Zo, vlees besteld, brood besteld, chips en dergelijke in huis. Vrijdag de laatste dingen en dan kan het feest zaterdag beginnen
Nog even een mooi maar heel zielig verhaal. Bij mijn broer hadden ze twee konijnen, twee zussen van ruim 9 jaar oud. Pluis was al ziek, had een tumor en was sterk vermagerd. Maar ze at nog en kwam nog "knuffelen". Gisteren vonden ze haar dood in het buitenhok. Toen ze op zoek gingen naar Pop, de zus, vonden ze die ook dood in het hok. Zo mooi, ze hebben op elkaar gewacht. Ruim 9 jaar geworden, wat een zeer respectabele leeftijd is voor konijnen. Ze hadden een paar weken geleden al 3 kleine konijnen genomen, uit één nest. Die zaten in het aangrenzende ren door het hek naar Pluisje te kijken en aan het hek te krabbelen... Ennieweejs, dit verhaal was genoeg om bij mij de sluizen te openen. Heeft niets met hormonen te maken, ik ben gewoon heel gevoelig voor zielige dierenverhalen
aaa lies, wat een zielig verhaal.. 9 jaar is voor een konijn idd wel respectabel geloof ik hoi Hellen, welkom terug Ben bij omaatje geweest.. is voor het eerst.. dat ze mijn oudste niet meer herkende.. en ze heeft zon pijn.. verpleging zegt ze heeft al 2 paramollen gehad.. maar haar benen en handen hebben shrek vormen aangenomen, en glimmen van de spanning.. daar doe je met een paramol ook nix tegen.. dus heb de dr gebeld, die had het nl over morfine gisteren.. Een week maximaal heeft dr gezegd.. kan ik me gewoon niet voorstellen als ik omaatje zie.. en je mag geen afscheid nemen van der.. dus blij zwaaiend aan deur tegen oma dat ik van de week nog keer kom.. oudste gaf der ook een zoen en zei tot volgende week.. in wetenschap dat het voor hem de laatste keer is geweest. bekje, desje, where are u!!
Lim wat zielig, vooral ook die pijn. En wat erg is dementie inderdaad...heb er zelf nooit mee te maken gehad bij opa's en oma's (of ouders) en lijkt me vreselijk. Hopelijk heeft ze snel nu minder pijn... Lies wat aandoenlijk en zielig van konijntjes... Ja Bek, Des....alles goed??
Sterkte Lim, afscheid nemen is nooit makkelijk... Op de kaart van mijn vader stond het volgende: En als ik dood ben treur dan niet Ik ben niet echt dood moet je weten Echt dood ben ik pas Als jij mij bent vergeten Ik kon er altijd kracht uithalen.
Even wat leuks.. Ik voel nu steeds vaker echt getrappel, alsof uk zich afzet tegen de bm-wand en een drie-dubbele salto maakt. Zo leuk! Kan het alleen nog niet delen met lief, want aan de buitenkant voel je het nog niet echt.
Lies, wanneer voelde jij voor het eerst iets? Wil ook zo graag iets voelen maar is wat vroeg nog denk ik 15 weken.
Vanaf 18-19 weken ongeveer Sal.. maar nog heel zachtjes hoor, heb voorliggende placenta. Tis nu nog niet heel hard.
volgens mij ligt mijn placenta niet voor, maar weet het niet zeker, ff vragen dinsdag...als ze geen echo maken ga ik gewoon zeggen dat ik ongerust ben, hopelijk doen ze het dan wel. Jammer is dat he dat je mannetje het niet voelt nog, aan de andere kant is het wel even iets heel speciaals tussen jou en je kindje...
Lim dikke knuf. Vervelend je oma zo te zien. Sterkte voor de komende tijd en het aankomende afscheid. Lies aaah nijnen. Maar 9 jaar is toch echt wel respectabel. Fijn dat ze niet naar een leeg hok hoeven staren en dat de nieuwe aanwinsten kunnen afleiden. Sal ik snap dat je je gup graag wil voelen. Nog eventjes geduld! En dan...... *Zwaait naar Helen* Lies bijna jarig!! Je hebt lekker weer uitgekozen zie ik! Alvast veel plezier gewenst! Ik ben waterijsjes aan het eten jummie. Net bh vergroters gehaald. Cup paste nog maar de omvang wordt steeds krapper dus nu kan ik nog even smokkelen. Zo meteen naar het zh en daarna nog even boodschappen doen. En opzoek naar mijn lijstje, ben het kladblok kwijt........muts ik weet het. Anders toch maar een nieuw lijstje maken.
ja, ze zeggen nog steeds dat het mooi weer wordt zaterdag. Bijzonder. Vorig jaar was het ook al mooi weer. daarvoor had ik altijd k*** weer op 4 juni...koud, wind, regen. Nou ja, voor nu komt het goed uit! Meiden, ik ga werken. *zwaai*
Hoi meisjes Even een kort teken van leven, aangezien jullie lieverds jullie al zorgen aan het maken waren om mij! Jullie zijn echt heel lief! Ik overleef het allemaal wel, maar loop op het moment echt ff over van alles, vandaar dat ik me even niet gemeld heb...ik heb ook niets gelezen, maar ik zal proberen dat deze week even te doen en de draad weer een beetje op te pakken! Dank jullie wel, jullie zijn lieve dinnetjes!!
Hey Bek, fijn dat je er even bent...snap dat je overloopt van alles hoor...sterkte daarmee...en zien je snel weer hier
knuf bekje werk ze lies en geniet maar van het trappen van buikbeeb.. nu ML het nog niet voelt is dat lekker iets tussen jou en baby lekker he ijsjes pink nu mag je er nog ongestoord aan toegeven salcia: die trapjes komen wel! als je denkt op een dag bubbeltjes te voelen... P staat... uit zichzelf.. zo ligt ze op de bank op haar buik, en zo staat ze rechtop tegen de leuning de planten te ontbladeren.. B is volgende week jarig, word ze alweer 2, ze heeft een glijbaan gekregen.. zo grappig, eerst durft ze niet zelf trappetje op, kwartier later niet meer te houden en gaat er onderste boven vanaf.