Zeg nou zelf, dit is toch een idiote foto? Als mijn man zo zou kijken zou ik toch gaan twijfelen aan zijn verstandelijke vermogens....
oke Bek, dacht dat je dat zelf zei, dat je ging proberen woensdag, omdat je lief dan vrij was toch? Maar maandag is ook al snel! Vaak maakt verwijsbrief niet zoveel uit, is voor verzekering denk ik. Kan de vervanger geen verwijsbriefje voor je schrijven eventueel?
Lol, wat een blije aap op die foto Salcia, ik mag de verwijzing ook naleveren hoor ik net, dus we gaan maandag starten...op naar de 30 kilo eraf!
Ikke wil ook 30 eraf, zou ik helemaal blij zijn. Succes bekje, gaat je zeker lukken. Hier terug van dok en boodschappen. B12 weer gehad en bloeddruk was 140/85, dus is voor mij heel netjes. De medicatie lijkt zijn werk wel te doen. Nog wel heel erg uitgelopen en geholpen in de wachtkamer (gelukkig geen patiënten meer). Ze waren nog bezig in behandelkamer, wilden mij en J proberen ambu te laten ontwijken. Lag dus iemand met waarschijnlijk hartklachten. We liepen tussen praktijk en auto en daarna hoorden we de sirene al en stopte bij dok. Later bij bakker Bart sprak ik met ass en ze vertelde dat ze de kleine man niet wilden laten schrikken en vandaar dat ik geholpen ben in de wachtkamer. Gelukkig maakt het mij niet uit, maar vind het wel heel lief van hun dat ze om J dachten. Gelukkig is J niet zo gauw bang, maar in een kleine 1 gezinswoning (waar hele praktijk is gevestigd) benauwd het je dan wel snel er allemaal van die mannen met brancard binnen komen. Nou, ga nu gauw hier even wat doen. J is alweer wakker en ik wil hier nog even stofzuigen. Morgen komen de schilders hier weer en dan moeten deuren weer open en dan kan ik toch niet veel beginnen. Nu even snel met de Franse slag. Tot vanavond meiden.
Lies: weet je wat het ergste is, dat er echt mensen zijn die zo blij en vrolijk door het leven wandelen.....waarschijnlijk is dit gewoon echt zo'n blije wup (of zeg ik nou iets wat echt in onze vriendengroep verzonnen is)...maar ik zou ook gaan twijfelen als mijn man zo op de foto zou staan. En je hum kwijt...hormonen!! Pink: balen van die rugpijn. Ik had een ischias is mijn bil, kon helemaal niks meer, maar gewoon lopen, veel lopen; dat hielp..wie weet. Sal: Ja vannacht moesten hier echt alle ramen dicht, ging behoorlijk tekeer. Fiets is ook weer voor de zoveelste keer omgewaaid. Dus nou valt mijn mandje echt niet meer uit te deuken (ja ik weet het lekker degelijk zo'n fietsmandje; maar als je kind achterop moet en de rest een hele lading fruitbakjes, tekeningen en kntslewerkjes meebrengt is dat wel zo handing) Mijn meisje heeft weer wat gegeten: jeuj...
Jeetje 30 Bek das wel heul veul! Mijn buurvrouw is het afgelopen jaar 50 kilo afgevallen en ze wil er nog 18 kwijt. Ik vind het super knap maar al die inspanning is aan mij niet besteed. Ik ben van het kaliber luie doos. Ik ga gauw wat te eten maken want ik moet naar de pufclub.
