zou gaan voor kousen.. vind ik A lekkerder zitten omdat er dan nix van je buik kan afrollen en B, het is luchtiger want zaterdag word het warm C zelfs met dik buikje zijn kousen sexy en dan die van de Hema, zijn de beste vind ik
Neuh nog steeds onaangenaam koud weer Lim En een zwangerschapspanty Lies ? Of ind van die mooie plakkousen die droeg ik ook regelmatig bij de v&d hebben ze mooie... Oh ja niet te ver naar het zuiden afzakken he meiden gezien het feit dat ik dan wel heul ver moet rijden.... Ukkie heeft nieuw record, 3.10 wakker en niet meer gaan slapen nieuw record, nieuwe wallen voor Mams.. En meiden geen sorry jullie wisten ook helemaal niet dat ik ziek was, overviel me als een deken.........
Maar 1 geluk heb ik dan weer wel Lim als het goed is gaat hij met mij vanmiddag nog even slapen....Maar bedankt voor je warme knuffel... Ga jij trouwens vanmiddag ook proberen wat Limmeke-tijd te pakken ? Lies sterkte op je werk en geef het op tijd aan he als het teveel voor je wordt...
gaat niet lukken vandaag ben ik bang.. P slaapt nu nog, dat houdt in dat die nog klaarwakker is als het bedtijd voor B is.. zoon 1 heeft morgen een moeilijk examen dus die heeft geen tijd om even op te letten, en zoon 2 is pas om half 5 thuis.. dan is het alweer etenstijd/badtijd en kooktijd
We hebben hier een lingeriezaakje, daar ga ik zo even kijken. Anders even naar onze (kleine) Hema. Wat betreft die moeheid, ik kijk even hoe het volgende week gaat. Anders trek ik aan de bel. Vanavond sleep ik me er (nog) wel doorheen. Hoop ik
Zo, kousen gekocht. En neusdruppels en oogdruppels, want kom tot de conclusie dat ik ook gewoon erg verkouden ben. Neus zit verstopt, ogen branden. Verklaard ook waarom ik me ellendig voel
Phoe Koffie, dat was wel een heel kort nachtje! Dat is niet fijn Lies, verkouden. Beterschap! Date : ik ben even niet crea met een locatie een beetje in het midden. Iemand een idee? (Hangt er ook vanaf of er wel of juist geen kindjes meegenomen worden. Iemand daar een mening over?)
Met of zonder kids maakt mij (nog) niet uit haha! Verder lees ik over vermoeide meisjes....hier ook nog eentje. Poehee wat ben ik moe, om maar een Tommy uitspraak te gebruiken. Verder heb ik het gevoel dat ons meissie aan het indalen is. En ik kan je vertellen IK VIND DAT GEEN PRETTIG GEVOEL! Vanavond nog een uurtje werken en nu even met de voetjes omhoog. En dan voel ik me meteen weer schuldig omdat ik nog zoveel moet doen.
Hello ladies Hier een afgedraaide Bekje....damn wat ben ik moe! Maar ik zag al dat ik niet de enige ben, dus het zal vast aan het weer liggen...of aan het feit dat ik zo allegejezus vroeg op moest Liesje verkouden...beterschap! Koffie ook een flinke griep gehad...hoop dat je weer helemaal de oude bent! Hoe gaat het met J in Ikealand? Ik zal snel je pb even beantwoorden! Lim eindelijk een momentje voor zichzelf ingepland...heel goed! Als ik jou was zou ik die momentjes vaker inplannen, je hebt het verdiend! Enne, kan er iemand met een camera gaan staan bij die garage? Koffie, pffft, wat een nacht heb jij achter de rug zeg Des, ik ga die peugeot ff googelen! Kan je wel vertellen dat mijn ik-heb-een-hoge-auto-opleiding-gedaan-buum zweert bij peugeot; volgens hem zijn het de beste, sterkste auto's die weinig mankeren en heeeuuulll lang meegaan! Ik ben ook in voor een date! Ik ben redelijk flexibel, mits het op korte termijn is....ik ga namelijk steeds meer uitbreiden met werken, al is het voorlopig nog de ochtenden, maar dan ben ik wel tot 12/12.30 op mijn werk. Aankomende week nog 2 ochtenden (ma.do.), dan 2 weken lang 3 ochtenden (ma.wo.vrij). Weekenden zijn voor mij ook niet echt een probleem. Ochtend na hemelvaart moet ik trouwens waarschijnlijk wel werken.... Zo, ik ben ff druk aan het zoeken geweest naar een goeie verzekeraar, mocht de tuut doorgaan. Heb op independer gekeken, handige site! Ik ga niet voor de goedkoopste, maar wel voor de beste prijs/kwaliteitverhouding en dan kom ik uit op Ditzo. Heb op de site gekeken en daar kon ik een 'bel mij' button aanklikken en verdomd; ik werd direct gebeld. Gevraagd hoe dat werkt als ik zaterdag besluit die auto te kopen, want ik wil niet onverzekerd gaan rijden, maar ik wil nu nog niks afsluiten want voor hetzelfde geld is het niks. Geen probleem, ik kan ze zaterdag tot 17 uur bellen en dan ben ik binnen 5 minuten verzekerd. Grappig hoe dat werkt daar; je krijgt een hele joviale hoi-pipeloi en je-en-jij-mevrouw aan de lijn, die je in heerlijke jip en janneke taal te woord staat en ophangt met 'doei'! Wat een verademing! En goeie regels, want je zakt niet bij schade....is geloof ik de enige die dat heeft!
