35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Yep, was even lekker om een paar dagen met z'n viertjes te zijn!

Anders eet je even een crackertje of zo? Dat je wel wat in je maag hebt, dat helpt vaak.

2. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    zo....ben ik een keer de eerste???

3. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Goedemorgen meisjes

tis rustig hier laatste tijd, ook 's avonds. Aantal ook een tijdje niet gezien, Lim, Des, Ladouce.... alles goed met jullie?

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Mogguh Sal, ik was er wel maar had nog niks zinnigs te melden...

5. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

Hier weer druk met de schilders en alles staat open, dus heb mijn handen wel vol dat J niet naar buiten gaat en onder de verf terug komt.

Zal hier vandaag overdag dan ook niet zoveel zijn, denk vanavond wel weer. Manlief moet nu toch veel 's avonds werken de aankomende weken.

Fijne dag allemaal.

6. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Succes met de schilders Jomi.

Heb ook niks zinnigs te melden hoor Lies... komen straks de keuken afleveren, tussen half 12 en half 2. Gelukkig kleine tijdsmarge kan ik ff naar buiten straks. Vannacht slecht geslapen van steken in boobs weer, en s ochtends voel ik helemaal niks meer, zo stom.

Jij helemaal niet meer misseljk?

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Goedemorgen dames

Hier ook weinig zinnigs te melden, behalve dat ik roze/bruin slijmverlies heb, dus ik denk dat er duivels aan zitten te komen.

Straks ga ik even met manlief naar het centrum, even wat tuniekjes scoren bij de zeeman. Kost geen drol en da's handig, want als alles volgens plan verloopt ga ik flink afvallen en dan is het zonde van het geld om nu allerlei nieuwe dingen te kopen.

8. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ah balen Bek van bruin/roze verlies...misschien is het niks!
    En slim wat goedkoops kopen, anders heb je straks 6 verschillende maten in je kast waar je niks aan hebt.

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Echt misselijk ben ik niet meer Sal, wel nog een rare maag. Zo staan er al drie dagen paaseitjes op tafel, normaal zou ik die bak al 6 keer leeg hebben gegeten. Als ik er nu 6 op heb is het veel...

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

*zoekt chinrubsmiley*
    Misschien denkt en weet lijf dat je beter nog 1 maandje kan wachten, zodat je rug weer helemaal heel en sterk is...zoiets? Kweettutookniehoor....

11. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    zit wel wat in wat je zegt Lies, heb het idee dat mijn lijf dat ook heeft gedaan met stress in najaar/winter met ontslag etc. En daarvoor na overlijden van mijn moeder, kniebanden gescheurd etc. Zo van...dat gaan we dus nog niet doen in deze situatie..:p

nou ja, scheelt weer van de paaseitjes...al die calorieen :D HEb jij nog iets geks wat je veel eet nu?

ik vandaag de dag van de steken in boobs, buik en liezen, echt van die scherpe steekjes, groeistuipen denk ik.

En de keuken is net geleverd, hele keuken staat vol nu, morgen om 8 uur begint de monteur, eindelijk!!! :D

En waar is iedereen??

12. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Ik is hier, moe op de bank. Ben vanmorgen weer door mijn rug gegaan dus ik ga een uurtje plat.

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ai Pink, sterkte meis met ruggetje, niet fijn!

14. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    *heeft het kruimelspoor gevolgd en julllie gevonden*

Zit hier daags voor ik de sleutel van mijn nieuwe huis krijg, dus het is drukdrukdruk. Maar zo af en toe lees ik mee en breek ik in.

Ik moest even grinniken om Lies...jaa..bandenpijn! Ik weet nog precies hoe dat voelde en ik heb er flink last van gehad. Meid je bent zooooo zwanger nu. Leuk om te zien!

Hee Bekje...hoest nu met de rug? Wel k*t dat je denkt dat er weer duivels komen, trouwens...

Aan de rest: zwaaaai! Ik ga weer ff dozen pakken

15. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Bek, ik hoop dat je helemaal niet gaat afvallen maar dat je tuniekje strak gaat bollen straks.

Zwangere dames, als jullie van plan zijn om voor zin kraamzorg te kiezen, laat het me dan even weten. Als een bekende je namelijk opgeeft krijgen beiden een cadeaubon van 30 euro of een cadeau uit hun winkel.
    Ik was wel tevreden over zin kraamzorg, maar kan niet zeggen dat het stukken beter is dan wat anders hoor, geen idee daarover. Het zal van de dame die je langskrijgt afhangen denk ik.

Ik kreeg snel even mee dat Hellen een nieuw huis heeft. Ik denk dus dat je oude verkocht is en dat je nu samen met papa gaat wonen. In dat geval gefeliciteerd zeg! Wat lekker. Zal wel een hele opluchting zijn.

Zo en nu ga ik maar eens de kralen van de grond oprapen. :)

16. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Anna, ik heb kraamzorg via de verzekering geregeld, dus helaas....

hoe is het bij jou en met de kleine?

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Kraamzorg is hier ook al rond Annna, maar lief dat je aan ons denkt :)

Hellen, eindelijk naar je nieuwe stulpje, heb je er zin in?

18. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Salcia, de kleine ligt nu even te kuchen en snuiven in haar schommelwiegje hier naast me, nadat ze eerst bij mij in de drager zat. Maar ik wilde naast de kralen oprapen ook de vaatwasser uitruimen en een heet kopje thee drinken en dat gaat allemaal lastig. Ik wist dat het virus nog wel een tijd aan kon houden, maar ik vind het nu wel heel lang gaan duren.

De terugkom afspraak in het ZH is nu ook vervroegd. Maar zolang ze geen ademhalingsmoeilijkheden heeft moet ze het toch zelf zien te overwinnen dat rotvirus. Maar gelukkig is ze er dus niet ziek van.

En jij, ben je al aan het kopen geslagen of wacht je nog even met al die leuke kleine dingetjes?

19. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Ik heb nu al 2 uur harde buiken en vaak, zo iedere 2 a 3 minuten.
    Geen prettig gevoel en ik vraag me af of het kwaad kan. Een warm bad heeft niet geholpen.
    Iemand een idee?

20. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Anna, dat is vervelend zeg voor L, gelukkig kan afspraak iets vervroegd worden, en gelukkig dat ze er niet echt ziek van is.

Nou echt kopen nog niet, 1 rompertje gekocht en een mutsje, wordt immers midden in de kou geboren. Maar wel aan het orienteren op kamertjes, wagens etc, koop nog niks hoor tot we weten of alles echt helemaal goed is en wat het wordt.

Deel Deze Pagina