35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Kom er trouwens net via rdw.nl achter dat die auto ook 3 jaar in het buitenland heeft gereden. Dus eigenaar onbekend, dus je weet nooit wat je koopt. Nope, het gaat hem niet worden!

2. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    kunt m ook laten keuren anders Bek door Bovag als je m wel graag wilt

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Nee, ik vetrouw hem niet en zijn broer heeft een garage en ik heb al een tijd geleden geleerd dat die keuringen ook niet zoveel zeggen. Zeker niet als je een garagehouder in je familie hebt.
    Bovendien blijft dan nog steeds het feit dat hij schade heeft gehad (wat je vaak niet aan de motor ziet) en de soft top met scheur blijft ook gewoon en dat wordt een flinke kostenpost als dat stuk gaat!
    Nee, het voelt niet goed en als ik één ding in mijn leven geleerd heb is het dat ik moet luisteren naar mijn gevoel, want dat laat me vrijwel nooit in de steek!

4. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Nee dan heb je gelijk! En op gevoel afgaan is goed in dit geval...gewoon lekker verder kijken, loop je wellicht snel weer tegen leuk karretje aan!

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    verstandig bekje dat je op buikgevoel vertrouwt.. zolang je maar een autootje scored die veilig genoeg is om naar het zuiden af te zakken :)

6. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Klinkt als een verstandig besluit Bekje. Niet doen, gevoel is het niet goed en waarschijnlijk deze toet ook niet!

Ladouce, klinkt als een heerlijk weekendje. Gelukkig ook met je kaak de goede kant op. Ga zo door!

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Vandaag zat Danique weer een stukje minder in de knoop, daar ben ik heel blij mee! Voor mezelf, maar bovenal voor haar want 't moppie zat zichzelf zo in de weg. Tis nog wel veel afleiden en op eieren lopen met haar, maar het gaat de goede kant op lijkt wel.

Ladouce, dat heb je goed onthouden, zo veel mensen antwoorden uit je blote hoofdje. Ik heb ook altijd 2 schermen open, anders wordt het nix :D
    Je weekend klinkt heerlijk! En fijn dat het beter gaat met je kaak, hopelijk heb je snel helemaal geen pijnstilling meer over.

Des leeft nog net na een weekend Assen :p

Bekje, die auto klinkt niet-pluis! Heel verstandig dat je het niet doet.
    Wat raar joh, dat je niet veel afvalt terwijl je goed je dieet volgt.

Duim, nee gelukkig heeft Danique nog geen nieuwe spookjes bedacht. Ze is er nog niet van overtuigd dat wolkjes elkaar knuffelelen maar de grote paniek lijkt eraf te zijn.

Hihihi Salcia, je vader helemaal in de war door al dat goede nieuws :D

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Thanx ladies!

Lim, ik zal een veilige toet uitzoeken, moet er ook mee naar zuslief en die woont nou ook weer niet om de hoek....

Meiden, ik haak af. Ben doodmoe en kont speelt op. Morgen bijtijds op om puppie te doen en om tien uur bij de fysio te zijn. Dus ga ff Grey's kijken en straks die serie Moordvrouwen, is erg interessant gezien mijn werk :) En dan tukkie bouwen, want manlief doet puppie vanaaf!

Oja, Salcia, jij vroeg waarom ik haar mijn bijna-zusje noem. Ze is al 28 jaar de beste vriendin van mijn zusje en vroeger had ik net zo'n hekel aan haar als aan mijn eigen zusje :D En net als van mijn eigen zusje kwam ik ook van haar niet af :D Ze is in ieder geval wel echt familie geworden, maar niet echt echt. Nu kan ik heel erg goed met haar overweg (ook met eigen zusje trouwens) en ze lijkt meer op me qua karakter dan mijn eigen zusje ;)
    En ze hoort gewoon echt bij de familie, heeft alle ups en downs meegemaakt en omdat ik haar niet anders kan omschrijven noem ik haar altijd mijn bijna-zusje. Omdat ze voelt als een zusje maar het niet is :) Ik weet ook gewoon dat ze er over 60 jaar nog is (want net als eigen zusje gaat die echt niet meer weg :D) en mijn bijna-nichtje gelukkig ook. Al noemt bijna-zusje me geen bijna-tante maar gewoon tante *glimt en groeit van trots*

Sorry voor het lange verhaal, maar dan snap je hoe het zit :)

9. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Thanks voor uitleg Bek...snap het helemaal dat je haar bijna zusje noemt...En tante is leuk he?!?

Natas...fijn dat het met Danique wat beter gaat!

10. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Foto in mijn album..............wees gewaarschuwd!!!! Blote walrus dus niet voor de gevoelige kijker;).

11. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Pinkie, prachtig hoor!

Even hallo en dag vanuit mijn werk:

Hallo ... en ... Dag :D ! !

Hoge stapels hier, dus snel weer verder!

12. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Badankt voor jullie lieve reacties!!!!

Wij hebben vanmiddag een uitgebreide echo op de Fontys hogeschool. Examen/oefenen voor examenkandidaten echografie.
    Heerlijk een uur naar ons dametje kijken we zijn heel benieuwd!

