Goh, ik probeer een afspraak te maken bij Burgerzaken, voor de erkenning van ons kindje...maar dat valt nog niet mee. Ik wacht nu geduldig tot ik teruggebeld word
Moet je dat nu al doen Lies? Wij zijn getrouwd juist ivm eventuele kinderen dus hoef me daar niet mee bezig te houden gelukkig, scheelt weer Ik ga me nu maar eens toe zetten om iets te doen, ben al dagen te moe. Heb net bed afgehaald en in wasmachine gedaan, nu ff slaapkamer stoffen en stofzuigen en als ik nog puf over heb sopje door badkamer heen jagen.
pink meisje.. als jij harde buiken hebt.. en die komen regelmatig en een warm bad helpt niet.. hoelang houden ze aan? paar seconden of haal je de minuut??
Ze raden aan voor de 20e week, dus ik denk dan: we kunnen het maar gehad hebben. Pink, even de vk bellen? Ik heb geen verstand van harde buiken...
ja dan kun je het weer van je lijstje schrappen! Zag trouwens dat ze bij echopraktijk hier in amsterdam al bij 14 weken geslachtsbepaling kunnen doen.
Joehoe meisjes ik ben er wel en lees ook braaf mee maar heb niet zoveel gezelligs te vertellen en ben hartstikke druk met god-weet-wat (ben deze week geen avond thuis). Vrijdag komen mijn ouders een weekje logeren dus ook hier aan de poets en opruimen. Pink, ik zou ook even de verlos bellen, klinkt een beetje vreemd toch? Hellen succes met de verhuizing! Salcia in de troep en zonder keuken, McD dan maar ? Jomi ook de troep van de schilders. Nog geen hoofdpijn van de lucht? Voorlopig geen McD voor Bebek. 30 kilo is erg veel, maar een mooi streven. Succes! Lies lekker zwanger en in de voorbereiding. Heerlijk hoor enne die paaseitjes stuur je maar door Jes is de kleine al weer beter? Voor de rest die ik niet heb genoemd *zwaai*
14 weken is echt te vroeg voor een betrouwbare geslachtsbepaling. *zucht* Gemeentehuis belde terug... Afspraak via internet lukt dus niet, wij willen op woensdagavond. Maar de tijd op de site loopt maar tot 14:45 uur, terwijl ze op woensdagavond ook van 18:30 tot 20:30 open zijn. Of ik morgen terug wilde bellen, want de collega die daar over ging was er vandaag niet. Maar morgen en overmorgen moet ik werken en kan ik dus niet bellen. Maandag maar weer opnieuw proberen. Vrijdagmorgen (volgende week) zou ook kunnen, maar ja...goede vrijdag..gesloten. *diepe zucht*
had jij nou geen Combitest gedaan trouwens? Des...goed idee die McD, krijg daar meteen trek in Enneh, ook al heb je niks gezelligs te melden, toch fijn dat we je weer even zien hoor. En lekker poetsen... Waar wonen je ouders dan dat ze een week komen?
Ze wonen al 10 jaar in Frankrijk en komen 2x per jaar naar Nederland. Zelf ga ik een paar keer per jaar naar Frankrijk maar als ze hier zijn is het dus echt quality-time
Tenenkrommend Lies die bereikbaarheid van de gemeente. Die verzinnen echt niet dat er ook mensen zijn die NIET van 9 tot 17 werken. Gelukkig ben je er op tijd mee begonnen
Lim ze houden zo'n halve minuut aan denk ik. En ik heb toch even het ziekenhuis gebeld, moet om 19 uur even langskomen. Maar volgens mij worden ze alweer wat minder. Minder vaak en minder lang. Ik voel ons ukkie ook weer gelukkig, ze was de hele middag zo stil. Zou ik wsl ook zijn als mijn kamer me iedere 2 minuten zou knuffelen. Als ze veel minder worden mag ik ook even bellen ipv langskomen.
dan zal het wel nix zijn meis behalve dan dat je waarschijnlijk toch weer te druk bent geweest..succes dadelijk!
Fijn dat je even langs kan komen Pink, succes straks. En hopelijk hoef je niet eens meer te gaan. Des, dan is het wel fijn ja dat ze komen, ff lekker met je eigen familie om je heen. En ook leuk vakantieadres dus! In de Provence ofzo?
ik denk overigens dat wij wel de combinatietest gaan doen, vind dat toch fijn om te weten, maar is persoonlijk natuurlijk. Hoopte eigenlijk dat ze hier ook al een bloedtest deden ipv een vwp, maar doen ze nog niet helaas. Nou ging badkamer schoonmaken, loopt water weer niet goed weg. Badkamer zit in kelder met een vuilwaterpomp, denk dat filter verstopt zit. Meteen gebeld, bellen morgen voor onderhoudsafspraak. Lekkere rioollucht nu in badkamer
Zou kunnen Lim of ze maakt een groeispurt? Of krijg je daar geen harde buiken van? Het is gelukkig al een stuk minder.
Pink kan nooit kwaad even voor de zekerheid na laten kijken geeft ook een hoop rust. Sterkte in ziekenhuis, zie je waarschijnlijk toch ukkie weer.
Sal, een combinatietest is niet hetzelfde als een vwp hoor... Pink,fijn dat het minder word, en ook fijn dat ze even gaan kijken! *gaat snel weer koken*