Meld even helemaal overbodig dat ik een pbtje wil duim zo, lief heeft me laten uitslapen.. heb een hele slaappil gepakt gisteren omdat het zo druk in mijn koppie is... en hij is eruit gegaan met P, om die later weer in bedje van B te leggen toen die wakker werd.. en ik heb gewoon tot 10 uur geslapen.. dat is al jaren geleden
Lies Gefeliciteerd!!! Life begins at..... zeggen ze dus enjoy! Fijn Lim dat je eindelijk ook eens uit heb mogen slapen.
Zo, hier weer even een teken van leven.... Sorry voor mijn veelvuldige afwezigheid, maar voel me gewoon raar. Niet mezelf ofzo, ik weet het niet. Afgelopen week ook 3 ochtenden gewerkt en daar heb ik goed last van, maar voel me gewoon vreemd, kan het niet omschrijven. Ik heb nergens puf voor, nergens zin in, kan me nergens toe zetten, alles is me teveel en ben moe. Maar ik beloof plechtig dat ik echt ga proberen de draad weer op te pakken, want ik mis jullie! Zit trouwens drie dagen voor nod en voel nog helemaal niets. Nog niet het minste steekje in boobs of buik. Heb wel al twee potten augurken gekocht, want daar heb ik zin in Maar dat zegt natuurlijk niets. We hebben goed geklust deze maand, een eventueel vroeg of laat ei ook ingedekt, maar ach, zo'n mazzeltje zal ik heus niet hebben... Ik meld me gauw weer lieverds, dikke knuffel!
Hai Bekje, welkom terug hier en neem je tijd hoor. Kan me voorstellen dat je even behoorlijk van je a propos was. Ik hoop dat je je snel weer prettig en jezelf voelt. Hmm, augurken, zou ik nu ook wel zin in hebben. Lim, wat heerlijk dat je eens een keertje je nog een paar keer om mocht draaien. Mijn extra slaapwens is dus uitgekomen, mooi zo. Ik heb je een pb gestuurd, ook aan de anderen die het gevraagd hadden. Mochten er nog meer geïnteresseerd zijn, stuur ik 'm. Waarschuwing, het is weer een heel verhaal. Maar hopelijk zo wel duidelijk voor de lezer. Ik heb me voor vandaag genoeg met die ellende bezig gehouden dus ga nu lekker in de zon zitten. Morgen (of misschien vandaag ergens nog even), kom ik nog wel langs waaien. Geniet van de zon allemaal en tot later!
Weet je het zeker Lies? Okee, komt ie. Veel plezier met je feestje trouwens straks en wat leuk dat je weer een kriebeltraktatie had vanmorgen.
Duim dikke knuf en geniet van je zonnetje! Ik hoop echt dat alles goed komt met je trubbels. Bekje het klinkt bijna een beetje depressief. Pas je goed op jezelf! Ook voor jouw een knuf!
Gatsie Duim, klinkt niet positief. Doe mij ook een pb alsjeblieft. Hele hele hele dikke knuf aan Bekje! Lies, ook hier : van harte!!!
bleeeeeh, zit met klotsoksels en zweetreet achter de pc.. wat is het benauwd... niet fijn, pas begin juni en dan te weten dat er nog zon ellendige zomer voor je ligt met nog meer van dit vieze smerige plakkerige warme benauwde rotweer oo, kan je merken dat ik meer een wintertype ben? het onweert, en bliksemt, en er zijn 5 regendruppels gevallen.. heb alles opengehad... maar tis nog steeds dik 25+ graden binnen en buiten nog warmer..
Ik ben dood... Het was heel gezellig, iedereen heeft het naar de zin gehad, er zijn 20 flessen wijn doorheen gegaan,plus nog wat bier en frisdrank. De bbq was een succes, de salades heerlijk, het weer super..maar Liesje is gesloopt
Oh ja, schandelijk verwend. Een prachtige gouden armband van lief, een prachtige ketting van mijn broer en familie, een zelfgemaakt schilderij van mijn nichtje, een boek, cd's, bloemen, bonnen, een fles champagne D), kaarten, sms'jes (thnx meiden!). Uk is ook verwend met 4 rompertjes, 3 pakjes, een stel oranje klompjes (zo schattig). Te veel om op te noemen.
Morgen meisjes, Fijn Lies dat het feestje zo geslaagd is en jij nu een beetje bijkomen vandaag. Niet (te hard) opruimen en misschien lekker veel met de beentjes op de bank? Dank je voor je lieve reactie op pb, tja, life sucks sometimes .. Zat net ook weer met tranen in mijn ogen. Het is nu nog moeilijker om de moed erin te houden. Alles lijkt zo tegen te werken .. Ik krijg af en toe de gedachte het maar helemaal los te laten en mezelf ook niet meer te kwellen met hormonen en stress etc. Ik zal je ook een pb sturen Natas. Lim, is het al een beetje afgekoeld bij je? Zuiden is natuurlijker een stuk warmer dan hier, dichterbij de zee .. Hier helemaal dicht en grijs nu, met regen. Past wel bij mijn stemming. Ik ga zo maar eens opstaan en beetje yoga en dan iets fijns voor mezelf bedenken.
Wat opruimen betreft,,,we hadden het servies, glaswerk en dergelijke gehuurd. dat staat vuil in kratten in de tuin en word morgen opgehaald Straks wel even stofzuigen en dweilen want de nibitts liggen door het hele huis. 's Middags liepen er ook nog eens 11 kinderen rond in de leeftijd van 6-12 jaar. We hebben net wel even 5 daagjes Zeeland geboekt. Over twee weken hebben we een weekje vrij, en we wilden nog even saampjes weg.
Lies een beetje laat maar gemeend, nog van harte gefeliciteerd met je 40e verjaardag....Jonge blom Wat heerlijk dat je zo verwend bent.. Duim ik ook graag pb Lim klinkt echt als een gezellig uitje. Ik heb me gisteren en nog steeds ontzettend boos gemaakt om een topic wordt er zelfs helemaal verdrietig van mensen die bij een kindje van 6 weken de babyfoon uitzetten om rustig te kunnen eten... Walgelijk.... Ik weet ga er dan niet meer heen maar kan het niet laten
Kielhalen zouden ze moeten worden, Koffie, die mensen die eetrust boven het voorkomen van trauma bij zulke kleintjes verkiezen. Laten huilen kan volgens mij zo vreselijk zijn voor babietjes. Ik ga er maar niet lezen.
Doe maar niet Duim je wordt er zo vreselijk verdrietig van....En die Poohbeer oid is zo dominant.....
hier is het zonnig en warm duim... benauwd warm.. vannacht flink onweer en plensregen maar nu is het dus erg vochtig knuffel duim koffie: gewoon wegblijven uit dat soort topics.. knuf