35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Grapppig Lim dat ze ineens staat! En glijbaan altijd leuk!

Ladouce...mooi gesproken in het andere topic!

2. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Zo nu eerst even vertellen wat er hier in huis gaande is....
    J zit nog steeds in zweden blijft daar ook, gaat een inburgerings-cursus volgen in augustus, lig er (bijna) niet meer wakker van want de J die wij kenden is verdwenen toen hij zweeds trutje ontmoette. De deur blijft open staan maar we halen hem niet meer op (zeggen we)

Met M mijn dochter van inmiddels 17 gaat het fantastisch, heeft een leuke bijbaan, is van Havo naar Mavo gegaan heeft mooie cijfers...Geen sprake meer van uithuisplaatsing, wil ze niet meer. De therapie thuis is afgelopen maandag voor het laatst geweest en positief afgesloten.... We kunnen dus zeggen dat we het gevecht hebben gewonnen...

Relatietherapie die manlief en ik inmiddels nodig hadden is positief afgesloten en we zijn zelfs weer verliefd op elkaar. We doen beiden ons best om er wat van te maken.... Alles is uitgepraat en nog praten we s`avonds best lang samen..... Zo mag ik nu ook eens in de week uitslapen, onderneemt hij veel met X en mij en laat zijn werk wat meer zijn werk.....

Dochterlief van 24 heeft afgelopen maandag haar sleutel van haar huisje gekregen en is met haar vriend er druk in bezig... Zal ook wel wennen worden voor me want we deden alles samen..

Met X gaat het prima is een lekkere dreumes aan het worden, ondeugend zoals het hoort. Het gaat met hem goed alleen lopen doet hij nog niet. Nu was hij ten tijde van zijn operatie bezig met het lopen onder de knie te krijgen. Na zijn operatie had hij teveel pijn dus die fase heeft hij als het ware overgeslagen. Nu zit hij in de fase van babbelen (zijn mondje staat gen minuut stil :) ) Zolang ik een stijgende lijn zie is er niets aan de hand qua lopen, hij loopt nu nl wel overal langs, muren, bank tafel etc etc en hele kleine stukjes los....Mocht ik willen kan ik over 3 maanden (en hij loopt nog niet naar mijn zin) kinderfysio krijgen om hem te helpen.
    Volgende week donderdag horen we trouwens of er nog een operatie komt....Of dat hormonen voldoende moet zijn. Sinds een kleine week slaapt hij weer in zijn eigen bed vanaf half 9- 07.00 dus het gaat goed !!

Zo lang verhaal maar jullie zijn weer up to date :)

Pink was gezellig hoor achter de mooie rode geraniums sjonge jonge waar hebben we het over he :))

3. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Bekje take your time meis, dikke knuffel !

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wow koffie, das een hele hoop daar in huize koffie..
    wat goed dat je gestopt bent met wakker liggen om J.. en nog beter dat jullie gezegd hebben hem niet meer te halen..

helemaal fijn dat het met M goed gaat en er niet langer sprake is van uit huis plaatsen.. dat DL van 24 haar eigen huisje heeft

en helemaal happy dat jullie relatietherapie is aangeslagen en jullie weer helemaal verliefd zijn

hopen dat x geen operatie meer nodig heeft.. en dat lopen.. tja, als je pijn hebt zou ik ook niet lopen.. dus heel goed toch dat die nu overal al langs begint te lopen..
    knuffel voor jullie allemaal

5. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Lim heeft alles al gezegd wat ik ook wilde zeggen....dus sluit me helemaal bij haar aan Koffie...
    Fijn dat de rust op alle fronten is wedergekeerd!

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ah Lies, wat een zielig konijntjesverhaal! Phoe, ik ben ook een softie als het dieren aangaat.

Wat zwaar Limmetje, om je oma zo te zien. :(

Bekje, dikke knuf!

Koffie, wat een goede verhalen! Helaas op eentje na, over J. niet. Maar voor de rest, heerlijk meid. Dat mocht ook wel eens!

Hier vannacht 1x een huilend Danique'je, 2x een dorstige Quinten die na de slok niet meteen wilde slapen en 3x een giga hoestbui...... pak maar een bezem, mij kun je inmiddels aanvegen.

7. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ja op eentje na idd Natas.... wat ik bedoelde koffie is dat je er in elk geval niet meer probeert wakker van te liggen, dat is wel positief...

8. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Natas heb met je te doen meis met je nachtrust...wat zal jij moe zijn...

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    knuf natas.. zou fijn zijn als je keer een nachtje kindvrij zou zijn en door zou kunnen slapen.. (net als hier trouwens)

Waarom heb ik zo het idee dat de dokter het mis heeft met mijn omaatje?
    Al haar achterkleinkinderen gaan om de beurt ff langs om dag te zeggen.. en ook de meeste kleinkinderen.. en ik heb zo het gevoel dat het helemaal nog niet nodig is... stom he.. doe gewoon beetje aan struisvogelpolitiek.. kop in zand en dan is er niets aan de hand.
    Dr heeft haar nu morfinepleisters gegeven, ze voelde zich vanavond al stuk lekkerder.. logisch, na tijden vol pijn..

10. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Sjee Natas kan me voorstellen dat je je geradbraakt voelt, ik hoop van harte dat je eens een nacht goed kunt slapen. Ik herken het nog van X toen hij BV kreeg niemand kan het van je overnemen..En dan heb jij er nog een bewerkelijke uk bij....

Lim heel erg veel sterkte !!

11. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Lim sterkte!!

Tjonge jonge, op dat maximale leeftijd topic zeg...vergelijken van kosten voor IVF etc met dure plasma's etc, dus dat dat best zelf betaald kan worden.

12. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Klopt Salcia sommige opmerkingen reageer ik al niet eens op, klinkt heel flauw wat ik nu zeg maar wijt ik toch aan leeftijd....

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    tja...ik kan t niet laten om er op te reageren...weet niet hoe oud zij is, geloof 29, maar idd denk dat wij iets meer wijsheid hebben toch haha

14. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Dat mag ik wel hopen Sal :)

15. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    in elk geval reageren wij minder dom denk ik...kan natuurlijk ook gewoon dat wij superslim zijn :p

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    kga weer ff in topic kijken om te zien hoe salcia helemaal doorslaat daar :D

17. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ja kom ff helpen Lim :D

18. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    hahahaha die reactie van je Lim en dan dit:

*hupt met wiegelkont, hakjes, minirok en getuite lipjes terug naar 35+ topic en neemt een emmer HCG mee die ze jat uit een of andere zwangerentopic en gooit die door hele topic heen...*

19. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Lim wat een fantastische opmerking, echt ik lag helemaal vlak :D

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008