dan nu de poezen gaan leren niet in de box te gaan pink.. want anders doen ze dat straks ook als beeb er in ligt.. mooie buik lies ben benieuwd naar tuut bekje.. en nee, wil geen poezebeesten meer..
Moet eerlijk zeggen dat wij dat niet zo erg vinden Lim. Ik weet dat het afgeraden wordt. Maar wij zijn beide opgegroeid met poezels die bij ons in de wieg lagen. Ik kan me niet voorstellen dat een kat op een hoofdje gaat liggen. Maar een gewaarschuwd mens telt voor 2 en ze mogen hier niet in het ledikant alleen wel in de box en daar zijn wij altijd bij. Ik kan me voorstellen dat mensen ons nu voor gek verslijten maar ieder zijn ding denk ik dan.
zolang je maar oplet hier bleef poes weg uit box... gelukkig..want die gaat wel gewoon op hoofdje liggen.. wat een drama nacht weer.. rug zit weer volledig in de knoop van slaapgebrek en spanningen.. M komt steeds thuis en is moe... oh, ben jij ook moe? ja, elke dag vanaf 5:30 begint me op te breken met 2 kindjes die nooit samen slapen.. vanmorgen moest die om 6 uur op.. en wat doet die? zijn klote alarm die naast bedje van P staat om 5:30 af laten gaan.. kind meteen bleren.. ik weer naar beneden... boehoee.. ben zo moe en M denkt, dat ik hele dag gezellig kneuter met de meisjes, thee drink met de jongens en verder hele dag koffietijd kijk... *wurgt hem op brute wijze* dag Limmeke: 5:30 met P naar beneden, fles maken, ontbijt maken, lunch klaarmaken voor M. Fles geven, luier verschonen en snel kop koffie naar binnen slurpen. 7:00 M uitzwaaien, P naar bed brengen en de stofzuiger door woonkamer heenhalen. 8:00 uur B word weer wakker, uit bed, drinken maken, ontbijtje maken, babytv aanzetten en terwijl ze tv kijkt rest van benedenverdieping opruimen. 9:30 P weer wakker, naar boven, snel was in machine gooien, bed opmaken, rondslingerende kleding opruimen en weer naar beneden om met meisjes te spelen. 10:30 fles maken P en fles geven. 11:00 met kids bezig zijn en ondertussen proberen de keuken beetje op te ruimen 11:30 B eten geven 12:00 P weer naar bed als J thuis is snel de auto in naar supermarkt voor boodschappen 13:30 weer thuis en B in bed wasje in droger, andere was vouwen en opnieuw machine aanzetten. 14:00 P wakker, weer naar beneden, tijd voor fruithapje/sapje 15:00 M ax komt thuis uit school, hij past even op P en ik duik snel onder de douche 15:30 B wakker, alle 4 de kids beneden en die blijven maar tegen je aan kwekken. tref voorbereidingen voor avondeten 16:30/17:00 beide meisjes eten geven 17:30 beide meisjes in bad en pyjama aan 18:30 P de fles en aan deur M begroeten 19:00 B op de rug om samen te koken 19:30 avondeten 20:00 neemt M B van me over.. gisterenavond heb ik hem in bed gevraagd zijn mond gewoon even te houden, dat ik toe was aan een stilte moment
Goedemorgen meisjes. Gaat weer lekker daar Lim En bedankt voor de leuke reacties op mijn buik. Ik had een beetje het idee dat buik "stilstond", maar als ik nu vergelijk is dat toch niet helemaal waar.