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Pink, mooie foto hoor! En als jij een walrus bent, ben ik zeker een zee-olifant :$ En bij mij zit er geeneens een kind in :$
    Veel plezier vanmiddag!!

Duim; hallo en dag :D Werkse!

Hier vanmorgen weer bij de fysio geweest en nu zijn mijn benen zo moe dat ze niet weten hoe ze de rest van mijn lijf de dag door moeten slepen ;) Alles voor het goeie doel...zucht.
    Verder zijn we druk aan het zoeken voor een leuke toet voor Bekje. Ik ben er eigenlijk wel uit wat voor autootje ik wil: een Renault Twingo. Ik vind ze zo poepig en daarbij zijn ze perfect qua formaat, superpraktisch voor puppie (veel kofferbakruimte), goedkoop in aanschaf, onderhoud en bezit en...ik vind ze gewoon leuk :D
    Lief is nu druk aan het zoeken voor me en heeft me belooft dat hij volgende week een autootje voor me gevonden heeft, wat hier dan voor de deur mijn nnaam staat te roepen ;) Ik ben benieuwd!

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Oja, nog een oproepje:
    wegens plotseling overlijden van huin baasjes wordt er per direct een thuis gezocht voor twee katten! Eentje is helemaal zwart en een enorme kroeler, de andere is iets minder kroelig. Ze hoeven niet per sé samen geplaatst te worden, maar zou wel fijn zijn natuurlijk. De asiels in die regio schijnen vol te zitten en een asiel geniet ook niet de voorkeur en de dochter van die mevrouw heeft zelf al 6 katten, dus dat is ook geen optie. Ik heb er ook al twee en een hond, dus hier kunnen ze niet, maar misschien dat iemand van jullie iets weet?
    Ik vind het zo zielig voor die beestjes!

15. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Duim werk ze!

Bek leuk zoeken naar een nieuwe toet! Ik hoop dat je lief er snel een vindt.
    En helaas heb ik ook al 2 poezels en een daarvan accepteerd geen andere (nieuwe) katten. En ik denk dat mijn lief er ook niet zo van gecharmeerd zou zijn, die vindt 2 echt genoeg. Ik hoop dat ze er iemand voor vinden! Misschien bij de supermarkt een advertentie ophangen?

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hmpf, walrus...kzie geen walrus. Ik wil mezelf nog wel eens zien als ik zover ben...

Btw, ik heb zojuist ook een nieuwe foto van vandaag toegevoegd in mijn buiken-album. Voor de liefhebber.

17. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Pink bedankt voor je pb. Inderdaad wel een hilarisch verhaal. Hoop dat alles goed is/komt met lief.

Ik was in de stemming dus heb even op de buifoto's geklikt.
    Meiden jullie groeien prachtig! Geen walrussen maar gewoon mooie zwangere vrouwen.

Oooh leuk Bebek, een Twingo. Heerlijk merk hoor een Renault, ik heb er al zo lang plezier van. Natas kan er over meepraten.
    Lijkt me ook niet heel ingewikkeld om een goeie te vinden. Je zou ook mijn toetje kunnen kopen, ik heb bedacht (nou ja, eigenlijk R. ;)) dat er een cabrio gaat komen. Alleen vrees ik dat mijn Clio een beetje te prijzig is ... :)
    In ieder geval ben ik maar eens voorzichtig rond aan het kijken. Eerst hadden we een Mini bedacht maar daar zie ik toch van af. Ik wil iets met een hard top omdat hij hier buiten moet staan. Misschien een Peugeot 207 ofzo, ook leuk :)

Natas fijn dat D. weer in haar gewone doen begint te komen. Wel zo rustig, ook voor mama ;)

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dankje Des :)

Heb nu sinds een uur ofzo steeds ploppen in mijn buik. Voelt als belletjes, maar dan droge. Of als zenuwtrekjes, maar dan binnenin. zoiets. Begin steeds meer te geloven dat dat de beeb-in-buik is...

19. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Die zenuwtrekjes is de beeb Lies, dat weet ik van mijn zus, voelt als trillende oogspier etc.. LEUK!

Bek, ben benieuwd naar je scheurijzer volgende week :D

Enneh..heb al 2 poezebeesten, anders had ik het zeker overwogen.

20. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Echo bij de Fontys was zo zo. Wel leuk maar niet spectaculair. Beeb is eigenlijk te groot om nog zo te bekijken want je ziet alleen maar kleine stukjes. (wel leuk natuurlijk) 2 studentes die moesten oefenen in het opmeten van bovenbeen, hoofd, buik en het bekijken van het hartje en de nieren.
    Alles zag er goed uit, ons dametje ligt al diep in mijn bekken dus het hoofdje opmeten ging bijna niet meer. Haar voeten zitten dus bovenin bij mijn maag en ribben en dat voel ik regelmatig!
    Ik begin me nu te realiseren dat het niet meer zo lang duurt voordat we onze dochter mogen begroeten, raar idee. Zeker nu de box er staat en we de hele huiskamer omgebouwd hebben.
    Poezels hebben de box trouwens al gevonden haha! Extra grote mand.......je ziet ze denken.

Deel Deze Pagina