Vannacht trouwens heel bizar gedroomd....ik droomde dat onze baby (een meisje) tussen manlief en mij in bed lag te slapen. Ik voelde haar hoofdje, haar huid, op mijn arm en schrok in mijn droom wakker omdat ik in slaap was gevallen en dacht dat de baby weg was... Ik ben blijkbaar rechtop in bed geschoten, heb Lief wakker gemaakt en nogal onrustig geroepen; waar is de baby, waar is de baby... Manlief zegt dat ie zei dat ik droomde van de baby van mijn bijna-zusje, maar toen riep ik dus dat dat niet waar was, want dat we zelf ook een baby hadden...alleen was dat dan in mijn droom weer een jongen. Hoe gek wil je het hebben Damn, waar het hart vol van is
Bebek, ik ben benieuwd of jouw ongi deze maand wel door gaat komen. Veel vrouwen dromen over beebjes als ze zwanger zijn!! (ik heb echt nog nooit over een eigen baby gedroomd). Enneh, neem inderdaad je tijd. Is niet niks wat je meegemaakt hebt, lekker aan jezelf denken. Heeft lief je wel gesteund de afgelopen periode? Wat dat vrij vragen betreft, gewoon doen en als je collega vervelend doet, jammer dan. Lies, heb je hier niet gefeliciteerd maar hoop dat kaartje op tijd was, zo niet dan alsnog van harte met je 21e verjaardag. Zo te horen was feestje leuk en ben je enorm verwend. En wat een leuk idee van die plantjes. Ik hoop wel dat het buitenplantjes zijn. Koffie, leuk ding zeg voor X. en weer een leuke foto van je manneke. Ik had nog niet gereageerd op je verhaal over je dochters maar dat klinkt superpositief allemaal. Bij jullie mag die zon ook wel weer gaan schijnen. (Al is het vandaag dan wel regenachtig, hier ook hoor!) Duim, heb al pb contact met je gehad. Zal later nog even reageren. Probeer de moed er in te houden, hoe moeilijk het ook is en laat die tranen maar komen want dat lucht wel op. Limmeke, ja hoe is het met omi? Enneh warm, hier niet hoor, de plantjes zijn erg blij vandaag. Het regent af en aan. We hadden nog lekkere visspiesjes voor op de bbq maar die gaan op de tafelgrill. Pink, kan me voorstellen dat het niet je dag is met klam nat weer. Rustig aan, voetjes omhoog en manlief een natte handdoek in je nek laten leggen. Natas, zag leuke foto's van Q en D voorbij komen op FB. En Q al weer 2 maanden, wat gaat de tijd toch snel. Niet om lullig te doen maar wanneer eindigt je verlof? Lijkt me ook veel te snel gaan. Begrijp dat Des een lekker weekendje weg is. Geniet ervan, hopelijk zit je ergens waar het wel mooi weer is. Salcia is volgens mij ook de hort op. Hopelijk lekker aan het genieten. Zo, hier druk druk druk. What's new. Afgelopen vrijdag onverwacht naar vrienden op de camping bij Duinrell, erg gezellig. Gisteren de hele dag op pad, nieuwe koelbox gekocht en lekker visje gegeten in IJmuiden. Vandaag ook weer op pad om de tent etc. uit de berging te halen. Ook vanmorgen de duivels op bezoek:x weliswaar een dag of wat over tijd maar had deze keer a mijn ei niet gevonden en b al 2 omo testjes dus wist dat ze langs zouden komen. Vanmorgen met manlief ook de beslissing genomen om deze maand niet naar Gent te gaan om onze cryo's op te halen. We zouden dat namelijk wel doen maar omdat ongi later was komt het echt heel slecht uit. De terugplaatsing zou dan wel eens in het weekend kunnen vallen dat ik voor mijn werk weg moet en ik kan dat dus echt niet afzeggen. En de cryo's lopen niet weg. Het kan alleen nu wel zo zijn dat we nog een extra maand moeten wachten maar dat hangt er van af hoe mijn volgende cyclus is. Dit ivm de vierdaagse van Nijmegen maar goed, dat zien we dan wel weer. We gaan in elk geval deze cyclus gewoon lekker zelf klussen en wie weet hoe een koe een haas vangt. (ik slik nog wat ondersteunende pilletjes dus...) De komende dagen ook druk, zowel op het werk als thuis. Alle zooi klaar zetten voor de vakantie. We hebben vanmorgen ook besloten om woensdag aan het einde van de middag al te gaan rijden en hebben een leuk hotelletje in het zuiden van Belgique geboekt. Dan kunnen we donderdag op ons gemakje naar de camping in de Champagne rijden.