nee, jouw buik is hartstikke mooi rond aan het worden.. heb wat fotos van al mijn kids in album gezet.. de oudste vonden dat dat ook maar eens moest van hun hahaha en lekker.. pff.. gaat voor geen meter, en ik weet niet waar het aan ligt.. of mijn lontje finaal ontvindbaar is geworden door de pijn, slaapgebrek etc.. ik denk het.. had voor nu vrijdag oppas geregeld om samen te gaan uiteten, gewoon even tijd samen.. moet die op cursus aan andere kant van NL, is nooit thuis voor uur of 8... dan hoeven we ook niet meer te gaan.. zo, weer genoeg gezeikt, ik ga eens wat draagdoeken te koop zetten
Verkoop niet al je doeken, bewaar er nog een paar voor me Ik denk dat het bij jou een combinatie is van alles wat er speelt. twee kleintjes, pijn, vermoeidheid. Dan nog je man die langere tijd thuis heeft gezeten, wat ook niet bevorderlijk is denk ik... (knuf)
tnx en nee, verkoop niet al mijn doeken, heb er al weer 1 onderweg hahaha rotverslaving vind ik het... het dragen, het verzamelen.. gelukkig heb ik het zo weten te doen met koop/verkoop dat de hele stapel die ik nu nog heb.. betaald is van winst op doeken.. dus straks aan het einde van mijn draagdagen heeft het alleen maar geld opgelevert als ik ze dan allemaal verkoop. ik begon gewoon met een doekje.. maar dan ontdek je een ander printje, een ander materiaaltje etc... ik zit nu aan de 10 doeken.. valt reuze mee dus... ik ken er.. die 100+ doeken hebben en dan heeeeeeeele dure hard to find doekjes hebben.. (van tegen de 1000 euro aan per doek).. dat gaat me te ver.. moet er niet aan denken dat P de melk uitkotst erover hahahaha maar jij wilt ook gaan dragen? ik raad het je aan! het is fijn voor baby, maar ook zoooooo gezellig voor jezelf..
zit er niets anders op dan ook deze kant op te komen samen met pink , kan ik jullie beiden enthousiast maken
iemand in de buurt van a'dam die zin heeft in zomers kleurtje zonder zonnebank of uren bakken? Home - Zobruin.nl. De nr 1 op het gebied van airbrush spray tanning. Maak nu een afspraak (020 789 3445)! gratis!
Ik kom straks reageren, moet nu alleen ff woede kwijt :x Die mannietzolief van mij is zo'n...grrrr af en toe! Meneer is chagrijnig en bleek gezegd te hebben dat ik niet naar de mailtjes over auto mocht kijken, maar ik dacht dat ie net zei dat ik wel moest kijken. Dus ik bel hem op dat er een bod is geaccepteerd op een auto die ik erg leuk vind, gaat ie helemaal over de zeik dat ik niet mocht kijken en dat ik het nu maar uit moet zoeken want dat hij niks meer voor me gaat regelen. Zo ontzettend kinderachtig! Dat soort dingen flikt ie altijd als het niet gaat zoals hij het wil, lekker Bebek terug pakken op dingen die ze echt leuk vindt. Hoe kinderachtig ben je dan bezig! Ik zeg nog; ik heb alleen gekeken, wat kan dat nou voor kwaad? Nee, en anders wacht je maar een week, ga ik volgende week pas kijken.... Sorry hoor, maar dat is toch gewoon ronduit pesten?? Gisterenavond moest ik steeds komen kijken welke ik wilde en nu zie ik er eentje die ik wil en nou mag ik niet kijken en doet ie niks meer voor me. Ik word daar echt zo boos en verdrietig van, want het is gewoon treiteren; iemand pakken op iets wat hij graag wil. De l*l. Zo, ik moest het even kwijt. Af en toe ben ik die vent zo zat, dat ik denk; pleur maar op, ik zoek wel een andere kerel :x
herkenbare gedachte bekje... dikke knuffel voor jou!! en als hij het niet meer wilt doen.. gaan wij gewoon allemaal met je kijken... en dan doen we net als in die reclame.. "gewoon doen"
Ik snap je Bekje, ik snap je heel goed. Maar ik snap hem ook. Hij wilde een verrassing doen waarschijnlijk, en nu is de verrassing weg. Komt wel goed, hij moet even kalmeren Ik heb een dilemma. Ik word bijna 40 $) en nu weet ik niet goed wat te doen? Feestje? Klein? Ik wil het ook weer niet helemaal zo voorbij laten gaan. Ik heb eigenlijk een hekel aan dat soort dagen. Ik voel me altijd zo Remy...*zucht*
Keurige buik hoor Pink, mooi! Lies, jij gaat ook lekker! Helaas Bebek, ik kan er ook geen kat bij hebben. Onze rooie-je-weet-wel-kater Sjakie accepteert geen andere poezels. Zelfs zijn eigen mama niet, snik (dat was Sijtje, het katje van mijn tante, na mijn tante's overlijden is ze naar mijn zus gegaan want hier ging het niet). Twingo's zijn leuk! Renault's zijn sowieso leuk Probeer het kinderachtige van je lief maar even te negeren (iig naar hem toe dan). Hij draait wel weer bij, geen aandacht eraan werkt denk ik wel. Phoe Lim, wat een dagindeling! Hier ook slaapgebrek met de nachtvoedingen, Quinten die vaak onrustig is en Danique die niet meer slaapt 's middags. Maar ik kan nog een beetje bijtanken als D. op het kdv is en Q. zo lief is om een goeie tuk te doen, en Chris laat me in het weekend 's ochtends doorslapen nadat ik Q. heb gevoedt. Geen wonder dat je lontje heel kort is. Die van mij is al korter, en ik heb er nog niet eens pijn bij. Ik hoef geen draagdoek (was bij D. geen succes, zowel van haar kant niet als van de mijne, ik heb nu een Bondolino ), maar ik zou het wel heeeeeeeel leuk vinden om Limmeke es te ontmoeten. En Lies. En Pink. En Duim. En Ladouce. En Koffie. En Salcia. En Des + Bebek weer een keer zien. En....... nou ja, iedereen dus . Is het een idee om te kijken of we wat af kunnen spreken?
