Leuk Lies, met die kleurtjes. Vette score Duim Ach, je bent er weer ff uit De stand is trouwens 2-1 voor ons... Maar het is retespannend!
Nu is bekerfinale Lies En Ajax staat met 3-1 voor....damn wat een spannende wedstrijd! Nog 7,5 minuut te gaan....
Hello ladies! I'm back! Ik ga eerst even een poging wagen om bij te lezen. (en dat zijn heul veul pagina's) Mijn vakantie verhaal kan weer een boek over geschreven worden. Iemand interesse in de soap dan stuur ik wel even een pbtje. (ivm herkenbaarheid natuurlijk) Lieverds blij dat ik terug ben en ik kom gauw buurten X.
Sohee, de vuurwerknallen galmen hier door de straat en ik kan het gejoel op het Museumplein horen. We hebben gewonnen ... we hebben gewonnen ... (maar ja, ik kom oorspronkelijk uut Twente dus .. was allebei goed geweest ) Tjesus, ik moest trouwens enorm omrijden om weer terug in de stad te kunnen komen. Heb ik weer dat ik niet weet dat die wedstrijd is vandaag en ongeveer 1000 m bij die Zweedse firma vandaan Ik begrijp nu waarom ze die weg hebben afgezet, omdat daar natuurlijk die bus, die NU op het Museumplein aankomt, langs moest rijden . Leuke commode Lies. Kan me voorstellen dat je er nog even werk van maakt. Ben heel benieuwd wat ze er voor vragen .. Ik heb toch nog voor 50 euri's gekocht daar. Gaat toch ook best hard als je van allerlei in die Hele Grote Gele Tas stopt Ik heb ook nog een leuke foto daar gemaakt, zal ik zo effe plaatsen hier. En welkom terug Pinkie, ik ben benieuwd hoe je het gehad hebt, inclusief soap .
Gelukkig hebben wij hier een afwasmasjien Ze hebben geen minimumbod op de commode Duim. Bijzonder vind ik, maar we hebben dus maar laag ingezet. Ik heb ook wel een max wat ik aan een commode uit wil geven.
Ja, dat kan ik me voorstellen. 1700 is wel een beetje buiten proportie. Ik hoop dat ze er echt snel vanaf willen en dat er geen andere bieders komen. Misschien moet ik een nog lager bod doen . Heb je misschien nog wat kleerhangers nodig dan ?
Heb je toevallig ook baby-hangertjes? Enne, je gaat toch niet stiekum die commode voor mn neus wegkapen? Ik vind het trouwens meer dan een beetje buiten proporties hoor...voor 800 euro heb je een complete babykamer....
Ik haak zo af. Morgen weer vroeg dag...blegh. Dus zo nog wat quality-time met lief, en dan een tukkie doen. Dag meisjes! *zwaai*
Hier Lies, speciaal voor jou .. En nee, ik zal 'm niet voor je neus wegkapen. Als ik een lager bod doe, kiezen ze automatisch eerder voor jouw bod . En lekker slapen zo.
Duim, ja Danique is nog behoorlijk dwars. Maar ze lijkt ietsje uit haar knoop te komen, het is wat minder geworden, dus dat is fijn. Goed nieuws in je pb, fijn voor je! Pink, yes ik wil jouw soapverhaal graag lezen.
Jeetje ik heb me door alle pagina's heengeworsteld. Ik ga niet meer reageren op de discussie. Ik respecteer ieders mening en niet iedereen hoeft het met de ander eens te zijn. Zodra jeje niet fijn meer voelt in een topic snap ik dat je afscheid neemt. Jammer vind ik dat natuurlijk wel maar zo maak je in real life ook keuzes en daar heb ik respect voor. Dus Jes en Jomi het gaat jullie goed en ik hoop dat jullie grootste wens snel in vervulling gaat! En Jomi jou "spreek" ik vast nog wel. (toch nog gereageerd) Door de discussie ben ik de rest een beetje kwijt.......... sorry! Ik haak hier gewoon weer in.
beterschap pink.. voor mannetje dan... en verder klonk vakantie wel lekker toch? e je bent weer terug en niet ingeruild voor kamelen fijn dat knoop wat minder is natas sorry, ben beetje warrig vandaag... pijn, koppijn dus ff geen puf.. morgen weer naar fysio, gelukkig zoon thuis dus hoef niet te jagen met oppas enzo.. zogauw ik me wat lekkerder voel reageer ik meer
Ik heb wat pbtjes verstuurd, mocht je er geen hebben gehad en toch willen....let me know! Lim beterschap! Fijn dat je zoon voor de kleintjes wil zorgen. Gauw opknappen hoor!