35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Natas, wat een leuke foto's! Schatjes allebei (ondanks peuterkuurtjes). Fijn dat het inbakeren zo helpt. Ik vind het er altijd een beetje zielig uitzien zo stevig ingepakt, maar weet inmiddels ook dat het wel werkt en het voor het kindje juist fijn is om zich op die manier geborgen te voelen. En je kan het duidelijk zien aan zijn koppie :).

Ja, hier was het behoorlijk stressvol afgelopen dagen. We hebben wel zeer adequaat gehandeld moet ik zeggen en gedaan wat we nog konden doen. Ik zal later er nog een pbtje (dit keer niet weer zo'n lange lap tekst ;)) over maken.
    Het zou nog wel eens goed kunnen komen, dat gedeelte in ieder geval.

Nou maar eens aankleden op mijn 'vrije' ochtend.

Tot later meisjes.

2. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Lieve Ladouce,

Dank je nog voor je reactie gisteravond. Ik zal er later ook weer even op reageren. En heel goed en verstandig dat jullie de terugplaatsing nog even uitstellen.
    Ze moeten een optimale en zo stressloos mogelijke kans krijgen. Ze houden het nog wel even uit in de vriezer. Haastige spoed is zelden goed :).

Wat heerlijk dat jullie gaan kamperen. Daar houd ik ook ontzettend van. En eerst nog even een nachtje in La Belgique zonder nachtelijk tentopzetgedoe lijkt me ook een goed besluit.
    Veel plezier nog met de verdere voorbereidingen en hopelijk zwaai je nog even hier.

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Volgens mij gaat er bij mij iets mis met pb's versturen...heb Lies van de week gepb't, Duim gisteren en Ladouce ook, maar ik heb het idee dat het niet jofel gaat :(

Dus ook hier nog even voor Ladouce: ik snap je beslissing om even te wachten heel erg goed! Al dat gestress en gehaast vergt veel te veel van je lichaam 9en geest!), dus het lijkt mij gewoon in alle opzichten beter om even te wachten en wat Duim ook al zegt; ze zitten voorlopig best daar in die vriezer met het stickertje Ladouce en Ladouceman ;)
    Heerlijk ook paar daagjes weg in het vooruitzicht, even lekker ontspannen en genieten!
    Enne, is het alweer tijd voor de Nijmeegse vierdaagse joh? Damn wat gaat de tijd snel! Ik hoop dat je dit jaar niet weer wegmoddert in je tentje!

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    is dat alweer jaar geleden dat ladouce daar in dat tentje zat?

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Uhm, bekje..ik hebje pb nooit gehad hoor. Ik dacht dat je sms bedoelde. Ik snapte jouw sms al niet helemaal, maar dacht dat dat aan mij lag met mijn overlopende hoofd...

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Nee zie je, dat bedoel ik!
    Ik heb mijn box nu geleegd, dus hopen dat het nu weer werkt!

Lim, ja, volgens mij is het nu een jaar geleden bijna, dat Ladouce in de modderpoel zat!
    Heej, maar hoe is het met je moeder, gaat dat al beter? En M. al zicht op een andere baan? En hoe is het met het verdriet om oma?
    Knuffie voor jou!

7. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Lieve meisjes,

Even wat knuffels en een zwaai.
    Moet werken zo.
    Hopelijk morgen weer even online.

Fijne avond!

8. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ik ben naar een moderne kapper geweest maar het is wel ff wennen... hahaha zal een foto in mijn album zetten...Zit er nl aan te denken morgen mijn pony weer recht te laten knippen.. Reacties zijn dus welkom ;)

9. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Even kijken of het me uit het hoofd lukt;)

Lies heeft babykamertje uitgezocht. Sorry, ook niet helemaal mijn smaak. Maar ik denk dat mijn smaak toch anders is dan de meesten dus daar moet je je niet aan storen. Hou persoonlijk niet van witte babykamertjes.

Natas, had al op ingerolde Q gereageerd op FB, echt heel schattig. En dan D op dat stepje, helemaal lief. Sorry hoor van je verlof;), zei het ook al vantevoren. :D Maar wel fijn dat je nog een maandje extra hebt. Lijkt me aan de ene kant weer helemaal leuk om te werken na je verlof maar aan de andere kant moet je je kleine ventje ook achterlaten in "vreemde" handen. Maar goed, je hebt nog even. Fijn!

Limmeke, heb jij ook natte voeten daar in het Zuiden. Ik zag net de beelden op tv maar dat was errug nat.

Duim, werk ze! En doe rustig aan.

Bebek, zie je wel, gewoon vragen. Zit jij je al weer een hele dag druk te maken om niets. Hier dus ook geen pb gezien maar wilde al roepen, misschien is je mailbox vol. Maar dat heb je zelf ook al gezien.

Koffie, leuk!!! Echt supergaaf kapsel en ik zou echt niets aan die pony doen.

Ja meiden, vierdaagse komt er al weer aan. Maar vorig jaar had ik geen natte voetjes hoor. Was errug warm toen. Ik hoop wel een beetje op hetzelfde weer, was best prima.
    En bedankt voor jullie steun wat de eskimootjes betreft. Geeft mezelf ook een beter gevoel. Het liefst had ik deze maand gewoon doorgegaan maar gelukkig kent mijn lief mij beter dan ik mezelf soms ken en beschermt hij me tegen mezelf. Jammer maar dan klussen we deze maand zelf maar:D.