Spannend Bek...nieuwe tuut misschien zaterdag! Koffie, dat is wel een heel kort nachtje...dikke knuf Lies heeft kousen gekocht, sexy hoor
Geeeeeeeeeeeeuw heerlijk bijgeslapen......... Enne mijn dag ook weer goed hier in de buurt dachten ze dat mijn oudste 2 koters van mijn man waren want ik had niet de leeftijd om al zulke grote kinderen te hebben..... Yeahhhhh
Haha, leuk Koffie! Jonge blom die je bent . Fijn dat je weer een beetje beter bent na stiekeme griep. Dank je voor je pb terug, ja het is spannend .. Verder heb ik inderdaad heel hard gewerkt en vandaag een lijst met allerlei klusjes thuis en zo naar een balletvoorstelling, dus ik zeg weer even Hallo en Dag . Heb beetje bij kunnen lezen over Lim's overbelaste dagen en blootshows in de garage . Leuke toetjes en Lief/nietlief en weer wel lieftoestanden, Lies die 40 gaat worden en feestjesdilemma (en weer prachtige buikfoto heeft geplaatst) Salcia in d'r 2e trimester, joepie! Meetingplannetjes, lijkt mij ook erg leuk! Verder moet ik nog even bijlezen, maar dat lukt me nu niet meer en ik ga zo de deur uit . Misschien morgen even vanuit mijn werk dan maar .. In ieder geval fijne avond allemaal lieve meisjes!
Koffie, dat is helemaal lekker voor je ego toch zo'n compliment!! En ook nog ff bijgeslapen, goed zo! Duim, fijne avond!
Goedemorgen meisjes Ik wilde even zeggen dat ik op het moment waarschijnlijk iets minder attent aanwezig ben. Ik kreeg gisterenmiddag een telefoontje dat een goede vriend van mij het leven niet meer aankon en besloten heeft eruit te stappen....Hij was pas 44 jaar De verslagenheid en het ongeloof is groot.... We zijn gisterenmiddag met de vriendenclub bij elkaar gekomen, wat heel erg fijn was, samen het verdriet delen. We hebben op hem geproost en de hoop uitgesproken dat hij nu zijn rust heeft gevonden. Hoewel ik geloof ik de enige ben, worstel ik ook erg met gevoelens van woede. Ik kan er namelijk helemaal niets mee, met dit soort dingen. Ik kan het niet begrijpen, ik kan het niet moedig vinden, niks. Ik respecteer zijn besluit, maar ik heb het er wel moeilijk mee. Helaas stuitte ik gisterenavond op een hoop weerstand bij vriendnietzolief. Die kan nog veel minder met zelfmoord en weigerde dan ook enige steun te bieden; hij wil ook pertinent niet mee naar de crematie woensdag. Op zich kun je dat alleen maar respecteren, maar wat me wel erg boos maakt is dat het nu even niet om hem draait, maar om mij. En ik heb zijn steun hard nodig. Enniewees, er is dus genoeg te verwerken op het moment, waardoor ik dus even minder sensitief naar jullie ben. De crematie is ook nog eens op dezelfde plek als waar mijn moeder gecremeerd is, dus dubbel moeilijk. Mijn beste maatje zal een stukje voordragen en ik heb met hem afgesproken dat als hij op dat moment wil dat ik naast hem sta, hij zijn hand uitsteekt naar mij, zodat hij weet dat ik met hem mee ga.... Het is erg verdrietig allemaal....
