Goeiemorgen .. De eerste zie ik. Vandaag heb ik nog vrij gelukkig, en dat is wel fijn want ben nog met allemaal regeldingetjes bezig. Verwijsbrieven, instanties etc. Plus alle andere dingen die misschien gaan veranderen nu .. Ik heb er slecht van geslapen iig. Best spannend allemaal. Natas, fijn dat D iets uit de knoop lijkt te komen, ik hoop dat het doorzet en ze een beetje gewend begint te raken aan de nieuwe situatie (en het idee dat wolkjes vooral van knuffelen houden). Heeft ze al weer nieuwe spookbeeldjes ontwikkeld? Lim, sterkte meid, met alle pijnen en de vermoeidheid. Ik hoop dat de fysio ook je hoofdpijn wat kan verzachten. En nee .... niet op die manier . Bekje is aan het werk, fijn toch dat het weer kan zo. Was de hereniging met je lief fijn? Lies ook aan het werk. Salcia, goed met je buikje? Al iets gehoord van je zus en vader? Koffie, hoe is het met jou? Even twee hele dikke knuffels voor Des en Ladouce. Denk vaak aan jullie, dat jullie dat weten. Was het verjaardagsuitje met lief leuk Ladouce? En hoe is het inmiddels met je kaak? Pink al weer een beetje thuisgekomen? Lief al weer aan het werk? Nou, ik ga even douchen. Tot later
laters duim hoest met ladouce en verrot kaakje? en idd, was uitje leuk? Salcia: al gehoord van het gejubel van je pa? vind het zo leuk dat jij en je zus samen kunnen dikbuiken bekje: uitgeknuffelt met je knuffelturkje? en heb je hem verteld dat we daar niet meer aan doen? hele weekenden weg zonder jou? zo, weer terug van de pijnbank ... wat een straf wat een straf... NOT Brad *kwijl* fysio heeft rug gekraakt, hoofdpijn is nu aan het zakken en hopelijk pleurt die op om iemand anders te gaan vervelen.. zon foutje van de natuur dat hoofdpijngebeuren. Heb besloten op zoek te gaan naar een furbie uitvoering van mijn fysio... als die lief is mag die aan.. en noemt die me weer trut dan haal ik de batterijtjes eruit en gaat die de kast in.. ik word gek van baby TV.. B wilt alleen maar baby TV aan, oudste is vandaag thuis, begint morgen met zijn examens en die zit alleen maar te vloeken hahaha.. nou ja, al vloekend heeft die wel op de kleintjes gelet vanmorgen.. mag die als dank dadelijk de vaatwasser uitruimen.. bedoel, vloeken doet die toch
Fijn Lim dat je hoofdpijn wegzakt nu... Is je Fysio nog steeds zo flirterig? Tja baby TV, hoor het van mijn zus ook, wordt er gek van, Teletubies, Dora, etc...haha Kan me voorstellen dat het allemaal spannend is Duim, komt best veel op je af zo met zkh en de rest. Des, Ladouce, Koffie, alles goed met jullie, hoop het, ook vanuit hier een knuf. En over vader/zus...ja zus heeft het gisteren verteld...mijn vader dolblij...belt ie mij op...helemaal in jubelstemming en in de war, want hij zegt: Gefeliciteerd!!! Word je weer oma....hahahahaha Met buik gaat het goed, groeit gestaag door, moet een keer foto's ervan gaan maken.
Hey meisjes daar ben ik ook weer even. R. en ik waren een lang weekend weg en nu hang ik total loss op de bank. Heb maar vrij genomen vandaag want van werken komt niks Pink mag ik ook een soap pb van je? Duim, goed verhaal zeg. Ik hoop dat het goed gaat komen maar het klinkt als een heel fijn vooruitzicht! Ik moest 3x kijken naar die enorme stapel afwasborstels hahaha! Liesje die commode is niet mijn persoonlijke smaak maar wel een vrolijk ding. Maar wat een geld zeg! Bizar gewoon dat ze zoveel voor een commode durven te vragen. Ben benieuwd waar het gaat eindigen. Bekje hoe gaat het werken? En dan bedoel ik niet dat het waarschijnlijk heerlijk is om weer iets te kunnen doen, maar wat vindt je rug er van? Natas toch nog steeds aan het tobben met D'tje? Hopelijk gaat het nu dan wat minder worden. Lijkt me erg vervelend zo'n drammertje. Hoe is het met Koffie, Ladouce en de anderen die ik nu vergeet?
