35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Bek sorry ik durf je geen antwoord te geven op je bloedwaardes meid..

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    bekje: je kreatine is iets verhoogd.. maar niet dramatisch.. kan gebeuren bij bv een spierbeschadiging.. dus misschien nog naweeen van je operatie?

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Een verhoogd BSE zegt iets over een ontsteking, ergens in het lichaam.
    Je kreatinine zegt iets over de nierfunctie.
    GGT zegt iets over de leverfunctie.
    verhoogd foliumzuur zegt vnl dat je veel foliumzuur binnenkrijgt. Hoeveel slik je?

De verhoogde waardes kunnen iets te maken hebben met medicijngebruik. Gebruik je nog veel pijnstillers?

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

En nee, ik heb dus echt absoluut zero voorgevoel over wat het is in mijn buik. Een kindje, dat heb ik zelf gezien, maar welk geslacht? Geen enkel idee.

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

En we zijn klaar met ruimen op zolder! Twee keer heen en weer naar het grof vuil. Tig dozen weg. Wat een ruimte!

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Alle waardes blijken oud, behalve de kreatinewaarde. Die is van 27 april j.l en toen slikte ik geen pijnstillers meer.

Ik ben nog wel qua spieren flink aan het herstellen van de operatie, dus misschien is wat Lim zegt niet zo gek?

Foliumzuur slik ik soms wel, soms niet. Ben nu weer begonnen met Etos Zwanger Worden en daar slik er 2 maal daags eentje van. Normaal slikte ik 1 foliumtabletje van de Etos per dag.

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik denk indd dat dat een heel logische verklaring is. En anders even navragen bij HA, dan weet je het zeker.

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dat laatste had ik ook bedacht, maar die is er niet ;) Had al gebeld namelijk en moet nu tot maandag wachten, dus vandaar dat ik hoopte dat jullie me gerust konden stellen! Hoop uitgekomen, thanx meisjes!

9. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Mijn zus belde vanmiddag....is ook zwanger, 2 weken korter dan ik, dus we gaan bijna tegelijk bevalllen!

10. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Jeetje Salcia, wat een verrassing! Toch? Je schrijft het alsof je het nog niet wist. Heeft ze het expres nog even voor zich gehouden totdat jij over de kritische 12 wekengrens was? (kan ik me zo voorstellen ..)
    En, vind je het leuk?

Nou, het is hier de hoogste bedtijd, dus ik zeg tot morgen meisjes.
    (jullie liggen toch al allemaal in bed :D)

Trusten!

11. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Duim, ja ze wilde ook dat ik eerst helemaal zeker was en ook dat ik kon genieten van aandacht van mijn vader enzo... En ja ik vind het heel leuk om samen alles door te maken.

12. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Wat lief Sal. Fijn he, zulke zussen. Ik heb ook zo'n lieverd. Ik zou niet weten wat ik nu zonder haar moest. Ze steunt me door dik en dun.
    En ook lief dat ze je de volle aandacht van je vader gunt. Wist hij het ook nog niet?

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    mijn vader weet het nog niet, ik ben de enige die het weet
    Ja een zus is heel erg fijn, vooral omdat we geen moeder meer hebben ook

14. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Ja, dan helemaal. Fijn dat jullie er voor elkaar kunnen zijn. Lijkt me heel erg ingrijpend om je moeder te verliezen .. Hebben jullie ook nog een broer?

15. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    nee we zijn samen...ja is heel ingrijpend ook in dit soort periodes van je leven vooral... Heb jij alleen een zus?

Hoe gaat het met je buikpijn?

16. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    We hebben ook nog een broer. Zijn wel close met elkaar. Met mijn broer tegenwoordig iets minder, maar als we elkaar zien is het heel gezellig.
    Jouw zus heeft haar eerste kindje dan waarschijnlijk ook gekregen nadat jullie moeder overleden is denk ik ..?

Mijn buikpijn trekt goed weg nu. Menstruatie gaat richting over, niet meer zo opgeblazen en nu de hechtingen eruit zijn, trekken de wondjes niet meer zo. Dat scheelt al een hoop. Onder mijn navel zit nu nog een flinke blauwe plek die nog beurs voelt en als ik op mijn zijn ga liggen moet ik nog even voorzichtig doen. Maar het gaat elke dag wel beter nu.
    Wil me ook wel weer even lekker in mijn vel voelen voordat ik over drie weken weer met injecties ga beginnen. Pfft, wat een geknutsel aan mijn lijf .. ;)

Nou, ik moet nu echt naar mijn bed, want rust en regelmaat stond ook op mijn voorschrift :).
    Ben ik nooit zo goed in geweest, vroeg naar bed ..

Weltrusten voor zo en fijn dat het zo goed gaat Sal, ben heel blij voor je.

17. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    JA mijn zus is ook bevallen na overlijden van mijn moeder...
    O broer lijkt mij ook leuk hoor!