He jakkes Bekje, wat naar nou weer .. En dit is toch al de tweede keer dat je zo iets meemaakt? Daar staat me iets van bij. Verdrietig en frustrerend dat iemand zo iets doet vanuit een soort wanhoop. En heel rottig dat je lief er dan niet even voor je is. Veel sterkte ermee. Ook met hoe het het verlies van je moeder weer oprakelt. Ik heb het bijna meegemaakt (op het nippertje gevonden en daardoor mislukt) met een heel dierbaar iemand en het is geen kattenpis als iemand zo wanhopig is .. Ik was ook boos trouwens. Nou, ik ga nog een beetje teruglezen en ondertussen nog een beetje werken . Tot later
bah bekje.. sterkte.. en is idd 2e keer toch in jaar tijd dat je dit overkomt? over zelfmoord.. ik kan daar geen begrip voor opbrengen en eigenlijk denk ik zelfde als manietzolief.. al zou iemand me nog zo na staan.. op moment dat die besluit tot zoiets.. ga ik geen afscheid nemen.. Heb paar keer meegemaakt dat iemand zelfmoord pleegde.. en ik vind het egoistisch dat je je nabestaanden met zoiets opzadelt..de ergste vond ik van de vrouw van kennis.. zij hing zich op in de babykamer, met 2 kinderen erbij.. man vond der savonds bungelt met 2 krijsende kids ernaast.. maar het maakt jouw verdriet niet minder bekje.. en hoop dat mannetje zich bedenkt en jou wel gaat steunen
Arme Bekje...weer die woede, weer dat verdriet. Ik weet nooit zo goed of ik geen respect heb voor mensen die zelfmoord plegen. Ik kan vaak alleen verdriet voelen. Hoe wanhopig ben je, als je werkelijk denkt dat de dood de enige uitweg is? Ik geloof dat die mensen eerst door een hel gaan, voor ze echt zover zijn dat ze de keuze daadwerkelijk maken. En van dat idee wordt ik heel verdrietig. Ik zou dus zeker wel afscheid gaan nemen. En wat je zegt Bekje, het draait nu niet om lief, maar om jullie vriend. En om jou op een moment dat je hem nodig hebt. Sterkte.
Geheel ander onderwerp. Ik heb net de feest outfit voor morgen even aangehad. Incl. kousen. Staat wel mooi, maar ik ben als de dood dat die kousen afzakken. Ik denk dat ik er wat extra tape aan maak... Gelukkig heb ik twee paar gekocht, en heb dus een reservepaar bij me. En ik moet heel erg nadenken dat ik: A. Zit met benen keurig naast elkaar, niet met benen over elkaar. B. Niet voorover buk, maar netjes door de knieën ga. C. Niet teveel aan jurkje ga trekken en aan kousen ga hijsen. Kousen komen nl niet zo heel hoog, en jurkje komt tot de knie. Klein foutje en je ziet de rand zitten. Op zich kan dat heul sexy zijn, maar niet op een bruiloft en niet met die bovenbenen van mij. Of ik moet alsnog op zoek naar een positiepanty, maar daar heb ik eigenlijk weinig trek in. *zucht*
Jeetje Bek moet je dit alweer meemaken. Ik heb het vorig jaar met een directe collega meegemaakt. Ik sta er een beetje dubbel in. Aan de ene kant vind ik het een egoistische daad omdat je dierbare achterlaat. Aan de andere kant vind ik het ontzettend triest dat deze mensen zelfmoord als enige uitweg zien en ervan overtuigd zijn dat dit de enige uitweg is en dat de nabestaande beter af zijn zonder hen. Dus zolang ik niet volledig weet en begrijp wat er in hun hoofd is omgegaan respecteer ik de keus die ze gemaakt hebben. Maar mijn collega is nog regelmatig in mijn gedachte zeker nu het een jaar geleden is. Heel veel sterkte en we zien je wel weer verschijnen. Jammer dat je lief het niet op kan brengen je te steunen. Dat zijn 2 verschillende dingen denk ik, het er mee eens zijn of jou steunen met jouw verdriet. Ik hoop dat hij bijdraait. En als je het van je af wil schrijven dan kan dat ook hè! Dikke hug!