Proest Sal, ik heb het verhaal niet gevolgd maar begrijp ik dat je zus ook zwanger is? Leuk zeg! Is je vader aan het dementeren of was hij gewoon helemaal in de war van het blije nieuws?
Nou dementeren hoop ik niet hij is pas 61. Nee hij was in de war van blijde nieuws, mijn zus is 2.5 week na mij uitgerekend dus dat wordt veel heen en weer rijden voor mijn pa tegen die tijd. Hoe gaat het met jou verder, waar ben je geweest het weekend? En mentaal?
R. heeft als grote hobby circuitrijden op de motor en afgelopen donderdag zijn we naar Assen vertrokken om daar gisteravond weer laat van thuis te komen. Echt super leuk hoor, maar met mijn minimale energieniveau is dat echt een aanslag. Dus vandaag even helemaal niks. Heb geslapen tot 13 uur en hang dus nu nog in ochtendjas op de bank. Mentaal gaat het redelijk op het moment, ben ondertussen weer zover dat ik er over denk mijn medicijnen te verlagen. Doe het nog even niet, maar het is wel een goed teken
Fijn dat je leuk weekend hebt gehad Des, en vandaag maar lekker uitrusten. En ook goed dat je mentaal wat opknapt....wat zijn nu nog stappen die jullie verder ondernemen of alleen afwachten?
Zo, Bekje meldt zich ook weer Duim, lekker geshopt. Geniale foto ook, hilarisch! Maarre, hoe kan je nou in A'dam wonen en niet weten dat de kampioenswedstrijd voor de landtitel gespeeld wordt Schande, dat is het mooiste cluppie van Nederland! Als ik daar had gewoon dwas ik van de partij geweest hoor, wat een feestje! Maar zag het nu niet zitten met mijn lamme lijf in trein en bus, bijeengepakt als sardientjes in een blikje. De soap van Pink is ook een lekkere weglezer Sorry, ik zit nu te geiten, maar het is natuurlijk zwaar k.u.t allemaal! Hoop dat alles gauw goed komt en gelukkig hebben jullie ook nog wel genoten! Natas, fijn dat Danique iets meer uit haar knoop lijkt te komen! Is ook zo zielig voor dat poppie, dat ze geen kant op kan met haar gevoel En zielig voor mams die nu op haar tandvlees loopt! Lim, sterkte met alles! Gelukkig is 'oppas' geregeld, scheelt weer een hoop gedoe! Ow, zie net dat je al geweest bent....fijn dat je hoofdpijn wat gaat zakken, hoop dat je er snel vanaf bent! Des, fijn dat je er weer bent! Total loss, maar wel genoten hoop ik? Werken gaat op zich best aardig, al merk ik het wel. Vandaag wat meer last, vooral van mijn kont D) maar ik 'mag' morgen weer naar mijn fysio, dus dan overleg ik het ff! Wat fijn om te lezen dat het mentaal weer wat beter met je gaat!! Ben ik blij om! Enne, beviel de tent? Ladouce, heb je genoten van jullie nachtje weg? Hoop dat je het zonder al teveel kaakpijn doorgekomen bent! Hoe gaat het verder met je? Salcia-oma Leuk dat je paps zo enthousiast reageerde! Zo, ik ben weer wezen werken, uurtje langer deze keer. Was weer leuk, ik lach me altijd suf met die gasten Lief was gisteren rond half tien weer thuis; jeuj! Ook al was het maar een weekendje, ik vind het niks leuk zonder hem, dus ik ben blij dat ie er weer is! Verder net bij diëtiste geweest...en daar werd ik minder vrolijk van. Blijkt dat er in die 2 weken (oke, er zaten 5 smokkeldagen bij , maar toch) gewoon maar 1 pond af is Nu moet ik een eetdagboek gaan bijhouden, want ze denkt dat ik niet helemaal jofel reageer op suikers. Gezien het feit dat mijn zusje hypoglykemie (tegenovergestelde van suikerziekte) heeft gehad en dat ik ook erg slecht reageer als ik niet op tijd eet, denkt ze dat ik wellicht een erfelijke aanleg heb. Ik deed het qua eten verder namelijk heel goed, dus ze wil dit nu gaan uitzoeken, want als dat het niet is moet ik me erbij neer gaan leggen dat het waarschijnlijk een erg lastige taak gaat worden...nou niet dus, desnoods doe ik een driedubbel cambridge crashdieet, maar eraf gaat het. Gaat alleen wel lang duren op deze manier, die 30 kilo Daarna nog even een poeperig babypakje voor mijn bijna-nichtje gescoord, daar ga ik woensdag heen. Verder net gehoord dat ik het autootje kan kopen, maar nu weet ik niet meer of ik nog wel wil....gezien de soft top en ik weet niet of dat praktisch is. Even over nadenken. Prijs was ook wat hoger dan hij eerst zei: is nu 1500, maar dan wel met nieuwe distributieset, nieuwe koplampen, nieuwe richtingaanwijzers, gepolijst en nieuwe bumper. Autootje is uit '99 en heeft iets meer dan 70.000 op de teller. Ik twijfel, want vind cabriootje ook wel weer heel leuk. Even met de burman-die-hoge-auto-opleiding-heeft-gedaan overleggen, kijken wat hij ervan zegt.
