35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Bek...ik snap dat je even nergens anders mee bezig bent hoor...ik heb het gelukkig nooit meegemaakt, zelfdoding..maar lijkt me echt vreselijk heftig. Hopelijk gaat je lief mee naar crematie. Wat erg ook dat die andere vriend zo depressief is nu, gelukkig hebben jullie, wat ik zo lees wel een hele hechte vriendengroep om elkaar op te vangen en te steunen. Sterkte en knuffel!!

2. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    O ik dacht dat juist jij al iedereen kende Lim, haha.
    Wat shit dat het zo'n pijn doet die therapie...maar fijn dat er eeen knappe schouder was om op uit te huilen!!

Ik ga ook zo fysio bellen, had altijd al last van rug maar nu gaan die plekjes naast stuitje pijn doen en ik vertrouw het niet helemaal. Kan er maar beter op tijd bij zijn.

3. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Klopt Lim pas maar op!!!;)

Sal ik ken ook nog niemand hoor. Dus geen stress!:D

Bekje veel sterkte en ik hoop ook dat je Lief toch nog meegaat. Kan hij iets meer begrip opbrengen nu?

Vandaag had ik ook het idee dat mijn gezicht een halve meter gezakt was en zo ongeveer op mijn navel hangt. Mèn iedereen die meteen naar je buik aan het gluren is. En dan zo'n gezicht trekken van..... tomtidom ik keek niet hoor.;)
    Ze blijven er gelukkig wel vanaf..........zouden die hormonsters er iets mee te maken hebben?:(

Zo nu ga ik een was ophangen en er een nieuwe instoppen.

4. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Haha lekker he die hormonen Pink... ik heb eigenlijk alleen het jank-hormoon, huil bij alles wat een normaal mens niet eens een beetje zielig vind.

Ok...nou het maakt mij niet uit qua datum of dag in de week. Ga alleen 20 juni met vakantie 8 daagjes.

5. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Lim ik heb in juli nog een bruiloft in jouw woonplaats:).

Nu nog opzoek naar iets dat ik dan nog pas;). Ik denk dat dat op mijn slippers gaan wordt.

6. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Sal ik jank helemaal niet. Ik hoorde trouwens ML dit weekend tegen iemand vertellen dat hij nog nauwelijks last heeft gehad van mijn hormonen. (en hij had best wat hororverhalen gehoord en gelezen haha) Dus het zal allemaal wel meevallen.;)
    Ik heb ook niet het idee dat ik zo verandert ben.
    Alleen moet ik wel zoogcompressen gaan halen, zucht nu al? Ach hoort erbij en ik mag absoluut niet klagen tot nu toe.

En ik gun iedereen deze speciale gebeurtenis! Wordt daar wel soms verdrietig van, ik gun het jullie ook zo!

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb nauwelijks last van mijn hormonen hoor. Wel een buik die stug doorgroeit, ondanks dat ik soms heel lief vraag offie heel even wil stoppen ;)
    Ik zal zo even nieuwe foto maken.
    Heb wel het idee dat ik beebje nu steeds wat vaker ga voelen.
    En herkent iemand het feit dat buik soms meer rechts zit, en dan weer meer links?

Bekje, take your time. Sommige dingen zijn nu eenmaal veel belangrijker dan zp.

8. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Lies dat had ik een aantal weken geleden nog wel. Als ik dan op mijn zij had gelegen dan had ik een bult aan een kant en een deuk aan de andere. Dat zag er echt niet uit.
    Nu is ze te groot en is mijn buik beter gevuld. Dus nu geen alien buiken meer.

9. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Meiden, ik zou zeggen laat er iemand een datum en plaats prikken en dan kijken we wie er wel en niet kunnen.

Salcia, het is maar een heel klein groepje wat elkaar vaker gezien heeft dus je hoeft niet bang te zijn dat je er buiten valt.

Bekje, neem je tijd. ZP is op dit soort momenten in het leven totaal onbelangrijk. We zijn er voor je als je ons nodig hebt maar ik hoop dat je lief en je vrienden jouw in deze moeilijke tijd alle steun kunnen geven.

En Pink stuur maar wat van die hormonsters mijn kant op, wil ze best wel ontvangen hoor:D:D:D

10. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Salcia ik heb ook nog niemand in het echt gezien hoor :)

En nog ff 1 ding over die discussie wat mij bezighoudt, de opmerking nu weet ik weer waarom ik hier gestopt ben sorry maar waar slaat dat op ?? Voel me beledigd heb het idee dat wij hier als een groepje kenaus worden afgeschilderd of is dat mijn slaaptekort ??

Bekje een hele dikke knuffel, neem je tijd wijffie....

Lies heel herkenbaar hoor die bult aan een kant :)

Salcia laat maar lekker gaan hoor die traantjes...

