Gedver Ladouce, stukje bot wat nog uitstak...hopelijk is alles nu opgelost!! En druk op werk niet fijn maar goed vooruitzicht van weekje vrij...en wat is LDF? Nou, nog 5 weken hoor, maar gaat wel steeds iets sneller nu de weken. En ja ben aan t rellen daar...wat een domme mutsen zitten daar zeg.
*zwaai* Heb buik- en rugpijn (indalen?) net toch nog even gewerkt en nu omkleden en naar de yoga. Kom vanavond ff spieken na mijn bad (oeh nu al zin in). sorry ego
veel plezier vanavond met yoga pink en ja, dat kan indalen zijn.. krijg je meer druk downunder? Mag ik heel even? Mijn oma gaat dood.. de dr heeft haar opgegeven en gezegd het kan elk moment gebeurd zijn. Mijn lieve omaatje, ik wil nog helemaal niet zonder haar! Mijn omaatje die al die jaren mijn grootste vriendin is geweest, die tot een paar jaar geleden toen die klote dementie kwam, altijd alles van me wist. Bij wie ik als klein kind zo goed als ben opgegroeid omdat pa en ma altijd aan het werk waren.. mijn omaatje is dadelijk niet meer en god, wat doet dat pijn. Ik weet dat als ik haar nu zie, dat er slechts een omhulsel in dat bed ligt van wat ooit mijn oma was.. en mijn hart breekt als ik zie hoe haar sterke lijf vecht terwijl haar geest het al tijden geleden heeft opgegeven.. maar nu nemen de ontstekingen de overhand, en artsen in het ziekenhuis kunnen ze niet meer onderdrukt krijgen.. ze krijgt pijnstilling, zodat ze niet zo hoeft te lijden, maar haar lichaam geeft het op, langzaam zakt ze weg met soms nog even een opleving.. en ik weet dat het voor haar zoveel beter is als ze voorgoed gaat slapen, want dit is geen leven meer voor haar.. maar voor mij... op het moment dat oma sterft, neemt ze een groot deel van mijn leven mee.. Morgen ga ik er nog even heen, waarschijnlijk voor de laatste keer.. en hoe moeilijk zal het zijn om te doen of er niets aan de hand is.. want als oma even wat helderder is, dan weet ze niet dat opa haar komt halen.. hoe moeilijk vind ik het.. om morgen misschien voor de laatste keer haar deur achter me dicht te trekken.. sorry voor weer een ego bericht
Lieve Lim, wat akelig voor je. Zeker als ze zo'n belangrijke en waardevolle rol in je leven heeft gespeeld. Erg verdrietig voor je. Ik hoop dat het loslaten niet al te moeilijk voor je wordt. Maar pijn doet het als ik je zo hoor. Aai over je bol. En ik hoop dat morgen niet de laatste keer is. Nog wel dank voor fijn poepverhaal, dat deed me deugd. Hoe is het trouwens afgelopen? M als een bezetene eerst de bank gaan poetsen? Ik vind het voorstel van Ladouce wel een goeie. Beetje meer balans bij jullie kan geen kwaad. Ik was vandaag ook verdronken in de stapel op kantoor, brrr. En heb zelfs nog wat mee naar huis genomen, want wilde voor morgen ook wat dingen af hebben, dus ik moet zo nog even . Verder ben ik een beetje stil. Voel me vaak behoorlijk gespannen en vanochtend ronduit K*T, na een vreselijke nachtmerrienacht. Dus ik ben de vrolijkste niet op het moment. De verdrietige uitslagen bij twee meisjes uit de mmm hebben me ook behoorlijk somber gestemd moet ik zeggen en het is moeilijk om de moed er in te houden momenteel. En we hebben nog niks van de verzekering gehoord, dus het wordt nog heel spannend of we echt kunnen beginnen (volgende week alweer). Gelukkig voel ik me niet de hele tijd zo en zijn er ook lichte en blije momenten. Pinkie heeft indaallast, o o. Goed dat je klaar bent met je werk joh. Nu alle tijd om je voor te bereiden op het het enorme avontuur. En wat klinkt oktober nog lekker ver weg zeg! Waarschijnlijk lig je nu lekker in bad, hmm, fijn! Lies heel slim met feestorganisatie. Heb je ook wat extra handen ingehuurd? Of heb je behulpzame familie en vrienden? Fijn dat je het hartje weer gehoord hebt. Hij doet het gewoon, en helemaal prima. Ladouce hopelijk is je kaakellende nu geleden. Lijkt me wel weer even welletjes voor je. Jij ook al zo druk. Je wordt wel flink ondergedompeld in werk sinds je begonnen bent. Ik hoop maar dat je een beetje oké kan vertrekken en niet meteen weer in de stress-stand hoeft als je terug komt van LDF. Koffie, ik ben inderdaad ook wel benieuwd hoe het met jouw thuisfront is. Met de kleine en de groten . Leuk in ieder geval om je weer wat vaker te lezen. Salcia, jeetje bijna 15 weken meid, wat gaat het toch snel. Laat jij ook een fotootje zien van buik, ah toe ..? Hou je het voor jezelf een beetje bij? Natas met kniewallen, arme arme arme jij. Wat ben jij toe aan een ontzettende lekker lange nacht. Ik hoop echt dat er gauw een paar komen. Lief dat je Chris laat slapen en fijn dat hij een goed oor voor Dtje heeft. Bekje, ik hoop dat je niet vreselijk in een nare put zit en hoop dat je gauw een levenstekentje geeft. En Des, hoe is het met jou? Ik denk elke dag wel even aan je hoor. Nou maar eens versturen voordat ik per ongeluk op deleteknopje druk
En nou ga ik toch nog een beetje werken, voor ik helemaal instort en het niks meer wordt. Een uurtje max lijkt me goed. Fijne avond voor wie nog even inlogt!