Zo meisjes....ben er weer, 4 dagen belgie geweest bij familie, was bloedheet daar, 31 graden gisteren. Heb nog niks bijgelezen, sorry!!
Bekje, lullig voelen is echt niet nodig! Echt niet. En ja, je kan gewoon vrij vragen. Nee heb je, ja kan je krijgen en ik denk dat ze alle begrip hebben. Gek toch, hoe een mens kan dromen. NOD over 3 dagen? Spannend. Ladouce, kaartje is zeker aangekomen! Leuk! En een maandje "rust" dus op het mmm-vlak. Misschien ook wel lekker? Hoe sta je er gevoelsmatig tegenover? Kon je ook maar eens een maandje rust nemen in je hoofd hè? Knuffel. En ja, het waren buitenplantjes, dus ze staan nu in 3 grote (en volle ) potten op de achterste tafel. Ik merk wel dat ik een watje aan het worden ben. Lag rond middernacht op bed, zonder alcohol. Maar voel me alsof ik echt een mega-kater heb. Vreselijk moe en knallende koppijn. Slaap ook al een paar nachten slecht, en ben gewoon druk geweest, dus het zal wel beter gaan nu. Ik ga wel steeds meer "voelen" van binnen. Ukkie groeit natuurlijk, en gaat kracht krijgen. Kom maar op, mama is er klaar voor. Merk wel dat als mama druk is, uk dat ook meer is.
Wat vinden jullie hiervan... Ik vind alleen online altijd zo lastig beoordelen. Nieuw! Sil babykamer wit gelakt met oud hout gebeitst | Babykamers | In de Wijde Wereld
Sal ik zit op yoga. Ik vond het in het begin een beetje wennen maar ik krijg er zoveel goede tips. Welke weeen je met welke oefeningen op kunt vangen. Ik had van een vriendinnetje gehoord dat de gewone zwangerschapsgym meer een theekransje is. Nou dan kom ik liever hier kletsen en leer ik daar de tips en trucs. Lies kamertje ziet er leuk uit, niet mijn smaak maar goed ook anders had iedereen dezelfde
Mooi kamertje lies...ook niet mijn smaak maar ziet er goed uit en goede prijs ook denk ik. Pink thanks...zag cursus van 12 lessen yoga, laatste 3 maanden, is dat bij jou ook? Ladouce, lekker vooruitzicht hoor je vacance...en ook goed om maand over te slaan denk ik. Bek...wie weet zijn deze dromen een voorbode! Hoop het zo voor je!
Zo, net even in bad gelegen, na nog molletjes achter de kiezen te hebben gegooid.. Kreeg een koude buik, want die kreeg ik niet meer onder water Nu classy on the couch, in disneypyamabroek met niet bijpassend t-shirt
Morgen ws weinig tot niet online. Eerst werken, daarna bij mams eten. Lief is een nachtje weg. Dinsdag ook weer werken. *zwaai*
De lessen beginnen hier met 10x en dan kun je als je wil nog 5x extra gaan. En niet duur moet ik zeggen. 60 euro voor 10x en nu betaal ik nog 30 euro extra omdat ik die 5 extra lessen graag wil volgen. Ik heb nog 4x te gaan dacht ik.
Bekje geen excusses hoor, neem je tijd! Ladouce, bijna vakantie lekker lekker! De voorbereidingen vind ik ook altijd al leuk. Wel een stap om een maand over te slaan maar zoals jij al zei, je eskimootjes lopen niet weg. En als het qua planning beter uitkomt tja dan is de keus misschien iets makkelijker.
Lies tip voor koude buik in bad: bij de hema alvast een pak hydrofielluiers kopen (heb je toch veullll nodig) ze hebben nu ook leuke blauwe en met een motiefje ipv die saaie witte. 4 voor 5 euro dacht ik. En als je dan in bad ligt hydrofielluier nat over je buik leggen en af en toe nat maken. Blijft je buik ook heerlijk warm Werk ze de komende dagen!
