tricky? ik vind het alleen maar maf hahahahaha.. een 7 jaar jonger lekker ding die ik als ik vrijgezel was geweest in een matje had gerold en mee naar huis had genomen...
ik heb trouwens mijn bloedwaardes niet meegekregen, alleen uitslag dat alles goed was en ijzer 8 was, wat tussen 7 en 10 moet liggen. Verder weet ik niets van bloedwaardes Bek, sorry
Jeuj, voor een roker heb ik het goed gedaan: alle cholesterol waardes vallen onder "uitstekend" Ik zie trouwens net dat die foliumzuurwaarde van vorig jaar juli is. Alleen de kreatininineklaring MDRD is van nu en ik ben al zover dat ik weet dat het over je nieren gaat, maar volgens mij issie niet goed, die uitslag....ff verder googelen. Maar een teveel aan foliumzuur is toch niet erg? En ja Lim, het is weer een echte Bebek-streek; 4 dagen overtijd en dan vervolgens leegbloeden :x
Salcia, ik denk dat jij je HB bedoelt... dat moet tussen de 7 en 10 liggen bij vrouwen. De mijne is altijd erg hoog, nu ook weer: 8.8. Teken dat ik gezond ben. Een ijzergehalte van 8 is veel te laag, dus dat zal je niet bedoelen denk ik Ijzer hoort namelijk tussen de 10 en 25 te liggen. Bij mij zat de waarde nu weer op 20, dus netjes!
Hey meiden ben ik weer ff....Heb een rare verjaardag gehad, we moesten nl ook naar een afscheid van een naaste collega van hubbie... Die gasten van de brandweer hebben toch een idioot goede band met elkaar dat het lijkt alsof het familie is weet niet goed hoe ik dat moet uitleggen...Toen we terugkwamen aan de koffie met gebak...Vreemd hoor.. Zussie is hier tot zondag en das dan weer leuk... Ik zag net op FB dat vriendinnetje van J haar status heeft veranderd in vrijgezel, eerste bonje vindt dus alweer plaats.... Heb wel heel veel felicitaties gehad op hyves, FB, kaarten, foontjes en een prachtig boeket bloemen per post....Ik ga het niet vieren verder heb er geen zin in... Goed nieuws trouwens X slaapt weer in zijn eigen bedje na 4 maanden gedonder......Wordt nog wel eens om half 5 snachts wakker en komt dan bij ons liggen maar dat vindt ik geen ramp.. Hij valt weer in slaap in eigen bedje, zelfs zijn tukkie gaat weer goed Het vu had gelijk had na alle ellende gewoon even zijn tijd nodig...Hij kletst trouwens de oren van je hoofd, hij kent al best veel woordjes..Mkaat nu ook piepkleine zinnetjes zoals lekker kakken, billy stout, truste mama... Maar lopen echt niet he ja op zijn knieen.... Lim heeft sjans, leuk meid geniet er gewoon van (tot het punt dat je het prettig vindt natuurlijk) Manlief hier doet zijn best, valt erg op......Hopelijk blijft het zo... Ladouce gefeliciteerd nog met mannetje... Meiden ook jullie bedankt voor felicitaties... Bebek hoe goed is puppie met kindjes en andere hondjes ?? Ik heb een warm dierenhart....Als het kan wil ik hem best verzorgen voor jullie... Moet ik dan natuurlijk nog wel ff bespreken met hubbie maar komt dan vast goed... Jomi en Jess het gaat jullie goed, hopelijk gaat jullie diepe wens snel in vervulling.... Verder ga ik er maar niet meer op in, ik heb mijn mening gegeven... Salcia gefeliciteerd met de goede uitslag... Lies je gaat lekker meid....nog een paar weekjes maar tot de 20 wk echo, heb je zelf al een idee wat het wordt, een voorgevoel zeg maar ?
Koffie dat klinkt inderdaad beetje raar die verjaardag, beetje dubbel. Fijn dat X weer in eigen bedje slaapt. En lopen, die van mijn zus is nu 21 maanden en loopt nog steeds niet, ja aan hand wel, maar niet los. Wel leuk dat praten he. En gaat dus niet goed in Zweden met Ikeamuts en J? Lies ja, ben wel nieuwsgierig of je voorgevoel hebt...ik wel, ik denk dat ik een jongen krijg. Maar die echo met gekruisde beentjes zeg ik weer meisje, haha. Als de baby maar niet elke echo met die beentjes zo blijft liggen, dan zien we het nooit.