koffie, leuk kapsel.. mis alleen het blauwspoelinkje nog maar serieus, vind dit wel erg leuk met die schuine pony zo.. bekje: M nog geen zicht op baan, ma gaat wel goed en oma nu ze alle medicatie hebben gestopt ook redelijk (zou mijn voorgevoel dan uitkomen en gaat ze gewoon haar verjaardag vieren over maandje?) Ze is helderder, ze heeft weer wat gegeten, stomme dokter met haar uitspraak van max 1 week.. die is om! lies: wel leuke kamer, alleen ben ik niet zo van het wit he bah voor suus dat ze nu al gebroken vliezen heeft.. baby kan dan nog wel even blijven zitten maar je loopt wel kans op infecties daardoor.. duimduim.. hehehe natas... wit is niet altijd steriel, maar je hebt rest avn kamer mooi afgestemd ook he hier kletsnatte voeten.. en een natte kamer van zoon.. kwam water door het plafond, blijkt op zolder op andere kamer andere zoon dakpan kaduuk te zijn... morgen maar ff kijken.. straat van mijn ouders was op rtl4 nieuws.. met waterval... grappig om te zien http://data.rtl.nl/_internal/gridimage_v3!0/djbmatew3gv57zs0i8t8yco7uy2o6en/85672bbb4431a748_c7e4c47e387cd8a0634edef03407e729.jpeg gelukkig wel afgekoeld nu, vannacht zo benauwd dat ik zelfs met slaappil het 4 uur heb zien worden..dus nu moe en zo naar bed toe dus.. knuffel voor allemaal, voor bekje, liesje, salcia, pink, duim, koffie, natas, ladouce, desmo en iedereen die ik vergeet.. ps: giegel: ik mis je!!!
*breekt even in als dat mag* Meiden, voor wie graag op de hoogte wil zijn...(en omdat jullie toch nog vertrouwd voelen)...zie mijn album. Liefs (en ook ik leef mee met Suus; wat erg)
Jes, gefeliciteerd meis!!!! Ik heb vanochtend checkup gehad bij vk, en alles is goed, korte echo gehad en baby bewoog druk, hartje gehoord, ruggewerveltje zag er mooi uit etc. Heb alleen geen foto's gekregen, ze deed de echo eigenlijk alleen omdat ze het hartje met dopler niet kon vinden.
Gefeliciteerd Jes, fijn voor jullie. Sal, wat fijn dat alles weer goed was en een lekker beweeglijk ukkie. Leuk dat je het kindje nog even mocht aanschouwen. En wat vreselijk van Suus inderdaad. Wat een nachtmerrie .. Ik hoop ook zo dat de rust zijn werk gaat doen en het meisje echt nog een flinke tijd verder mag groeien. Duim duim duim duim duim duim ... (dank je ook Bekje voor jouw royale geduim gister, echt vol overgave, lief!) Koffie, nieuwe coupe staat je hartstikke goed. 'Niks meer aan doen' (behalve je pony vaak uit je gezicht vegen ) Zo grappig, want ik had je nog lichter in gedachten door de foto's van je bruiloft. Wat ik ook grappig vind, en misschien hebben jullie dit helemaal niet: is dat ik zowel bij Natas als bij jou iets van mezelf herken. Ik kan het niet uitleggen, maar dat voelt zo .. Verder zit ik nu op mijn werk met een hoge berg en ik voel me af en aan verdrietig en moedeloos en moe van alles, en dan weer een heel klein beetje opgetogen ergens ver weg, omdat we toch gewoon gaan beginnen als vrijdag alles op de echo er goed uitziet. D.w.z. genoeg follikels en geen in de weg zittende cyste. Als ik het opschrijf krijg ik meteen weer de zenuwen en ik dacht nog wel dat ik niks meer over had na de afgelopen stressdagen . Gister ook weer omdat ik kramp had en sinds zondag een klein beetje bruin verlies, dus ik was al bang dat ik eerder ongesteld zou worden, en dan zijn we voor de uitgangsecho te laat vrijdag. En op donderdag zijn alle dokters op congres, en morgen krijgen we niet meer geregeld .. Zoals het er nu uitziet lijkt het bij een paar stipjes te blijven. Ik hoop dat het morgen pas echt begint, dan klopt het precies (keurig 28 dagen ). Nou lieverds, ik ga weer verder, want berg moet slinken. tot later!
