35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Oehhh, toch gedaan. Tja, wat een toestanden. Ik ben toch blij dat TS het geplaatst heeft en dat de familie van die jonge moeder zich ermee bemoeit. Nu kunnen ze de schade nog enigszins beperken.
    Ik hoop echt dat er iets structureel verandert en ga mezelf proberen in te houden om daar te reageren.

Van sommige dominante betweters en discussie-geile monsters (oeps, wat een woorden uit mijn mond :):D) word ik ook heel naar. Zou eigenlijk niet op in gegaan moeten worden.

Ik denk dat het bijna zinvoller is om TS te pb-en met bijvoorbeeld gerichte adviezen en haar ondersteunen in haar m.i. goed aangevoelde ongerustheid.

Nog steeds niet aan die pb toegekomen :). Ga ik nu doen. En daarna echt onder de douche, want heb de hele ochtend vanuit bed zitten neuzen op internet inzake mijn omstandigheden.

2. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Lim het kunnen 2 dingen zijn of ik ben in de overgang of het is gewoon warm buiten die regen koelt voor geen meter af...

Mijn senseo is kapot !!!!!! Ik zit achter koffiezetmachine koffie ranzig bleeeeeeeeh... Dochterlief is hem aan het proberen te maken duim mee !!!

3. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Lim en Koffie, het is vast het weer. Jullie overvruchtbare vrouwen doen gewoon nog niet aan overgang hoor :)!

Ik hoop dat de benauwdheid snel wegtrekt en dat senseo's weer doen wat ze moeten doen!

4. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Hier wordt ik nou blij van, een cadeautje van grote zus en zwager voor onze X die zo gek is van muziek. kan het niet laten hem jullie even te laten zien..Hij zit altijd bij Oom achter het keyboard en nu heeft hij er zelf een, zelfs zingen achter de microfoon doet hij vreet dan wel bijne de microfoon op maar het is zo schattig :)

5. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Even een liedje zingen

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wat een leuk ding koffie

overgang? nog lang niet hoor... denk ik...

7. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Hier maar weer ff terug komen en diep adem halen ik heb een antwoord op mijn lippen die ik daar beter niet kan geven ben bang dat ik dan een ban aan mijn broek heb :D

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hello ladies

Ik ben er tot mijn schaamte helemaal uit, heb niets meegekregen en heb een hoofd als ene vergiet, dus weet weinig meer :)

Duim, volgens mij kan jij wel een knuffel gebruiken, dus bij deze: dikke digi-knuf! Geef de moed niet op meis, hoe makkelijk dat ook klinkt en hoe moeilijk het ook in praktijk te brengen is!
    Enne, ikke ook graag pb'tje!

Lies, wat fijn dat het feest zo geslaagd was! Lekker verwend ook lees ik, heerlijk, dat mag ook wel als je 40 wordt!

Lim, ik las allemaal verdrietige berichten omtrent oma :( Hoe gaat het nu? En hoe gaat het verder met je?

Koffie, ik duim heel hard voor je dat je senseo het snel weer doet! En wat een grappig ding voor Xander zeg! Je ziet hem gewoon glimmen!
    Ik zal straks ff voor je pb gaan zitten!

Pink, hoe is het met de laatste loodjes? Het aftellen is wel echt begonnen nu he!

Ladouce, hoe gaat het met jou?

Desmo lekker weekendje weg naar schoonfamilie, hoop dat je het fijn hebt! Hoe gaat het verder met je?

Salcia ook al aan het opschieten met de zwangerschap, wat gaat het toch allemaal hard! Gaat het allemaal goed?

Meisjes, was er nu een definitieve date-datum? En plaats?

Ik bied mijn oprechte excuses aan voor mijn ego-gedrag van de laatste tijd....de zelfmoord van mijn vriend en de (intens verdrietige) crematie hebben er aardig ingehakt, maar ik raap mezelf weer op en ga vol goede moed verder. Van de week mocht ik heerlijk op mijn bijna-nichtje passen; schone luier geven, flesje (gekolfde) melk...heerlijk! Ik probeer 1x per week naar haar toe te gaan, want ze verandert zo snel! Ze gaat je nu al aankijken, zo schattig! Had het met de oppas wel ff moeilijk, toen kwam het weer ff keihard binnen hoe vreselijk graag we dit zelf ook willen...
    Ach, over 2 dagen staan de duivels weer voor de deur en kunnen we aan ronde nummer zoveel beginnen ;)

9. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Bekje geen excuses alsjeblieft hoor ben je nou helemaal !!!

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    gekke bekje

doe maar ff lekker ego hoor... is lekker op zijn tijd..

lol koffie... 1,2,3.... 10...

ben net met B op de rug naar de supermarkt gewandeld en terug... alles in volle brandende zon zonder wind... lig nu aan een waterinfuus

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hier stofgezogen en gedweild. Zit nu met flap op schoot tot vloer weer droog is :D
    Was gedraaid, en gedroogd of opgehangen. Vaat weg, op paar schalen na. Zo nog even plantjes potten. Mijn schoonzus had geregeld dat er bij voordeur 40 kleine plantjes stonden met aan elk plantje een kaartje. Op dat kaartjes stond een jaartal en een belangrijke gebeurtenis van dat jaar. Te beginnen bij 1971, Liesbeth geboren :D
    Iedereen die binnenkwam nam 1 plantje mee.
    Zo leuk.

