35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Sal....wat gaaf, een meid. Wie weet gaan onze kids wel daten over een jaar of 18 ;)

Meiden, we hebben het kamertje van MP! Vrijdag gaan we het halen. Als we het inderdaad in zeer goede staat vinden (zoals de advertentie zegt) dan nemen we het meteen mee. Jeuj.

2. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Leuk Lies, hoe ziet het eruit? Foto??

Sal een meid! Join the club, zooooo leuk voor meiden shoppen!
    (voor jongens vast ook, wil niemand op haar tenen staan;))

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Maar aangezien jullie allemaal niet van wit houden, vinden jullie het vast niks. Het si ook redelijk klassiek, maar lief en ik vinden het allebei wel mooi. En daar gaat het om.
    We hebben een wiegje, dat is ook wit. Daar moet alleen nog nieuwe bekleding in. Dat wiegje heb ik zelf nog in gelegen, dus daar gaat "Pim" eerst in.

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Salcia goes PINK! :p

Van harte Jes, wat een goed nieuws!

Duim, ik voel me vereerd met je herkenning.
    Hier draaien de duimpjes ook voor jou, in de 6de versnelling!

Ben vanmorgen met Quinten bij het CB geweest. Alles OK, totdat...... de prikjes erin gingen. Mijn hemel, ik heb een baby nog nooit zo hard horen krijsen. En zo lang. Ook Danique niet. Zo zielig! Zelfs tijdens de troostslok bleef hij snikken, loslaten, krijsen, weer een slok, etc.

Zelf ben ik bij de HA geweest. De bijholteontsteking had ik al wel voelen aankomen, dat ik een longontsteking blijk te hebben heeft me toch wel verbaasd. Ik voel me bagger en ik hoest vreselijk, maar dit had ik niet verwacht.
    Afijn, heb een AB kuurtje gekregen. En meteen ook probiotica gehaald want ik wil nu géén schimmelinfectie, dat zou dan spruw kunnen worden wat voor zowel mij als Quinten heel pijnlijk kan zijn.
    Heb ook bloed laten prikken, even uitsluiten of die vermoeidheid door iets anders komt dan simpelweg ontzwangeren.

Ik heb me ook verbaasd over de dame van het CB. Ze hoorde mijn gehoest en gerochel dus ik zei dat ik een longontsteking heb. Daarna heeft ze wel 6x hele duidelijke zinspelingen gemaakt op het feit dat ik dan wel zou stoppen met de BV, dat dat nu te veel energie vergt.
    Heel vreemd, ze horen het te stimuleren.

5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Des, lieve Des, ik voel je pijn door m'n computerschermpje heen. Ik kan me voorstellen dat dit topic voor jou nu te zwaar wordt. Ik mis je wel!

Hele dikke knuf.

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lies, wie zegt dat ik witte babykamertjes nieh mooi vindt? *zoekt weer naar smiley met neus in de lucht* ;)

Naar mijn smaak is het wel wat te klasiek, maar gelukkig verschillen smaken :D
    Idd, als jullie het maar mooi vinden! En Pim :)

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Sorry Natas....Jij vond wit wel mooi ;)

8. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Natas, fijn dat alles goed was weer op CB, maar zielig voor Q die prik!
    En wat naar die longontsteking zeg, hopelijk staat AB snel aan bij je.

Lies...ik hou wel van wit hoor, heb zelf ook wit gekocht, vind het schattig kamertje!!

Pink..ik ga zeker shoppen...heerlijk!

9. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Pink gaat echt opschieten nu voor jou zeg....spannend hoor!

Lim, alles alweer opgedroogd bij jou thuis?

10. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Liefjes jullie reacties maken me aan het huilen, maar huilen is ook een stukje verwerken dus ik laat ze lekker lopen.
    Ja, ik heb msn Lim, maar eerlijk gezegde gebruik ik het nooit :)
    Voorlopig ga ik hier echt niet verdwijnen en ik zal ook nog meelezen zo nu en dan. Dan komt er ineens misschien weer een reactie en denken jullie, verrek daar heb je haar ook weer :D

Mocht er ooit een moment komen dat ik mijn account ga opzeggen dan zijn jullie degenen die dat horen. Nogmaals, zo ver is het nog niet en misschien wel nooit. ;)

11. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Fijn Des dat je nog blijft hangen! En huilen is ook verwerken dus laat maar lekker stromen.

Lies helemaal gelijk, ieder zijn smaak en al is het niet mijn smaak vind ik het ook geen lelijk kamertje. Weet je al hoe je het aan gaat kleden?