Duim zelfs al er nu nog wat zou komen is dit geen dag 1 hoor. Je zit nu al laat in de middag. Dus vrijdag gaat helemaal goed komen wat betreft de uitgangsecho op dag 3. (Kun je fijn dezelfde avond al starten met de deca)
Ooohhww Duim spannend! Ik ga zo ontzettend hard voor jullie duimen! En kaarsjes opsteken ect ect ect! Ik merk dat ik steeds meer in mijn coconnetje bivakeer. Heb moeite met het weer, mijn lijf, mijn brein en dus ook het reageren. En ik wil ook niet te veel komen klagen omdat ik weet dat er genoeg meiden zijn die ala minuut met me zouden willen ruilen. Gisteren met ML nog een ladekast gehaald, die natuurlijk meteen 's avonds in elkaar gezet moest worden. Mèn wat voelde ik me beroerd en wat was het benauwd. Maar het staat en de slaapkamer is tot en met de plinten weer gepoetst. Nog een aantal projecten op mijn lijstje en dan zijn we er klaar voor (nou ja.............klaar?!?)
Ja, dat denk ik nu ook wel Ladouce. Dat het niet meer echt doorbreekt vandaag .. En dan maar de deca in koeltasje meenemen . Wanneer begon jij met stimuleren de laatste poging? Ik heb trouwens nu zowel puregon als een halve voorraad menopur thuis. Petra zegt dat het niet zoveel uitmaakt, dus ik zou in principe met puregon starten, omdat dit het moeilijkst bewaard kan blijven, maar weet niet of dit nou wijsheid is .. Ik heb zelfs nog een doosje Puregon voor 3 doses nog van poging in november. Houdbaarheidsdatum is in principe goed, maar ligt dus wel al behoorlijk poosje in mijn koelkast. Zou jij het nog gebruiken? Ik zal het de arts ook even vragen daar .. Wanneer vertrokken jullie ook al weer? Heb je er al helemaal zin in? Lekker joh. Werd ook wel even tijd voor je. Oke, weer verder, hup!
Lieve Pink, dank je voor duimerij, alle duimpjes welkom . En klaag jij maar lekker een potje. Kan ik wel tegen hoor. Coconnetje hoort er wel bij volgens mij. Wat introverter worden en je echt voorbereiden op de grote gebeurtenis en verschuiving in jullie leven .. Tja, wanneer ben je er klaar voor .. Gewoon gaan met die Banaan . Fijn dat slaapkamer ook weer picobello is.
Lieve meiden, ik lees nog mee hoor. Maar ik merk dat ik het steeds moeilijker begin te vinden. Het hele kinderen-krijgen begint voor mij een ver-van-mijn-bed-show te worden en dan hier mee te blijven lezen en doen alsof ik het allemaal nog leuk vind, dat gaat bijna niet. Ik vind het namelijk ook echt niet meer leuk. Het verdriet en de teleurstelling zijn nog lang niet verwerkt en ik ben in een soort verbittering terecht gekomen. Denk nou niet dat jullie me niet meer interesseren want dat is absoluut niet waar, ik heb alleen de energie niet meer en daar kan niemand wat aan doen. Verder weet ik even niks te zeggen, behalve dat ik met heel mijn hart hoop dat het voor de laatsten hier die nog geen mama zijn of worden nou ook echt snel gaat gebeuren. Knuffel voor iedereen
Des...ik snap dat het te moeilijk wordt voor je, echt, heel begrijpelijk...Ik hoop zo dat er bij jou toch nog een wonder gebeurt. Hele hele dikke knuffel lieverd!
Lieve lieve Des, ook ik hoop met heel mijn hart dat ook jij nog een wonder mee mag maken. Voel je niet bezwaard en doe wat je gevoel je ingeeft, niemand die je iets kwalijk neemt. En natuurlijk zal ik je missen maar ik snap ook dat het voor jou steeds moeilijker wordt. Dikke knuf meis X.
Des lieverd, alvast een grote knuf. Ik sta nu met mijn jas aan, maar ga je ook nog even pb-en vandaag of morgen. Nogmaals grote grote Aai
Gefeliciteerd Jes. Lieve Des, ik kan niet eens beginnen met me voor te stellen hoe het voor jou moet zijn. Dus ik snap heel goed dat je hier weinig tot niet komt. Dikke knuffel voor jou, en je weet me te vinden. Duim, voor jou breken er weer spannende tijden aan. Ik duim voor duim Ladouce gaat al bijna weg...lekker.
lieve des, ik probeer het me voor te stellen, maar kan het niet omdat het mij gelukkig wel is gegeven.. maar ik snap je helemaal dat het niet meer leuk is op deze manier.. Ik hoop dat je niet verdwijnt... mocht je er wel voor kiezen om afstand te nemen van zwp... dan pleasee... zeg me dat je wel msn hebt knuffel leuk salcia, een meisje.. heb er nu 1 op mijn rug in draagdoek zitten die over mijn schouder naar sesamstraat youtube geb euren kijkt
Lieve meiden, bedankt voor jullie reacties. Fijn. Het blijft natuurlijk nog wel even pril en daarmee ook spannend. Desmo; ik heb je een pb gestuurd. Duim; ik wens je ontzettend veel succes vrijdag. Ik ga ook voor je duimen!! Ook kleine kansen zijn kansen!! (zie mij). Liefs