Dat herken ik Lies, Remy met verjaardagen. Anders lekker een paar dagen of weekend weg met je lief? Dat zijn mijn beste verjaardagen, als ik er niet ben
Hmmm, hij belt net op...om sorry te zeggen. Dat ie in de war raakt omdat ik, die eigenlijk mevrouw impulsief had moeten heten, heel hard roept dat ik het wil en dan weet hij niet meer welke hij moet regelen....Want hij wil een mooie prijs. Dus nu heeft ie gezegd dat ie gaat mailen om te onderhandelen. Ze wilden nl 150 meer dan wat geboden hebben. Ik ben dan zo van 'oke, ik wil 'em dus doen' maar hij is wat praktischer en gaat kijken wat de eerlijkste prijs is. Enniewees, heb nog nooit meegemaakt dat ie zo snel een excuus maakt! Dank voor het luisteren Ow en Lies? Ik zeg; knalfuif, komen wij ook allemaal je feestje opleuken Je wordt maar 1x 40 en dat moet gevierd worden!! Nu even gauw verder en dan kom ik bijlezen!
lies bijna 40.. doe zoals ik deed... niets wel lief bek dat die sorry zegt... en zo snel.... zal wel nattigheid hebben gevoeld en ook de postzegel al op voorhoofd hebben gevoeld met adres turkije.. een bondolino is ook fijn natas.. maar vind doeken net iets fijner.. al is het iets meer gepiel met knopen
Zo, nu even jullie-tijd Lim, ik word serieus al moe als ik jouw dagindeling lees Damn, gaat dat iedere dag zo?? Jij bent toe aan een week in een stilte-klooster! Respect hoor. Zal zo eens even de kids gaan bekijken. Lies, ik heb nog niet naar je buikfoto gekeken....maar ik ga het gauw doen, beloofd! Leuk dat je beeb ook al voelt bewegen! Van draagdoeken weet ik niks, dus daar meng ik me niet in. Lijkt mij rete onhandig namelijk, maar da's puur op gevoel gebaseerd Des, jouw toet is een hele mooi, maar zwaar boven mijn budget ben ik bang...jammer, want volgens buum is het een aanrader als je weet wie de vorige eigenaar was! We gaan nu onderhandelen over een paars/blauwe met een dakraam, jeuj. Ik heb ze ook gezien met zo'n heel stoffen dak, net geen cabrio maar zo'n lelijke eend-dak, maar is niet praktisch denk ik met puppie en onze ik-snij-je-dak-stuk-buurt Natas, goed plan om af te spreken, count me in! Zo, nu even eten en straks naar het poppetje, jippie!
zo, 1 op de rug, de ander een fles is kamer gezogen.. ik heb me net bedacht dat ik weer onder de zonnenbank wil, ding al 3 jaar niet van onder gezien.. nu is het de bedoeling dat die naar zolder gaat.. maar kamertje daar staat nog vol en moet eerst geisoleerd worden anders blijven we spullen verplaatsen. dus heb ik me bedacht... dat ik hem gewoon in de garage neerzet.. ligbed uit de tuin eronder en lim kan kleurtje opdoen.. nu ff wachten tot pa me komt helpen want ding is te zwaar.. kan M als die morgenavond thuiskomt ding eventueel verschuiven naar plek die die beter vind, maar Lim gaat hoe dan ook vandaag bakken! bruine blubberbuik ziet er nl heel anders uit dan witte blubberbuik toch?