Ik kom hier ff brullen als jullie het goed vinden. ML komt net terug van de HA met de uitslag van de CT-scan die hij vorige week heeft gehad. Uitslag: dubbele nekhernia! Dat konden we er ook nog wel bij hebben. Morgen een afspraak maken met de neuroloog, 2 opties of cortisone spuiten of opereren. Ik hoop zo dat ze hem van de pijn af kunnen helpen voordat onze dochter geboren wordt.
    Straks liggen we naast elkaar in bed.

12. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Pink...wat shit zeg...bah! hoop dat ze hem echt heel snel kunnen helpen!

13. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Liesben ik hou ook van wit hoor (heb zelf wit met lichtblauw) en ik vind het een prachtig kamertje !

Sal wat leuk een grietje :)

Pink sjee meid dat kun je er nu echt niet bijhebben..Sterkte !!

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    aj pink, das mooi kut met peren ... knuf

iewwnatas, dat klinkt als goed ziek zijn meis.. beterschap!

gelukkig des dat je nog niet gaat vertrekken.. ook voor jou een knuf

opgedroogd hier? nee, regent alweer behoorlijk met zwaar onweer..
    ben al hele dag zo gammel.. bah bah... te goed voor in bed, te lam om rond te lopen.. heb de nodige grieppoeders weggeslikt en ga nu mijn bed opzoeken want morgen weer naar therapie yeaaahhbleeeehzogeenzin

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Gatver Pink, dat was geen nieuws waar je op zat te wachten...

Wat betreft kleuren...we denken aan oranje/rode teinten. Vrijdag ook even langs de verfwinkel voor wat kleurstalen.

16. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Zo de laatste loodjes hier. Ben vanochtend thuis aan het werk, de laatste shit en mailtjes wegwerken:D

Duim, ik zou de Puregon gewoon gebruiken hoor zolang het binnen de houdbaarheidsdatum valt. Ga je dan Menopur en Puregon naast elkaar gebruiken? Zou namelijk wel kunnen, heb ik al vaker gehoord dus misschien kun je dat nog voorstellen. Ik begon op dag 3 met de deca en dan na 2 dagen (dag 5) beginnen met stimuleren.
    In elk geval succes, ik ga met handen en voeten duimen!

Natas, beterschap jij! Een longontsteking is niet niks, doe je een beetje kalm aan. Ik hoop dat er verder niets uit het bloedonderzoek komt. Sterkte!

Limmeke nog steeds in de regen, hier trouwens ook hoor.

Salcia, leuk een meisje! Nu dus los en alles roze kopen. Lijkt me echt heel leuk een meisje, maar een jongetje ook. Volgens mij heeft niemand hier in dit topic een voorkeur, als er maar een kindje komt en dat het gezond mag zijn.

Lies, ik ben volgens mij de enige hoor die niet van wit houdt. Maar ik vind het ook niet lelijk, is alleen mijn stiel niet. Maar jullie kamertje zal vast erg mooi worden en ik ben ook benieuwd naar het eind resultaat met die felle kleurtjes erbij.

Pink, je mag best af en toe klagen hoor. We weten dat jij het ons ook gunt en het zou idioot zijn als je niet mag klagen. Lijkt me ook best zwaar die laatste weken/dagen. Jij ook sterkte.

Lieve Des, ik ga je een pbtje sturen.

Meiden, lappie gaat wel mee naar de camping. Er zou daar ergens ook wifi moeten zijn dus wie weet log ik de komende dagen nog wel een keer in. Anders tot eind volgende week. Als er spannende nieuwzen zijn hoor ik het graag via sms. Een aantal meiden heeft mijn mobiele nummer. Bebek, ik wil zeker van jou horen dat je duivels weggebleven zijn en er gewoon 2 streepjes op je test staan!

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Veel plezier op de camping ladouce, vooruitzichten voor het weer zijn goed in elk geval

en nee, ik hou ook niet van wit.. leuk bij anderen maar niet voor mij, hou van warmere kleuren.

Hier is ongi weer ten einde bijna.. kan er geen touw meer aan vastknopen aan cyclus... vervelend..

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Het is dan maar goed dat we niet met zijn allen één kamertje uit moeten zoeken ;)
    Ik vind heel veel leuk, maar lang niet alles. Probleem is dat lief en ik nogal van mening verschillen op dit vlak, dus we zochten een compromis dat we allebei leuk vonden. Viel niet mee ;)

19. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    #1640 Duimelot, 8 jun 2011
    Laatst bewerkt: 8 jun 2011
    Lies,

Wat fijn dat het gelukt is met het kamertje van MP! En dat jullie er allebei blij mee zijn. Warme kleuren rood en oranje klinkt leuk. En niet lichtblauw is ook wel eens leuk. Mijn neefje heeft ook vaak rode kleertjes aan, staat hem opperbest :).