Gelukkig gaat het beter met je...en rust is altijd belangrijk voor genezing en zou fijn zijn idd als je helemaal bent opgeknapt over 3 weken...

Dus...lekker slapen jij, ik ga ook zo. Trusten!!

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Goedemorgen meisjes :)

Gegarandeerd dat ik de eerste ben vandaag...welke idioot is er nou om 7.15 wakker op zaterdagmorgen. Nou, ik dus.
    Manlief is net vertrokken voor een weekendje Duitsland :(
    Ik mocht wel mee, maar hij gaat naar familie die hij al heel lang niet gezien heeft. Ze spreken wel allemaal goed duits en mijn duits is wel aardig, maar toch moet ik me er erg voor inspannen en ik wil niet dat iedereen de hele tijd om mij moet denken. Lief heeft sommige familieleden al jaren niet gezien, dus het leek me leuker voor hem als hij alleen ging; hoeft ie niet om mij te denken, zit ik niet ongemakkelijk, kan hij lekker bijkletsen en kan puppie gewoon bij mij blijven. Maar ik haat het als hij een nacht weg is, bah.

Salcia, wat een leuk nieuws, dat je naast mama ook weer tante wordt!
    Ik heb ook alleen een zusje en onze band is na mijn moeders dood alleen maar sterker geworden, dus ik snap hoe belangrijk ze is!

Duim, gelukkig gaat het wat beter met je! Het is inderdaad een heel knutselwerk aan je lijf he?! Wat je er allemaal niet voor over moet hebben....enne, waar blijft je pb? ;)

Koffie, wat superlief aangeboden voor puppie!! Hij kan vooral erg goed met teefjes; met reutjes is het altijd ff kijken hoe het gaat. Met kleine kinderen kan ik alleen zeggen van wat ik bij visite of op straat heb meegemaakt en dan is hij altijd superlief! Van de week vloog een kindje hem van achteren nog om zijn nek, die zag hij niet aankomen, maar hij bleef gewoon rustig staan en liet zich lekker knuffelen. Alleen als hij een bot heeft kan je hem niet aanhalen, of als hij met een speeltje op zijn plek ligt, maar eigenlijk gromt ie dan alleen wat maar zal nooit bijten.
    Heb je met je verjaardag of met moederdag nog wat van J. gehoord?
    Ik begrijp dat de eerste strubbelingen er al zijn in Ikealand?

Desmo lieffie, hoe gaat het met je??

Ladouce, hoe is het met je kaak, zit er nu verbetering in nu je spoelt?

Lim, je trouwdag is toch aanstaande vrijdag? Dat ik het niet weer met mijn attente hoofd vergeten ben ;)

Verder ff niet zoveel nieuws geloof ik. Ik ga zo maar even met puppie uit, want er komen donkere wolken aan hier en heb geen zin om zeiknat te worden. Morgen het hele huis doen, bedden verschonen enzo, is wel lekker voor Lief thuis komt en houdt me bezig. Vandaag alleen vier keer met puppie uit, lekker asperges halen (is zo'n traktatie voor me, met ham en ei, heerlijk!) en vanaaf ga ik naar de buurtjes. Gezellig wijntje drinken zonder er echt voor weg te hoeven en dan kan ik op de avond met de buum met puppie uit, hoef ik niet alleen door het donker!

Zo, ga nu ff aan de wandel, tot straks!

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hier ook donkere wolken...bah.
    Wij gaan vanmiddag naar mijn schoonmoeder, die is jarig.
    Maar nu heb ik nog nergens zin in. Gisteren was ik ook al zo moe. Ik was smiddags onder een film die we zaten te kijken al in slaap gevallen. En savonds onder de tv weer...om 2200 lag ik op bed. Ik zal het wel nodig hebben denk ik dan ;)

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Oh, zo irritant. Ik zit de hele tijd op mijn buik te letten. Wat voel ik nu eigenlijk? Ik denk heel soms dat het de baby is, maar het is zo kort, zo vluchtig...dat ik twee minuten later al weer twijfel. En het vervolgens soms een hele dag niet voel...
    Net voelde ik ook een soort *plop*, zo'n 5 cm onder mijn navel (iets naar links), alsof er lucht in je darmen zit, maar dan anders. En volgens mij zitten daar nu geen darmen meer, maar baarmoeder. Want die voel ik al tot net 1 cm onder mijn navel...
    *zucht*
    Ik kan niet wachten tot ik heel duidelijk getrappel voel, iets waar je niet meer over hoeft te twijfelen. Gelukkig heeft de verloskundige me wel gewaarschuwd dat ik meest waarschijnlijk tot 20-22 weken moet wachten voordat je iets voelt waarvan je zeker bent dat het de baby is...
    Iemand een echo-apparaat in de aanbieding? Dan kan ik even kijken :D

Vandaag 18 weken, jeuj. *mijlpaal*
    (ik vier elke dag als een mijlpaal hoor ;) )

Deel Deze Pagina