Jeetje duim dat duurt ook lang voordat verzekering reageert, heb je ze al een keer nagebeld? En snap dat soms de moed in je schoenen zinkt als je die verhalen leest, ik heb ze ook gelezen in ander topic. En foto's buik, eigenlijk pas 1 keertje gemaakt, vergeet het steeds, stom he. Hebben wel vandaag kamertje gekocht, voorbeeld staat in mijn album.
Lieve Lim, wat ontzettend triest dat je nu definitief afscheid moet nemen van je lieve omaatje..... heel veel sterkte meid, dikke knuf. Ladouce, ik ga op zoek naar het regelknopje bij Quinten en Sperti in de winkel Met het slapen van Danique gaat het gelukkig beter! We moeten haar wel met veel afleiden naar bed brengen en langer bij haar blijven dan voorheen want ze zegt nog steeds "jij moet ligguh hier, jij moet bij mij blijveh", maar de blinde paniek is er gelukkig niet meer. Ze blijft ook nog wel érg bezig met de wolkjes, maar ook minder angstig. Met mijn moeder gaat het nog even slecht, of ietsje slechter. Maar niks nieuws onder de zon. Jeetje, weer naar de kaakchirurg! De wet van Murphy is op je bekkie losgegaan zeg Duim, wat duurt dat lang met die verzekering zeg!
Even een korte reactie voor Lim, ik ben moe en ook een btje verdrietig ... kom net bij mijn dementerende oma vandaan. Ik weet hoe het is om ze zo klein en hulpeloos te zien en het is verschrikkelijk. Soms als ik in haar ogen kijk zie ik een stukje van de vrouw die vroeger mijn oma was. Lieve Lim, ik hoop dat je de fijne herinneringen aan haar zult bewaren. Voor haar zal het sterven een opluchting zijn, voor jou een enorm verdriet. Ik wens je heel veel kracht en sterkte bij het (misschien wel laatste) bezoek. Knuf
Lim, hilarisch berichtje van M met poepluier op zijn hoofd Maar wat een verdireitg berichtje over je oma. Dikke knuffel hiervoor. Ladouce, bijna vakantie. Heerlijk. Wel balen van die kl**kaak zeg...nu is het hopelijk klaar hoor. Pinkbeeb aan het indalen en mama Pink met verlof. Jeuj. Duim, zo verdrietig. Ik hoop toch wel dat je snel duidelijkheid hebt of krijgt van je verzekering. Salcia heeft gewoon eerder kamertje gekocht dan ik Leuk hoor. Natas, fijn dat danique iets beter slaapt. Ik begrijp dat het met je moder status quo is, of zelfs wat slechter Desje, jij ook een dikke knuffel. Bekje, waar ben je?
Ja Lies, haha moet ergens eerder mee zijn..maar heb het alleen gedaan omdat we het kunnen annuleren als onverhoopt, waar we niet vanuit gaan natuurlijk, iets niet goed is met 20 weken echo en hebben niets hoeven aanbetalen ook
ik heb bekje een smsje gestuurd, maar volgens mij heb ik alleen haar oude nr? duim: hoop dat je snel bericht krijgt *knuf* salcia: leuke kamer! Natas: fijn dat het iets beter gaat.. maar het houdt nog niet echt over he
Lieve Limmeke, even snel voordat ik naar het werk ga, een dikke knuffel voor jou. Heel veel sterkte vandaag bij oma. Zoals je zelf al schrijft heeft een deel van je haar al losgelaten en nu nog het fysieke deel. Ondanks dat je rationeel weet dat het beter is, is en blijft het kut. Ik hoop voor je dat er in je omgeving mensen zijn die je in deze moeilijke periode steunen en een schouder bieden om even op te leunen en uit te huilen.
ik was al mijn abonnementen kwijt en vroeg me af hoe het hier is. Ik heb me ook enorm drukgemaakt om de discussie rondom de leeftijden. Wat een kortzichtigheid lees je toch weer daar. Ook enorme vooroordelen naar jonge moeders toe trouwens, die ik eveneens kant noch wal vond raken. Maar goed. Lies is over de helft en krijgt een zoon, zie ik. LEUK! Ga weer even verder inlezen hier