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

We hebben het kamertje nog niet gekocht hoor...sterker nog, we zijn inmiddels al weer met een andere bezig :)
    We zijn er nog niet uit...

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Duim, ik Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim !
    Het klinkt in ieder geval wat positiever en dat geeft al een hoop rust!

Koffie, leuke coupe, niets meer aan doen! Ik kan me wel voorstellen dat je knetter wordt van die pony voor je ogen (zou ik nl ook hebben :D), maar ik denk dat een rechte pony een beetje tuttig wordt...en vind dit juist erg vlot staan!

Liesje is aan het babykamertjeshoppen :D Leuke bezigheid hoor, lekker kamertjes kijken en visualiseren hoe het er thuis uitziet...Ben benieuwd wat het wordt!!

Ladouce, wat hebbie toch een lieve hubbie! Gouden match jullie! Fijn dat jullie hier samen zo sterk in staan, dat is toch ook wel heel waardevol hoor!

Joehoe, Lim?

En waar is Desje? Wist je al dat de persoon die jij kent die ik ook blijk te kennen inmiddels gezinsuitbreiding hebben? ;)

12. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Wat ben jij lekker cryptisch bezig Bekje:D:D:D

En inderdaad waar is Des??

Lies, leuk er is zoveel op de markt. Ben je al in Gouda geweest bij Babypark?

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ja, babypark zijn we ook al geweest. Maar ik vind het heel lastig hoor. Ik vind wit wel leuk, maar dan wel in combinatie met hout. Anders word het zo steriel. Ik wil de kleur in de kamer brengen met beddengoed, aankleedkussens, gordijnen, lampen en dergelijke.
    Maar ik heb ook een hele stoere geheel eiken commode + ledikantje gezien.
    Probleem is dat lief en ik nogal verschillen en we dus een beetje een compromis moeten sluiten ;)
    We zijn nu bezig met een zo goed als nieuw kamertje op MP..scheelt een boel centjes.

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik ga zo maar eens slapen. Heb voor de verandering weer eens hoofdpijn :(
    Lief is vannacht weg, zit voor werk in Belgiƫ. Vreemd hoor, komt zelden voor.

15. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Truste Lies!

Ik vind wit ook zo steriel. Wij hadden 2 jaar terug een kamertje in koloniale kleur gezien. Vonden we erg mooi. Is best donker maar ons "babykamertje" is vrij licht dus dan zou het mooi passen.
    Ben wel benieuwd naar het MP kamertje.

Meisjes, ben net even geschrokken. In het Miskraam onderdeel schrijft Suus35, ze heeft hier ook al eens ingebroken. Zij is nu inmiddels 25 weken zwanger maar ligt in het zkh met gebroken vliezen. Ze moet nu volledig plat blijven liggen en hopen dat het kindje zo lang mogelijk gaat blijven zitten. Ze heeft een infectie gekregen, vermoedelijk door de Prednison.
    Vind het echt vreselijk voor haar.

Ben nu ook een beetje angstig want ik slik nu dus ook prednison en weet niet of ik nu door moet gaan met dit risico. Al zijn er ook meiden die het gebruiken en waar niets mee aan de hand is. Mocht het dus lukken met zwanger worden met prednison dan direct aan de AB.

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Suus35, zij heeft toch afschuwelijk veel miskramen gehad? Ik heb niet meegekregen dat ze zwanger is, geweldig! Maar wat vreselijk schrikken nu, gebroken vliezen met nog maar 25 weken. Dan kan de baby toch niet meer lang blijven zitten? Oh mijn god.

Een infectie door prednison? Dat snap ik niet, wat voor infectie dan?

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Een wit babykamertje is niet steriel. *zoekt smiley met neus in de lucht* ;)

18. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    De baby zit nog goed begrijp ik. Er is nog wat vruchtwater en blijkbaar kan een beebje blijven zitten met heel weinig vruchtwater. Dat is beter dan geboren worden met 25 weken. Ze moet nu volledig plat blijven liggen in het AMC.

Prednison heeft behoorlijk invloed op je immuunsysteem. Blijkbaar kun je dan gevoelig worden voor infecties. Zij heeft een GBS infectie, is iets met streptokokken. Ben er ook niet in thuis maar dat schreef ze.

Ik hoop, duim en brand kaarsjes dat dit kleintje nog even bij haar mama blijft zitten. Na al die miskramen kan ze er dit niet nog bij hebben.

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Zeg dat wel, wat zou dat een drama zijn zeg :(

Ik dacht dat een baby dan niet lang meer kan blijven omdat de bm nu niet meer afgesloten is en dus kans op infectie.
    Ik ga voor haar duimen!

20. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Koffie duimt stevig mee voor suus !!

meiden bedankt voor jullie reacties ik was beetje onzeker maar jullie hebben me overtuigd :) (ik moet alleen wennen aan die pieken voor mijn ogen ;) )

Deel Deze Pagina