Sorry hoor maar waar maak jij je in vredesnaam druk om. Ik zit al langer in andere topics en dat maakt toch geen snars uit. Jij hebt er voor gekozen om hier niet meer te schrijven dus... Dit soort reacties kan ik behoorlijk pissig om worden.
meiden, net terug van 2 dagen Rugby tournooi, ben versleten, banden trekken en tepels door koude wind echt heel erg pijn nu. Ik ben er morgen weer....truste meiden!!
Limm en Koffie, ik las het dus gewoon op een iets andere manier en niet als grap. Vandaar dat ik er ook over begon, maar blij dat het is opgelost.
Sorry ladouce, waar maak jij je nu zo boos over. Het was maar een hele gewone vraag hoor? Maar van deze reacties kan ik mij dus boos over maken, want zo is het niet bedoeld en dat lees je ook echt wel dat ik het beste met jullie voor heb.
Ik snap namelijk de vraag niet. Waarom denk je dat we iemand die zelf de beslissing genomen heeft om dit topic te verlaten zullen "volgen" wat zij gaat doen. Ik denk dat niemand hier heeft gekeken of jij in andere topics schrijft en als dat zo is dan is dat zo maar om nu direct te denken dat je in de zeik genomen wordt vind ik persoonlijk echt te ver gaan. Ik moet je heel eerlijk zeggen dat het me geen snars interesseert in welk topic je schrijft en dat ik dat ook niet bekijk. Doe ik trouwens ook niet van de andere meiden hier. Boeit me totaal niet.
Ik heb alleen gezegd dat het zo op mij over kwam en als je mijn reactie op pink erna leest lees je ook dat ik het verkeerd heb opgevat. Maar om mij nu op deze manier persoonlijk aan te vallen vind ik gewoon te ver gaan. Dus bij deze ladouce, het ga je goed en ik hoop oprecht dat je wens uitkomt.
De anderen ook het allerbeste gewenst en ik weet nu weer waarom ik dus gestopt ben in dit topic. Gewoon om dit soort reacties en dat trek ik niet meer. Dus andere meiden, dit is niet mijn bedoeling geweest. Sorry, maar ik wens voor jullie ook dat alle wensen uit mogen komen.
Jomi, ik vind je een lieve meid, maar dit soort berichten daar kan ik ook niet tegen. Je praat hier niet meer mee en nog worden er dingen gezocht achter zaken die hier geschreven worden, en dat stoort mij enorm. En dan die regel weer van "ik weet nu weer waarom ik dus gestopt ben in dit topic"... echt.. dan meen ik dat ik plof.. hou toch *********** op met dingen zo zwaar op te pakken.. echt, zoiets verziekt mijn dag enorm! Ik wil ook geen reactie meer op mijn bericht van jou, omdat ik geen zin heb in uitleg geneuzel of weet ik veel wat. Ik zit hier alsnog voor mijn plezier en niet om zware gesprekken/discussies te hebben.. die heb ik IRL al genoeg en hier zoek en vind ik mijn ontspanning .. en ik vind het dus verspilde moeite om hier op mijn woorden te moeten passen, bang om zieltjes te kwetsen, ik vind het verspilling van mijn energie die al genoeg opgeslurpt word op andere fronten. zo, jullie kunnen na deze reactie wel raden hoe mijn nacht is geweest? Ik ga zo weer naar fysio... en tis die knappe geraden aanwezig te zijn want ik heb 0,0 behoefte nu om naar uitgezakte andere fysio te kijken! goeiemorgen trouwens allemaal.
en voor diegene die iets grappigs willen zien zag dit gisteren en heb echt in broek gezeken.. YouTube - ‪Total Blackout | 3: Ik herken die lucht...‬‏
Zo klinkt het wel Lies, geniet ervan ! Lim dikke knuf, weer zo`n rotnacht gehad ? Ladouce jij ook dikke knuf, zomaar..........
Echt, ik word zo moe van deze discussies. Jomi, je had afscheid genomen, dus wat wij hier schrijven slaat echt niet meer op jou. Jeetje, als we nu echt op alle slakken zout gaan lkeggen...*diepe zucht*
Ik heb sorry gezegd en dat ik het verkeerd heb gelezen. Ik had ook gezegd dat het waarschijnlijk niet zo bedoeld was. Ik heb toe gegeven dat ik fout zat. Ik weet niet wat ik nog meer moet doen. Maar de boze reactie van Ladouce en Limm, dat snap ik niet meer. Het was al opgelost. Dit soort situaties/discussies bedoelde ik dus ook in mijn reactie hierboven waarom ik hier gestopt ben. Maar bij deze is dit de allerlaatste keer dat ik wat gepost heb hier. Ik wens jullie alle geluk van de wereld. Verder nog maar een keertje: SORRY, SORRY, ik geef toe dat ik het fout heb gelezen. Ik had het niet als grap gelezen, maar meer als een steek onder water.