Bekje, ik vind het niet gek hoor, dat je even timeout nam. Heb je soms nodig. Heb je mijn antwoord gisteren nog gehad via sms?

12. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Onderwerp is gesloten Lim maar goed ook werd er erg verdrietig van....

Senseo doet het weer yeaaaaaaaaah :)

Brandende zon Lim ?? Ruilen ? Hier is het warm met regen :(

13. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Wat een leuk idee Lies :)

Je kunt terug kijken op een leuke dag...

14. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Geef mij gisteren terug AUB! 31 graden met een windje was goed te doen.
    Maar dit benauwde weer AAARRCCHHHHHH! Ik ben officieel geen fan van vandaag.
    Ik heb het gevoel dat ik van mijn kruin tot mijn tenen 5x zo dik ben dan normaal. (buiten mijn buik dan;))
    En mijn handen zijn net hete dikke worst kacheltjes. En als het binnen nou iets beter was NOT!
    Ik heb (omdat het toch al zo warm is) al een wasmand babywas weggestreken en er staat er nog eentje klaar met grote mensen was.
    Maar ik ga nu eerst met mijn klotsoksels en zweetreet (om Lim te citeren) in mijn zwembadje buiten liggen.
    Sorry erg ego ik weet het maar mijn humeur heeft in tegenstelling van het weer het 0 punt bereikt!

15. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Zit ik hier in die regen :(

16. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Maar kan me voorstellen PInk hoogzwanger met die temperatuur jakkie bah............

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ja, die heb ik gehad Lies, maar voelde me zooo lullig :(
    Wat een origineel idee trouwens, van die plantjes! Maarre, waar echt ga je veertig plantjes neerzetten? :D

Hier is het ook zweetreten, klotsoksels en sopknieëen weer, om maar te zwijgen van.... :D Geen volle zon, maar wel echt heet en vies plakkerig. Snap dat je er last van hebt Pink, ik zit hier al te verdampen en ik ben geeneens zwanger.!
    Heb wel net het hele huis gesopt, gezogen en gedweild, was zit in de machine en plee is geboend. Straks nog even de kattenbak en vuilnis en dan is het klaar voor vandaag. Wil om 20 uur paraat zitten met doos tissues, om naar Komt een vrouw bij de dokter te kijken! (rtl 4)

Jullie zijn lieffies, dat jullie zoveel begrip hebben voor mijn ego-tijd-voor-mezelf-bui! Voel me er wel bezwaard onder, want ben niet de enige die met dit kampt, terwijl jullie wel gewoon allemaal vol interesse zijn! Nogmaals sorry en bedankt voor jullie lieve reacties!

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    En dan nu zit ik met iets waar ik graag even jullie eerlijke mening over wil:
    Ik werk sinds afgelopen week dus drie ochtenden tot 12 uur. Ik had het er behoorlijk zwaar mee, kon goed merken dat ik mijn rustdag miste, want had op mijn 'vrije' dinsdag intensieve therapie. Normaal ben ik dan woensdag vrij, nu dus niet meer en wordt alleen maar erger, want werk op maandag, woensdag en vrijdag en heb op dinsdag en donderdag zware therapie. Enniewees, ik wil dus heel graag aankomende vrijdag vrij, voor iets wat al langere tijd staat. Ik vind het erg vervelend om vrij te vragen nu ik net 3 ochtenden werk, dus ik had twee weken geleden bedacht dat ik dan in plaats van de vrijdag de donderdag zou gaan werken. Maar dat plan was dus bedacht voordat ik afgelopen week aan de drie ochtenden begon. Nu weet ik dat dat dus totaal niet haalbaar is. Ik kan dat gewoon nog niet en moet er dan ook een keer therapie voor inleveren, wat ook niet echt een aanrader is. Nu mijn vraag: kan ik dan toch gewoon vrij vragen voor vrijdag? Hoe lullig ook? Ik bedoel, als ik full time had gewerkt had ik die dag ook vrij genomen, maar nu ik maar kleine beetjes werk voel ik me bezwaard, terwijl ik natuurlijk toch een leven heb en het lichamelijk echt niet aankan om twee ochtenden achter elkaar te gaan werken. Wat vinden jullie?

19. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Tja je moet het zo zien dat je reintegratietraject je volledige werkweek is... je moet het heel rustig opbouwen.. Je kunt dus gerust vrij vragen. Ik weet ook zeker dat jouw werkgever er volledig begrip voor heeft.

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ja da's eigenlijk ook waar ja, mijn hele werkweek is gewoon gevuld met reïntegreren....zo had ik het nog geeneens bekeken.
    Ik heb het met mijn irritante-ik-ben-homo-maar-weet-het-zelf-nog-niet-collega over gehad en die vond dat ik gewoon vrij moest nemen, ik maak me meer zorgen om die andere, want die kan nogal hard zijn in die dingen ;)

Deel Deze Pagina