Duim, wat een verhaal weer in je pb........ dikke knuf meid, en ik duim voor je! Lies, fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad. Hoop dat je inmiddels een beetje bent bijgekomen. Lekker hoor, nog even een paar daagjes weg met je lief! Koffie, een paar dagen terug heb ik de eerste berichtjes gelezen van dat topic over baby van 6 weken die ze maar laten huilen. Vreselijk! Ik kan daar niet verder lezen, m'n maag draait zich om, dus ik de lafaard ben er daarna niet meer geweest. Ik heb je foto's al op hyves en FB gezien, zo leuk die kleine achter z'n keyboard! Hey Bekje, excuses helemaal niet nodig hoor! Ik vind het wel heel fijn weer wat van je te lezen. Ik snap wel dat je je bezwaard voelt om vrij te vragen, heb ik ook als ik iets niet op een vrije dag kan plannen. Maar hier kan je niets aan doen, dus ik zou het wel vragen als ik jou was. Jeetje Ladouce, wat ben jij lullig!!! . Mijn zw.verlof eindigt half juni, maar godzijdank heb ik er een maand onbetaald ouderschapsverlof achter kunnen plakken. Ik begin 19 juli weer. IJmuiden, mijn oude home-town! (en Driehuis). Lekkere vissies hebben ze daar hè. Lijkt me een goede beslissing om nog even langer te wachten met de mmm. Een berg stress omdat het misschien gaat vallen op een tijdstip dat je niet kan is ook niks. Salcia, ik heb geen zw.gym of pufclubje gedaan. Had ook weinig zin gehad want als je meteen in een lawine terecht komt en binnen 3 uur een baby lanceert heb je niets meer aan pufjes Des, hoe is het met je? Hier gaat het met de kinders goed. Danique is grotendeels weer haar happy zelfje, af en toe natuurlijk wel een lekkere peuter maar alles binnen het normale. Met Quinten gaat het ook goed, sinds ik hem inbaker en meer rust/regelmaat in de gaten hou slaapt hij goed. En dan drinkt hij ook goed, kan daarna weer lekker lang slapen, en zo gaat de circel dan weer heel snel de goede kant op. Hij is een heel lief en zoet manneke. Voor de liefhebbers wat foto's : https://www.facebook.com/media/set/?set=a.150397965032893.37589.100001880714870&l=8cec165804 Met mij gaat het minder. Ik hoest nu al 3 weken m'n longen uit m'n lijf, ben zwaar verkouden, zo te voelen inmiddels een bijholteontsteking, m'n lijf doet een beetje zeer en voelt 'zwaar' en ik ben gesloopt. Morgen ga ik naar de HA. En morgen ook naar het CB met Quinten, krijgt hij z'n eerste prikjes. Snik.
Hoi meisjes, hier ikke weer na een ochtendje werken Lies gisteren lekker een pyamadag gehouden na de baby in de kou te hebben laten liggen in bad Enne, mooi kamertje hoor, ook niet helemaal mijn smaak (sorry ) maar wel mooi strak! Sal, ik hoop ook dat die droom een voorbode was maar ik geloof serieuws helemaal nergens meer in zegt zij met groeiende hoop omdat er helemaal niets wijst op een komende ongi....maar ook niet op een zwangerschap, dus dat schiet ook geen hol op Pink, hoe voel je je nu het 'eind'(wat klinkt dat rot) in zicht komt? Natas, dat ellendige hoestje van jou houdt wel heel lang aan he? Goed om even langs de HA te gaan, dan kom je misschien ook weer een beetje aan je rust toe, want hoesten is dodelijk vermoeiend! Leuke foto's van de kids! Wat is Quinten al veranderd zeg! Gelukkig heb je nog anderhalve maand om lekker thuis te genieten, heerlijk! Hier verder weinig nieuws. Vanmorgen wel de stoute schoenen aangetrokken en overleg gehad over vrijdag en dat was geen enkel probleem....heb ik me weer druk zitten maken voor niks Verder voel ik dus niks. Niks wat wijst op de duivels, maar andersom ook niks, dus het zal wel weer butt zijn deze maand