Het was al opgelost... voor mij niet... omdat er mijns inziens niets op te lossen viel omdat jij dingen verkeerd leest en dan met je eigen conclusies komt.. en dat maakt me boos.. en dat zal me ook boos blijven maken.
Meiden, houdt erover op! Het heeft geen zin en is verspilde energie. Het is klaar afgelopen uit. Ieder gaat zijn eigen weg, punt. Zo ik heb gesproken en als iemand nog doorgaat dan krijgen ze met mijn hormonsters te maken! Dus wees gewaarschuwd want ze zijn inmiddels niet voor de poes! Bloeddruk is ook weer aan het stijgen dus........... Zo nu iets anders, had iemand al gekeken voor een leuke date lokatie en een evt datum???? Ik wil garen op de klos en mijn agenda wordt er niet leger op.
Hoi Meiden... Lim weer een zware nacht, balen!! En was de handsome fyio er vandaag?? Ik moet even kijken of ik meedoe aan date..volgens mij kennen jullie elkaar allemaal al prive ook of niet? Dan voel ik me zo verloren misschien.. Discussies heb ik echt geen energie voor, en dit bedoel ik naar niemand lullig. Ben gewoon heel erg moe, druk weekend gehad, pijn in banden etc. Lies, leuke maar vermoeiende bruiloft gehad, zijn je kousen blijven zitten?
Ik kom alleen even een teken van leven geven.... Heb het ff zwaar hier, het nare nieuws overschaduwd alles. Vooral omdat mijn beste vriend niet heel erg goed gaat door het nieuws (was zijn beste maatje). Die is al depressief en nu met dit erbij gaat het helemaal niet goed, dus we zijn hele schema's aan het maken om hem in de gaten te houden. Gisteren zijn Lief en ik er al even langs gereden, morgen ga ik bij hem eten en woensdag is de crematie. Ik heb via mijn werk een grafstuk kunnen regelen met linten met onze namen erop en dat ga ik woensdag ophalen, dus ben er nog druk mee ook. Het heeft veel impact merk ik... En dan moet er tussen de tranen door ook nog geklust worden. Ik zag dat een aantal van jullie ernaar vroegen en inderdaad; dit is de tweede die ik verlies door zelfdoding. Vorig jaar september heeft een andere vriend zich verhangen. Nu moet ik zeggen dat deze vriend die nu is overleden veel dichter bij me stond, ik ken hem ook al een jaar of 15, dus dit komt nog harder aan. Ik heb zijn zus trouwens nog gesproken en die vertelde me dat hij er in jaren niet zo rustig en vredig heeft uitgezien, dus we moeten ons daar maar aan vast houden; dat hij dit echt gewild heeft... Ik zie erg op tegen het afscheid, maar gelukkig verzamelen we met de vriendengroep en gaan we allemaal samen. Misschien dat Lief ook nog mee gaat. Na de crematie verzamelen we allemaal in onze stamkroeg om een borrel te drinken...dat wilde hij, het was het enige naast 'cremeren' wat op zijn briefje stond: vier feest. Is ook echt een feestelijke gebeurtenis dit :x Ik wilde in ieder geval even laten weten dat ik er nog ben en meteen jullie bedanken voor alle lieve woorden, doet me goed!! Sorry dat ik verder op niemand reageer en heel egoïstisch bezig ben, maar mijn hoofd zit vol, sorry!
O en bij mij zit nog niemand aan mijn buik maar iedereen wil er wel naar kijken..haha...dat vind ik al raar.
ik ken ook nog niemand salcia en ja, *kwijl* hij was weer aanwezig en heb weer op zijn schouder zitten uitbrullen.. had grondoefening gedaan en op gegeven moment zon pijn in mijn bekken alsof er messen doorheen gingen.. ik probeerde op te staan en dat lukte niet en toen ben ik zooooooo hard gaan huilen.. erg, ik huilde nooit, heb hoge pijngrens maar ik werd er echt zo moedeloos van knuf bekje, en fijn dat Lief misschien toch mee wilt gaan