Bek fijn dat je lief er weer is! En snoepige foto van poezebeest! Tja...als ze zoveel vernieuwen op autootje is het wel het overwegen waard. En ook APK? WEl leuk cabrio...hoe is het met inbraken bij jullie in de buurt ivm softtop? Even vraagje want heb ik nooit helemaal gesnapt...hoe komt het dat je het bijna-nichtje noemt, sorry als ik niet opgelet heb!
Salcia, wat ons betreft is de hoop opgegeven. Wij gaan er vanuit dat er geen kindje meer komt. Da's alleen niet zo makkelijk te accepteren zoals je kunt begrijpen dus hopen we op een wonder van moeder natuur. ik probeer het al wel te verwerken dat we samen verder zullen gaan hoor, vandaar die psychische diptoestanden. Bekje, ik vind dat niet zo gek klinken hoor. Een distributieriem vervangen is een dure grap. En idd, tot wanneer loopt de APK? Zou het wel helemaal super voor je vinden zeg.
Lieve Des...ik snap dat het moeilijk te accepteren is...zou ik ook niet gekund hebben...En wonderen zijn de wereld nog niet uit zeggen ze toch altijd....ik blijf heel hard voor je meehopen!!
Desje, dikke knuf! Iedereen iegenlijk gewoon een dikke knuf. Ik heb niet veel bijgelezen, maar ben dan ook kei-kapot. Vandaag gewerkt, het was heul druk en ik ga nu toch merken dat mijn lijf begint te protesteren. Volgens mij ook een soort bandenpijn aan het ontwikkelen (blijf het een raar woord vinden, aslof ik toe ben aan winterbanden ). Plus een knallende koppijn. Dus ik meld me later weer, als ik me weer iets prettiger voel.
Hallo meisjes, ik leef nog hoor. Even updeetje van mijn kant. Met kaak gaat het gelukkig beter. Vrijdag nog controle gehad en moet a.s. vrijdag weer terug voor controle. Gebruik alleen nog 's nachts pijnstilling en vandaag toevallig vanmiddag maar weer iets genomen. (Was werken dus dat is toch zwaarder dan vrij zijn). Volgens kaakchirurg zijn we op de goede weg maar kan het totale herstel nog wel even duren, helaas. Verjaardag van lief was erg leuk. We zijn donderdag naar Zutphen gegaan. Hebben onderweg heerlijke lunch gehad, aspergesalade met een enorme (lekkere) zalmmoot en lekker glas wijn erbij. Daarna ingecheckt in hotel. Lekker door de stad gewandeld, koffietje gedronken met taartje erbij. 's Avonds lekker bij Italiaan aldaar van een heerlijk uitgebreid 3 gangen menu genoten met flesje rosé erbij. Vrijdagochtend zijn we na het ontbijt op ons gemakje binn. endoor richting huis gereden. Onderweg nog nieuwe bbq gekocht. Vervolgens naar afspraak kaakchirurg, boodschapjes gedaan, ikke keuken in om 3 soorten kipspiesjes en 2 soorten tempeh te marineren. Zaterdag hadden we bbq met ca 25 man. Lekker kipspiesjes, tempehspiesjes, zalmpakketjes, groentenpakketjes en 2 soorten salade. Was enorm gezellig. Schoonzus met neefje van bijna 4 bleven slapen dus gisteren nog even met z'n viertjes naar de Linnaeushof geweest en eind van de dag was bij mij het kaarsje helemaal opgebrand. Vandaag weer gewerkt dus nu weer stuk. Maar eens even kijken of ik het nog weet. Limmeke heeft geen leuke trouwdag gehad en moet op herhaling. Alsnog van mijn kant in elk geval gefeliciteerd! Wel weer gezellig bij fysio geweest vandaag. Lies heeft een gouden commode uitgezocht. Wat een geld zeg. Ik hoop dat het je lukt om 'm via mp te kopen. En gisteren heerlijk burgerlijk naar woonblvd geweest. Niet om vervelend te doen maar je bent zwanger maar dat is gewoon burgerlijk hoor. Dus heb je ook excuus om dit