Jes, wat naar je jongste zo ziek! Met mijn moeder is het binnen de mogelijke marges wel goed gegaan. Morgenavond komt ze weer. Daarna heb ik een weekie 'vrij' want ze gaat met vrienden weg. Duim, Chris heeft deze hele week vrij dus dat is heerlijk. Het was de bedoeling dat hij vorige week ook vrij zou hebben maar dat liep door een deadline nogal in het honderd. Dus hij was er echt heel hard aan toe. Fijn dat het met je HA zo makkelijk loopt, maar wel een beetje vreemd van de brief uit Gent. Ik kom erachter dat ik nog geen vriendjes ben met Lies Ik laat geen buikfoto's meer zien hoor, no way . Hier op kraamdag 7 'gevierd' dat mijn bm weer onder m'n schaambot gedoken is Bekje, ik hoop met je mee dat jullie eerder in aanmerking komen voor een eengezinswoning met lekker tuintje! Ik geniet daar enorm van, zodra het een beetje lekker weer is hup de deur open en lekker de tuin in. Goed nieuws over je huisje Ria! Wat eng Jomi, op zo'n steiger! Ga jij BV geven Pink??..... wacht maar, dan krijg jij ook mosterdgele spuitpoep om je oren! Wat naar van je rugpijn! Hier gaat alles goed. Kleine Quinten poepdrabt nu gewoon de hele dag door waar hij overdag weinig last van lijkt te hebben. Maar 's avonds blijft hij ontroostbaar, uren lang. Ik denk een klassiek gevalletje van 'papa- en mamahonger', veel kindjes zijn 's avonds onrustig. Ik kan me ook van Danique herinneren dat ik een periode alleen maar op de bank met haar zat 's avonds, maar zo lang ze bij me was was ze wel te troosten, Quinten heel moeilijk. Wel zielig. De blauwe felicitatiekaartjes beginnen hier binnen te stromen waaronder een paar hele lieve, mooie en leuke van ZP-tantes : dank!!
Lieve schatten ik ben er nog hoor, beetje erg uit hum dus zodra dat weer lekker gaat kom ik weer terug.... Alle zieken en zieke kindjes beterschap ! Natas fijn dat het zo goed gaat met de ukkies, ik ken dat hoor die papa en Mama honger. Ik had dat ook maandenlang met Xander..... Lieve meiden allemaal dikke knuf ! *gaat weer op zoek naar hum*
Natas zit de hele dag tot aan haar oren in de goudgele spuitpoepdrab Wel zielig dat Quinten zo'n verdriet heeft 's avonds Maar schijnbaar is dat dus verklaarbaar? Lekker dat hubbie een weekje vrij had; even qualitytime voor het gezin! En je mams volgende week een weekje met vrienden weg: fijn voor mams, maar voor jou ook! Even een weekje die zorg loslaten! Pink, succes op de pufclub! Koffie, knuf voor je hum! (Lies ook trouwens!) Ik ben zo dom geweest om me op te geven voor een online groepsdiscussie...zucht. Ik krijg er wel wat centjes voor en ik zit nog in mijn ritme dat ieder dubbeltje er eentje is Nou is dat natuurlijk ook zo en ik hoef verder de deur niet uit, maar ik zit zo dus anderhalf uur achter de pc te lullen over...ik heb geen idee Ik vul altijd online enquetes in en dit is er nu een onderdeel van. Ga ook weleens naar bijeenkomsten, is best een leuk extraatje af en toe Dus ik meld me zo af. Heb gepiest, peukies liggen klaar en drankje ook. Ik zeg; kom maar op!
Tja salcia, wen dr maar vast aan Ik haak ook zo af, ik ga bankhangen en hoop op morgen een betere dag.
hahaha ja Lies doe ik ook hoor...maar nu heb ik dus niks gegeten nog...hm..misschien iets bestellen nog
Lies, die ene ronding lijkt idd wat hoger te zitten. Mooi! Koffie, dikke knuf meid. Bebek, achter de pc lullen is jou wel toevertrouwd dus lijkt me een goed schnabbeltje voor je En Salcia, wat heb je gegeten?
Natas...niks nog...te misselijk ff en zeurende buik bij schaambeen, maar zal wel goed zijn, trekt ook in liezen nu. jij lekker aan t genieten met z'n viertjes?