Pink ik dacht ook dat het bij mij wel meeviel...mwah niet dus waarmee ik niet wil zeggen dat het bij jou zo erg is ;)

11. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Kenau is my middle name Koffie:D:D:D

Is niet jouw slaaptekort hoort Koffie, ik heb namelijk hetzelfde gevoel maar goed, laat het rusten. Wie zich hier niet thuis voelt moet gewoon weggaan en wegblijven. Ik ben heel erg blij dat ik juist hier af en toe gewoon de dingen bij naam en toenaam kan noemen. En ja, het komt in geschreven tekst soms misschien wat harder over en je hebt de lichaamstaal niet maar daar zijn dan die leuke :) voor en je moet ook niet op elke slak zout leggen. Als ik dat zou doen dan zou ik ook in mijn werk niet lekker meer zetten. Een beetje van je afbijten hoor en wat eelt kweken op je ziel.

12. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Koffie potverdriedubbeltjes jij durft!!! Ik had gezegd we stoppen met de discussie!
    Heeft geen zin........ieder zijn lange tenen.........verspilde energie...........denk aan je hart...........hormonsters going wild!
    De een kan nu eenmaal makkelijker over botte opmerkingen heenstappen (ja die worden hier ook gegeven) dan de ander. Geeft niets en om maar weer met een cliché te gooien op schrift komt het soms anders over dan als je het zegt.

Zo en nu is het echt basta anders hoeven we geen meeting meer te organiseren want dan kom ik jullie hoogst persoonlijk ff opzoeken!

13. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Oke laten we het rusten....Want ik wil jullie wel in real live zien :)

Trouwens ook wel makkelijk als jij me persoonlijk opzoekt Pink hoef ik niet te reizen :D

14. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    * adem in, adem uit * :)

15. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Pink, wat jij net zei, ik gun het iedereen ook zo erg om dit mee te maken..!!

16. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Halliehallo ... even een teken van leven van deze kant.

Zie banner dus daarover niks leuks te melden.

Bebek lieverd, neem je tijd en voel je niet verplicht om je hier te melden. Dit soort dingen hakken er keihard in. En dan nog de zorg voor een andere depressieve vriend ... zware tijden. Geef je verdriet de ruimte meissie, het moet er toch uit. In de zelfmoorddiscussie wel/niet egoïstisch, ga ik me niet mengen. ik ben niet objectief en heb er te dichtbij gestaan. Ik denk dat je dat wel kunt begrijpen.

Limm misschien best goed dat je eens een vette huilbui hebt gehad. Die tranen komen niet voor de lol en zaten blijkbaar hoog. Dan maar lekker sproeien om de schouder van een leuke man. Sterkte wijffie!

Salcia maak je niet ongerust. Ik ken idd een paar meiden van hier maar de meesten niet. Bij onze eerste ontmoeting was het ook heeeeel spannend maar dat was binnen 1,5 minuut over.

Ladouce goed plan: datum prikken, locatie verzinnen en iedereen die zin heeft en kan haakt aan.

Lies ik zou echt geen vreemden aan mijn buik laten zitten hoor. Sommigen mensen vinden dat blijkbaar normaal, nou ik vind het ABnormaal. Familie en vrienden is een ander verhaal maar dan nog altijd eerst even netjes vragen.

Pink stuur die hormonen maar naar Utrecht. Ik neem er wel een paar van je over.

Hoe is het met Duim, Koffie, Natas en de anderen?

Nog even over de date: is het niet handig om sowieso in het weekend te plannen? De meesten van ons moeten toch werken door de week?

17. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Des ik zie je banner meis...K..!! En je mag van mij ook hormonen hebben hoor, heb flessen vol staan hier, haha

18. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Meiden ik heb even gekeken wat middenin ligt tussen Koffie en Limmeke want dat zijn volgens mij de twee uitersten wat betreft de afstand. En tussen in ligt Vianen.
    Nu weet ik niet wie het meest of minst mobiel is. Ik kan me voorstellen dat als we in het weekend afspreken het voor de meiden met kids makkelijker is. Al is het misschien wel leuk als er kinderen bij zijn, ik weet natuurlijk niet hoe dit voor de moeders is. Misschien vinden jullie het wel "makkelijker" om de kids bij de papa's te laten. Het maakt mij niet heel erg uit.

Als we iets zuidelijker gaan en met kinderen afspreken is de Rotonde in Enspijk langs de A2 denk ik wel leuk. Makkelijk bereikbaar en met speelfaciliteiten.

19. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Enspijk klinkt heel leuk en is voor mij prima te doen (nog wel dan)
    Als Lim richting mij rijd dan kunnen we poolen?

Mij maakt het niet uit met of zonder kids maar dat had ik al gezegd. Maar ik kan me voorstellen dat Lim ze graag een dagje bij M achterlaat;).

Data ik roep maar wat....18 juni, 26 juni of 2 juli heel eerlijk moet ik bekennen dat ik denk daarna al bevallen te zijn. Maar dan moeten jullie het zonder mij doen. Kan natuurlijk ook.

20. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Vianen klinkt prima....En ik zou het leuk vinden als jullie X in het echt kunnen zien neem dus mijn uk graag mee....Behalve als jullie graag een date zonder kiddo`s willen natuurlijk...

2 juli ben ik verhinderd, is mijn zus jarig.....

Oh en Pink ik wil jou ook zien hoor !

Deel Deze Pagina