soort dingen te doen. Salcia gefeliciteerd met je zusje. Leuk samen zwanger. Straks eerst mama en snel daarna tante. Genieten hoor en paps helemaal van de kaart, kan me best voorstellen dat ie het even niet meer wist Bebek, weer lekker gewerkt vandaag. Jij gaat echt goed zo. Wel kut bij de dieetiste. Is goed dat dit even uitgezocht wordt want hier wordt je niet vrolijk van. Lief gelukkig weer thuis. Ik vind het ook niet leuk als lief weekend weg is (a.s. weekend moet mijn lief weer werken:x) Autootje klinkt mij goed hoor. Wat Des al zegt, nieuwe distributieriem is best een dure grap. En cabriootje is en blijft leuk. Maar je moet wel je eigen gevoel volgen, als dat niet goed is dan moet je het niet doen maar ik zou het best leuk vinden als je binnenkort met je tuutje hier op de koffie komt Des, hoi! Lekker weekend gehad in Assen. Kan me voorstellen dat je knock out bent nu. Denk aan jezelf, doe rustig aan. Ik ben blij dat je er weer wat boven op krabbelt. Koffie, mot in Takatoekaland? Niet leuk om dit soort zaken op FB te moeten lezen. Duim, dankje voor je PB. Klinkt helemaal toppie zeg als dit zo doorgaat. Maar alleen deel 1 is al leuk en als deel 2 dan ook lukt zou het helemaal super zijn. Doe jij verder ook een beetje rustig aan. Heb je al nieuws van de verzekering? Pink, jij ook dank voor PB. Jammer dat de vakantie niet helemaal zo is gegaan als je gehoopt had. Moet zeggen dat ik de laatste situatie wel helemaal voor me zag. Jij daar in de stress met dikke buik en lief die het probeert te regelen. Maar wel een gedoe. Hoe is het nu met je lief, wanneer moet ie naar arts? Zo volgens mij ben ik er toch? Als ik iemand gemist heb dan sorry, deed het even uit het blote hoofd (normaal 2 schermpjes open).
Fijn dat je leuk weekend hebt gehad en je kaak beter gaat Ladouce! En goed idee van 2 schermpjes open, ga ik voortaan ook doen!
Ik bedenk me in ene dat ik Natas helemaal ben vergeten. Ik zag dat Danique nog niet in haar hummetje zit. Arm meiske. Vind dat zo zielig als die kleintjes niet uit kunnen leggen wat hun dwars zit. Hopelijk gaat het snel beter met haar. Dat is ook wel fijn voor jou want als ik het zo lees heb jij op dit moment ook maar weinig rustmomentjes.
Ladouce, klinkt als een bourgondisch uitje! Lekker genieten, heerlijk! Fijn dat je kaak iets beter lijkt te gaan, al kan ik me voorstellen dat het je te lang duurt! Voor wat betreft de toet: ik ga het niet doen. Ik vertrouw die gast niet en we (buum en ik) zijn net ff bij die auto wezen kijken en nu zien we ineens dat die dwaas de lak met een schuurspons heeft bewerkt! Daarbij heeft ie flinke schade gehad; de motorkap staat een stuk omhoog ten opzichte van de rest van de auto. Er zit ook een scheur in het raampje van de soft top en dat heeft ie dichtgetaped (want het regent toch niet in), maar als dat warm wordt of je gaat het dak openen, dan komt dat in beweging en gaat de boel werken en dan heb je een probleem. Raampje is namelijk niet te vervangen, dan moet de hele top vervangen worden. Ik heb hem zelf een keer zien klooien aan die auto, maar buum heeft hem erin zien rijden en hij ragt dat ding gewoon af. Het voelt gewoon niet goed, dus beter ga ik nog even verder zoeken! *heeft net al een leuke saxo gespot* Nee, het moet niet overhaast, doe al zolang zonder auto dat ik hem nu ook niet a la minute nodig heb! Oja, Koffie, ik zal je even een pb sturen over puppie!