kat komt hier tuin ook niet uit, althans vrijwel niet.. maar heb een tuin vol vogels.. jeetje lies.. ben je zwanger?? (mooi he, zon buik)
zo, was weer ff gezellig shoppen als vanouds met M en de kids.. B hysterische brullen, M alleen maar geirriteerd achter me zuchten omdat het allemaal te langzaam gaat, P brullen omdat ze in buggy moest en niet in doek op rug... waren dus weer 20 gezellige minuten als gezin.
Fijn dat je zo genoten hebt Lim van het shopuitje! Lies hebben ze geen homeopatische druppels ofzo die een beetje kunnen helpen? Ik heb wonderwel nergens last van dit jaar. Ik heb net mijn diaper champ binnen gekregen. Nu ben ik toch wel een heel eind met mijn inkopen. Nog een voedingsnachthemd of 2 en dan.......klaar!!! (en een klamboe voor de mooi, als ik er nog puf voor heb die te halen)
Lees net een aanbieding: Positiekleding voor zwangeren..........eh ja voor wie anders? hoe is het met de rest? Boodschappen zijn binnen (nog niet uitgepakt geen puf meer) 3e was zit in de machine en ik nu met mijn voeten in het zwembad (ijsje is net op). Behalve boodschappen opruimen en koken doe ik vandaag niets meer! Hoe is het met de rest? Ladouce hoe is het met je kaak? En Duim al iets meer gehoord van de verzekering? Ojavoor ik het vergeet, Fijne verjaardag morgen Lies! Laat het bezoek zelf maar lopen hè, denk aan jezelf!
Ik heb homeopathische neusspray. Maar die kan ik net zo goed in mijn oren sprayen.... Nou ja, gaat wel over.
voor mamas die ooit zwanger waren en nog geen normale kleren passen voor vrouwen die door bepaalde aandoeningen hele dikke buiken hebben waar zwangerschapskleding het lekkerste bij zit bv
Dus deze positie kleding is niet voor alle vrouwen die jij net noemt??? En andere positie kleding wel??? Ik snap hem ff niet hoor maar dat zal wel aan mij liggen.
Is het zo dat die ploppen/luchtbellen/dat gefladder in mijn buik nu nog steeds mijn ukkie is? Ik zit nog steeds te wachten op die karatetrappen. Maar dat is misschien wat veel gevraagd met een voorliggende placenta en net 4 ons beeb
Duurt ff Lies, guppie moet nog wat meer kracht krijgen. Wacht maar tot je over de 30 weken komt Ik heb nu pas een week of 2 dat ik echt denk, ja dit zijn trappen (en draaien en ellebogen en knieen en een kont en soms alles tegelijkertijd)
dat karatetrappen komt wel lies als je een keer zo hard gekikt word dat je dubbel tussen de rekken ligt Pink: jij zegt: Positiekleding voor zwangeren..........eh ja voor wie anders? zoals jij het zegt is het net of het een pleonasme is, net als groene gras... maar ik gaf dus aan op reactie van je eh ja,voor wie anders.. er dus ook andere vrouwen zijn die positiekledin g dragen
Oke ik snap je, maar positie kleding wordt toch gemaakt voor zwangeren en niet voor de mensen die jij noemt. Niet dat die ze niet mogen dragen maar niet gemaakt voor, zeg maar. Snap je me nog? En ik vind het dus wel een pleonasme. Want dan zou de reclame zeggen dat de vrouwen die jij noemt ze niet mogen dragen. Net zoiets als: Te koop voetbalschoenen om te voetballen. Tuurlijk zou ik ermee kunnen hockeyen (nou ja ik niet want ik kan niet hockeyen) of tennissen en wie weet wat mensen er nog meer mee doen. Maar wederom niet voor gemaakt, snappie?
Hee meisjes, Ik meld me heel even. Ik heb een behoorlijke rotdag achter de rug, kan ik wel zeggen. Inzake verzekeringsgekloot. Het wordt nog heeeel spannend. Ik schrijf morgen wel PB als mensen meer willen weten. Ik ben dus niet in vrolijke stemming helaas. Lies, ik wens je alvast een hele gezellige verjaarsochtend morgen en ik kom vast nog wel even langs om je te feliciteren. (maar misschien kom je zelf wel niet meer online ..) Voor de anderen liefs en knuf voor wie nodig (en wat extra porties slaap her en der kan geloof ik ook geen kwaad). Nu even wat aangename afleiding met 30 minuten van Arjan Ederveen Truste zo en tot morgen!
Duim ook graag pb! Lies, fijne verjaardag morgen!! Ik ben in belgie bij schoonouders... Heb baby gevoeld, soort belletjes die omhoog gaan.. Raar gevoel
View attachment 156150 Lang zal Liesje leven, Lang zal Liesje leven, Lang zal Liesje leven in de gloriaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Hieperdepiep HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Proficiat lieve Lies met je verjaardag! Geniet ervan!
Thnx Ben al wakker gezongen door mijn allerliefste petekind en tevens nicht van 6 jaar. En van lief heb ik een prachtige gouden armband gehad. Van Pim (werktitel van ons ukkie) heb ik vanmorgen een heerlijk gekriebel gekregen. Mijn dag kan niet meer stuk.