Ik ben zelf trouwens meer van ouwe meubeltjes opknappen, schilderen en er een eigen draai aan geven.
    Mocht het mij ooit nog overkomen, dan komt beebje in onze heeel heeel oude familiewieg te liggen, waar mijn neefje nu in ligt en waar o.a. mijn oma, mijn moeder en mijn tante en ooms en neven en nichten en broer en zus en ikzelf en alle kindertjes van hen ook in hebben gelegen. :D
    Tsjonge jonge, wat heeft die wieg veel kleuren en stofjes en tierelantijntjes voorbij zien komen :D. Er ligt ook nog altijd een envelop met een briefje onder het matrasje met alle namen van wie er in heeft gelegen, lief he!

Ladouce, lekker nog 1 dagje thuiswerken en dan heerlijk van het buitenleven gaan genieten, hopelijk zonder geplens.

Grappig trouwens dat je het zegt van het mogelijk afwisselen van de medicatie, want dat was ook al door mijn gedachten gegaan. Ik hoop dat ze daar een beetje (positieve) ervaring mee hebben. Toch een fijn idee dat de eitjes misschien net iets beter van kwaliteit zijn als ik daarnaast ook Menopur gebruik.
    In NL moest ik trouwens al op dag 1 met deca beginnen. Het lijkt mij ook beter om dat wat later te doen. In Dusseldorf beginnen ze zelfs nog later en dan met cetrotide, zodat je niet je cyclus rigoreus plat legt. Ik ben benieuwd wat ze er over zeggen ..
    Trouwens, mijn ongi is nog niet begonnen, dus het komt helemaal goed met die echo op vrijdag.

En arme Natas, wat heb jij het te pakken zeg! Ik hoop maar dat de AB snel aanslaat en heel goed dat je al probiotica hebt gekocht. Gewoon lekker veel van nemen tussendoor. Misschien ook nog verdunde Molkosan drinken. Spruw en ander ongemak is wel het laatste waar jullie dan op zitten te wachten. Is Q al een beetje bekomen van de prikschrik? Arm ventje ..

Lim, wat een natte boel bij jou toch. Ik hoop dat je goed geslapen hebt en er geen griep doorbreekt en dat je mooie fysio je fijn behandeld heeft.
    Hoe is het nu met de lekkage? Dakpan weer op zijn plek?
    Fijn dat je omaatje weer een beetje opgeveerd is. Ga je haar nog zien een dezer dagen?

En Salcia, wat leuk dat jullie het al weten, een meisje! Heerlijk winkelen nu. Gefeliciteerd!!

Bekje is nu aan het werk vermoed ik. Hopen dat het gezellig is en niet te vermoeiend. Laat je gauw weer wat van je horen?

En Pink, wat een rotbericht van je lief zeg! Inderdaad wel het meest onmogelijke/onhandige tijdstip om zoiets akeligs erbij te hebben. Ik hoop ook heel erg dat ze iets aan zijn pijn kunnen doen en dat een operatie echt niet nodig is. Dat is weer zo ingrijpend en vooral nu .. Sterkte!

Koffie, hoe is het bij jou? Ik had ook nog niet gereageerd op je verhaal over hoe het nu met je kinders gaat en het klinkt behoorlijk goed allemaal. Fijn hoor! En J 'gewoon' maar even helemaal zijn eigen gang laten gaan lijkt mij het beste. Wel moeilijk maar ruimte geven doet vaak wonderen.
    En leuk trouwens die fotootjes van X achter zijn 'piano' :D. En ook nog zingen, wat leuk! Neem je het op? Leuk voor later ..

Trouwens aan allemaal, zo fijn om al jullie duimpjes te lezen gisteravond, zo lief! Zat ook met natte oogjes, net als Des.

Het is een pittige weg die we gaan en het is nog veel pittiger lijkt me als je steeds meer het gevoel of de overtuiging hebt dat die weg ten einde loopt en het tijd wordt voor een ander pad. Lieve Des, nogmaals een warme aai over je bol. Fijn dat je nog niet echt afscheid van ons neemt en helemaal prima en begrijpelijk als je wat minder je snufferd hier laat zien. We denken toch wel aan je en ik weet dat jij dat ook doet.

Nou, ik ga dit eerst maar eens versturen voordat het verdwijnt en dan weer aan het werk.
    Wordt vervolgd!

Deel Deze Pagina